מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מגבר jbl 1004 + סאב אימיג דינמיק+ רמקולים 6x9 פיוניר+ חיווט+ חלק מקימפוננט של אימג דינמיק שכולל קרוס אחד שתי רמקולים 100 rms מה שחסר זה קרוס אחד ושתי טוויטרים מחיר להכל 1100
הודעה אחרונה מאת אלירן שוורץ, -
- 1 תגובות
- 688 צפיות
למכירה מידים של פוקל אוטופיה במצב חדש. 650 שח. מחיר אחרון. כמובן בלי הבניות. הבניות נמכרו כבר. אך ורק בפלא או בהודעות בפלא. לא פה. 0509966006 זמין באיזור ירושלים.
הודעה אחרונה מאת הונדה95, -
- 0 תגובות
- 982 צפיות
this is a bundle offer only, you need to buy both together I will sell both together for 3500 shekels pioneer prs80 is like new only 1 month old bought from the UK so it works with Israeli radios, and has bluetooth The alpine pxa 700 is in good working condition and comes with a rux to control it I am only willing to sell them as a bundle because I want to buy a pioneer p99rs my mobile is 0526944463
הודעה אחרונה מאת hykhleif, -
- 0 תגובות
- 726 צפיות
המונובלוק חדש 800 וואט RMS מגיע עם בורר לעוצמת הבאס מתא הנהג. 052-8959116 יניב
הודעה אחרונה מאת יניב רז, -
- 0 תגובות
- 739 צפיות
מוכר את הציוד עקב מכירת הרכב. מגבר jbl GTO-1004. קומפוננוט של hertz hi angry סאב קנווד 1200 וואט. הכל היה ברכב 3 חודש בלבד בקושי עבדו. אני בקושי בפורום אז לשלוח הודעה או להתקשר: 0547277966 - אושרי, הציוד נמצא באזור חיפה.
הודעה אחרונה מאת oshri g, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סאב של KICER. כולל תיבה מעולה מעץ מלא , במצב חדש. איכות מדהימה . ניר - 0543133740
הודעה אחרונה מאת Nir-, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
היה מותקן ברכב במשך שנה ללא חיבור למגבר. כולל הקרוס והטוויטרים. 600 ש"ח. 0545850412 טל
הודעה אחרונה מאת טל טויוטה, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים, אחרי זמן מה החלטתי למכור את המערכת שלי. אני בלי אוטו כבר כמה זמן וחשבתי שאני אקנה אוטו חדש אבל כנראה שכרגע אני לא הולך לקנות רכב. הרכיבים מאוד שמורים ורובים במצב טוב מאוד עד חדש. חוץ מהקומפוננט והחיווט הכול מחובר כרגע באוטו של בנדוד שלי שגר באיזור נתניה, אפשר כמובן לבוא ולשמוע ואז להחליט. במחיר אין גמישות, לא בשקל ולא ב 10 שקל אז אל תנסו אלו הם מחירים אחרונים. מי שיקנה את הכול יזכה ל 300 שקל הנחה! מגבר 4 ערוצים PREMIER דגם PS630 800W מחיר אחרון: 450 שקל היה בשימוש של חצי שנה ~ סאב וופר תיבה מקורית JBL GT5-1204BR 1100W 275W RMS מחיר אחרון: 450 היה בשימוש של חצי שנה ~ טוויטרים לרכב 800W מחיר אחרון: 50 שקל לזוג ט…
הודעה אחרונה מאת D.A, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
וופרים חדשים בשקית לא ניגנו. מי שמכיר יודע על מה מדובר לא צריך להרחיב. 0547299025
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למכירה מונובלוק סלסטרה דגם FA1.6k המגבר נקנה חדש מהיבואן. אני היד הראשונה שלו. מצב מכאני של המגבר הוא 10/10 מצב קוסמטי של המגבר 9.5/10 מעולם לא ראה וולטג' נמוך, מעולם לא נכנס לפרוטקשן. המגבר עדין מחובר לרכב, וישאר מחובר עד שימצא קונה. אני מוכר את המגבר אך ורק בגלל שכבר קניתי מגבר חדש. בעיקרון תכננתי להשאר עם המגבר הזה לעוד הרבה זמן. בכל מקרה, המגבר עובד מצויין, מחובר למערכת, ניתן לשמוע ולהתרשם. המגבר מגיע עם שלט באס! הספקים טכניים: "Balanced D class" circuit design cancels all THD and IMD distorsions Power at 4 ohm: 1x 500 Wrms (THD 0.1%) Power at 2 ohm: 1x 1000 Wrms (THD 0…
הודעה אחרונה מאת -אודי-, -
- 2 תגובות
- 844 צפיות
CLARION CZ500 (הכל תקין ועובד פיקס). מכשיר מעולה בעל דיבורית AUX, USB, bluetooth וגם ניגון מוזיקה דרך הסלולרי. 3 יציאות RCA 4V PRE OUT USB אחורי כולל שלט, מיקרופון, וקופסה. http://www.clarion.com/us/en/products/2010/audio/source_units/cd/CZ500/us-en-product-pf_1259392953332.html עונה בפרטי, ודים , אשדוד. 500 ש''ח
הודעה אחרונה מאת Kuturga, -
יש לי 2 יריעות איטום של דיינאמט מחיר 120 שקל ליריעה ניתן ליצור קשר בה״פ
הודעה אחרונה מאת george, -
סט בן שנה יש אפשרות לקנות אותו כ 2 אלמנטים או 3 ניתן ליצור קשר בה״פ
הודעה אחרונה מאת george, -
ספוג DYNALINER 1 2
מאת george- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
300 שקל ניתן ליצור קשר בה"פ
הודעה אחרונה מאת george, -
Elate SW 6LE Woofer CDM-88LE Midrange MT-24LE Tweeter שמור מחיר 2500 ₪ גמיש טיפה ניתן ליצור קשר בה"פ
הודעה אחרונה מאת george, -
מגבר EP4X משומש במצב חדש 1600 ש"ח סט קומפוננט היי אנרגי' חדש +טויטרים של הסט XL מחיר 1400 ש"ח סט קומפוננט הרץ אנרגי' 3 אלמנטים חדש 1100 ש"ח קרוסים אנרגי' ל 3 אלמנטים 400 ש"ח חדשים מידים היי אנרגי' משומשים 400 ש"ח ניתן לפנות בפרטי
הודעה אחרונה מאת george, -
- 0 תגובות
- 566 צפיות
למכירה מגבר של R500-1 Rockford Fosgate סידרת PRIME המפרט המלא שלו בלינק למטה http://www.th-s.co.il/prod.asp?QR=off&catalogid=279 המגברבמצב חדש חדש עבד בקושי חודשיים נמכר עקב מכירת הרכב מחיר שאני ורצה 900 שקל גמיש למכירה Rockford P1-L112 עם תיבה מקצועית מפרט מלא למטה בשימוש חודשיים בלבד http://www.th-s.co.il/prod.asp?QR=off&catalogid=161 800 שקל בלבד 0547231270 תומר
הודעה אחרונה מאת GT-TURBO, -
- 0 תגובות
- 588 צפיות
כמו בכותרת סאבוופר 8 אינצ' קטן ומפתיע עם תיבה מקורית. 050-2516424 גיא
הודעה אחרונה מאת Dj GuyGivant, -
- 0 תגובות
- 821 צפיות
מכשיר מצויין כמו חדש כולל תדרי רדיו ישראלים קרוסאובר מובנה 3 WAY תיקוני זמנים TIME CORRECTION איקווליזר 7band graphic eq מכשיר מקצועי לאיכות סאונד גבוה במצב חדש כולל השלט וכבל חיבור לאייפון/איפוד (שעלותו כ100 שח) מחיר כולל הכבל 1000ש"ח מחיר אחרון מכשיר מקצועי למבינים לא להתקשר עם הצעות של "300 אני בא עכשיו" טלפון 058-6888868
הודעה אחרונה מאת Rsini, -
- 2 תגובות
- 892 צפיות
למכירה מיידית! במצב תקין לחלוטין. HU מדהים היום לפנות בוקר אני טס לארה"ב, לבוא ולקחת 1500 ש"ח. 0586937372 זמין, אפשר להתקשר בכל שעה היום
הודעה אחרונה מאת gilo21, -
- 0 תגובות
- 757 צפיות
650 ש"ח במצב מעולה מעולה מעולה אני טס מחר לארה"ב לבוא הערב ולקחת 0586937372 גיל. להתקשר ולבוא לא להתבייש.
הודעה אחרונה מאת gilo21, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מכריז על מכירה של יצירת האומנות הדו ערוצית הזו. אני לא חושב שיש לי מה לפרט כי מי שמבין, ואלו בטח ותיקי הפורום, מבין. אז הנה, יש לכם הזדמנות. הזדמנות למשהו שהיום-כבר לא ניתן להשיג, משהו שלא רואים כל יום: 364rms לערוץ ו-1097 rms בגישור ב 4Ohm 4000 ש"ח. מי שיקנה יזכה במגבר שלא רואים כמותו עוד לשנים רבות קדימה, ולהנאה אודיופילית צרופה מובטחת. קשה לי להאמין שאני מוכר, אך זמנים באמת משתנים. 0586937372 גיל. תרגישו בנוח בהחלט להתקשר בחג בכל זמן. ממליץ להתקשר אני לא מבלה זמן בפורום. שיהיה חג שמח.
הודעה אחרונה מאת gilo21, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תיבה לסאב חדשה 10 מידה .200 ש"ח אזור אשדוד 0526342729
הודעה אחרונה מאת liorgall, -
- 0 תגובות
- 608 צפיות
Hifonics zeus zxi150.4 300watts מצב כמו חדש 1250 ש"ח Hifonics titan txi7508 1x750 watts מונובלוק חזק במצב חדש לגמרי 1200 ש"ח גמיש אני נמצא בקריות 053-3028401
הודעה אחרונה מאת Xantia, -
- 5 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום רב אני מציע למכירה: 1.סאב Cerwin Vega Mobile 12inch 400 rms הסאב היה בשימוש פחות משנה ונמכר עקב קניית מערכת חדשה. הסאב עובד!לא עושה שום בעיות!לא קרוע או שבור. הסאב מובנה בתיבה דיי גדולה ומגיע עם חיבורים. 2.מגבר של SpideKNG VA-8400 1200W 4channel המגבר גם היה בשימוש פחות משנה ונמכר עקב קניית מערכת חדשה המגבר היה מחובר לסאב שרשום למעלה ומחובר בנוסף לקומפוננט של infinity המגבר שירת אותי מצויין ולא עשה בעיות. המגבר עובד ולא עבר קצרים או משהו בסגנון. מגיע עם חיבורים ופיוזים. כל מי שמעוניין יכול ליצור קשר רק בפלא! 054-4465479 בברכה,עומרי
הודעה אחרונה מאת omrish92, -
- 0 תגובות
- 651 צפיות
מכשיר במצב טוב, 3 יציאות למגבר כולל סאב, קורא MP3 ו WMA, עובד תקין. נמכר עקב מעבר ל 2 DIN
הודעה אחרונה מאת mozman11, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
למכירה מגבר של NIPPON 1800W 4 ערוצים סאב של MTX 250RMS עם תיבה מקורים מחיר 1200 ש"ח ויטלי 0545472802
הודעה אחרונה מאת vitali87, -
- 0 תגובות
- 620 צפיות
למכירה בניית סטאלס לסיוויק סדן 96-00 כולל סאב MB Quart סיויק 00 סאב 12" MB Quart תוצרת גרמניה! תיבה סגורה. מוכר בגלל קבלת רכב עבודה מנגן מדהים ומאוד מדוייק. יש גם Alpine 9887 מכשיר Hi-End במצב מצויין כולל כבל IPhone. בקריות. 0547685832 להיתקשר בין 09:00-20:00.
הודעה אחרונה מאת vrstudio, -
- 0 תגובות
- 602 צפיות
טוויטרים של הסט I EHNRGI XL HERTZ במחיר בדיחה 200 שקל לבוא לשמוע ולקחת. נדב חולון 0534262305
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה דאבל דין Alpine Iva W520 המכשיר במצב מצויין כולל יחידת ניווט ו BT הכל נמכר יחד ולא בנפרד יש גם Alpine 9887 במצב מצויין לפרטים נוספים צרו קשר בפרטי למכירה Alpine Iva W520
הודעה אחרונה מאת motor3,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Chmimo
- מ.צ
- arice
- מחכה
- Rongaflugen
- chrono
- PYA
- GTI33
- PASHUT
- yoav911gt2
- פלוני אלמוני21
- Eli vahaba
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- itaysamurai
- פינדר
- אלעדיקו
- efraimc
- נעם101
- פריג'י
- IsraCar
- ראובי
- FuriousLift
- matanff
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- David32
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- guy.a
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
- Shay Shd Dave
- Shaike.Zam
- אריאלחדד
- Una Macchina
- Yuvalino
- flytomars
- OranKimhi
- עוזי ל
- SurfHigh
- 133hp
- Derish
- מיץ פטל
- mcshmupi
- MMi
- דור--
- yohai71
- Random
- om2
- Supertigre
