Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מעונין להחליף את המצבר שלי באוטו

האוטו מסוג מאזדה לאנטיס שנת 2000 מנוע 1600

המצב שלי גמור מת ואני רוצה להחליף

עכשיו אמרו לי שיש מצברים מיוחדים בשביל מערכות וזה יהיה טוב

עם יש כאילו איפה אני יכול למצוא

ומה צריך להיות חשוב במצבר יש לו כמה אמפר וכאילו?

אני רוצה מצבר טוב שיעמוד בעומס

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

תלוי איזו מערכת יש

בכל אופן שידרוג מצבר בכ 10 אמפר ידרוש שיפוץ אלטרנטור בנוסף

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

יש מצבר

optima yellow top

שהוא פחות או יותר נועד למערכות.

כנס לאתר של אופטימה למידע נוסף, זה מצבר פריקה\טעינה מהירה.

זהו מצבר על בסיס ג'ל שעולה בארץ בסביבות ה 2000 שקל [130 דולר בארה"ב]

קצת על המצבר.. דיברתי עם סוכן פרטי שמייבא את המצברים האלו לארץ והוא ממש לא המליץ לי עליהם לשימוש בארצנו, כמו שהוא אמר, המצברים האלה בנויים לעבוד בטמפ' נמוכות [אוניות וכו'] אבל הם ניתנים גם לשימוש למערכות סטריאו בשל קצב הפריקה\טעינה המהיר שלהם [תלוי אם האלטרנטור שלך יספיק להטעין, יצא לי לדבר עם מישהו שיש לו 6 מצברים כאלה ו4 אלטרנטורים 250 אמפר כ"א]

מה שאני בא להגיד הוא שתוחלת החיים של המצבר הזה במדינה כמו שלנו [חמה] יורדת פי 3 ואף יותר בשל התנאים שהמצבר עומד בפניהם , שרב ועומסי חום למיניהם, הייתי ממליץ לך לקנות מצבר אחד לרכב ומצבר שני גדול למערכת וביניהם פחת לנוחיותך שתוכל לנתק את מצבר הרכב במצב עמידה כדי שתוכל להניע :)

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

במקרה של מערכת קצת יותר ממוצעת

מצבר נוסף רק יעמיס על האלטרנטור גם אם הוא ישפץ אותו

 

ולדעתי ב 2000 ש"ח עדיף שיפוץ אלטרנטור ומצבר אם כבר

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
יש מצבר

optima yellow top

שהוא פחות או יותר נועד למערכות.

כנס לאתר של אופטימה למידע נוסף, זה מצבר פריקה\טעינה מהירה.

זהו מצבר על בסיס ג'ל שעולה בארץ בסביבות ה 2000 שקל [130 דולר בארה"ב]

קצת על המצבר.. דיברתי עם סוכן פרטי שמייבא את המצברים האלו לארץ והוא ממש לא המליץ לי עליהם לשימוש בארצנו, כמו שהוא אמר, המצברים האלה בנויים לעבוד בטמפ' נמוכות [אוניות וכו'] אבל הם ניתנים גם לשימוש למערכות סטריאו בשל קצב הפריקה\טעינה המהיר שלהם [תלוי אם האלטרנטור שלך יספיק להטעין, יצא לי לדבר עם מישהו שיש לו 6 מצברים כאלה ו4 אלטרנטורים 250 אמפר כ"א]

מה שאני בא להגיד הוא שתוחלת החיים של המצבר הזה במדינה כמו שלנו [חמה] יורדת פי 3 ואף יותר בשל התנאים שהמצבר עומד בפניהם , שרב ועומסי חום למיניהם, הייתי ממליץ לך לקנות מצבר אחד לרכב ומצבר שני גדול למערכת וביניהם פחת לנוחיותך שתוכל לנתק את מצבר הרכב במצב עמידה כדי שתוכל להניע :)

 

אלי.

לא מדוייק, אחרת לא היו נותנים עליהם שלוש שנות אחריות לאדום ושנתיים לצהוב.

המחיר שלהם בארץ הוא 1700 ש"ח מחירון, ובכל מקום שבדקתי ניתן להשיג אותם ב1300-1400ש"ח.

ואין קשר לטמפ', בחדר מנועים של אוניה יש כ85-90 מעלות קבוע...

ובכל אופן בארץ יש בהם שימוש נפוץ בעיקר בענף הבטחון(המבין יבין), ולכל מי שמחפש כח זמין להנעה גם בתנאים קשים.

או המצברי פריקה עמוקה שמיועדים לכלי עבודה כבדים(טרקטורים וכו').

לדעתי אם אין אלטרנטור משופץ אין טעם לרכוש מצבר כזה, כי אלטרנטור משופץ של אפילו 125 אמפר יפיק המון ויוכל לעבוד גם עם מצבר סטנדרטי (אצלי אלטרנטור 140 אמפר עם מצבר 74 אמפ"ש).

יש יבואן רשמי ל"אופטימה" וזה "מצברי וולקן".

 

אגב,"טלרון"(יבואני VARTA) מייבאים גם מצברי ג'ל שגם עושים את אותה עבודה והם יותר זולים, הם תחת השם "מאקסימה".

כח הנעה של 900 אמפר על מצבר 74 (במקום כ680 של מצבר 74 קלציום רגיל).

under construction..

פורסם

חחח מה היגעתם ל 2000 שקל זה רבע מהביטוח של האוטו כבר

 

מדבר על עניין קטן 400 500 שקל למצבר

כי שניה אחת שהמערכת דולקת ואין מצבר!!!

 

אמרו לי רק שיש למצברים אמפר מסוים ורציתי לדעת איזה אני יצטרך

ועם זה יהיה משמעותי מבחינת משהו במערכת

 

המערכת שלי

רמקולים : דוטק ופיוניר 300 וואט

מגברים: לאנזר 4 ערוצים, מונובלוק קיקר 600.1

סאב L7 קיקר

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

תיראה לא בהכרח נכון לעכשיו אתה מנצל את ביצועי המערכת במייטבה

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
חחח מה היגעתם ל 2000 שקל זה רבע מהביטוח של האוטו כבר

 

מדבר על עניין קטן 400 500 שקל למצבר

כי שניה אחת שהמערכת דולקת ואין מצבר!!!

 

אמרו לי רק שיש למצברים אמפר מסוים ורציתי לדעת איזה אני יצטרך

ועם זה יהיה משמעותי מבחינת משהו במערכת

 

המערכת שלי

רמקולים : דוטק ופיוניר 300 וואט

מגברים: לאנזר 4 ערוצים, מונובלוק קיקר 600.1

סאב L7 קיקר

אתה שאלת אנחנו עונים, לא "הגענו" ו"דמיינו" שאלת אם יש וכך גם ענו לך...

under construction..

פורסם
כי אלטרנטור משופץ של אפילו 125 אמפר יפיק המון ויוכל לעבוד גם עם מצבר סטנדרטי (אצלי אלטרנטור 140 אמפר עם מצבר 74 אמפ"ש).

ניר - מה שלומך ?

 

אני מחדד את השאלה של פותח התרד : למעשה כל מה שצריך זה שיפוץ אלטרנטור ? ולהשאר עם המצבר של הרכב ?

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
לא מדוייק, אחרת לא היו נותנים עליהם שלוש שנות אחריות לאדום ושנתיים לצהוב.

המחיר שלהם בארץ הוא 1700 ש"ח מחירון, ובכל מקום שבדקתי ניתן להשיג אותם ב1300-1400ש"ח.

ואין קשר לטמפ', בחדר מנועים של אוניה יש כ85-90 מעלות קבוע...

ובכל אופן בארץ יש בהם שימוש נפוץ בעיקר בענף הבטחון(המבין יבין), ולכל מי שמחפש כח זמין להנעה גם בתנאים קשים.

או המצברי פריקה עמוקה שמיועדים לכלי עבודה כבדים(טרקטורים וכו').

לדעתי אם אין אלטרנטור משופץ אין טעם לרכוש מצבר כזה, כי אלטרנטור משופץ של אפילו 125 אמפר יפיק המון ויוכל לעבוד גם עם מצבר סטנדרטי (אצלי אלטרנטור 140 אמפר עם מצבר 74 אמפ"ש).

יש יבואן רשמי ל"אופטימה" וזה "מצברי וולקן".

 

אגב,"טלרון"(יבואני VARTA) מייבאים גם מצברי ג'ל שגם עושים את אותה עבודה והם יותר זולים, הם תחת השם "מאקסימה".

כח הנעה של 900 אמפר על מצבר 74 (במקום כ680 של מצבר 74 קלציום רגיל).

אפשר להשיג אותם גם ב 1100 שקלים , שלפי דעתי זה שווה, אתה מקבל מצבר שיחזיק לך 5 שנים ויותר, מצבר עם עוצמת הנעה של משאית, פשוט חיה,ואגב בחו"ל שמים אותם כמעט כסטנדרט בכל רכב , ולא רק אמריקאי.
פורסם
אפשר להשיג אותם גם ב 1100 שקלים , שלפי דעתי זה שווה, אתה מקבל מצבר שיחזיק לך 5 שנים ויותר, מצבר עם עוצמת הנעה של משאית, פשוט חיה,ואגב בחו"ל שמים אותם כמעט כסטנדרט בכל רכב , ולא רק אמריקאי.

באופן עקרוני אתה צודק, אבל לא כל אחד משיג אותו ב1100 ש"ח, המחיר הנפוץ שלו הוא 1500 ש"ח(מחירון צרכן 1790 ש"ח), אני אישית רכשתי מצבר של VARTA BLUE, 74 אמפ"ש, בעל כח הנעה של 680 אמפר, ב30 אחוז מהמחיר של האופטימה.

מצבר סטנדרטי כמו שרכשתי מחזיק כ2.5-3 שנים, אז במחיר של אופטימה אחד אני מחליף 3 מצברים ברכב, וזה מחזיק לי כ7.5-9 שנים.

 

אגב, אני לא ממש צריך כח הנעה של משאית עם רכב פרטי 1300 סמ"ק...(ללא שום רכיב אלקטרוני ברכב, פרט לסטרטר ומודול הצתה)

 

 

בכל אופן, כמובן שאם המחיר היה ריאלי הייתי רוכש לי בשמחה כזה מצבר, אבל לאור התמחור שלהם בארץ, אני ישאר עם המצברים "הסטנדרטים".

 

 

ולספי, כן גם מצבר של 64-74 אמפ"ש, יכול לעבוד נהדר עם אלטרנטור של 140 אמפר.

אצלי ברכב יש 140 אמפר אלטרנטור על מצבר של 74 אמפ"ש.

ולפני כן היה לי אלטרנטור 125 אמפר, על מצבר של 56 אמפ"ש- עבד כשנה מתוך 3 שנות החיים של המצבר עם אותו אלטרנטור.

under construction..

פורסם

תשפץ את האלטרנטור ותוסיף קבל - האלטרנטור יצליח להטעין גם את המצבר וגם את הקבל מבלי שתהיה לו בעיה והקבל יגן על המצבר ע"י יכולת הפריקה המהירה שלו...

 

וכמובן - תקנה מצבר חדש אם שלך כבר מת...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אלטרנטור טוב ללא מצבר מתאים לא ימצא את היעוד שלו

יהיו נפילות עם כל באס עוצמתי , גם אם האלטרנטור חזק

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

בשביל זה רשמתי להוסיף קבל... קבל אוגר אנרגייה ופורק אותה הרבה יותר מהר ממצבר ואז אתה מונע נפילות מתח - כמובן - אם תכניס דיסק בדיקה או טראק עם באס רציף - הקבל יתרוקן ותהיה נפילת מתח בסופו של דבר...

 

אבל לא נראה לי שעם המערכת שפותח הת'רד ציין יש חשש למקרה כזה - אם כן - מצבר נוסף יגבר על הבעייה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...