מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
למכירה מגבר סלסטרה FA275X מפרט טכני: 2x 75Watt/4ohm at 12Vbatt - 2x 90Watt/4ohm at 14Vbatt 2x 150Wrms (into 2 ohm) 2x 175Wrms (into 1 ohm) - 1x 350Wrms into 2 ohm bridge Tri-mode operation (mono + stereo without any switch or adapter) By passable low-pass and high-pass internal cross-over fully independent in tuning (50-5K) Hz 550W DC (at 12V) unregulated switching power supply 2 pairs TO3P complementary 20 MHz SANKEN transistors (each channel) on audio output stage Intelligent electronic protect design capable to put out high impulsive currents Massive battery and speakers connectors Heavy duty heatsink design, high cooling thermal capability a…
הודעה אחרונה מאת small.smart, -
- 1 תגובות
- 725 צפיות
שלום לכולם. מגבר בשם RockFord Power T800-4AD 187X4 RMS 4OHM 236X4 RMS 2OHM 248X4 RMS 1OHM המגבר יהיה מחובר בערך שלוש חודשים, וכל שאר הזמן היה זרוק בבית או באוטו. המגבר של חבר שלי, קוראים לו סטס. מספר הפלאפון שלו : 0543125486 מאזור הצפון.
הודעה אחרונה מאת godkiller, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 732 צפיות
המערכת הנמכרת היתה מותקנת ברכב של אישתי. הובאה מחו"ל. כשלושה חודשים אחרי ההתקנה משהו היה לא תקין והיא הוחלפה במערכת של סוני, ומאז יש לי שקט בגזרה. אני לא זוכר מה היה לא תקין. כעיקרון למכשיר יש כניסת USB, בלוטות', GPS, חיבור לאייפוד, ועוד. לא מצליח להעלות תמונות, אז אם מישהו רוצה אני יכול לשלוח במייל. המערכת למיטב זכרוני לא תקינה ומתאימה למי שרוצה לנסות להתעסק איתה קצת ואולי להרוויח מכשיר טוב. 200.0 שקלים. אני ברמת השרון. 054-5629695
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מדובר בסאב 2 סלילים 2ohm 600RMS נקי ומדוייק. סאב למי שמחפש צליל מדוייק ועמוק. היה בשימוש בקושי שלוש חודש,מתוכם עבד אולי 15 שעות במצב חדש כולל אריזה מקורית,חוברות של היצרנית. מגיע בתיבה אטומה לפי מידות יצרן. דורש 1100 ש"ח. חדש בחנות עולה כ2200 שח יצירת קשר בהודעה פרטית ומשם נתקדם
הודעה אחרונה מאת ^-XtAzA-^, -
- 0 תגובות
- 567 צפיות
קרוסים של מורל טמפו מצב חדש 100 שקל. מראשון.
הודעה אחרונה מאת DFI, -
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הכבלים למכירה, כל כבל באורך 6 מטר. הכבלים גמישים ושקופים. העובי שלהם זה 0 גייג' אמיתי - המוליך הוא CCA. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us הצעות יתקבלו בברכה, הן בהודעות פרטיות והן בפלאפון 0526909074. מוכן לשמוע על החלפות על דברים מעניינים
הודעה אחרונה מאת nika1320, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
For sale : Hifonics BRZ1200.1D 1ohm : 2X600RMS or Bridge 1X1200RMS 2ohm : 2X450RMS or Bridge 1X900RMS 4ohm : 2X225RMS or Bridge 1X450RMS Alexander - Afula - 0546860575 Thanks.
הודעה אחרונה מאת godzon, -
- 2 תגובות
- 997 צפיות
מגבר במצב מצוין מגבר נדיר מתאים לאנשים שמחפשים להגביר סאב או דאבל סאב ב-4 או ב-2 אום של חברת זאפקו! 4hom 1000RMS 2ohm 1200RMS אזור מכירה צפון ומרכז 0508107587 ZAPCO 1200
הודעה אחרונה מאת Mati0608, -
- 0 תגובות
- 595 צפיות
למכירה DVD Double DIN Kenwood DDX8026BT במצב חדש http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/functions/bluetooth/DDX8026BT/ מכשיר מעולה במחיר זול 2800 ש"ח 054-6743555
הודעה אחרונה מאת aadud, -
- 0 תגובות
- 682 צפיות
למכירה קומפוננט Morel Elate 2-way במצב מצוין. מחיר: 1300 ש"ח לפרטים : 052-8021420 בני. (נא לא לפנות בפרטי)
הודעה אחרונה מאת BoazG, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 613 צפיות
בר מונובלוק של מאק-אודיו דגם ZX1000 נמכר עקב חוסר שימוש, חדש וסגור באריזה 1000 ש"ח בלבד ! כולל קבלה עם אחריות ! לעוד מידע ופרטים - ה"פ
הודעה אחרונה מאת ADVANT, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה במצב מצוין עם כבל לאייפון , 2500ש״ח גמיש במחיר מעוניין בהחלפה על p80 prs בלבד.
הודעה אחרונה מאת Avishai22, -
- 0 תגובות
- 560 צפיות
למכירה מסך חדש איכותי באריזה כולל שלט מחיר 450 שקל נמצא בגבעתיים 054-2200654 440/14-High-Resolution-TFT-Roof-Mount-Monitor-and-IR-Transmitter
הודעה אחרונה מאת kobimz, -
- 3 תגובות
- 906 צפיות
למכירה מסך 14" מיוחד לתקרה של הרכב חדש באריזה כולל שלט 500 שקלים 054-2200654 קובי
הודעה אחרונה מאת kobimz, -
- 1 תגובות
- 789 צפיות
המכשיר אצלי 9 חודשים, היה בשימוש כ 4 חודשים, מוכר אותו עקב המעבר לטאבלט. המכשיר מכיל usb aux bluetooth טיים קורקשין וגם מגיע עם קרוס המאפשר שליטה אקטיבית מלא כולל סאב. 3 יציאות RCA מחיר מבוקש 950 ש"ח ניר שניידר 0523951913
הודעה אחרונה מאת nir schnaider, -
- 2 תגובות
- 812 צפיות
סאב של HERTZ HX300D, סאב בעל שני סלילים של 4 אום. מוצהר 600RMS מגיע יחד עם תיבה שבנויה לפי הוראות יצרן אטומה 28 ליטר. מחיר: 1050 מונובלוק lightninig audio s4.500.1 עם אחריות לחצי שנה, מוציא ב4 אום 300RMS. מוציא ב2 אום 500RMS. מחיר 800. יש גם המון חיווט של 4G וRCA של CONNECTION וSOUND QUEST. למי שיקנה את הסאב והמונו יחד יקבל הנחה וימכר ב1600 אני מאשדוד. ניתן ליצור קשר בהודעה פרטית תודה מנור
הודעה אחרונה מאת manor16, -
- 0 תגובות
- 625 צפיות
רמקולים של סוני מהסדרה הישנה והטובה. ניתן לחבר להד יוניט ללא מגבר. חזקים,איכותיים ושמורים. (ללא כיסוי הפלסטיק). 150 ש'ח. בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
למכירה סאב וופר 12" אינפיניטי רפרנס 1262W בתיבה פורטד מרופדת ( בערך 31ליטר),300RMS,סליל כפול,סאב חזק,מדויק ורך,הסאב במצב חדש. בלי הצעות מגוחכות, אני ממש לא לחוץ למכור בבקשה תחסכו לי ולכם זמן. מחובר באוטו ניתן לבוא לשמוע. Highlights: 12" subwoofer with dual 4-ohm voice coils polypropylene woofer cone with large-roll rubber surround progressive spider design for excellent cone control frequency response: 23-400 Hz power range: 100-300 watts RMS (1,200 watts peak power) sensitivity: 93 dB מחיר:550 ש"ח אורן 0502277119 או בה"פ.
הודעה אחרונה מאת bachar_oren, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מתאים למערכות 6000CD שיש להן לחצן AUX. למי שלא מופיע לו החיבור 3.5מ"מ בתא הכפפות ולא התקינו לו את הכבל עצמו בחברת הליסינג או בדגמים הפשוטים ללא תוספות. מחיר: 100 ש"ח. מקורי עדיין עם האריזה סגורה! יותר טוב מאשר ללכת לאיזה מתקין ולשלם לו 100-150 ש"ח שיתחבר PL באופן עצמאי. מחיפה (לפעמים גם באזור עפולה). רק בהודעות פרטיות.
הודעה אחרונה מאת Nissan Skyline GTR, -
- 0 תגובות
- 715 צפיות
מערכת מקורית של סיאט איביזה FR 2013 מתאים לשנים 2009-2014 במצב מצויין !!!! איזור צפון יכול לשלוח בדואר למשלמים בפייפל או בהעברה בנקאית. 0547665668 500 ש"ח
הודעה אחרונה מאת ely89, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה כמה פריטים שנשארו לי + כבלים,RCA,ועוד... 1. מובולוק היי אנד אמיתי של חברת ZAPCO מתאים לאנשים שמחפשים מונו עוצמתי ב4 או ב2 אום I-1200.1 - Zapco Monoblock 4ohms: 1 x 980 Watts RMS @ 14.4V 2ohms: 1 x 1200 Watts RMS @ 14.4V 2. סאב עוצמתי של חברת DC AUDIO למי שמחפש סאב שיודע לשעות הרבה באלגן באוטו יש לציין שהסאב במצב חדש ניקנה לפני פחות משנה מהיבואן בארץ "DC AUDIO LEVEL 4 12 עובד סופי 1 או 4 אום 1400WRMS 3. קרוסים של הסט Hertz mlk 165 קורסים מצוינים אם אפשרות לעבודה אקטיבית דרך הקרוס בנוסף נשארו אביזרי התקנה RCA אחד של אודיסון קוניקשין כבל מתח כולל בית פיוז 4 GAUGE כבל מתח כולל בית פיוז 2 GAUGE טבעות עץ מ5X7 ל- 6.5 מתאים למא…
הודעה אחרונה מאת תמיר.ז, -
מגברים, קרוס מוראל מידריינג׳ מוראל
מאת Guest Re'em- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
מגבר ארבעה ערוצים איכותי .cd40.4 lx, עובד תקין במאה אחוז, מעולם לא נכנס למצב הגנה דורש 850 ש״ח. מידריינג׳ מוראל cdm88 במצב טוב 450 ש״ח. מגבר 2 ערוצים cruch usa דורש 250 ש״ח. קורס של מוראל הייבריד אוביישן מהדגם הראשון מאפשר הגברה BIAMP דורש 400 ש״ח טוויטרים מוראל mt230 כחדשים 350 ש״ח. קבל 2 תושבות שבורות 100 ש״ח. כל הציוד תקין במאה אחוז, ניתן לבדוק לפני שקונים, אני מאיזור הצפוןומגיע מגיע כל יום לחיפה. 0528183057 - ראם, ניתן לפני גם בפרטי.
-
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
למכירה זוג סאבים של בוסטון אקוסטיק דגם G5 כל סאב הוא 500RMS. הסאבים בתיבה כפולה ויוצרה על פי הוראות יצרן. מוכר לצערי בגלל מעבר לקטנוע. אני דורש עליהם 1900 שקל!! מחיר מציאה! 0573343434-אוראל
הודעה אחרונה מאת orel3343434@gmai, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה רכיבים איכותיים מאוד במחירים נמוכים. GENESIS Dual Mono - 2 Channel Amp Award winning dual-mono amplifier 2x150W at 4 ohm SNR > 110dB Frequency response: 20Hz-20kHz המגבר שמור , לא עבר תיקונים התעללויות וכו. מחיר - 1650. מחיר בדיחה למי שמכיר את האיכויות של המגבר הנ"ל. סאב AA CHAOS , 12" , 2 סלילים של 2 אוהם . כולל תיבה מתנה, שמור היטב , לא עבר תיקון , תקלות , ולא עבר שימוש SPL כלל וכלל. למי שלא מכיר שיערוך חיפוש על הסאב. מחיר 650 שח. לפרטים , עופר - 0525940060.
הודעה אחרונה מאת Ofer Dotan, -
- 1 תגובות
- 882 צפיות
יחובר למערכת בילדאין של סיטרואן סי 4 (לא MP3) ללא מנחת וללא מגבר ישירות לHU, כבמה קדמית בדלתות, איזה מהבאים ייתאים לי ביותר ? הסטים עולים בין 200-335 שח ביבוא אישי כולל מיסים ומשלוח מארהב NEW SOUNDSTREAM® SC-6T 6-1/2" 2-WAY ARACHNID CAR COMPONENT SPEAKERS SYSTEM 6.5 [TABLE=width: 100%] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Key Features[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 35%]Car Speaker Function[/TD] [TD=width: 65%]Mid-Range Speaker, Subwoofer, Tweeter[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 35%]Size[/TD] [TD=width: 65%]6.5"[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 35%]Type[/TD] [TD=width: 65%]Component Speaker System[/TD] [/TR] [TR] [T…
הודעה אחרונה מאת nadavt, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
1.hu אלפיין 9855 מצב מצויין. כולל שלט. מתפקד מצויין. 800 שקל 2.קומפוננט פוקל 165vrs דגם דק נכנס בכל רכב מנגן פצצה!! 850 שקל 3.סאב+תיבה מקורית קיקר 10 אינץ' 400rms סליל אחד, תיבה דקה סאב מאוד מדוייק וחזק. 600 שקל 4.מגבר סרווין ווגה 50x4 . מצב חדש. 500 שקל. 5.סאב רוקפורד p2+תיבה 12 אינץ'. 500 שקל. 6.טוויטרים פוקל tn52 + קרוסים של k2p מצב מצויין. 600 שקל. 7.מגבר לייטינג אודיו 50x2. מצב מצויין 300 שקל. 8.סאב סוני 10 אינץ'+תיבה מקורית. 250 rms סליל אחד. 400 שקל. 9.מגבר רוקפורד 301x 40x4 מצב מצויין 300 שקל. 10.מונו רוקפורד 301m 300rms ב2 אוהם. 450 שקל. 11.קומפוננט רוקפורד 40rms 6.5. מחוברים עדיין 300 שקל. 12.hu jvc כולל שליטה על סאב mp3. מצב מצויין 350 שקל…
הודעה אחרונה מאת xavix, -
- 0 תגובות
- 612 צפיות
למכירה קלריון 702A , נקנה לפני חצי שנה. קיימת אחריות מלאה לעוד 2.5 שנים. לפרטים 054-5494885 לירן
הודעה אחרונה מאת L1R, -
- 0 תגובות
- 844 צפיות
חלקים נדירים!!!! סט קומפוננט 3 חלקים היי אנד מבית אלפיין F#1 SPX-Z18T עבד כשנה אחת בלבד ברכב. אין מה לספר ולפרט על הסט הזה מי שחובב SQ והייאנד יודע שזו הזדמנות פז גם אפשר לקנות בחלקים 1900$ ------ רדיו דיסק היי אנד מקינטוש MX406 פיור היי אנד נטו סאונד בלי כל הקשקושים של האלקטרוניקה 750$ להלן לינק לציוד, תמונות, ופרטים בשרשור שנפתח בעת ההתקנה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=211209 לא לשלוח הודעות פרטיות .. ניתן להשיג אותי בסמס 0546432431
הודעה אחרונה מאת HI-END, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ערב טוב, מפרסם עבור חבר, אז בבקשה לפנות אליו. מגבר 4 ערוצים של בוס עם בורר באס שאפשר להתקין ליד הנהג. הוא מבקש 450 מצ''ב תמונה ומפרט.
הודעה אחרונה מאת Subaru82, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
כל המערכת נמכרת עקב יציאה מהתחום! הזדמנות ל high end במחיר נמוך 1) Alpine 9887 - אחד ה HU הטובים בתחום מעבד 24 ביוט וכו... 1100 שקל. אפשרות ל תוסף KCE 422 השולט על אייפודים וכו 100 שקל מגיע עם האריזה המקורית 2) Morel Hybrid Ovation - 700 שקל - 2) Genesis ST100 - מגבר High end המיוצר באנגליה 100W בתעודת לידה. מגיע עם האריזה המקורית 1400 שקל 3) Genesis ST60 - מגבר מצויין לטוויטרים או מידים. 1000 שקל 4)סאב - Morel Ultimo 1000w 2ohm סאב SQ מהטובים בשוק 1300 שקל 5) מונובלוק - Hifonics Brutus BXI 1206 מוציא כ 600W RMS ב 2ohm הרכיב היחידי שלא יד ראשונה אצלי והמחיר בהתאם 500 שקל …
הודעה אחרונה מאת spootnikb,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 250 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ofralon
- TLE60
- farkash7
- itzik123
- ברווז
- viper83
- SlowRide
- Ragnar
- Avia
- Aviady001
- arice
- Yuvalino
- ArikB
- דוב המערות
- mcaspi
- תומר ב
- גולדן191
- דאבל קלאצ
- fatboy1340
- Chmimo
- chesh
- Shay Shd Dave
- gpro
- amosbmw
- ays
- פולו,גולף
- אהרן ג
- llaavvii
- om2
- Camaro 92
- laviil
- Tom78
- יגאל פישלר
- blackpolo
- quzzaa
- מחכה
- beresford
- itsik170
- point of view
- yossiaviel
- Tal7
- DC10
- TheArcane
- danbr
- Stav132
- yuvk
- יבגניפ
- אברהם א
- BoazB11
- daniel.asu
- בודק עובדות
- פיזיקאי שימושי
- David32
- Supertigre
- davemustaine87
- Alloytoy
- david3692
- Rongaflugen
- McV
- pooh-bear
- אבי ים
- ברונקו
- falou
- shlomiko
- nglancer
