Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חחות דעת על פיג'ו 607 שנת 2002


sdoch
שימו לב! השרשור הזה בן 6638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז צדקתי או טעיתי בקשר למתלים?

מאוד מעניין אותי, בקשר לc5 על הדגם האחרון לא נהגתי אבל על הדגם הקודם נהגתי והרבה.

המתלים שלה מאוד מאוד נוחים אבל בהתנהגות ספורטיבית כבר עדיף לאדה :? .

 

אופק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-C5 נחשבת כמכונית עם ההגה הכי טובה שיצא אי פעם מסיטרואן.. כן כן ולמרות הכל.

 

שוב, מדובר בעיקר כאשר היא במצב ספורט, שם היא פחות מנתקת ויכולה גבוהה בהרבה מהמצב הרגיל

נ.ב

הנסיון שלי הוא עם סיטרואן שנת 03. לא יודע לגבי החדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיתפלא אבל לי יש ניסיון עם אחת שנת 2002 וממש לא היתלהבתי מההגה שלה. לפי דעתי אתה ממש טועה עם המשפט "הסיטרואן עם ההגה הכי טוב", כניראה שלא נסעת על סיטרואן סאקסו...

גם במצב הספורט שלה היא ממש לא ספורטיבית.

והאקצמפלר שאני נהגתי היתה 3 ליטר שהיא באה עם צמיגים בחתך יותר נמוך וכ'ו.

אופק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי נסיון על גירסת ה-3 ליטר אבל בהרבה מבחנים אמרו שהיא נחותה מגירסת ה2 ליטר מבחינת התנהגות הכביש, מפני שההגה שלה מתקשח לפי הסל"ד, בניגוד לגירסאות הפשוטות שם זה לפי מהירות, ושם זה עובד בצורה הרבה יותר טוב.

 

לא סתם אמרתי את דבריי לגבי הסיטרואן בעלת ההגה הכי טוב-

במגזין אוטו גיליון 186 נכתב:

"ל-C5 שני פרצופים. מערכת המתלים ההידרו-פנאומטית קורסת בפניות תחת עומס. המכונית שהוגדרה על-ידי אנשי סיטרואן עצמם כ''גרנד-טורר'', נמרחת בכביש המפותל אגב הודעה לנהג: ''שים לב. זה לא מתאים לי''. אבל לחיצה אחת על מצב הספורט של המתלים משנה הרבה מאוד. המערכת מתקשחת, זווית הגלגול מצטמצמת והמכונית הנראית כה גמלונית מפגינה כושר פנייה מכובד ביותר. ליכולת הזאת מוסיפה ה-C5 גם הגה סביר. ואל יהיה הדבר קל בעיניכם. סיטרואן ייצרה מזה שנים מערכות הגה קלות מדי וחסרות כל יכולת תקשורת, ולו הבסיסית ביותר. ל-C5 ההגה הטוב ביותר הזכור לנו מבית מדרשה של סיטרואן. שאפו."

יש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי סקסו וסי5. יותר מזה? בקיצור, הרבה זמן חשבתי שההגה של הסי5 מנותק. אין כמו הסקסו לתקיפת פיתולים. כל תנודה בהגה הופכת לפניה מדויקת לכיוון הרצוי. אחר כך שמתי לב שרק הסי5 יותר להיכנס לבור בסיבוב במאה-חמישים בלי להרגיש. מכוניות אחרות יכולות לשבור לך יד עם המשוב שהן נותנות. לאחרונה נסעתי הרבה במאזדה 3, שמההגה שלה "הספורטיבי" התלהבו כמה מגזינים. ועכשיו אני בטוח שההגה של הסי5 מעולה. התרגלתי לשימוש בו, ולמדתי להעריך את היתרון שבהתנהגות "קטר הרכבת" של הרכב. כשנכנסים איתו לעקומה, דוהרים בה כמו על פסי רכבת. אפשר ממש לנענע את ההגה מעט והרכב לא מושפע מכך. אותו הדבר לגבי כניסה לבור או נשיעה בכביש מקורצף. עם המאזדה לעומת זאת אני רב עם ההגה כל הזמן. כאילו הרכב כבר לא יודע לעשות כלום לבד. ממש צריך לכוון את הרכב ולקן כל חלקיק שניה לפי פני השטח. זה ספורטיבי אולי, אבל מתחיל להעיק בשימוש יומיומי. אז בסוף זה עניין של טעם. אני מעדיף את העמום אבל מתוחכם ונעים של הסי5.



ואם נחזור לעניין המקורי, אז גם 607 נוצרה לקהל דומה, ולכן הגה עמום אינו חסרון אלא אופי ושימושיות שונה. מה לעשות שבמגזינים יושבים בעיקר אנשים שמתלהבים מנהיגה ספורטיבית, ולא כאלו שעושים כל יום את כביש שש או כביש החוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...