Jump to content

ISALNDSOUND

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ISALNDSOUND

  1. המכשיר חדש לגמרי !! 2000 ש"ח !! לא היה בשימוש, בסוף לקחתי את הסוני 701BT.. לכן אין צורך ב-JVC:)
  2. 1. המלצה על דאבלדין טוב - JVC KW-AV61BT 2. מצלמות רוורס זה בנפרד. אפשר להשיג מצלמה טובה ב-500 ש"ח 3. BT מגיע כבר בכל מערכות הדאבלדינים 4. עברית מגיעה ברוב הדאבלדינים בארץ לפי בחירת המשתמש.. לגבי התקנת דאבלדין - להפך זה משפר את האיכות לגבי המלצה - תחליף את הקומפוננט הקדמי ותתקין מגבר.. אם אתה צריך המלצה נוספת דבר איתי בפרטי.. לגבי הניווט היום בדאבלדינים המתקדמיים אפשר לראות את ה-WAZE של הפלאפון ולשלוט בפלאפון דרך הדאבלדין......
×
×
  • תוכן חדש...