מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 11 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
עקב מכירת הרכב אני מוכר את מה שנשאר מהמערכת שלי (כל השאר כבר מכרתי). סאב וופר פיונר 12' מוציא 400RMS ובעל 2 סלילים - מגיע עם תיבה אטומה לפי הוראות היצרן. 450 שקל קומפוננטים של מורל טמפו 6.5 הסט הכי טוב שאפשר למצוא במחיר הזה. במצב חדש בקושי הספקתי להשתמש. יגיעו בנוסף עם קרוסים של PLUSE. 400 שקל אני מאיזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת D.A, -
- 0 תגובות
- 621 צפיות
הכול חדש חדש בקרטון.ללא שימוש כלל רדיו דיסק פיוניר דגם 1650 -400ש"ח רמקולים 6X9 פוניקס גולד 120 וואט 60 rms-חדש בקרטון 250ש"ח דיבורית בלוטוסbc6000 קבועה לרכב-300ש"ח מצלמה+מסך7-חדש400ש"ח רמקולים6.5 קומפוננט דגם cs-6 -חדש בקרטון 350ש"ח ריפודים לרכב סט 10 חלקים-80ש"ח טסות 14,15,16 עד 100ש"ח משדר FM-60ש"ח קיט התקנה למגבר 8 גיי'י-80ש"ח מגבר 200 וואט -2 ערוצים 200ש"ח 0549257900ליצור קשר ליאור אזור אשדוד והסביבה
הודעה אחרונה מאת liorgall, -
- 1 תגובות
- 719 צפיות
למכירה סאב של פיוניר ts-w3001-d4 3000W 1000rms כמו חדש! היה בשימוש משהו כמו חודשיים נמכר עם תיבה וגריל. סאב מאוד חזק 1000rms. מחיר 900 ש"ח ישנה גמישות מסויימת. 0524224501 - ארתור
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
- 2 תגובות
- 999 צפיות
למכירה מערכת קומפלט הייתה בשימוש 3 חודשים נמכרת עקב שדרוג 2 סטים קומפוננט JBL GTO50RMS 1000 ש"ח מגבר 4 ערוצים 2200W של DOMBOSS 500 ש"ח מגבר 4 ערצים 1000W של PULSEAUDIO 500 ש"ח מי שרוצה את הכל ביחד, 1800 ש"ח (מדגיש מי שרוצה את הכל ביחד.)
הודעה אחרונה מאת allali_man, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
2 מכשירי אקליפס 3100. שניהם תקינים אך לאחד מהם חסרה הצמה. 5 V פרהאאוט. אקולייזר פנימי לחיתוכים. 3 יציאות rca. מכשיר ברמה גבוהה מאוד. מוכר אותם עקב שידרוג. מחיר 700 שח לשני המכשירים. אני מאיזור השרון. לא בשבת עמי . 0542620951
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
- 1 תגובות
- 932 צפיות
קרוסים מורל סופרימו 2WAY חדשים-לא היו בשימוש כלל מחיר 800 ש"ח מידים CDM 88 לימיטיד אדישן משומשים 700 ש"ח טוויטרים MT 23 משומשים 350 ש"ח *אם רוכשים הכל המחיר 1500 ש"ח
הודעה אחרונה מאת alpine, -
Sundown 1500.1
מאת TamirK- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המונו המוכר והמוצלח. חדש בקופסא, לא הורכב מעולם. למי שמכיר, מחיר סופי 2000 ש״ח. לפנות בהודעה פרטית. תמיר,
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יעודי זה הכוונה שכולל כל המתאמים ואין צורך לקנות מתאמים נוספים . מגיע גם עם תומכי המתכת של המכשיר לדש. התקנה 5 דקות,כל אחד יכול לבצע את זה בעצמו. מכשיר עם עברית מלאה,טס כמו חללית. USB קידמי ואחורי. מתאם לאיפון 4/4S . ספר טלפונים בעברית כולל חיפוש . מצלמה רוורס קליפס כרטיס IGO עם רישיון . סה"כ 2000 ש"ח. משלוח חינם לכל חלקי הארץ עד בית הלקוח . ניתן לשלם באשראי עד 5 תשלומים מפרט מכשיר :\Feature List: • Cortex A9 processor • 2-DIN 6.2" WVGA Digital TFT LCD (800×480 pixels) • Touch-screen control with dynamic graphic user interface • Rotary volume control • Front USB/SD/AUX-IN • Built-in Navigation(map in SD …
הודעה אחרונה מאת nok4482, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
מציע למכירה שני מגברים. רוקפורד 200a4 מהדגמים הישנים והאיכותיים של החברה , תוצרת ארצות הברית 500 ש"ח. מגבר שני ערוצים של jbl דגם 402 , 250 ש"ח. אסיף 0523685439
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מפרסם בשביל חבר, מערכת דאבל דין כוללת GPS, תואמת מקורי לסקודה פאביה, עם מתאמים יציאות למגברים (עם שליטה על סאבוופר), במצב מעולה. טלפון ליצירת קשר 054-4480122 אלעד
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 1 תגובות
- 669 צפיות
כמו בכותרת , מוכר לאחר שעבדתי איתו תקופה בתצורת 4 WAY אקטיווית , וכרגע יורד ל-2 WAY ולכן אין לי יותר צורך בדבר המדהים הזה. ההחלפה היחידה שכרגע מעניינת אותי היא הפרוססור עבור CD7200II \ כל דגם איכותי אחר שתומך ב-3 WAY אקטיווי יישקל. פרוססור + יחידת שליטה מקורית של אלפיין דגם PXA H700 - נחשב לפרוססור אגדי תומך ב-4WAY אקטיבי ועוד מיליון ואחד כיוונים. מחיר - 1700 ש"ח לפרוססור + יחידת השליטה (מצויין למי שלא \ חייב לעבוד עם מכשירי ALPINE שתומכים) יניב - 0544-939-930
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 0 תגובות
- 983 צפיות
אני מוכר את המגברים הקודמים שלי עקב שידרוג אז ככה: 1) PPI S320.4 אחלה מגבר 4 ערוצים + אפשרות לסאב בגישור נתונים אפשר לראות כאן: http://www.sonicelectronix.com/item_23659_Precision-Power-PPI-S320.4.html 2)LANZAR VIBE2000D מגבר מונו חזק ואיכותי מבית לאנזאר עד 2000RMS ב1אום. נתונים כאן: http://www.stereo36.co.il/pl_product~Vibe-2000D~2~1.htm על הPPI אני דורש 350 ועל הלאנזאר 900 אני גמיש ובמיוחד למי שיקח את שניהם גם יקבל מחיר מצחיק וגם יזכה באחלה מגברים! (= 0524843027- אביב אני מהוד השרון
הודעה אחרונה מאת Aviv hashmty, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה מונובלוק MTX TNA251, הספק 250 וואט. מצב מצויין. אזור באר שבע. מחיר 500 שח. גמיש 050-2528961, אם אני לא עונה נא לשלוח הודעה. תודה.
הודעה אחרונה מאת AlexP, -
- 2 תגובות
- 822 צפיות
עקב ביטול פרוייקט למכירה מגבר Hifonics ZRX1000.4 עדיין בדרך מ-eBay. כשיגיע ישאר סגור בקופסה. מחיר עלות 784 שח. יש גם מונובלוק MTX TNA251 (בהודעות למטה). מי שקונה את שניהם - 1100 שח.
הודעה אחרונה מאת AlexP, -
- 0 תגובות
- 570 צפיות
למכירה סאבוופר לרכב הסאב של KICKER דגם S12L7 מדובר בסאב מרובע, בעל 2 סלילים של 4 אוהם כל אחד, הספק נקי 750RMS הסאב עובד מעולה, מוגבר בעזרת JBL 75.4 בגישור (זה בערך 250RMS , לא מזיז לו ) הוא מגיע עם תיבה לפי הוראות יצרן, תיבה גדול ל SPL עם פורט ענק הסאב לא מחרחר או עושה כל מיני תסמינים בסגנון, עובד חלק!! אני דורש על הסאב+ התיבה - 900 ש"ח, אני מאזור השפלה (רחובות/יבנה) ונייד לפעמים לאזורי הדרום/צפון עדיף לפנות אליי למספר : 0-5-2-6-5-1-3-2-4-8 אם אני לא עונה נא לשלוח הודעת SMS.
הודעה אחרונה מאת Shotdown, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
CRESCENDO C1100.4: מגבר 4 ערוצים חזק מאד, יחיד בארץ. במצב חדש. (תמונות מדברות). מוצהר: 180 רמס ב4 אוהם, 300 רמס ב2 אוהם, 600 רמס בגישור ב4 אוהם. כל זה ב 13.8V. בפועל נותן הרבה יותר ועם מתח רגיל 14V+ ייתן עוד יותר. קרוסאובר אקטיבי מלא שמכסה את כל טווח התדרים, ללא צורך ברדיודיסק עם חיתוכים למי שרוצה לעבוד אקטיבי. שוקל 10KG, מימדים: 54x7x24.5. סאב FI BL 15": סאב מצויין לכל המטרות, אוכל את הנמוכים בלי מלח. נקרע חוט מוביל, למי שיודע להחליף יעלה לו גרושים. אם עושים ריקון ,ההספק יעלה ל 2000 רמס. בדקתי עם PSI, ריקון עם חוטים מובילים כפולים משודרגים, ממברנה מחוזקת וסליל שטוח יעלה 150$ ומשלוח אווירי 60$. תיבה לסאב 15": MDF, סלוטפור…
הודעה אחרונה מאת haq, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
מונו של חברת JBL CROWN מונו חזק ונציל בעל הספקים גבוהים.המונו מפלצת בעל יכולות יפות וחזקות,יציב ב4 אום ומביא הספק וחוזק. 2200 watts RMS x 1 channel at 1 ohm, 2450 watts RMS x 1 channel at 4 ohms, המונו במצב מצויין כמו חדש אין שריטה אחד. מחיר בפרטי,מחכה לקונה המאושר. גלב.
הודעה אחרונה מאת gleb, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה: 2 מגברים לרכב * 4 ערוצים רדיו-דיסק לרכב פיוניר (אפקט הדולפינים דגם DEH-670MP - כולל שלט) סאב-וופר + בוקסה של פיוניר 1000W גרסת ה- Premier תציעו מחירים, תהיו הגיוניים איסוף מאיזור ת"א-ר"ג
הודעה אחרונה מאת Elad Bachar, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה שתי רמקולים של פיוניר במצב חדש pioner ts-a6962e- מחיר 150 ש"ח! למכירה שתי טויטרים של tw1 morel מחיר -70 ש"ח המוצרים תקינים ובמצב מצוין. 0522503294 חן
הודעה אחרונה מאת buggy, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תיבה אטומה חדשה לחלוטין בנפח 62 ליטר עם פתח כלפי מעלה. מידות: רוחב 70 אורך 50 גובה 25. החלק האחורי של התיבה בעל שיפוע של 10 מעלות כדי להתאים לצורה של המושב האחורי. התיבה בנויה בצורה מאוד חזקה מ MDF באובי 19 מ"מ, ללא שום חריצים או סדקים. מכיר נידרש 250 ש"ח. אני מאשדוד טל' 0542296411
הודעה אחרונה מאת FreeStyle, -
מתאם הגה לקיה 1 2
מאת george- 21 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
מתאם הגה של חברת קונקט 2 מתאים לקיה סול 2007 ומעלה,קיה סיד 2009 ומעלה,קיה סורנטו 2009 ומעלה ,מתאים למכשיר של פיונר, היה בשימוש של כמה חודשים נימכר עקב מכירת רכב מחיר 250 ש"ח
הודעה אחרונה מאת george, -
XSPOWER D3400
מאת Nomed- 2 תגובות
- 906 צפיות
למכירה מצבר פריקה עמוקה XSPOWER D3400 מצבר שירת אותי כ3 שנים ברכב מיני אם מערכת SQ. פורק מהרכב לפני 3 חודש עקב קניה רכב חדש ופירוק המערכת. היום הוא עבר טעינה במטען של XSPOWER. גילוי נאות : למצבר הייתה בעיה של הזעה של חומצה על חלקו העליון. מצאתי אזור שהראה סימני נזילה ואטמתי באפוקסי. בפרטי או 0542169636
הודעה אחרונה מאת Nomed, -
- 0 תגובות
- 588 צפיות
AMP :JBL 75.4 | COMP :Morel PULSE 6.5 | SUB :c12 בנוסף כבל איכותי RCA 6m 4ch של knukonceptz מי שירצה לקחת הכל ביחד מוכן למכור גם את הHU: pioneer 7750 מוכן להחלפה על אופניים חשמליים+תוספת כסף מצידי. המערכת מפורקת(מלבד הHU). פרטים נוספים בפרטי.
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
- 1 תגובות
- 830 צפיות
למכירה עקב החלפת רכב, 1. קומפוננט 6.5" דגם מילניום. גריל ופלסטיק חדש. מחיר 300 ש"ח. 2. קומפוננט 4" dotech 2 במצב חדש. עם כלל החלקים. מחיר 500 ש"ח. נמצא בראשון לציון, 0523455430, אלון
הודעה אחרונה מאת Blerofon, -
- 0 תגובות
- 643 צפיות
רמקולים של חברת הרץ dieci dv 165 120 wat dieci dcx 690 180 watt מגבר לרכב JBL GTO75.4 סאב וופר 12 אינטש GTO1260BR JBL לפרטים בפרטי
הודעה אחרונה מאת shai55554, -
- 0 תגובות
- 585 צפיות
שלום, אני מציע למכירה שלט למערכת אודיו ברכב של חברת PANASONIC, מדגם :EUR7641010 מצב המוצר: כחדש! ישנן 2 יחידות. מחיר ליחידה: 50 ש"ח. מחיר ל2 יחידות: 70ש"ח. עשוי להתאים גם למערכות מולטימדיה של PANASONIC איזור מכירה:חיפה,קריות והאיזור (ניתן לשליחה בדואר). ליצירת קשר: 0547277886. או פה באתר. תודה ושבת שלום!
הודעה אחרונה מאת blue01, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה דאבל דין של חברת ניפון דגם DN6622 עברית מלאה בשימוש כמעט חודש נמכר עקב חוסר התאמה למערכת שאני מתכוון לרכוש איזור מרכז מחיר 900 ש"ח ניתן לראות את המערכת ברכב כרגע מותקנת. פרטים נוספים תמונות+מפרט מלא בנייד 0544314791
הודעה אחרונה מאת אילן כץ, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אין מגברים כאלה כמעת בשוק בארץ מגבר פשוט חדש שוכב בבית מאז שנקנה עבד מעט מאוד . לא מתאים לי זה מגבר 2 ערוצים סטאריו ..ואני צריך 4 ערוצים . נקנה מסרול היה אצל אבי ממש מעט עבר אלי שכב חצי מהזמן בבית וחצי באוטו מגביר סט של HERTZ 150 RMS בגיין סגור רוצח לו תצורה . מחיר 3500 http://www.mickeysautosound.com/celestra-fa-2300x-2ch.html פה יש נתונים מי שרוצה יכול לשמש כמונו בלוק ב2 אומ מוציא יותר מ1700 RMS . 2x 300W rms 2x 530Wrms (into 2 ohm 2x 850Wrms (into 1 ohm נדב 0534282305 אפשר לחבר לשמוע לעשות מה שאתם רוצים לראות שעובד אני מתחייב שהמגבר חדש .ואתם לא קונים חתול בשק לא עבר תיקון מעולם ובקושי עבד . מגבר כזה עולה חדש 5000 שקל . או 1000 יורו בחול'.
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 0 תגובות
- 577 צפיות
מגבר חזק מאוד סטריו ויכול לשמש גם מונו ב4 ו2 אומ . מחיר 2900 ש'ח . המגבר בשימוש מועט מאוד על גיין סגור עד הסוף אין לי שימוש בו מגביר סט אחד של I ENRGEY XL יכול להגביר 4 סטים כאלה .. נמכר עקב קניית מונו המגבר תקין וחדש לגמריי. המגבר הזה כרגע בודד בארץ לא ידוע לי שיובא עוד חתיכות ממנו לפה. טלפון 0534262305 http://www.stp-inter.com/index.php?ProductID=Product-100625091469844 נדב מחולון חברה המגבר למכירה זמני עם הקנה מונו לפני שהמכור אותו הוריד את המודעה .
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, עקב יציאה מהתחום (בצער רב, אך ללא ברירה), אני מוכר את כל הציוד שלי : מגבר של AUDISON מדגם LRX 4.1K http://www.audison.eu/index.php?page=product&id=11 המגבר במצב חדש ! (מלבד ראש בורג שנשחק) מגיע עם האריזה, חוברות וכל האביזרים הנלווים. 2600 ש"ח בנוסף למכירה - קיט חיווט למגבר של STINGER בגודל 0 Gauge (עבה מאוד) כולל בית פיוז 200A, כולל מפצל מתח מ 0 Gauge ל 2,4,4 (כולל כבלים קצרים של 4 Gauge), נעלי כבלים לקוטבי המצבר 600 ש"ח קומפוננט קדמי של HERTZ מסדרת hertz hi energy hsk165 מהדגם הישן 800 ש"ח סאבוופר של MB QUART כולל תיבה אטומה (300 WRMS) 300 ש"ח כבל RCA 5M 2CH של AUDISON 100 ש"ח וכבל RCA 4CH של knukonceptz 20…
הודעה אחרונה מאת itzik-m111,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 468 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- daniel.asu
- ELIA56
- גולדן191
- Pavlik
- Derish
- IsraCar
- שימי 85
- FROGIE
- פונטו1995
- yuval1111
- רק ידני
- BassDriver
- thazethaze
- הדוקר משידור חוקר
- mikk
- טויוטה סופרה
- mikyl
- zvit
- yoav911gt2
- כוכב השחר
- avargel
- davemustaine87
- Nakamichi
- shlomiko
- פאר האורה
- אלעדית
- נעם101
- RedLabel
- DareDevil
- Avia
- מחכה
- Loder
- mcshmupi
- ModChiP
- yovel673
- discoTD5
- AviorXD
- GKME
