מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
רדיו דיסק Alpine 117 Ri מכשיר קטגוריית פרימיום אין מה להרחיב קומפוננט הכי טוב שיש לסאונד קווליטי של מוראל הייבריד אווישין שני מגברים: 1)מונו לסאב- cruncg powerzone 1000 w 2) sound magus שמגביר את הקומפוננט ומנגן מדהים ועוצמתי בטירוף קבל 3 פאראד עם תצוגת מתח מצבר למניעת פגיעה ובמגברים (מערכת בעוצמה גבוהה עם שני מגברים) כבלים של מונסטר כייבל סופר איכותיים ומקצועיים סאב וופר pb בתיבה סגורה מנגן מאוד מדוייק ובועט יפה- מוגבר במגבר קראנץ 1000 וואט עלות המערכת היא מעל 10 K !!! מחיר לכל החבילה קומפלט 5000 שקלים. כדי להבין על מה מדובר צריך לראות ולהקשיב. חווית שמיעה שלא הכרתם. אסף-0508312686
הודעה אחרונה מאת asafbb, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה: מונו בלוק- DA2K- celestra . 2300 RMS. מיוחד במינו. אולי יש 3 כאלה בארץ. 2500 טרו 6 ערוצים. אין לי אפילו על מה לפרט פה. התמונות מדברות. 10K מחיר אחרון. 2 מצברי פריקה עמוקה למערכות חזקות במיוחד. מחיר בפרטי. MS-8 במצב חדש. מידים של פוקל אוטופיה + וואפרים. במצב חדש מאוד. עוד פרטים: 0509966006 זמין באיזור ירושלים.
הודעה אחרונה מאת הונדה95, -
- 1 תגובות
- 762 צפיות
למכירה מגבר חדש באריזה mosconi as100.4 100 וואט לערוץ ב 4 אום פרטים נוספים: http://www.mosconi-system.it/product/as100-4/ 2200 ש"ח 0546588000
הודעה אחרונה מאת roeiw, -
- 0 תגובות
- 611 צפיות
דאבל דין פיוניר חדש היה בשימוש שבוע בקופסה עם עול האבירים הנלווים http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=825369 אפשרות להחלפה ברדיו דיסק של פיוניר איכותי פלוס תוספת המחיר הוא 1000 שח
הודעה אחרונה מאת F-F-F, -
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
דגם SC-12S4 סאב ברמה הכי גבוה שיש פרטים בקישור http://www.sonicelectronix.com/item_19641_Memphis-15-SC12S4.html 400 ש"ח לאחד! סופי לבוא ולקחת! חדשים חדשים ללא שימוש לא הותקן אף פעם! רק קצת אבק יש עליהם כי שכבו במחסן אפשרות לתיבה כפולה מתאימה לטנדר (ארוכה ודקה) בחינם למי שיקח את הכל ביחד (800 שח) דודי
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, מכיוון שנטשתי את התחום, אני מציע למכירה מונו בלוק של JL 1000/1. המגבר כולל שלט בס. המגבר חדש לחלוטין, הוא באריזתו המקורית ומעולם לא הותקן ואפילו לא חובר למתח!!! מכיוון שאני כבר לא כל כך בעניינים, אין לי מושג כמה הוא שווה. תציעו מחיר הגיוני והוא שלכם. לצערי, אני לא נכנס לפורום לכן אל תשאירו לי הודעות פרטיות באתר. טלפון לפרטים: 052-3311671. שלו.
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
למכירה זוג סאבים 10 אינץ' של חברת boston acoustics דגם g5. למי שלא מכיר מדובר בחברה מאוד איכותית ויקרה שמייצרת מוצרים ברמה גבוהה ועמידה ודורשת מחיר גבוהה עקב כך. הדגם הספציפי הזה הוא דגם אחד לפני הכי גבוה של החברה הוא נותן המון כוח ובנוסף דיוק מדהים. , הסאבים במצב חדש. נמכרים בנפרד עקב חוסר התאמה בהתנגדיות סאב אחד 2 סלילים של 4 אום והסאב השני סליל אחד של 4 אום. בנוסף לסאבים יש תיבה כפולה למכירה , התיבה נראת חדשה לגמרי יש לה מקום לזוג של 10 אינץ' , מדובר בתיבה בבניה איכותית שהיצרן בנה בעצמו (התיבה לא אטומה). לגבי מחירים להתקשר למספר הזה 0526433658 או לשלוח הודעה פרטית קוראים לי בר.
הודעה אחרונה מאת 123bar, -
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
*סאבוופר XS-LB10S סוני מעולה לטנדרים תיבה צרה צרה שנכנסת מאחורי המושבים האחוריים עם גריל מתכת עבה כמובן התיבה המקורית! ללא חורים סדקים שברים או כל נזק אחר שסאב יכול לקבל. הסאב 330RMS קטן קטן אבל לא פראייר נקנה לפני קצת יותר משנה ב600 מבקש 350 גמיש טיפה ! *מגבר שתי ערוצים פשוט קלאס D מעולה להגברה של סט פשוט כמו טמפו או 6*9 או גישור לסאב הגביר את הסאב בצורה מעולה, נתן לו מעל ומעבר ונשמעו מעולה ביחד! נקנה ביחד עם הסאב ב550 מבקש 250 גמיש עובדים מעולה אחלה סט למי שמעוניין בבאס נעים לאוזן ולא מוכן להשקיע יותר מידי , מי שייקח את שניהם יקבל אותם ב550 איזור צפון 0547665668 להתעלם מהאבק ינוקה לפני המסירה .... עדכון קטן 400 למי שייקח היום או מחר !!! היום …
הודעה אחרונה מאת ely89, -
- 0 תגובות
- 775 צפיות
למכירה סאב הרץ מילה ml 3000 במצב מצויין 2400₪
הודעה אחרונה מאת Avino89, -
- 1 תגובות
- 783 צפיות
המגבר במצב מצויין. עבד אצלי ברכב 100% תקין. חסרים זוג ברגים לחיבור רמקולים (אם לא עובדים בגישור צריך למצוא כאלה) אם מגשרים אין שום בעיה. 500 ש"ח פרטים מלאים: 4 channel car audio power amplifier Total output power: 600w max. Output power @ 4 ohm: 4 x 55w RMS Output power @ 4 ohms, bridged: 2 x 150 w Rms Built-in variable, selectable electronics crossover Selectable bass EQ (+6db @ 45Hz) Dimensions ( W x H x L): 358mm x 55mm x 294mm נא לא להשאיר הודעות פרטיות אלא להתקשר ל 050-2516424 אני מנס ציונה
הודעה אחרונה מאת Dj GuyGivant, -
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
למכירה סאב 10 אינץ" בטיבה אטומה כ-20 ליטר- 900 ש"ח סרגיי - 0544887340
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
JVC KDR-800BT
מאת sh1506- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב הישן נמכר והרדיו איננו מתאים לרכב החדש לכן מוצע למכירה אחרת הייתי משאיר אותו. מדובר על רדיו דיסק JVC KDR800BT שכוללת בערך הכל! - הכל מפורט כאן. http://resources.jvc.com/Resources/00/01/16/20.PDF מחיר 800 שקל נקנה בTOMCAR במהלך הזמן שהרכב היה אצלי. הרדיו נשמר ופורק כמו שצריך מהרכב. אפשר לפנות בהודעה פרטית או בטלפון 0544798882 הדברים נמצאים במושב בית נחמיה ליד שוהם או בנתב"ג בהודעה מראש. בברכה שמעון
הודעה אחרונה מאת sh1506, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אחד המכשירים הכי טובים בעולם שאי פעם יוצרו HIGH END אמיתי , כל הכיוונים האפשריים למי שבאמת מחפש סאונד איכותי . למכירה במחיר בדיחה 1500 ש"ח , שמור כחדש , נקנה ב 4000 ש"ח ROCKFORD FOGATE 1000A2 מי שבאמת מבין יודע מה המגבר הזה שווה , OLD SCHOOL אמיתי ... במצב מצויין עבד בערך שנתיים מחיר 2000 ש"ח , נקנה מאוטופרט ב סביבות ה 6000 ש"ח 0525910005 אפשר גם בה.פ יש אפשרות החלפה על דברים מעניינים ניר נ.ב יש עוד מלא דברים למכירה , בהזדמנות אעלה אותם במסודר
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מונובלוק Dc audio 3.5k במצב מושלם! 3500 וואט ב1 אום http://www.dcsoundlab.com/35k.html סאב Dc audio Level 5 M2 12 במילה אחת מפלצת! 3000RMS!! http://www.dcsoundlab.com/level5.html הסאב והמונו שמורים! כמו חדש! כולל קופסאות חוברות וכל הציוד הנלווה. מי שמכיר אותי יודע איך אני שומר ומעריך את הציוד שלי,אני לא הורס ומשחית אותו! פרטים בה"פ, שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 0 תגובות
- 718 צפיות
מגבר 2 ערוצים איכותי כחדש cerwin vega דגם xl 150.2 ר״ד jvc שליטה מלאה על סאב 3 יציאות למגבר 5v פנל חשמלי מסך מחליף צבעים ועוד כמה פיצרים ר״ד פיוניר 2350ub כולל usb ו aux מפצל מתח חדש סאונד קווסט איכותי כניסה 0 גייג׳ 4 יציאות. תיבות פורטד לרמקול 6/9 לפרטים: 054-5757069 אפשרי החלפה.
הודעה אחרונה מאת d.m, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם, מוצע למכירה מגבר מקרום דגם 43.05 50x2 קלאס A. מגבר אולדסקול איכותי ונדיר תקין ובמצב מצויין ניתן לראות בתמונות המצורפות. מחיר 800 ש"ח. אני מפרסם בשביל חבר נא לפנות אליו בלבד. שחר 0524570066 גר באיזור השרון ועובד באיזור פ"ת.
הודעה אחרונה מאת bachar_oren, -
- 0 תגובות
- 606 צפיות
מוכר במחיר250 ש"ח וופר ,קרוס,טוויטר הכל במצב תקין באחריות גודל 5.25 יוהן 0502088853
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
- 8 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
כמו בכותרת סאב HERTZ MILLE ML3000 במצב חדש היה בשמוש כ3 מחודשים בלבד(ראו תמונות)בתיבה מותאמת לפי הגדרות יצרן.2300 שח (רק התיבה שווה כ150$) הנה לינקים לנתוניו http://www.hertzaudiovideo.com/file/pdf/hertz_Mille_sub_manual.pdf http://www.carhifishop.at/index.php?a=767 ניתן להציע החלפות שוות ערך אני מאשדוד 0508116588 (לא לסמס רק בהודעה פרטית או בטלפון בבקשה)
הודעה אחרונה מאת floyd88, -
- 0 תגובות
- 585 צפיות
מוכר פרה אמפ, ממיר אות דיגיטלי לאנלוגי. מוציא 8 ערוצים אנלוגיים בRCA לחיבור מגברים חיצוניים לרדיו המקורי של הרכב. כולל אות להדלקת וכיבוי המגברים. משמר שליטה מלאה ומקורית על באלאנס, EQ וכו׳ שהרדיו והמערכת המקורית נותנת. מתאים לרכבי audi, bmw, mercedes, land rover, mini, porsche. לרשימת הרכבים המלאה יש לגשת לדף המוצר ולראות שם: http://www.mobridge.us/products/most-advanced-digital-analog-pre-amp המחיר הוא 2200ש״ח. לפרטים נוספים יש לפנות לרועי, 057-7833497
הודעה אחרונה מאת fishburn, -
- 0 תגובות
- 674 צפיות
רמקולים של JBL במצב מצויין בקושי עבדו אצלי באוטו כבר כמעט שנה הם יושבים בבית שלי בארון. מחיר:250 בנוסף יש לי קרוסים וטויטרים של מורל טמפו מחיר:200
הודעה אחרונה מאת DFI, -
HAT,MOREL,HERTZ
מאת avi_z- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מידים hybrid audio technologies) HAT L4) - במצב מצויין 750 ש"ח טוויטרים MOREL SUPREMO 800 ש"ח סט קומפוננט MOREL HYBRID OVATION 6 - מורכבים ברכב ניתן לשמוע 1000 ש"ח קומפוננט קדמי של HERTZ מסדרת hertz hi energy hsk165 מהדגם הישן 700 ש"ח קרוסים 3WAY MOREL ELATE MX33.3 - חדשים לא שומשו מעולם 450 ש"ח אבי 053-6064757
הודעה אחרונה מאת avi_z, -
- 0 תגובות
- 659 צפיות
סאב מורל אולטימו 10 אינצ. הדגם הבכיר, 1000 וואט rms. בתיבה פתוחה מקורית, מצב חדש. מחיר 1200 ש״ח. תמיר, בה״פ.
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
- 2 תגובות
- 965 צפיות
למכירה חדש בקופסא, חברת Tsunami 3 כניסות של 4ga 2 כניסות של 8ga ללא פיוזים, מתאים להתקנה של מגברים. מיכאל, 0544612873 50 שקלים.
הודעה אחרונה מאת themichman, -
- 0 תגובות
- 579 צפיות
למכירה טאבלט נקסוס 7 16GB במצב חדש לגמרי. דור קודם, קניתי בארה"ב רגע לפני שכבר אי אפשר היה להשיג אותו, לצורך פרויקט שלא יצא לפועל. סתם שוכב אצלי ללא שימוש. ממש חדש. nexus 7 16GB first generation 750 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת tanga, -
- 0 תגובות
- 569 צפיות
שלום לכולם,
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
למכירה מגבר וסאב
מאת e.e- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה 1. מגבר - V15 cadinal - מגבר סיני 4 ערוצים, תקין . מתאים למי שמחפש זול ולא רוצה להשקיע הרבה. מחיר 180 ₪ http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=597618 2. סאב 10' - mbquart qm 25092 - סאב טוב וכמובן שתקין + תיבה מותאמת. הספק 175W RMS טווח תדרים 20HZ-300HZ * שימו לב - התיבה תקינה אבל מצבה הקוסמטי לא בשיאו . עושה את העבודה . מחיר 350 ₪ 3. סאב 8' - rockford fosgate P1 - סאב קטן בתיבה קטנה שלא תופסת מקום . ( מתאים לרכבים קטנים - כל הסופר מיני למינהם) 150W RMS במצב מעולה 350 ₪ http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746869 ערן054-6708103
הודעה אחרונה מאת e.e, -
- 0 תגובות
- 654 צפיות
רמקולים לרכב "6.5 של JBL GTO 603 ללא מכסים 125W, 4OHM + רמקולים 3.5" שמתאימים לדשבורד של פונטו של BOSS, חדשים לגמרי. 200 ש"ח להכל איסוף מראשל"צ
הודעה אחרונה מאת chesh, -
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
רדיו דיסק של חברת אקליפס הטוב דגם 5030 רדיו דיסק איכותי עם 3 יציאות והרבה אפשרות כיוון על כול אלמנט ואלמנט במצב טוב $$$$$ דורש עליו 1400 $$$$$ מגבר celestra דגם fa 475 מגבר איכותי וחזק 4 יציאות 90 rms לערוץ ו300rms בגישור במצב טוב .. יש כמה שריטות עליו אבל לא משהו שמשפיע $$$$ דורש עליו 1300 $$$$ סאב dc audio lvl 2 (אום 4 או 1 ) סאב חזק שמפיק הרבה נמוכים וגבוהים 600rms לא התאמץ בכלל ישב על המגבר וקיבל רק 300 rms מצורפת אליו תיבה פתוחה של 70 ליטר $$$$ דורש עליו 1000 $$$$ 3.5 מי שלוקח הכול+ כבל מתח של קוניקטיון 4 גייג באורך 5+מטר . זמין בפרטי.
הודעה אחרונה מאת hen amit, -
- 0 תגובות
- 248 צפיות
סאב גי 5 בוסטון האיכותית מי שמכיר יודע איזה סאב מוצלח זה, ויקר מוכר אותו עקב גיוס וצריך כסף... סאב חזק מאוד, נציל מאוד, יכול לספוג כפול ממה שהוא מוצהר, ונישמע מצויין, אצלי הוא הוגבר על 350 אראמאס ויכול לקבל 450 לפי נתוני יצרן והוא נישמע כמו 800 לפחות אין לי מה להרחיב סאב מוצלח מאוד מי שמכיר יודע גודל 12 סליל 4 אוהם מגיע עם תיבה פורטת לפי נתוני יצרן מחיר מבוקש 1300 גמיש קצת 0502451822
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם אני נפרד מהציוד שלי בצער רב!!! דאבל דין של ALPAIN 202 R דורש 1200 שח מגבר AUDISON VRX 4300 עם תוספות מגבר חדש +אריזה מקורית ניירת וכ'ו דורש 3000 שח מגבר נאקמיצי 2 ערוצים דורש 600 שח קומפוננט של פוקל 130 K וקופוננט של פוקל 4" סידרה K חדשים על שניהם דורש 1000 שח (שני הסטים ביחד כן) 052-5515002 ספי כהן קבל של סטינגר 1 F 250 שח סאב של פוקל 30A דורש 350 שח סאב של פוקל 33A דורש 400 שח כבלים מתנה!!!! הסחורה כחדשה ,
הודעה אחרונה מאת sefic,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 317 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yuvk
- zvit
- garicho
- צוק
- עוזי ל
- benny62
- מחכה
- amosbmw
- Night Driver
- KipodYam
- DareDevil
- srool
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
