Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך את עצתכם האם שווה להביא מערכת של פרו סאונד קוראת מפי3(דגם אני לא זוכר) ב400 שקל יש לציין שהיא כמעט ולא היתה בשימוש מה אתם אומרים על המערכת על החברה ועל המחיר

 

תודה..

פורסם
אני צריך את עצתכם האם שווה להביא מערכת של פרו סאונד קוראת מפי3(דגם אני לא זוכר) ב400 שקל יש לציין שהיא כמעט ולא היתה בשימוש מה אתם אומרים על המערכת על החברה ועל המחיר

 

המחיר סביר, MP3 נורמלי מתחיל ב1000 שקל..

שמע אותו באוטו של זה שרוצה למכור לך.

אולי יש DELAY מעצבן, אולי לא שומעים טוב..(אולי..בטוח!)

לך תדע.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
איך החברה עצמה שמעתי שהיא לא משהו ....

 

לא משהו זה מילה...נחמדה..

 

תראה, קודם כל תמשע אותו אצל מישהו, תחילט אם הוא הוא טוב לך.

 

אם הוא מוכר אותו ב400 סימן שהוא מת להפטר ממנו, חדש עולה 800 שקל

תגיד לו 350 , יותר זול מרדיו דיסק רגיל..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

טוב תודה אחי

אני יודע שהמערכת היא חדשה יחסית הביא אותה לפני שבועים

הוא אומר שזה יותר מידי כבד לאוטו והוא רוצה להביא משהו פשוט

ברור שנבדוק את המערכת לפני זה

פורסם
טוב תודה אחי

אני יודע שהמערכת היא חדשה יחסית הביא אותה לפני שבועים

הוא אומר שזה יותר מידי כבד לאוטו והוא רוצה להביא משהו פשוט

ברור שנבדוק את המערכת לפני זה

 

ההאאאאאאאא חחחחחחחחחחחחחחחחח LOOOLLLL :roll::lol::lol::lol:

 

קיבינימט, אין מילים שיכולות לתאר את הצחוק שהולך פה..

 

כבד לאוטו?

טוסטר משמיע מוזיקה יותר טוב , שלא יזיין לך את שכל.

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
עד כמה שפרוסאונד זה זבל, רדיודיסק כזה בן שבועיים ב 400 שקל, זה מחיר טוב.

 

איתי, אתה מכיר מישהו שיש לו רדיו דיסק שלהם יותר מחצי שנה?

לך תדע אם זה יעשה לו עוד מעט בעיות.. ותגמר האחריות ו.. כל הזין

הלכו 400 שקל, למרות שזה באמת זול.. אבל בתוספת של 200 שקל אתה מביא רדיו דיסק רגיל ברמה די טובה

בטוח יותר טוב מהפרוסאונד..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

בוא לא נגזים, ב600 ש"ח קשה להשיג רדיו דיסק בן שבועיים. מה שבטוח שmp3 אתה בטוח לא תשיג!

400 ש"ח זה באמת מחיר טוב! אבל אני אומר לך מראש בתור אחד שקנה פירלס, אי אפשר לדעת מה יקרה לך עם המכשיר הזה!!! ואז ה400 ש"ח האלו פתאום הופכים להרבה כסף כשאתה חושב שהם סתם נזרקו לפח! והלוואי שזה יגמר רק בזה! שזה לא יהרוס לך דברים אחרים באוטו כמו שקרה לי!

אז אם אתה שואל, אני בחיים לא הייתי נוגע יותר במוצרים האלו! עכשיו גם בחינם אני לא מכניס מוצר מבית פירלס לאוטו שלי!

דני.

פורסם
בוא לא נגזים, ב600 ש"ח קשה להשיג רדיו דיסק בן שבועיים. מה שבטוח שmp3 אתה בטוח לא תשיג!

400 ש"ח זה באמת מחיר טוב! אבל אני אומר לך מראש בתור אחד שקנה פירלס, אי אפשר לדעת מה יקרה לך עם המכשיר הזה!!! ואז ה400 ש"ח האלו פתאום הופכים להרבה כסף כשאתה חושב שהם סתם נזרקו לפח! והלוואי שזה יגמר רק בזה! שזה לא יהרוס לך דברים אחרים באוטו כמו שקרה לי!

אז אם אתה שואל, אני בחיים לא הייתי נוגע יותר במוצרים האלו! עכשיו גם בחינם אני לא מכניס מוצר מבית פירלס לאוטו שלי!

דני.

 

טוב אחי שכנעתה אותי

תודה:)

נחסוך עוד קצת ונביא משהו טוב

פורסם
בוא לא נגזים, ב600 ש"ח קשה להשיג רדיו דיסק בן שבועיים. מה שבטוח שmp3 אתה בטוח לא תשיג!

400 ש"ח זה באמת מחיר טוב! אבל אני אומר לך מראש בתור אחד שקנה פירלס, אי אפשר לדעת מה יקרה לך עם המכשיר הזה!!! ואז ה400 ש"ח האלו פתאום הופכים להרבה כסף כשאתה חושב שהם סתם נזרקו לפח! והלוואי שזה יגמר רק בזה! שזה לא יהרוס לך דברים אחרים באוטו כמו שקרה לי!

אז אם אתה שואל, אני בחיים לא הייתי נוגע יותר במוצרים האלו! עכשיו גם בחינם אני לא מכניס מוצר מבית פירלס לאוטו שלי!

דני.

 

אם תשים לב דיברתי על רדיו דיסק רגיל.. כמובן שלא על אמפי3..

רק להבהרה של הענין:)

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

×
×
  • תוכן חדש...