Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בפג'ו נעילה מרכזית לפעמים הדלתות האחוריות לא נסגרות כאילו משהו תופס את הכפתור

בפתיחה כולם נפתחים חלק...

יש איזה אפשרות לשמן או לבדוק מה הבעיה?...

מתקין אמר לי שהמנגנון "עייף" 11 שנה על הכביש...

והמליץ להחליף כל מנגנון 80 ש"ח מה אתם ממליצים?

תודה

אלון.

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

קודם כל לדעתי המתקין יקרן כי ערכה שלמה של נעילה מרכזית אפשר לקנות ב120-140 שקל!

ככה ששתי "מנועים" 160 שקל זה יקר.

 

יכול להיות שהמתקין צודק אחרי כל הזמן הזה הגיוני שהם לא יעבדו באותה יעילות כמו חדשים אבל לפני ההחלפה הייתי מנסה לגרז את כל המנגנון של הנעילה טוב טוב בכל אחד מהמפרקים ולראות אם הם יתחילו לעבוד...

פורסם

אם הכפתורים באחת הדלתות "עייפים" נסה לגרז כמו שאמר קודמי. ואם לא עוזר תחליף זה כזה סולונואיד שנמצא מתחת לכפתור..תנסה אפילו לחפש בפירוקיות שם זה בכלל פרוטות...

 

בהצלחה!!

פורסם

תעשה פעולה פשוטה ביותר, פתח כמה ברגים של הדיפון של הדלת שלא נפתחת\נסגרת , ותשים חתיכת ספוג בין הדיפון לדלת עצמה וסגור בחזרה את הברגים אך לא עד הסוף בכוח, ברוב המקרים מדובר על זה שהידית של המנוע נוגעת בדיפון ואז קשה לו לבצע את הפעולה.

 

אין דבר כזה מנגנון עייף, או שהוא עובד או שלא.

פורסם
קודם כל לדעתי המתקין יקרן כי ערכה שלמה של נעילה מרכזית אפשר לקנות ב120-140 שקל!

ככה ששתי "מנועים" 160 שקל זה יקר.

 

יכול להיות שהמתקין צודק אחרי כל הזמן הזה הגיוני שהם לא יעבדו באותה יעילות כמו חדשים אבל לפני ההחלפה הייתי מנסה לגרז את כל המנגנון של הנעילה טוב טוב בכל אחד מהמפרקים ולראות אם הם יתחילו לעבוד...

האם המחיר שהתבקש כלל את ביצוע העבודה?

אם כן, אז המתקין שלך גם צודק וגם צדיק.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בשביל מה לקנות מפירוק חלק שעולה כחדש 40 ש"ח?

 

אם אתה כל כך רוצה להחליף לבד - ב205 זה לא פשוט כמו שזה נראה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...