מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
דאבל דין של חברת אודיו טק 7 אינץ מסך hd מהיר ותצוגה בעיברית 3 יציאות למגבר הרבה פונקציות יש למכשיר במצב מצויין לעוד פרטים בהודעה פרטית 1400ש"ח מגבר spl 1700 watt חמש יציאות מגבר חזק במצב מצויין 500ש"ח סאב pioneer 12 עם תיבה אטומה מדוייק 450ש"ח קומפוננט סוני סדרת הx 350ש"ח רמקולים 6/9 pioneer מהסדרה החדשה 400watt במצב חדש 300ש"ח
הודעה אחרונה מאת ronron710, -
- 1 תגובות
- 883 צפיות
למכירה כמה דברים טובים : 1. שייח 1500 - audison lrx 4.5 2. שייח1500 - Hertz hi energy xl 3. שייח 2din JVC 836 - 1900 4. שייח kicker zx 400.1 - 500 גמישות קלה לרצינים 0525938116 אולג
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
- 0 תגובות
- 707 צפיות
עקב גיוס קרוב החלטתי למכור את מרבית רכיבי המערכת שלי מהחתימה. רכיב נוסף שעומד למכירה הוא המגבר המדובר. המגבר בן ארבעה חודשים בערך. הוא מעולם לא הגביר סאב-רק סט קדמי. מעולם לא נכנס לפרוטקשן. באמת מגבר חדש. הגביר יופי סט צמא של מורל הייבריד החדש. כרגע עוד מחובר, ניתן לבוא להתרשם. אני מעוניין עליו 950 ש"ח. נתוני היצרן מדברים על 80Rms x4 ב4 אום. 200rms x2 ב4 אום. אלון, 0587897938. [email protected] בבקשה-לקשר רק אם אתם באמת רציניים. אם לא, תשאירו הודעה במייל או אסמס. לפחות לא נבזבז זמן אחד לשני.
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
- 2 תגובות
- 997 צפיות
אני עובר לסט 3 חלקים וצריך עוד שני ערוצי הגברה וזאת הסיבה היחידה שאני מוכר את המגבר הנפלא הזה. המגבר fa275 הוא שני ערוצים שנותן 90 RMS המגבר ללא שריטה אחת, הותקן ברצפה כפולה, היה בשימוש 5 חודשים וקניתי לפני 7 חודשים - עדין באחריות! הגביר אקטיבית את הטוויטרים ולכן לא התאמץ כלל. הוא עדיין מחובר ומי שרוצה מוזמן לבוא ולראות לשמוע. המחרי ירד - 800 ש"ח עוד למכירה טוויטרים של חברת HERTZ. הדגם המדויק הוא ML28 - ניתן לבוא ולשמוע אצלי באוטו הוא עדין מחובר. והקרוס המקורי של הסט הזה, הדגם המדויק שלו הוא mlcx 20 - קרוס עם אפשרויות BI-AMP, הכוונה היא שאפשר גם להגביר דרכו כל אלמנט בנפרד - כלומר כל אלמנט מקבל ערוץ הגברה משלו ולא לשני אלמנטים ערוץ הגברה יחיד.…
הודעה אחרונה מאת nir schnaider, -
- 0 תגובות
- 580 צפיות
למכירה רדיו דיסק מבית פיוניר דגם 8350sd, 3 יציאות למגבר,כניסת usb/aux/sd/iphone וכו' רדיו דיסק מעולה,נח להפעלה אמין ומפיק צליל איכותי ביותר. מגיע עם הקופסה המקורית וכל החלקים המקוריים (אוזניים מקוריות וכו') תמונות ישלחו בוואטספ לפי דרישה 650 ש"ח לבוא לקחת
הודעה אחרונה מאת ^-XtAzA-^, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה ציוד אודיו מהרכב הישן ROCKFORD R3004 - מגבר 4 ערוצים מעולה! 400 ש''ח MOREL DOTECH 6 - היו שנה וחצי בשימוש. - 500 ש''ח HU מבית -9853 ALPINE הדגם הישן והטוב. 600 ש''ח חיווט RCA מבית KNUKONCEPT 6 מטר 4 ערוצים. 150 ש''ח חיווט חשמל 4G מבית BULZ AUDIO כבל עבה עם 120A פיוז, 50 ש''ח כל הציוד ב1500 ש''ח, כלומר החיווט במתנה! טלפון 0546959950, נחום כל הקודם זוכה. על הMOREL אני גמיש, היות ובקרוס אובר אחד לא ניתן להבגביר/להנמיך את עוצמת הטוויטר.
הודעה אחרונה מאת nahum8, -
- 1 תגובות
- 774 צפיות
מגבר 2 ערוצים איכותי שמור •80 watts RMS x 2 at 4 ohms •110 watts RMS x 2 at 2 ohms •220 watts RMS x 1 in bridged mode •stereo or bridged mono output •Tri-way capable (Tri-Way crossover required) •requires 10-gauge power and ground leads — wiring and hardware not included with amplifier •Bass Engine® features: ◦variable 15-400 Hz high-pass/30-400 Hz low-pass crossover, 12 dB/octave ◦variable Bass EQ (0-12 dB of boost at 50 Hz) •MOSFET power supply •STAR Topology (minimizes internal noise and prevents ground interference) •speaker- and preamp-level inputs •oversized power and ground connections •gold-plated screw terminals …
הודעה אחרונה מאת wowohw, -
- 1 תגובות
- 843 צפיות
מונובלוק *כמו חדש* מבית סאונדסטרים: L1.600D מסדרת Lil Wonder המגבר כולל את כלל האביזרים הנלווים וביניהם שלט באס, הקופסה המקורית, חוברות וכו'. http://www.hyperdrive.co.nz/product/amps/131/amp-1-channel-l1-600d-lil-wonder-4-gen/153709/detail המגבר יציב ב 1 אוהם ומעלה ומספק 600RMS. סאבוופר כולל תיבה אטומה מדגם RBW 12 מסדרת Rubicon. הסאב בעל 2 סלילים של 4 אוהם כ"א. יכולת ספיגה: 600RMS. http://www.ryda.com.au/Soundstream-RBW-12-Rubicon-12-Subwoofer-p/rbw12.htm מפצל מתח בעל כניסות של 0 או 4 גייג' ובעל יציאות של 4 או 8 גייג' של חברת Soundquest. תיבות פורטד לרמקולים בגודל 6X9, מרופדות בלבד וממולאות בצמר סלעים. ר"ד פיוניר 2350UB בעל כניסת US…
הודעה אחרונה מאת d.m, -
- 0 תגובות
- 868 צפיות
מערכת מולטימדיה 2DIN של חברת PREMIER מבית SG אלקטרוניקה , כל הפרטים כאן המערכת במצב מעולה, הכל עובד ותקין, המערכת ללא GPS ! מחיר : 1000 ש"ח עם אפשרות להתקנה במחיר סימלי למי שמעוניין . 050-7317071
הודעה אחרונה מאת mazda speed, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מונו בלוק של JBL , GTO600.1 - קלאס D 580W ב 2 אום 425W ב 4 אום הגביר 12W3V2 , לא התאמץ . רדיו דיסק של קנווד KDC6047U : 3 יציאות, אפשרות לכיבוי המגבר הפנימי והמסך להשקטה של המעגלים הפנימיים . קרוסים עם אופציות משתנות של תדר וסלופ. TA עם כיווני פאזות . USB ללא מתאם ! מסך DOT MATRIX ולא 7SEG . ושלט כמובן , כולל כלוב ההתקנה וצמה שמתאמת , אין צורך לחתוך או לחשוף חוטים ברכב . לינק אפס חמש שתיים 3 שתייים 2 שמונע 1שתיים שמונע ( הטעות במקור )
הודעה אחרונה מאת amisha, -
- 2 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
1. למכירה רדיו דיסק מקורי של מאזדה 3, בין השנים 04-08. מצב : כחדש שנתון : 08 צבע : שחור * תמונה להמחשה. מחיר : 350 ש"ח 2. מתאם איכותי plug&play למאזדה 3 (יעבוד על דגמים נוספים גם כן 2-5-6 וכו'). מתאם איכותי מאוד ואינו מוריד מאיכות השמע. מתחבר ישירות ליציאת הצ'נג'ר של הרדיו דיסק המקורי ללא הלחמות וכו'. ניתן לחבר אליו כל USB\טל', AUX, כרטיסי SD וכו'. יצרן : Yatour בשימוש כחצי שנה בלבד. מחיר : 400 ש"ח * הנחה למי שיקח את שניהם ביחד. איזור פתח תקווה, לפנות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
- 0 תגובות
- 694 צפיות
מכרתי את הרכב , ברכב החדש כבר לא אשקיע על מערכת (אסתפק במקורית) ולכן המגבר למכירה . בעתיד יתווספו יתר הרכיבים . המחיר 1400 ש''ח , גמיש למי שיבוא לראות ולהתרשם , כרגע המגבר מפורק ויושב בבית , מי שרוצה לבוא ולבדות את תקינותו מוזמן לבוא ולחבר את המגבר - אני מתחייב על כך שהוא עובד כאילו יצא עכשיו מהמפעל , לא מתחמם לא מתנתק ולא שום שטויות אחרות !!! אני מחיפה , ומי שירצה לקנות יאלץ להגיע אלי , אין לי כוונה לנסוע עם המגבר לשום מקום . אני מאמין שמי שמתעניין במגבר יודע כמה המגבר הזה איכותי אמין ועוצמתי ולכן איני מפרט עליו תכונותיו . 054 7 9 7 7 4 8 6 אם לא עונה תשלחו SMS קצת תמונות :
הודעה אחרונה מאת Emanuel5, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בצער רב וביגון מחירת חיסול על ה-מערכת שלי (( ***לא לחובבנים*** סאבוופר עוצמתי במיוחד+תיבה מקצועית-תואמת: ספינת הדגל של חברת HIFONICS-OLYMPUS הידועה במוצריה האיכותיים והעוצמתיים. סאבוופר רציני ביותר העומד בעומסים מטורפים בהספק של 1600RMS נקיים ואמייתיים שפשוט מפרקים את כל העצמות. הסאבוופר הנ"ל מתאים לאנשים שמבינים בתחום או לכאלה שרוצים להזיז שמשות להפעיל אזעקות או סתם להרעיד את המושבים ברכב-זה בשבילו!! כמו כן לסאבוופר יש וופר (תוף) עבה וגמיש במיוחד העומד בוויברציות גדולות להפחתת נזקים לסאבוופר. ניתן לגישור ב 2ohm וב-4ohm לפי הצורך. מפרט טכני: http://www.sonicelectronix.com/item_10136_Hifonics-OLM1612.html מחיר:1600 ש"ח!! מגבר מונו-בלוק דיגי…
הודעה אחרונה מאת eitay130, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ברשותי מספר סטים חדשים לגמרי שהגיעו אליי. כולם מקוריים לחלוטין, חדשים לחלוטין, לעולם לא נפתחו, לעולם לא השתמשו בהם. חדשים לגמרי. Morel Maximo 6.5" - סט הכניסה של מורל. חדש בקופסה, לא נפתח מעולם. מחיר:450 ש"ח. Tempo 6.5" - חדש לגמרי. לא נפתח. מחיר: 500 ש"ח. Virtus 602 - גם כן חדשים לחלוטין. מעולם לא נפתחו. מחיר: 1050 ש"ח. אין לאן להתגמש, אז אנא לחסוך שיחות מיותרות. מחיר סופי - המוצרים חדשים לחלוטין, הערך שלהם לא פחות מערך של סטים מחנויות רגילות. אלון, נצרת עילית. 0587897938, [email protected].
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
- 0 תגובות
- 593 צפיות
מגבר מצויין נותן עבודה 4 ערוצים 400 ש"ח
הודעה אחרונה מאת ronron710, -
- 0 תגובות
- 579 צפיות
היי חברים לרגל מכירת הרכב והפיכת צבע המסכים ללא רלוונטי לצבע של הרכב החדש מוצאים בזאת למכירה שני מסכים אחורים בצבע שמנת במצב סביר ביותר (ריצרץ אחד קרוע ומשענות זקוקות לניקוי) במצב עובד כולל שלטים, יש את החיווט שיוצא מהמסכים אבל אין את המפצל שמתחבר אליהם (לפי בדיקה שעשיתי עלות של 100 ש"ח למפצל) מחיר ממש זול 150 ש"ח לשניהם. פרטים בהודעה או טלפון 050-4482878
הודעה אחרונה מאת נועם חבה, -
- 10 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
סאב Ground Zero 400 rms.. בתוך תיבה מקורית. בועט ונותן בראש כמו שצריך. תמורה מעולה למחיר. 400 שקל. טוויטרים מורל פיקולו.. סאונד נעים ומפורט להפליא. איך צורך להרחיב עליהם. 1000 שקל. מי שמעוניין יש גם מידבאס סופרימו בודד.. ועוד אחד מפורק אזור צפון
הודעה אחרונה מאת haq, -
- 10 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
http://www.euroenclosures.com/phoenix-gold-octane-r-504-amp.php מחיר: 600 ש"ח המעוניינים מתבקשים לפנות בפרטי
הודעה אחרונה מאת toxin, -
- 0 תגובות
- 978 צפיות
קיבלתי מגבר ואין לי צורך בו הוא חדש לגמרי בקרטון MAGNUM V12 מחיר: 300שח תמיר - 0544501987 איזור מרכז
הודעה אחרונה מאת Ohio, -
- 1 תגובות
- 726 צפיות
מגבר לסאבוופר ROCKFORD FOSGATE דגם R500-1 כמעט חדש, עם קבלה ואחריות. (נקנה באוקטובר 13) נמכר עקב מכירת הרכב. 400 שח תמיר - 0544501987 איזור המרכז
הודעה אחרונה מאת Ohio, -
- 0 תגובות
- 577 צפיות
מפרסם עבור חבר נא לפנות בטלפון בלבד. סאב hertz spl show http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm רמקול בגודל 5/7 מתאים בעיקר לרכבי מזדה http://www.ahuvishay.co.il/Product?product_id=67517 טלפון:050-783-1124 דוד
הודעה אחרונה מאת d.m, -
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן חברים, עקב מכירת רכב אני מוכר חלק מהמערכת שברשותי. כל החלקים שמורים מאוד! טלפון: 058-4807060 או בפרטי. (אזור הצפון) 1. למכירה מגבר אגדי של חברת Genesis תוצרת אנגליה. (עבודת יד) מדובר על מגבר Genesis Four Channel series iii כולל קופסה ותעודת לידה. בין המגברים האיכותיים שקיימים. HI END אמיתי! מצב המגבר: כמו חדש! מחיר: 2700 ש"ח, חדש עולה מעל 4500 אלף. Specification: 4 x 75W / 2 x 75W + 1 x 250W at 4 ohms 2. רדיו דיסק אלפין Alpine 9887R, מכשיר נקנה בארץ, האחריות נגמרה ממש לא מזמן! בין המכשירים הטובים שקיימים בשוק! הכל תקין ועובד! מחיר 800 ש"ח *** המחיר נמוך בגלל בעיה קטנה, ברגע שמדליקים את המכשיר, הרדיו דיסק משום מה מוציא את הדיס…
הודעה אחרונה מאת AlexDaniel, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים , עברתי לדו גלגלי לפני 8 חודשים , ו אני מוכר את הציוד שנשאר לי . 1. סוני GTX כולל שלט AUX/USB ועוד . איכות טובה מאוד . 2. סאב 12" הרץ EBX-300 סאב מדהים !! בתיבה מקורית. סוני -400 ש"ח סאב -500 ש"ח
הודעה אחרונה מאת natio2, -
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
קומפוננט של רוקפורד מדגם T1652-S. הסידרה הגבוה ביותר, יש לציין שהקומפוננט נמצא במצב מצויין כל האריזה והאביזרים המקוריים. מגבר 4 ערוצים Phase Evolution RS4 אני בטוח שמי שמכיר יודע שמדובר במגבר מעולה שעוצמה ואיכות הן לא מילים גסות בכלל. המגבר במצב קוסמטי מצויין. מונו בלוק Sundown 1500.1D חדש חדש חדש, לא ראיתי הרבה ששמורים ככה, 1500RMS ב 1 אוהם ו 800 ב 2 אוהם, 600 ב 4 אוהם. חיווט איכותי של 0 גייג', מושלם למי שרוצה לשדרג את מערכת החשמל שלו במחיר טוב. יש גם כמה חתיכות של 4 גייג', מפצל של סאון קווסט והמון חיווט לרמקולים. מתחייב לכך שכל המוצרים במצב מעולה, עובדים כראוי ולא עברו סוג כזה או אחר של "התעללות". המחירים הם - סאןדאון - 1500 ש"ח פי…
הודעה אחרונה מאת תמיר.ז, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה המתאם USB \ SD \ AUX לרדיו מקורי, זה קופסא קטנה שמתחברת לכניסת צ'נגר של הרדיו, וככה אפשר להעביר שירים בUSB כאילו זה דיסק רגיל. לא היה בשימוש יותר מכמה דקות - כי זה לא עבד עם הג'ולייטה של אבא שלי, זה כן עבד עם איזה רדיו דיסק שהיה בבית. 250 שקל כמובן שאפשר לבדוק אם זה עובד אצלך לפני שמשלמים. 0544425614
הודעה אחרונה מאת liorwohl, -
- 0 תגובות
- 650 צפיות
מגיעבתיבה אטומה בניה מיוחדת 10 אינצאש היה בשימוש חצי נמכר עקב מכירת הרכב.מחיר 350 לא גמיש מאזור חולון , ראשון . 0509005797 לא בשבת.
הודעה אחרונה מאת עוזי תפוזי, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
גבר מונובלוק של מאק-אודיו דגם ZX1000 נמכר עקב חוסר שימוש, חדש וסגור באריזה 1100 ש"ח בלבד ! כולל קבלה עם אחריות ! לעוד מידע ופרטים - ה"פ
הודעה אחרונה מאת ADVANT, -
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
למכירה סב ID-8 . כבל 2f .מונו של steg k2.01(2*105) . kicker zx 150 rms
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רדיו-דיסק Pioneer Deh80prs זוג כניסות USB כניסת Aux , דיבורית בלוטוס, יציאות 5 וולט, תמיכה מלאה ושליטה באייפון עם אפשרות שליטה מהאייפון בApp Mode פנדורה קרוסאובר 3 Way אקטיבי שכולל Lpf לסאב, Hpf וLpf למידים וHpf לטוויטרים אין על המכשיר שריטה אחת! מונובלוק Dc audio 3.5k במצב מושלם! 3500 וואט ב1 אום http://www.dcsoundlab.com/35k.html סאב Dc audio Level 5 M2 12 במילה אחת מפלצת! 3000RMS!! http://www.dcsoundlab.com/level5.html מצבר פריקה עמוקה- Stinger spp1700 חודשיים בשימוש. כל הרכיבים שמורים! כמו חדש! כולל קופסאות חוברות וכל הציוד הנלווה. מי שמכיר אותי יודע איך אני שומר ומעריך את הציוד שלי,אני לא הורס ומשחית אותו!
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 1 תגובות
- 909 צפיות
למכירה מונובלוק ברמה הגבוהה ביותר של celestra, המגבר במצב חדש מכל הבחינות. מדובר במגבר די נדיר שיש בודדים ממנו בארץ. למעוניינים לפנות אלי במספר 0526433658 או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת 123bar,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 250 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ofralon
- TLE60
- farkash7
- itzik123
- ברווז
- viper83
- SlowRide
- Ragnar
- Avia
- Aviady001
- arice
- Yuvalino
- ArikB
- דוב המערות
- mcaspi
- תומר ב
- גולדן191
- דאבל קלאצ
- fatboy1340
- Chmimo
- chesh
- Shay Shd Dave
- gpro
- amosbmw
- ays
- פולו,גולף
- אהרן ג
- llaavvii
- om2
- Camaro 92
- laviil
- Tom78
- יגאל פישלר
- blackpolo
- quzzaa
- מחכה
- beresford
- itsik170
- point of view
- yossiaviel
- Tal7
- DC10
- TheArcane
- danbr
- Stav132
- yuvk
- יבגניפ
- אברהם א
- BoazB11
- daniel.asu
- בודק עובדות
- פיזיקאי שימושי
- David32
- Supertigre
- davemustaine87
- Alloytoy
- david3692
- Rongaflugen
- McV
- pooh-bear
- אבי ים
- ברונקו
- falou
- shlomiko
- nglancer
