מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
למכירה: 1. 1300 ש"ח - HERTZ XL 1300 .2 ש"ח -AUDISON LRX 4.5 1900 .3 ש"ח - JVC 836 500 .4 ש"ח - MONO KIKCER ZX 400.1 400 .5 ש"ח - MOREL CDM 54 170 .6 ש"ח - כבל 0AWG + פיוז אוטומט לפנות לנייד - 0525938116 אולג
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
למכירה מגבר מונו JL AUDIO 500/1 במצב כחדש כולל שלט שליטה מקורי. 1500ש"ח סאבוופר INFINITY KAPPA PERFECT 10.1 במצב מעולה, כמעט ולא היה בשימוש. בתיבה משודרגת וקומפקטית מאוד. 1000ש"ח אני ירושלמי לא מעוניין בהחלפות לשאלות נא לפנות לפרטי.
הודעה אחרונה מאת ShizoManiak, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, למכירה שני מגברים של JL Audio: 1. JL Audio 300/4V2 - מגבר 4 ערוצים 1600 ש"ח 2. JL Audio 250.1 - מונובלוק לסבוופר -250 watt 900 ש"ח גמיש קצת. מחיר לשניהם - 2300 ש"ח בה"פ תודה
הודעה אחרונה מאת neilman, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כפי שמצויין בכותרת למכירה ALPINE CDA-9887R כמובן מכוייל לתדרי רדיו של הארץ (נקנה בארץ) במצב מעולה, עם כל הציוד הנלווה מצורף גם כבל לחיבור IPOD שעובד מעולה כמו-כן חיבור Ai-Net ל RCA בשביל יציאת AUX (ממנו אפשר לחבר RCA-PL בשביל לחבר כל מכשיר עם כניסת אוזניות) מכשיר מעולה עם המון אפשרויות כיוון. לא חושב שיש צורך להרחיב, כולכם מכירים אותו. פרטים בפרטי או בטלפון 050-2516424. אם לא נמכר תוך שבוע יצא למכירה באיביי. סופ"ש נעים לכולנו! תמונות להמחשה:
הודעה אחרונה מאת Dj GuyGivant, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ערב טוב חברים אני מוכר את המגבר מונובלוק שלי ואת הסאב. מגבר מונובלוק - Kicker ZX300.1. (מצורפת תמונה עם מפרט טכני). סאב עם תיבה - JBL GTO1202D. מחיר מגבר - 800. מחיר סאב - 400. לפרטים - אריאל 0526903088. מייל - [email protected] (אזור מרכז-שפלה).
הודעה אחרונה מאת אריאל.י, -
מוכר כבל 3 מטר של חברת STINGER דגם SI4217. 350 גמיש במחיר. נמצא באזור המרכז. 0549489547 עמרי.
הודעה אחרונה מאת JAYZ, -
- 0 תגובות
- 581 צפיות
רמקולים של חברת הרץ dieci dv 165 120 wat dieci dcx 690 180 watt מגבר לרכב JBL GTO75.4 סאב וופר 12 אינטש GTO1260BR JBL לפרטים בפרטי
הודעה אחרונה מאת shai55554, -
- 1 תגובות
- 608 צפיות
לפרטים חן-0522503294
הודעה אחרונה מאת buggy, -
- 1 תגובות
- 587 צפיות
שלום, קודם כל התחדשתי לי בסאנדאון sa 12 כרגע יש לי שתי תיבות בבית רציתי שתגידו לי מי מהם מכוונת יותר נמוך, ? ומי יותר מתאימה לסאנדואן ? התיבה עם הפורט הקידמי היא בערך 70 ליטר, והתיבה עם הפורט האחורי היא בערך 62 ליטר, תודה .. :]
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
- 0 תגובות
- 692 צפיות
למכירה מגבר מצויין : http://www.stuevencarhifi.de/steg/steg-k-2-02.html נחשב לבין הטובים בבאס . מחיר : 1700 ש"ח . טלפון : 052-6030397 רומן . תודה .
הודעה אחרונה מאת Roma, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
רדיודיסק Philips CEM 250 כולל דיבורית בלותות', חיבור USB ו-SD. קורא CD, MP3, WMA. עוצמה 24W RMS X 4, 50W X 4 MAX, יש יציאה למגבר. תומך A2DP לשמיעת מוזיקה מהטלפון. תומך בשיחה מזוהה, כפתורים SEND ו-END על המכשיר, אפשר גם לחייג מהמכשיר, אם כי טיפה מסורבל. כולל שלט רחוק. תמונה להמחשה: תאורה בצבע כחול/אדום (אפשר לשנות בהגדרות) כמו שמצויין בכותרת, המכשיר באחריות לעוד משהו כמו שנה וחצי. נרכש ב"משינה" חדרה, יש קבלה. מחיר 600 ש"ח, גמיש בגבולות ההיגיון הבריא (לא למחפשי מציאות, ולא ל"200 שקל אני בא לוקח"). בכל זאת, עלה 1000 שקל לפני שנה וחצי. לפנות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 0 תגובות
- 629 צפיות
למכירה או החלפה מכשיר יולטימדייה שלא דומה בכלל לדאבלדין ועושה כפול 5 ממנו יש בו ממשק קל ומהיר מולטיטאץ כולו עם חיבור למצלמת רוורס מקצועית חיבור לכל מערכת הרמקולי הרכב בלוטוט עם חייגן מקצועי ואנשי קשר ועד דק ויפייפי למי שמכיר תקליקו קונסולת קונפיודו בגוגל ותיראו יכולה לשחרר אינרטרנט אלחוטי בכול הרכב עברית מלאה GPS מבית IGO הגרסא האחרונה ביותר אם זיהוי מצלמות משטרה מכמונות מהירות דברות ועודאפלקציות נוספות ועוד ועוד ועוד אני לא זוכר כבר כמה דברים עוד יש בה מכשיר מושלם לרכב כמו איפון של אפל רק לרכב עשוי מאלומיניום אלוי וכולו ניקל יפייפה ללא פירוק של כול הדאשבורד למען הרכבתו קל ומהיר מעבד חזק בקיצור מערכת המולטימדייה הכי טובה היום לרכב עולה בסלקום 99₪X36 תשלומים אני מוכ…
הודעה אחרונה מאת dror1010, -
- 1 תגובות
- 918 צפיות
המערכת נמכרת עקב מכירת הרכב מחיר זנות להכל ! 1. pioneer avh-8450 דאבל דין סדרה אחת הגבוהות לביני עניין רק רציניים נקנה לפני שלושה חודשים יש קבלה חדש חדש לגמריי נקנה ב 4,500 ₪ דורש : 2800 ₪ פרטים על הדאבל דין באתר פיוניר ישראל http://www.pioneerisrael.co.il/index.php?dir=site&page=products_items&op=view&cs=212 2. קומפוננט focal ps165 סט השנה באירופה שנת 2011 כל מילה מיותרת, נקנה ב 2400 ₪ דורש : 800 ₪ 3. מגבר לרכב lightning audio s4.600.4s עוצמתי ביותר נקנה לפני 4 חודשים נקנה ב 1600 ₪ דורש : 600 ₪ פרטים על המגבר : http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=14800 4. boston acousti…
הודעה אחרונה מאת yakobi15y, -
- 0 תגובות
- 552 צפיות
המכשיר חדש לגמרי !! 2000 ש"ח !! לא היה בשימוש, בסוף לקחתי את הסוני 701BT.. לכן אין צורך ב-JVC:)
הודעה אחרונה מאת ISALNDSOUND, -
- 0 תגובות
- 583 צפיות
1. פלטה למגבר בודד 100 ש"ח 2. סאב פיוניר 400RMS מדגם 305C 250 ש"ח 3. מראה המיועדת לחיבור למצלמת רוורס 300 ש"ח מפרסם בשביל חבר, אנא פנו אליו. מאור - 0547-353839 הוא מראשל"צ מצ"ב תמונות
הודעה אחרונה מאת Subaru82, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה Audison LRx 4.300 High Power 4-Channel Amplifier RMS Power Output: 4 Ohms: 65 watts x 4 chan. 2 Ohms: 105 watts x 4 chan. 4 Ohms Bridged: 210 watts x 2 chan. [*]PWM MOSFET power supply [*]2-Way Butterworth Crossover: High Pass @ 12 dB/oct. and Low Pass @ 12-24 dB/oct. [*]RGP(Resettable Ground Protection) Circuit [*]Darlington configuration [*]Compact design [*]Line Input and Output [*]S/N Ratio: 105 dB [*]THD: 0.009% המגבר עובד מעולה ובמצב קוסמטי כמו חדש פרט לצד אחד שלו שנשבר לצערי. (אפשר לראות בתמונות) מחיר 1400 ש"ח - בהודעה פרטית. גמיש לרציניים אפשרות החלפה על סאב 8" ו/או רמקולים ביתיים.
הודעה אחרונה מאת יוסי.מ, -
- 0 תגובות
- 589 צפיות
יש לי רדיו דיסק DVD של JVC קוראה גם MP3 במחיר 60 שח ייש בנוסףכונן DVD לרכב 50 שח יש בנוסף מראה בלוטוס עולה חדש כ 379 שח 50 שח הכל ביחד 120 שח בבקשה לא לקשקש : איזה דגם ? למה פורק? וכו וכו לבוא לקחת. למי שרציני תמונות בוואצפ. איזור המרכז 0523070993 רז.
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
למכירה: JBL MS8 מעבד סאונד במצב דנדש לגמרי, בקופסא מקורית כלל כל האביזרים והחיבורים! הכל כלל הכל!!! שומש תקופה קצרה מאוד, יש מדבקות ניילון על חלק מהפאנלים ועל המסך עדיין. הצעות הגיוניות יתקבלו בברכה בפרטי או בטלפון. איזור הצפון, לא מגיע למרכז בדרך כלל. 054-6-230-820 יבגני.
הודעה אחרונה מאת evgeni432, -
- 0 תגובות
- 668 צפיות
למכירה המכשיר הנ"ל 6 יציאות RCA, שלט, תמיה באייפון, USB 054-5435272 אני מרחובות
הודעה אחרונה מאת Nightm@re, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מגבר חזק מהסדרה הצהובה דגם B300.4. Bolt Details: 2-, 3-, or 4-channel output Tri-way capable (Tri-Way crossover required) 150 watts x 2 in bridged mode 50 watts x 4 into 4 ohms 75 watts x 4 into 2 ohms requires 4-gauge power and ground leads — wiring and hardware not included with amplifier preamp outputs front/rear selectable 40-400 Hz variable high-pass/low-pass crossover, 12 dB/octave 12 dB bass boost at 50 Hz speaker-level inputs. כמו כן אני גם נותן דיקט לגב המושב ברכב להתקנה! מחיר : 750 ש"ח. בהזדמנות! אמיר - 054-2110901.
הודעה אחרונה מאת tokame, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
עקב קניית רכב חדש הדורש סאב קטן (10") וצמצום המקום בבית הגיע הזמן לקצץ בציוד. 1. jbl GTO1260BR 250WRMS תיבה מקורית 450 ש"ח. 2. cerwin vega דגם vega 12" שני סלילים של 2Ohm 200WRMS בתיבה פתוחה 400 ש"ח. 3. MB Quart Formula 12" 300WRMS בתיבה סגורה 500 ש"ח. כל הרכיבים במצב תצוגה! עבדו ממש מעט ורואים את זה. אפשרות החלפה על סאב 10". נמצא באיזור חיפה, 0526345244 או בה"פ.
הודעה אחרונה מאת Avi L, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קומפוננט גרמני מיוצר בגרמניה,סדרה היוקרתית ביותר שלהם, איכות חומרים גבוהה מאוד פשוט מדהים, צליל נקי ומדויק.
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 1 תגובות
- 776 צפיות
מגבר 1300 שח- soundstream tra960.4 מונו בלוק 1300 שח -zapco 1200.1 סאב 1200 שח - hertz hx 300 סאב 600 שח - rockford p2 רמקולים 6.9 500 שח - rockford רדיו דיסק 1100 שח -alpine 9887 מחיר להכל 5000 פרטים בפל: 0542388329
הודעה אחרונה מאת edi22, -
- 0 תגובות
- 613 צפיות
מגבר לרכב JBL GTO75.4 סאב וופר 12 אינטש GTO1260BR JBL לפרטים בפרטי
הודעה אחרונה מאת shai55554, -
- 1 תגובות
- 604 צפיות
למכירה סאב JBL במצב חדש חדשש סאב מאוד חזק ואיכותי 1600 watt 400 RMS מפרסם בשביל חבר לא לשלוח אלי הודעות 0524563436 מאור.
הודעה אחרונה מאת DFI, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
רפליקה, איכותית ביותר (יש הטוענים שהכי איכותית), לגולף דור 5 או דור 6 באריזה מקורית. המערכת של חברת ETO כוללת, כל הפיצ'רים USB BLUETOOTH DVD וכו'. חיבור למצלמת רוורס, (מצלמה לא כלולה אולם עולה פחות מ 100 ש"ח באיביי). תמונה ממצלמת הרוורס, מתקבלת אוטומטית בהעברה ל R. המחיר המבוקש, 1100 ש"ח, (בערך חצי ממה שהמכשיר עלה לי). המחיר כולל התקנה, למעט התקנת מצלמה. פרטים בה"פ בלבד.
הודעה אחרונה מאת teyal, -
- 1 תגובות
- 944 צפיות
למכירה סאב DD. דגם LE-M12. הסאב חדש לגמריי ולא חובר מעולם. מגיע בתייבת פורטד מקורית ויפיפיה. היה אמור לשבת ברכב של חבר אבל התרחבות המשפחה טרפדה את העניין. 1500 ש"ח (פחות מהמחיר ששילם, פחות ממחיר חנות) http://www.ddaudio.com/products/mobile-audio/enclosures/le-m-series סקירה של lanosforce על סאב ה8 אינטש מאותה סדרה. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=440701 *שימו לב למחיר ששולם ועל המחיר הדרוש כאן. בנוסף, קיט התקנה 4 גייג' של חברת MEMPHIS. קיט מעולה, כבל מתח מנחושת אמיתית, גמיש ונח לעבודה. פיוז ובית פיוז ANL http://www.memphiscaraudio.com/products/accessories/power-kits/ 350 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת Matanel, -
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
פותח את המסך המקורי ברכב לצפיה בטיונר דיגיטלי, דיוידי, שיקוף של מכשיר סלולרי ומצלמת רוורס. לפרטים נוספים צרו קשר עימי :0545885588
הודעה אחרונה מאת shay310, -
- 1 תגובות
- 754 צפיות
דיבורית עם מסך מגע, תמיכה מלאה בשפות:עברית, רוסית, ואנגלית. תמיכה בהאזנת שירים מהנייד אלחוטית ניתן לחבר 2 מכשירים בו זמני. פרטים:0545885588
הודעה אחרונה מאת shay310, -
- 1 תגובות
- 689 צפיות
מצלמת רוורס תואם לפנם תאורת מספר לטמבון. לפרטים:0545885588
הודעה אחרונה מאת shay310,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Chmimo
- מ.צ
- arice
- מחכה
- Rongaflugen
- chrono
- PYA
- GTI33
- PASHUT
- yoav911gt2
- פלוני אלמוני21
- Eli vahaba
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- itaysamurai
- פינדר
- אלעדיקו
- efraimc
- נעם101
- פריג'י
- IsraCar
- ראובי
- FuriousLift
- matanff
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- David32
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- guy.a
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
- Shay Shd Dave
- Shaike.Zam
- אריאלחדד
- Una Macchina
- Yuvalino
- flytomars
- OranKimhi
- עוזי ל
- SurfHigh
- 133hp
- Derish
- מיץ פטל
- mcshmupi
- MMi
- דור--
- yohai71
- Random
- om2
- Supertigre
