Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן החלפתי את הצלחות הקדמיות. כמו כן הוחלפו כל הרפידות, ועכשיו הבלמים חורקים לפעמים וזה ממש ממש מעצבן וחזק (כמו בלמים של אופניים למי שיודע :\

האוטו הוא סובארו די אל

 

מישהו יודע למה זה קורה ואיך אפשר לתקן?

פורסם
לא מזמן החלפתי את הצלחות הקדמיות. כמו כן הוחלפו כל הרפידות, ועכשיו הבלמים חורקים לפעמים וזה ממש ממש מעצבן וחזק (כמו בלמים של אופניים למי שיודע :\

האוטו הוא סובארו די אל

 

מישהו יודע למה זה קורה ואיך אפשר לתקן?

 

1. יכול להיות שלא השחיזו לרפידות את הקצוות

2. הרפידות באיכות מאד ירודה ( מלאים בהמון מתכת )

3. הצלחות לא חדשות אלא מחודשות ( ראה מוסך חוצה ישראל החביב )

4. משהו אחר במערכת הבלימה שאין לי מושג מה הוא :lol:

פורסם

כעקרון בצלחות חדשות ורפידות חדשות צריך להיות רגועים למשך 300-400 ק"מ כדי לתת להם "להתרגל" ולהשתפשף... אם השימוש בהתחלה היה אגרסיבי אז אתה יכול לצפות לחריקה...

:-)

פורסם

:shock::shock::shock:

אחרי ההתקנה המוסכניק לקח ת'אוטו לסיבוב והביא לא ברקס אגרסיבי, אלא סופר אגרסיבי!

נעל ת'גלגלים לפחות 3 פעמים מהברקס :\

שאלתי אותו אם לא צריך לבלום בעדינות והוא אמר שלא.... @#$^ ??!?

פורסם
:shock::shock::shock:

אחרי ההתקנה המוסכניק לקח ת'אוטו לסיבוב והביא לא ברקס אגרסיבי, אלא סופר אגרסיבי!

נעל ת'גלגלים לפחות 3 פעמים מהברקס :\

שאלתי אותו אם לא צריך לבלום בעדינות והוא אמר שלא.... @#$^ ??!?

 

עוד לקוח מרוצה של חוצה ישראל :lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
:shock::shock::shock:

אחרי ההתקנה המוסכניק לקח ת'אוטו לסיבוב והביא לא ברקס אגרסיבי, אלא סופר אגרסיבי!

נעל ת'גלגלים לפחות 3 פעמים מהברקס :\

שאלתי אותו אם לא צריך לבלום בעדינות והוא אמר שלא.... @#$^ ??!?

 

עוד לקוח מרוצה של חוצה ישראל :lol:

 

אר? דווקא לאחד מהבעלים קוראים ישראל. טוב זה בערך בכל מוסך שני בארץ...

פורסם
:shock::shock::shock:

אחרי ההתקנה המוסכניק לקח ת'אוטו לסיבוב והביא לא ברקס אגרסיבי, אלא סופר אגרסיבי!

נעל ת'גלגלים לפחות 3 פעמים מהברקס :\

שאלתי אותו אם לא צריך לבלום בעדינות והוא אמר שלא.... @#$^ ??!?

 

עוד לקוח מרוצה של חוצה ישראל :lol:

 

אר? דווקא לאחד מהבעלים קוראים ישראל. טוב זה בערך בכל מוסך שני בארץ...

 

תבדוק מה השם משפחה שלו.

אם השם משפחה זה חוצה, חבל על הזמן... :lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כעקרון בצלחות חדשות ורפידות חדשות צריך להיות רגועים למשך 300-400 ק"מ כדי לתת להם "להתרגל" ולהשתפשף... אם השימוש בהתחלה היה אגרסיבי אז אתה יכול לצפות לחריקה...

 

ומה עושים עם החריקה הזאת? :roll: זה די מעצבן...

 

והשם משפחה שלו הוא לא חוצה, למזלי.

פורסם

אחרי ביקור קצר במוסך היום, הוא אמר לי שזאת תופעה די ידועה ושלפעמים הרפידות לא מיוצרות טוב....

הגיוני?!

פורסם
אחרי ביקור קצר במוסך היום, הוא אמר לי שזאת תופעה די ידועה ושלפעמים הרפידות לא מיוצרות טוב....

הגיוני?!

 

אז אם הוא מסכים שהרפידות לא טובות - שיחליף אותן!!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אחרי ביקור קצר במוסך היום, הוא אמר לי שזאת תופעה די ידועה ושלפעמים הרפידות לא מיוצרות טוב....

הגיוני?!

 

אז אם הוא מסכים שהרפידות לא טובות - שיחליף אותן!!

 

יחליף גם יחליף, אבל נשמע לי די מוזר שמוצר חדש עושה בעיות... ושזאת עוד בעיה ידועה :roll:

פורסם

אפילו אם מחליפים רק רפידות צריך לבלום בעדינות ולשפשפ אותם?

איזה חברה וכמה יעלו רפידות טובות לסוזוקי באלנו?

עוד דבר הרכב עבר 27K ולא הוחלפו זה סביר?

תודה..

פורסם
אפילו אם מחליפים רק רפידות צריך לבלום בעדינות ולשפשפ אותם?

איזה חברה וכמה יעלו רפידות טובות לסוזוקי באלנו?

עוד דבר הרכב עבר 27K ולא הוחלפו זה סביר?

תודה..

 

רפידות לא תלויות בקילומטרז' כל כך....

פשוט צריך לבדוק כמה "בשר" נשאר שם ועל פי זה להחליף.

 

בטיפול 30 אלף הקרוב שלך אני בטוח שיפרקו גלגלים ויבדקו הכל.

ואם צריך להחליף אז יחליפו...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בסוף הבעיה הייתה בכלל בבלמים האחוריים, וגם עכשיו אני יודע את הסיבה לכך :lol:

אם מישהו זוכר את התמונות של כיכר סטרומה בחולון מהחורף שהיה השנה... אז נסעתי ביום הזה במה שנראה יותר נהר מאשר כביש (עד שמצאתי חנייה גבוהה לעלות עליה כדי להימלט מהמים), זה מה שגרם לחריקות :|

×
×
  • תוכן חדש...