1. המלצה על דאבלדין טוב - JVC KW-AV61BT
2. מצלמות רוורס זה בנפרד. אפשר להשיג מצלמה טובה ב-500 ש"ח
3. BT מגיע כבר בכל מערכות הדאבלדינים
4. עברית מגיעה ברוב הדאבלדינים בארץ לפי בחירת המשתמש..
לגבי התקנת דאבלדין - להפך זה משפר את האיכות
לגבי המלצה - תחליף את הקומפוננט הקדמי ותתקין מגבר..
אם אתה צריך המלצה נוספת דבר איתי בפרטי..
לגבי הניווט היום בדאבלדינים המתקדמיים אפשר לראות את ה-WAZE של הפלאפון ולשלוט בפלאפון דרך הדאבלדין......