מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 939 צפיות
המכשיר במצב חדש כולל ג'יפיאס מובנה יש למכשיר את כל האופציות, הכניסות והחיבורים שצריך (מגברים, מצלמות, מסכים וכו'...) כל המכשיר תומך בעיברית מלאה מגיע עם כבל חיבור לאייפון ו USB לתא כפפות או לאן שתרצו לחבר אותו. מחיר: 1300 זמין בפלאפון: 0509800535
הודעה אחרונה מאת mazda3 spirit, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגבר מונו לסאבוופר KICKER ZX300.1 150RMS ב4OHMS ו300RMS ב-2OHMS. מצב טוב לבוא לבדוק לקחת. מחיר- 700שח. סאבוופר רוקפורד PUNCH P2 כולל תיבה. מצב מצויין לא עבר שום תיקונים. מחיר- 400שח מחיר לשתיהם-1000שח. אני מאזור המרכז. 054-7722510 - אלון.
הודעה אחרונה מאת aracer, -
- 0 תגובות
- 846 צפיות
2 מגברים Audison VRX 4.300.2 סט קומפוננט Morel Elate 3way 6.5 סאב וופר Hertz HBX300DS מולטימדיה JVC KW-AVX826 + קופסת ניווט עם תוכנת IGO PRIMO חוקית ומעודכנת. פרטים בטלפון: 050-5429469
הודעה אחרונה מאת igalts, -
- 0 תגובות
- 608 צפיות
שלום למי שיש מערכת מולטימדיה עם כניסת RCA או HDMI ומעוניין לראות את מסך הטלפון של האייפון או אנדרואיד בגדול, יש לי מתאם לרכב שדורש רק לחבר למצית ולכבלי הוידאו ובלחיצת כפתור הטלפון מופיע על המסך (WAZE מוסיקה ועוד) למי שיש יס גו יכול לצפות בטלווזיה בכל הערוצים על המסך מחיר מבוקש 550 שקלים. כל הקודם זוכה !!!! טלפון 0529772621
הודעה אחרונה מאת mikiha, -
- 1 תגובות
- 736 צפיות
הוזמנה ביום ראשון באלכסנדר אביזרי רכב, הגיעה לידיי היום. גיליתי שאין שלט רחוק. לא פתחתי, לא נגעתי, מוצר ארוז ואטום בקופסה. 625 ש"ח, הזדמנות טובה למי שמעוניין בקלריון. http://alexsander.co.il/product.aspx?p_id=13997 - המחיר הנוכחי. יצירת קשר בה"פ או מייל pika007@ג'ימייל נקודה קום.
הודעה אחרונה מאת Pika007, -
- 1 תגובות
- 899 צפיות
[TABLE=width: 90%] [TR] [TD=align: left][TABLE=width: 488] [TR] [TD=class: bodytext, width: 400, align: right]קורא פורמטים -MP3,WMA,AAC,WAV,CD-R,CD-RW[/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #dddddd, align: right][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: bodytext, width: 400, align: right]כניסת USB מובנית (full speed (2.0 יש צורך בכבל הכבל גם נאבד הכבל עולה בגג 15-20 ש"ח ויש לכם USB איפה שתרצו למקם אותו[/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #dddddd, align: right][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: bodytext, width: 400, align: right]כניסת AUX[/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #dddddd, align: right][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: bodytext, width: 400, align: right]כניסת SD CARD[/T…
הודעה אחרונה מאת oren1994, -
סאב כפול של חברת DUAL 12+12 כולל לדים 1200 שקל
הודעה אחרונה מאת ylk_sound, -
סאב DUAL 12+12 600RMS 1200 שקל
הודעה אחרונה מאת ylk_sound, -
- 0 תגובות
- 825 צפיות
סאב וופר 12 אינץ' של חברת JBL מדגם GT5-12 נתונים: 1100 וואט 250 ואט RMS 94 דציבל 4 אוהם באס נקי וצלול עובד מצויין מי שמעוניין מכירה באיזור רמת גן גבעתיים תא זה הסאב מחיר מבוקש: 250 שח מחיר הכי זול בזאפ 425 לחדש מי שמעוניין 0524495511
הודעה אחרונה מאת ariel676, -
- 0 תגובות
- 581 צפיות
למכירה קרוסים של מורל טמפו-100 שקל אזור המרכז. 0504989973 אמיר.
הודעה אחרונה מאת DFI, -
- 0 תגובות
- 740 צפיות
אני מציע למכירה מספר פריטים: 1. סאב JBL - סאב דגם: W12GTI-MKII, סאב חזק מאד 700 RMS ו 4000 PEAK, בעל 2 סלילים של 6 אום כל אחד מה שמביא להתנגדות סופית של 3 או 12 אום. הסאב הוגבר עי Celestra DA2K ולא חוה שימוש מסיבי. הוא מגיע בתיבה אטומה 28 פיט. מחיר: 1200, מידע נוסף 2. מגבר AUDIO CONTROL SYSTEM 90 MODEL 50, מדובר במגבר OLD SCHOOL ארבעה ערוצים ששימש להגברת זוג טוויטר, בעל אקולייזר ומנחת פנימי. פירוט: Specs: Four channel Bridgeable power amplifier Four channel Equalization 18db/per octave crossovers Programmable Frequency Match (PFM) Selectable low pass / full range output Speaker level inputs 50 watts x 4 or 150 watts x …
הודעה אחרונה מאת djkobig, -
- 1 תגובות
- 966 צפיות
שלום, יש לי רדיו דיסק של פיוניר, דגם 4400BT. זהו רדיו דיסק עם דיבורית בלוטות' מובנית, לביצוע שיחות וכן להשמעת מוזיקה מהטלפון. קיים חיבור USB. חיבור AUX. קורא MP3, MP4, WAV ועוד... בנוסף ישנה תצוגה של אנשי קשר מהטלפון, שיחות נכנסות, יוצאות, שלא נענו ועוד. התצוגה היא באנגלית, וקורא שמות רק באנגלית. אני מבקש על הרדיו 600 שקל. כך נראה המכשיר: תודה רבה, אריאל.
הודעה אחרונה מאת ariel000, -
- 0 תגובות
- 590 צפיות
קצת היסטורי אבל ללא ספק נחשבים לטוויטרים בין הטובים שמורל הציעו בזמנו לסדרת ה ENTRY שלהם. אפילו זכו בפרס יוקרתי כחלק מהשיבוץ שלהם בסט הביתי של מורל הדגם המדוייק הוא MT11 או MT 10 - לא ממש סגור על זה... מחיר - 199 ש"ח בלבד. יניב - 0544-939-930 נמצא על הציר שבין הרצליה וחיפה.
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 594 צפיות
ראיתי סט למכירה, רציתי לקבל חווד ממישהו שמכיר אישית. במיוחד קורצת לי האופציה של לא להגביר אותם בשלב זה. מישהו מכיר? תודה
הודעה אחרונה מאת iamdudi, -
- 0 תגובות
- 2 אלף צפיות
[TABLE=width: 98%] [TR] [TD]למכירה רדיו דיסק MP3 למאזדה 3 הדגם הישן עד שנת 2009 לפרטים 054-3232586 [/TD] [/TR] [TR] [/TR] [/TABLE]
הודעה אחרונה מאת eazulay724, -
- 0 תגובות
- 739 צפיות
בקר שליטה מההגה אוניברסלי Axxess Metra ASWC-1 מתאים להרבה מאוד סוגים של רכבים ורוב ה-HeadUnits בשוק. חדש לחלוטין. היה בשימוש לבדיקת תאימות לרכב בלבד ואחרי זה חזר לקופסא כי לא זיהה את ההגה (זיהה HU תוך 2 שניות). מגיע באריזה המקורית. מחיר: 200 ש"ח לינק לבדיקת תאימות מדוייקת לרכב: לינק נא לבדוק תאימות לפני שאתם באים לקנות! ניתן לפנות בה"פ או בטלפון 0546307086 ניתן לאסוף בת"א ורחובות.
הודעה אחרונה מאת IlyaT, -
- 0 תגובות
- 731 צפיות
אני מוכר את הרכב (אגב, גם הוא למכירה - מיצובישי לאנסר 2006) ונאלץ לפרק את המערכת הבאה: HU: Clarion CZ702 דיבורית Blutooth, כניסת USB, כניסת AUX, שש יציאות עם מתח גבוה, Time Alignment 1100 ש"ח קומפוננטים: Focal P165 V30 1000 ש"ח מגבר: Hertz EPX4 ארבעה ערוצים, 640W 1000 ש"ח סאב: Hertz ES250 500 ש"ח כל הרכיבים במצב מצויין (אצלי כשנה), הנחה תנתן למי שקונה את כל המערכת. לפרטים: 054-7934999 אפשר לראות את הפריטים בראש העין או תל אביב.
הודעה אחרונה מאת kikujiru, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ID12V3.D2 SUB-הסאב 250 RMS הוגבר בגישור במגבר רוקפורד 300-4 נתן לו 150-200RMS, כולל תיבה קטנה -400 ש''ח הסאב לא מורכב באוטו אבל ניתן לחבר אצלי ולשמוע אותו.הסאב תקין ולא עבר תיקון אני יד ראשונה. זמין באזורים:קריות,חולון ובאר שבע. פלאפון 054-9535991 והם אני לא עונה לישלוח SMS .
הודעה אחרונה מאת papula, -
- 1 תגובות
- 716 צפיות
הספק מקסימלי: 1600 וואט הספק אפקטיבי: 2x125 וואט RMS הספק אפקטיבי ב-2Ohm: 4x150 RMS וואט 4 ערוצים. חוברו אליו זוג קומפוננט של הרץ אנרג'י וסאב מאוד חזק של פוקאל. מגבר איכותי וממש טוב. במצב חדש. היה מותקן רק פעם אחת ברכב אחד.נקנה בחנות סטריאו לרכב ב2011. היה בשימוש רק שנה. נמכר עקב חוסר שימוש בו ברכב חדש. מחיר: 450 ש"ח טלפון: 0545832485 אדי נמצא בחדרה
הודעה אחרונה מאת Hangmaster, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
- 4*250 וואט MAX POWER . - 4 ערוצים . - ניתן לגשר לסאב. - עוצמה של 4*50 וואט RMS לערוץ ב 4אום . - 2x 500 Watts Max at 4 Ohms Bridged - קרוסאובר אלקטרוני. - MOSFET FULL . - התנגדות מינימלית של הרמקולים Ohms 2. - THD 0.04%. - טווח תדרים Khz-10 Hz50. - כניסת RCA מוזהבות דורש 300 ש"ח נמצא במגדל העמק תשע050-203510 או בה"פ
הודעה אחרונה מאת -Galant-, -
- 0 תגובות
- 707 צפיות
שלום . בצער רב עקב מכירת הרכב , גם רכיבי האודיו שהיו בוא מוצעים גם כן הם למכירה נתחיל מהמגבר: מגבר 4 ערוצים של חברת HIFONICS האיכותית , מגבר שמור כחדש . ניתן לעבוד איתו בתור מונו בלוק . קצת נתונים : RMS @ 4-Ohms: 4 x 55-Watts RMS @ 2-Ohms: 4 x 110-Watts RMS @ 4-Ohms: 2 x 220-Watts פרטים נוספים בקישור : http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/p_16333_Hifonics_TXi_4406.aspx עכשיו לסאב וופר : סאב וופר של חברת GROUND ZERO האמריקאית , גודל 12" מספק 400RMS אפקטיבי נותן צליל עמוק ואיכותי . נימכר ביחד עם התיבה המקורית שלו נא לשלוח הודעה לפרטי , פרטים נוספים ותמונות יימסרו
הודעה אחרונה מאת HellCat, -
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
מכשיר מעולה, הייתי בחו"ל והוא נשאר בארץ ללא שימוש . מצבו כחדש. מחיר בחנות: ₪1,079.00 אני דורש עבורו 600 ש"ח בלבד! אני נייד לאזור הרצליה/רמת השרון/תל אביב/יישובי השומרון.
הודעה אחרונה מאת Tokotoko, -
- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
כיוון שהבית התחיל להיראות כמו מחסן, ואחרי שכבר דיגמתי את כל בני הבית, הגיע הזמן להיפרד מהמון ציוד איכותי מגברים: Zed Audio Deuce בהמת הגברה! Rockford 400x תוצרת ארה"ב Rockford 200a4 תוצרת ארה"ב Soundstream XTA720.4 Helix 4CH איכותי מאוד סאבוופרים: שני סאבים מורל אולטימו 12", הדגם הבכיר, 1000RMS, התנגדות סופית של כל סאב- 2 אוהם. מגנאט XTC1200- תוצרת גרמניה ר"ד: אלפיין 9830 כולל טיים קורקשיין פיוניר P80RSII שולט אקטיבי, קרוס מלא, טיים קורקשיין, איקולייזר וכו'. קומפוננטים: גלאדן SQX MB-Quart QSC 216 קומפוננט מסדרת ה Q הבכירה, עלה חדש בזמנו אולי פי 4 ממה שאני מבקש DLS סקנדינביה 3 חלקים- ספינת הדגל של DLS. מידבאסים: פוקאל K2P…
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 0 תגובות
- 599 צפיות
אבי 0536064757
הודעה אחרונה מאת avi_z, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מוכר מגבר שיושב אצלי בבית כבר הרבה זמן, אין לי שימוש בו. מדובר ב MAC AUDIO Z4200 , מתוך 4 ערוצים עובדים רק 2, החלק הפיזי של חיבורי הכבלים לרמקולים תקול ובגלל זה רק 2 עובדים. מי שיירצה אני אשלח תמונה של המגבר מבפנים כדי שייראה ששום דבר לא שרוף שם. המחיר: 200 ש"ח, ואני גמיש. זה המגבר: http://www.sounder.co.il/emall/product.asp?pc=86593
הודעה אחרונה מאת qazim, -
- 1 תגובות
- 645 צפיות
מפרסם בשביל חבר. מדובר בוופרים של image dynamics , חדשים לגמרי בקושי השתמשו בהם. יש לו סט אחר באוטו אז הוא לא משתמש בהם. הוופרים של הסט ctx65sc , ויש להם רק קרוס אחד. 100 rms. 400 ש״ח , גמיש. 0546272767 אדיר, או אליי בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת qazim, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה זוג מערכות אחד פיוניר דאבל דין עם gps igo8 צינגיר מקורי 6 דיסקים המערכת במצב טוב מאוד 1100 ש"ח דגם;dvdAvh p6850 והשניה דין אחד עם מסך 7 נשלף(מסך מגע) 900 ש"ח דגם:linear uv8 PhAse H
הודעה אחרונה מאת ronron710, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה סט מוראל סופרימו עם קאסטום קרוס בנוי על הסכמה המקורית. מחיר 2000 ש''ח גמיש מצבר XS OWER D6500 בן שנתיים לא היה במאמץ כמעט מחיר 1500 ש''ח לפרטים נא ליצור קשר בטלפון 0503049558 אבי.
הודעה אחרונה מאת Avino89, -
- 11 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
למכירה ציוד שעבד כ שנה וחודשיים ברכב שלי שמור כחדש הכל עם קבלות ואריזות . - דאבל דין פיוניר 8450 avh-p 2500 - מגבר רוקפורד פאוור 600.4 t power 2000 ש"ח - זוג קומפוננט 6.5 פוקל krx2 k2 power 2000 ש"ח - זוג קומפוננט 6.5 מורל integra אובישן 500 ש"ח סאב רוקפורד P3LS12 כולל תיבה מיוחדת ודקה 800 ש"ח מגבר מונו בלוק של ORION 1200D class חזק מאד ושמור מאד 600 ש"ח כל הציוד חדש ושמור מחירים דיי סופיים לא לחוץ למכור הודעות רק בפרטי תודה וברכת שבוע טוב .
הודעה אחרונה מאת BREITLING, -
- 20 תגובות
- 7 אלף צפיות
דגם 3510 מצב חדש digital designs ניקנה לפני חודש בערך http://ddaudio.com/products/mobile-audio/woofers/3500-series דודי
הודעה אחרונה מאת legacy3r,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
