Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו RSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים, מחפש עזרה, ייעוץ כל דבר שיעזור לי לפתור בעיה שיש לי עם האוטו

המכונית מתחממת במהירויות גבוהות, (סל"ד גבוה) ואף אחד לא מסוגל לתת לי פתרון!

הוחלף רדיאטור, הוחלף טרמוסטאט, הוחלפה רצועה, המשאבה עושה רושם תקין.

אני מיואש פה אנשים! (נמאס מהקטע של המוסכים בארץ שלא יודעים מימינם ומשמאלם, מה גם שהאוטו הזה קצת שונה במכלולים שלו ולכן לא כל מוסך יודע לגשת אליו.

 

תודה!

תמיר

:?

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

אהלן..

 

אם אתה מחפש מוסך מקצועי שמטפל טוב בRSI והינך מאיזור השרון

 

גש למוסך "ניסידן" (תבקש את שמעון) שנמצא באיזור התעשיה הישן של נתניה, המוסך הנ"ל

 

מטפל לי ב RSI וגם לאריאל ועד היום הוכיח את עצמו כל פעם מחדש.

 

ממליץ בחום, קח בחשבון שהם קצת יקרים (מוסך מורשה) אבל אולי זה שווה לך על מנת

 

לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

 

בברכה,

אייל

BMW M135I

פורסם

אהלן

 

אם אתה רוצה מוסך גם לי יש מה להמליץ לך אבל לפי סיפור שלך זה נשמה כמו רעוש מנוע

 

קח מספר טל של מוסך בת"א

 

המוסך נקרא: אוטו ספרינט ולבחור קורים חזי

 

050-440-721

 

בהצלחה

POWERD BY C....

פורסם
אהלן

 

אם אתה רוצה מוסך גם לי יש מה להמליץ לך אבל לפי סיפור שלך זה נשמה כמו רעוש מנוע

 

קח מספר טל של מוסך בת"א

 

המוסך נקרא: אוטו ספרינט ולבחור קורים חזי

 

050-440-721

 

בהצלחה

 

לפני שאתה ממליץ על חזי תברר קצת יותר...

אוטוספרינט נסגרים בעוד שבועיים +-....

:-)

×
×
  • תוכן חדש...