מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 907 צפיות
מכשיר מקורי כולל מתאם פתיחת מסך. ניתן לרכוש כל מוצר בנפרד. מתאים לסקודה, סיאט וולקסואגן. פרטים:0545885588
הודעה אחרונה מאת shay310, -
- 1 תגובות
- 547 צפיות
דיבורית חדשה באריזה. 0545885588
הודעה אחרונה מאת shay310, -
- 1 תגובות
- 574 צפיות
למכירה סאב של פיוניר ב-300 ש"ח 0522503294 חן
הודעה אחרונה מאת buggy, -
- 0 תגובות
- 647 צפיות
הסאב לא תקין, צריך לעבור תיקון למרות שנראה מצוין.דגם POWER הספק של 1000 וואט RMS . ה"פ בבקשה. המחיר 600 שקל.
הודעה אחרונה מאת רוקפורד_פנטיק, -
- 0 תגובות
- 577 צפיות
למכירה מגבר JBL GTO75.4 סאב וופר 12 אינטש GTO1260BR JBL טס השבוע לחו"ל לפרטים בפרטי
הודעה אחרונה מאת shai55554, -
חלקים של CAR PC
מאת Nomed- 2 תגובות
- 779 צפיות
למכירה CAR PC שלם או בחלקים: מסך 7 LILLIPUT 629GL כולל פלסטיקה נוספת לוח INTEL DG45FC כולל E7500 , זיכרונות של CORSAR 2G , הרדיסק SSD מיקרון C400 128G. מודול GPS מודול FM חיצוני של HD RADIO מקלדת אלחוטית מודול BT ספק M4 המון כבלים,מאווירים, מפצלים ודברים גנרים מחשב עבד בלי מסכים כחולים עד כלפני חודשיים. אז הוא פורק מהרכב. לוח רלוונטי רק המהלך השבוע. לאחר מכן הוא ילך למדיה סנטר. עדיפות למכירה כחבילה. אני לא מפרסם מחיר אז כל הצעה רצינית תישקל. 0542169636
הודעה אחרונה מאת Nomed, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 584 צפיות
סאב במצב מעולה. 12". בא בתיבה מקורית. 300 W. מחיר 400 ש"ח. נמצא בקרית גת.
הודעה אחרונה מאת nasik, -
מגבר למכירה
מאת drazic234- 2 תגובות
- 887 צפיות
שלום לכולם , אני מוכר מגבר של SOLID AUDIO דגם F45 מחיר 800 ש"ח גמיש לרצינים נתונים של המגבר: [TABLE=width: 98%] [TR] [TD]Channels 4 peak RMS Power ohms 4 ס 150 105wrms 4x ohms 4 ohms 2 x 220wrms המגבר מאוד שמור יוהן 0502088853[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE]
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
- 1 תגובות
- 973 צפיות
הסאב במצב חדש, לא היה בשימוש. נתונים על הסאב: http://www.crutchfield.com/S-4jcDn8CP2sP/p_136126V2D4/JL-Audio-12W6v2-D4.html כמו שניתן לראות זה סאב של 500$ לא כולל משלוח ומיסים. מגיע בלי תיבה, רק הסאב. 1350 ש"ח !!!!! בפרטי.
הודעה אחרונה מאת יוסי.מ, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק alpine 9887. אחד המכשירים הטובים שיצאו אי פעם. מאפשר 3WAY אקטיבי. הרדיו תקין לחלוטין היה בשימוש כשנה וחצי. בעיה יחידה והיא שהכבל של החיבור אנטנה נקרע והוא לא תקין. (ככה או ככה תחנות רדיו ישראליות לא היו נקלטות מכיוון שהוא תמך בתדרים אמריקאים בלבד) כבל לחיבור אייפון מתנה לקונה. (שווי 100 ש"ח) מחיר אחרון ונמוך מאוד ביחס לתמורה 950 ש"ח לבוא ולקחת. לא גמיש. גם לא באגורה. נתונים נוספים על המכשיר: http://www.alpine-usa.com/product/view/cda-9887/ יצירת קשר בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת יוסי.מ, -
- 19 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
הגיע זמנה של המערכת שלי להימכר, כל הקודם יזכה ברכיבים מאוד איכותיים שנבחרו בקפידה רבה לאורך תקופה מאוד ארוכה. הרכיבים: מונובלוק של באזוקה שיגביר כל סאב עד 400 RMS בכיף, זה המונו: http://www.autos-sound.co.il/pl_product~ba1300~8~35.htm נמכר בחצי מחיר מחדש!!! 500 ש"ח והוא שלכם! סאב וופר 10 אינץ' של אימג' דיינאמיקס סדרת הכניסה-ID10 כולל תיבה קטנה של 20 ליטר, מצויין לכל מי שאין תא מטען גדול. יתן תוצאה מעולה ומפתיעה בכל רכב, מחיר: 550 ש"ח כולל תיבה. פירוט לגבי הסאב: http://www.woofersetc.com/p-4993-id10-v3-d4-image-dynamics-10-dual-4-ohm-v3-subwoofer.aspx מגבר 4 ערוצים רוקפורד מסדרת ה-POWER הידועה, T4004 מחיר: 900 ש"ח! מגבר שנמכר בין 1100-1300 ש"ח כחדש…
הודעה אחרונה מאת David303, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
דאבל דין NIPPON ND-6600 מפרט: - מסך רחב "6.0 - רזולוציה 800*480 פיקסל (HD TFT LCD) - אופציית צפיקה ביחס 4:3 או 16:9 - מסך מגע מלא - קריאת מגוון רחב של פורמטים וידאו ואודיו MP4(AVI/DIVX/5.X),DVD,VCD,WMA,MP3,JPG - אודיו , 4 ערוצי כניסה ו 2 ערוצי יציאה - וידאו , 2 ערוצי כניסה ו 1 ערוץ יציאה - מערכת אנטי-שוק חשמלית ומכנית - קליטה ואיחסון דיגיטלי עד 24 ערוצי רדיו בו זמנית - כניסות USB ו SD קדמיות - דיבורית בלוטופ' מובנה במכשיר - קליטת רדיו בשידורי FM/AM סטראופוני - אופציית שליטה על המכשיר מההגה - תומך בחיבור מצלמה אחורית - כניסת AUX קדמית - שלט רחוק - 45X4 וואט לערוץ מחיר 900 שקל אני מפתח תקווה והמערכת עדיין מותקנת ברכב ככה שאפשר …
הודעה אחרונה מאת ramii, -
- 0 תגובות
- 568 צפיות
שלום לכולם יש לי את הקומפוננט מהסוג Mb quart fsb 216 ועובדים בצורה טובה מאוד ( עובדים בערך שנה) וכרגע פורקו מהרכב ואני מעוניין בהצעות להחלפה עליהם עבור מגבר מונו או רמקולים קאוקסיאלים (ישנה אפשרות להוסיף כסף עבור מוצרים איכותיים) או במכירה שלהם נא ליצור קשר בפרטי או שלחו הודעה למספר 0523572482 ואחזור בהקדם רמי
הודעה אחרונה מאת ramii, -
- 3 תגובות
- 881 צפיות
סאב במצב חדש. מגיע עם 2 סלילים .התנגדות סופית 4 אוהם. הדגם עם הממברנה הכסופה. הסאב עובד מצויין .400 rms דופק חזק ועוצמתי . מקורי של קיקר ולא חיקוי או זבל סיני. 400 שח. גמיש טיפה. אני מאיזור השרון. עמי --0542620951
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
- 0 תגובות
- 954 צפיות
הדאבל דין החדש של פיוניר avh-p8450bt כמובן המכשיר כולל הכל,חיבור בלוטוס,כבל איפון,כניסת כרטיס sd למביני עניין בלבד . פירוט באתר פיוניר ישראל http://www.pioneerisrael.co.il/index.php?dir=site&page=products_items&op=view&cs=212 המכשיר נמצא בשימוש שלושה חודשים בלבד יש קבלה.נמכר עקב מכירת הרכב נקנה : 4500 ₪ דורש : 3000 ₪ מיותר לציין שהמכשיר חדש חדש. 0508649266 ליאור
הודעה אחרונה מאת yakobi15y, -
- 8 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
מוכר שני מכשירים תקינים לחלוטין. הראשון מכשיר של קנווד עם מסך נשלף 7" KENWOOD kvt 739. תופס מקום של רדיו דיסק רגיל. פתרון מעולה למי שלא רוצה למשוך יותר מידי צומת לב שהאוטו בחניה או למי שאין מקום להתקין דאבל דין. מגיע עם יחידת בלוטוס נפרדת שעולה לבד בסביבות אלף ומשהו שקל. ועם שלט מקורי של המכשיר. מנגן שירים בבלוטוס , כניסות USB ו AUX. יש לי את הקופסה וכל הכבלים והספרים שלו. מוכר ב1500 ש"ח כולל יחידת בלוטוס המכשיר השני זה דאבל דין שהגיע לי עם הסיאט איביזה החדשה. היה מותקן פחות משנה על הרכב. התקנה של רדיו מילאנו. מגיע עם GPS כניסת AUX ו USB. תוכנת ניווט של igo. יש דיבורית בלוטוס פנימי וגם מנגן מוזיקה מהבלוטוס. עובד מעולה. יש לי גם את השלט של המכשי…
הודעה אחרונה מאת elad74, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סאבוופר boston g512d4 חזק מאוד, פאנצי, ומדויק יחסית לעוצמה ! מצב חדש עם תיבה מותאמת פתוחה http://www.crutchfield.com/S-IxGtg7CYmcG/p_065G5124/Boston-Acoustics-G512-4.html פרטים מבקש עליו 1250, גמיש קצת ארז: 0502451822
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
רדיו דיסק אקליפס 5030 1 2
מאת sshh- 16 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
רדיו דיסק אקליפס CD5030BT במצב חדש באמת חדש !! מורכב באוטו ולא היה בשימוש בכלל !! 1500 ש"ח http://www.eclipse-web.com/us/download/manual/cd5030_en/audio/index.html 0545568879
הודעה אחרונה מאת sshh, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה סאב וופר 12 אינטש HFI12D4 Hifonics 300 וואט RMS עם תיבה מחיר: 300 שקל סיריל אדרי - 0544552896
הודעה אחרונה מאת cyriladry, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מוכר עקב שדרוג. אצלי זה מותקן על סיאט לאון אבל אמור להתאים גם לגולף/ג'טה/פאביה. וכל דגם של הקונצרן שמגיע עם RSD 210/510 מדובר בבניה של תושבת מיוחדת לטאבלט שיושב במקום המערכת המקורית של הרכב אחד לאחד. (בניה של יוסי אלפיין) מה אתם מקבלים: טאבלט NEXUS 7 2012 עם 3G במצב מצוין ללא שריטות/מכות תושבת קאסטום מיוחדת שנבנתה לטאבלט HU של SONY דגם GS600BT מהסדרה החדשה שנשלטת באמצעות אפליקציה על הטאבלט מתאם לשליטה מלאה מההגה (נקנה בשביל סיאט לאון אבל אני מאמין שמתאים לעוד דגמים) מצ"ב לינק לסרטון שצולם על הרכב שלי (לא מצליח להטמיע): מחיר מבוקש: 2600 ש"ח ליצירת קשר בה"פ או בטלפון: אפס חמש שתיים תשע חמש שתיים שש חמש…
הודעה אחרונה מאת zalmi, -
- 0 תגובות
- 659 צפיות
כמו בכותרת . הטוויטרים שלי למכירה . שניהם במצב ויזואלי ומכני מושלם. קישור להתקנה ברכבי. מחיר 800 שח. לפרטים : עופר 0525940060
הודעה אחרונה מאת Ofer Dotan, -
- 0 תגובות
- 658 צפיות
למכירה הדאבל דין המדהים של אלפיין 202 במצב חדש, נמכר עקב שידרוג (f1). עדיין מורכב כך שניתן לבדוק את תקינותו, דורש עלייך מחיר מאוד נמוך שכן רק לבוא ולקחת 1700 ש״ח !! 0544301894 רועי, אני מפתח תקווה.
הודעה אחרונה מאת roy_balas, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מוכר את אחד המגברים שלי , GENESIS DUAL MONO. מוציא בפועל 2X150 או בגישור לסאב 1X500. המגבר יד ראשונה, שמור , נקי ללא תיקונים , לא נפתח והותקן בהתקנות איכותיות בלבד. אני מוכר במחיר נמוך מאוד ביחס למגבר הזה , 1500 שח בלבד . למי שמחפש הגברה לסאב או לסט קידמי בכל רמה וסוג מדובר במגבר של פעם בחיים. באמת שאין צורך יותר מזה . לצערי , בגלל התרחבות המשפחה (עגלה , ילדים וכו ) אני מצמצם את המערכת שלי ברכב ולכן אין לי צורך במגבר. אחרת לעולם לא הייתי מוותר על המגבר הזה. לפרטים עופר : 0525940060
הודעה אחרונה מאת Ofer Dotan, -
AUDISON LRX2.150
מאת 205- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חדש באריזה!!! AUDISON LRX2.150 1200 ש"ח. אלדד
הודעה אחרונה מאת 205, -
- 0 תגובות
- 653 צפיות
למכירה JBL GTO75.4 לפרטים בטלפון0558961309
הודעה אחרונה מאת shai55554, -
- 1 תגובות
- 816 צפיות
מגבר חזק ביותר במצב חדש נדיר 1400 שח מחיר סופי 4hom 1000RMS 2ohm 1200RMS אזור מכירה צפון
הודעה אחרונה מאת edi22, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מונובלוק Hifonics BXi 608 בן כשנתיים וחצי, במצב מעולה. Brutus BXi Series Class AB Monoblock RMS Power Rating: 4 ohms: 150 watts x 1 chan. 2 ohms: 300 watts x 1 chan. 1 ohm: 600 watts x 1 chan נתונים טכניים ומידע נוסף כאן. נמצא באשקלון, מחיר 650 ש"ח. פניות בה"פ.
הודעה אחרונה מאת iluxxxa, -
- 1 תגובות
- 716 צפיות
מפרסם בשביל חבר, אז לא לפנות אליי בבקשה. מכשיר דאבל דין של פיליפס מסך 7״, דגם ced 1700. סגור באריזה. טלפון: 050-7103223- אסף.
הודעה אחרונה מאת doras, -
- 0 תגובות
- 564 צפיות
סאב וופר 12 אינטש GTO1260BR JBL מגבר לרכב JBL GTO75.4 רמקולים קומפוננט ורמקולים אחורים 6 על 9 של חברת הרץ לפרטים בטלפון:0558961309
הודעה אחרונה מאת shai55554, -
- 0 תגובות
- 595 צפיות
למכירה מונובלוק של us. amps קצת מפרט: 400rms X 1 4 ohm 750rms X 1 2 ohm וחברים 1200W RMS. ב1 ohm. מגבר חזק מאוד לסאבים חזקים או מי שמחפש שהמגבר ישלוט טוב בסאב שלו. מעולם לא התחמם או נכנס לפרוטקשן. 900 שקל. אמיר 0545433412 *בתמונות המגבר השמאלי הוא המגבר המדובר.
הודעה אחרונה מאת MR.sUB,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Chmimo
- מ.צ
- arice
- מחכה
- Rongaflugen
- chrono
- PYA
- GTI33
- PASHUT
- yoav911gt2
- פלוני אלמוני21
- Eli vahaba
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- itaysamurai
- פינדר
- אלעדיקו
- efraimc
- נעם101
- פריג'י
- IsraCar
- ראובי
- FuriousLift
- matanff
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- David32
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- guy.a
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
- Shay Shd Dave
- Shaike.Zam
- אריאלחדד
- Una Macchina
- Yuvalino
- flytomars
- OranKimhi
- עוזי ל
- SurfHigh
- 133hp
- Derish
- מיץ פטל
- mcshmupi
- MMi
- דור--
- yohai71
- Random
- om2
- Supertigre
