מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה זוג טויטרים של Morel Dotech Ovation 6 ,MT12. אחד תקין והשני לא עובד (פשוט לא מנגן). מחיר: 100 ש''ח אשדוד
הודעה אחרונה מאת Kuturga, -
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
1. מגבר RockFord T15004 ארבעה ערוצים מהחזקים שיוצרו אי פעם. אנדרייטיד בטירוף Output Power at 14.4V (CEA-2006): 4 x 125W @ 4 ohms 4 x 250W @ 2 ohms 4 x 375W @ 1 ohm 2 x 500W @ 4 ohms bridged 2 x 750W @ 2 ohms bridged Fuse: 250A ANL Dimensions: 33" x 13" (84cm x 33cm) Weight: 36 Lbs. (16.3 Kg.) According to Rockford tests the amp does (14.4V and 1% THD+N): 4 x 350W @ 4 ohms 4 x 500W @ 2 ohms 4 x 650W @ 1 ohm 2 x 1000W @ 4 ohms bridged 2 x 1300W @ 2 ohms bridged לינק: http://www.rockfordfosgate.com/products/details/t15004 המגבר במצב חדש ושמור ביותר. עלותו בזמנו כחדש 1800$ ללא משלוח ומסים. אני מבקש 3500 ש"ח. ג…
הודעה אחרונה מאת Sharouf, -
- 0 תגובות
- 569 צפיות
מורכבים על הרכב כחצי שנה,נמכרים לצורך מכירת הרכב. קומפוננט מורל טמפו 5 ורבע 400 ש"ח ר"ד פיוניר 1500UB כולל יציאה למגבר,AUX קדמי,USB קדמי 300 ש"ח
הודעה אחרונה מאת Liron Sasson, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רדיו דיסק של קלריון DXZ786USB מכשיר ברמה גבוהה , אין סוף אופציות כיוון , במצב מעולה סאב של מורל 10" 600 WRMS סליל בודד של 2 אום הסאב במצב חדש לחלוטין , מגיע או עם התיבה המקורית של מורל (פורטד) או לחילופין עם תיבה אטומה לפי מידות יצרן . סאב חזק מאוד. סאב של הרץ ES250 מגיע בתיבה עם פורט מחוזקת מאוד לפי מידות יצרן סאב SQ מעולה. מאיזור הצפון , חיפה קריות והעמקים.
הודעה אחרונה מאת Bil, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עם קופסא אקסטנד אודיו 10 אינץ בתיבה . --------------------------------------- וופר 7 אינץ לגטיה - 800 ש"ח טוויטר הייבריד אודיו - 350 ש"ח קרוסים של הייבריד אודיו סאב בורר עם קופסא אקסטנד אודיו 10 אינץ בתיבה - 800 ש"ח. להתקשר לריקי - 050-6255730 .
הודעה אחרונה מאת gilo21, -
- 0 תגובות
- 595 צפיות
למכירה קומפוננט DLS MS5A 5.25 קומפוננט איכותי, בקושי היה בשימוש ושמור מאוד כחדש מחיר חדש http://avi-system.com/PAGE26.asp מחיר סופי 900 שח , חצי מחיר , הוגן מאוד אוהד 0547800011
הודעה אחרונה מאת R.Kelly, -
- 2 תגובות
- 961 צפיות
כמו בכותרת, המגבר היה מותקן בערך חודשיים, מגיע עם הקופסא שלו, שמור מאוד. 800 ₪. 0545850412 טל או בפרטי.
הודעה אחרונה מאת טל טויוטה, -
- 0 תגובות
- 591 צפיות
למכירה מגבר 4 ערוצים של חברת קנווד +פאנל פרימייר במצב חדש חדש. מחיר הזדמנות 500 ש"ח. לפרטים דודו 0547871117.
הודעה אחרונה מאת DUDUSL2, -
- 1 תגובות
- 846 צפיות
חדש, באחריות לעוד 4 חודשים. נקנה בארצות הברית. 900 ש''ח. אני מאזור ראשון לציון.
הודעה אחרונה מאת נהג_צעיר, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מערכת פיונייר AVH-P8450BT במצב מעולה, המערכת עם תמיכה מלאה בעברית המערכת מגיעה עם הקופסה המקורית, וכוללת נרתיק, שלט ומסגרות מקוריות של פיונייר המחיר: 2699 ש"ח למכירה סאב וופר של Earthquake 12 כולל תיבה מקורית מחיר: 199ש"ח לפרטים נוספים אל תהססו: 054-7807970
הודעה אחרונה מאת simc, -
- 0 תגובות
- 852 צפיות
למכירה קומפוננט הנ"ל:http://www.nakamichiasia.com/products-detail.php?ProId=44&sum= נקמיצ'י חברה יפנית איכותית וידועה בתחום, הקומפוננט חדש באריזה, לא נעשה בו שימוש כלל והמחיר הנדרש הוא 400 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת shubidubi, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אהלן חברים, אז אני מוכר את כל המערכת שקניתי בעצת חברי הפורום היקרים עקב מעבר לאופנוע. הרכיבים פשוט חדשים, היו בשימוש עדין וקצר אין שירטות דפיקות וכו', ובקצרה בלי חרטות וקשקושים הכל במצב מצויין נקודה. (מצחיק שהמערכת הייתה אצלי יותר זמן בחדר מאשר באוטו, חזרתי עכשיו משנה בדרום אמריקה והרכב נמכר לפני הטיסה) מדובר ב: HU Alpine CDE-102Ri http://www.alpine.co.uk/p/Products/cd-head-units19/cde-102ri SUBWOOFER HERTZ EBX300R http://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CDIQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.hertzaudiovideo.com%2FDoc%2Fst_energy_ebx300r.pdf&ei=BAS6Us_wA4fn4gSl_oGIBQ&usg=AFQjCNEr0XzcmbjOt3H…
הודעה אחרונה מאת DaBomB, -
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
רדיו דיסק קורא MP3+מגבר+סט קומפוננט כל זה ב-1000ש"ח לפרטים ושאלות-0546519686
הודעה אחרונה מאת itamar_vtec, -
- 0 תגובות
- 679 צפיות
למכירה- מגבר rockford p400.4 , במצב מצוין,מצורף קישור עם תמונה ומפרט . http://www.crutchfield.com/S-XC7Bka2CO0l/p_575P4004P/Rockford-Fosgate-Punch-P400-4.html#details-tab
הודעה אחרונה מאת טל אשדוד, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 694 צפיות
למחירה alpine pxa700+ rux 1600 ש''ח 0526944463
הודעה אחרונה מאת hykhleif, -
- 0 תגובות
- 591 צפיות
למכירה מידים של פוקל אוטופיה במצב חדש. 600 שח. מחיר אחרון. כמובן בלי הבניות. הבניות נמכרו כבר. אך ורק בפלא או בהודעות בפלא. לא פה. 0509966006 זמין באיזור ירושלים.
הודעה אחרונה מאת הונדה95, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
. סט 3 חלקים ברמה הכי גבוהה בעולם DYNAUDIO ESOTAR 2 - טוויטר 3000 ש''ח - Esotar² 110 - מידראנג' 3000 ש''ח - Esotar² 430 - וופר 3000 ש''ח - Esotar² 650 - סט חדש עבד חצי שנה בערך 1.מגבר ג'נסיס DUAL MONO Genesis 2.מגבר ג'נסיס Four Channel Genesis 3.מגבר ג'נסיס מניבלוק Miniblock Genesis 1. 3000 ש''ח 2. 2500 ש''ח 3. 1500 ש''ח הד יונידP99 פיוניר 3000 ש''ח כל הציוד שמור ללא תיקונים וללא תקלות בפרטי
הודעה אחרונה מאת Yogicar, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אלפיין 9887 רדיו שזכה להמון שבחים בארץ ובעולם נחשב למכשיר היי אנד עם כל האופציות הנחוצות. 900 ש"ח מגבר 4 ערוצים JBL 1004 במצב חדש !! היה בשימוש חודשים בודדים . 700 ש"ח שניהם ביחד 1500 ש"ח איזור צפון: 0547665668 נמצא מחר 19.02.14 באופן חד פעמי בתל אביב אם מישהו מעוניין שיעדכן אותי עד הבוקר.
הודעה אחרונה מאת ely89, -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שבוע טוב חברים, כמו בכותרת, audison thesis due , מגבר הייאנד מטורף, יודע לעבוד בתצורת קלאס a וגם בתצורת קלאס ab. מפיק 300*2 ב4 אוהם , 1000 בגישור מפיק 500*2 ב2 אוהם , 1500 בגישור 80*2 בקלאס a הפרסום עבור חבר נא לפנות בטלפון 0524799111 ליאור.
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
פיוניר 3450 7 אינץ במצב מעולה + מתאם בלוטוס+ פאנל מתאים לרכבי פולקסוואגן/ סקודה/ סיאט מגבר הרץ he4 מונו בלוק Nippon msdn1 (יושבים על פלטה מחווטת מוכנה להתקנה- ראה תמונה) קומפוננט dls r6a קומפוננט jbl gto608c מוכר עקב פרישה מהתחום רכיבים במצב חדש, היו בשימוש מועט וחלקם עוד באחריות!!! כל החלקים גם מגיעים עם הקופסאות המקוריות שלהם, חוברות הפעלה והכל- ממש כמו חדש. רק מי למי שרציני בבקשה בלי בילבולים מיותרים 050-818-5232
הודעה אחרונה מאת barig, -
- 2 תגובות
- 893 צפיות
Hifonics zeus zxi150.4 150x4 / 600x2 ב4 אום ו 300x4 ב2אום !!!RMS!!! http://www.maxxsonics.net/manuals/hifonics/pdfs/Hifonics%20Zeus%20ZXi%202010%20Amplifier%20Manual.pdf 1300ש"ח Hifonics titan txi7508 1x750 RMS http://www.maxxsonics.net/manuals/hifonics/pdfs/TXI%2008%20Amplifier%20Manual.pdf 1250ש"ח בלי סריתות ומכות! ממש כחדשים! + 2 כבלים של חברת Boss כ.א. 2 פאראד. מפרסם עבור חבר. 053-3028401 מקס
הודעה אחרונה מאת vrstudio, -
HELIX C-DSP
מאת Nomed- 3 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
תכנון היה להתקינו אך אני נשאר אם H900 במצב מעולה קישור לאתר היצרן [TABLE=width: 540] [TR] [TD]Inputs[/TD] [TD]8 x RCA 8 x High level speaker Input 1 x Optical SPDIF-Format (6-96 kHz Samping Rate) 1 x Remote In [/TD] [/TR] [TR] [TD]Input sensitivity[/TD] [TD]RCA 1 Volt - 6 Volts High level 2 Volts - 20 Volts[/TD] [/TR] [TR] [TD]Outputs[/TD] [TD]8 x RCA 1 x Remote out[/TD] [/TR] [TR] [TD]Output voltage [/TD] [TD]6 Volts[/TD] [/TR] [TR] [TD]Frequency response [/TD] [TD]10 - 22.000 Hz[/TD] [/TR] [TR] [TD]DSP resolution[/TD] [TD]56 Bit[/TD] [/TR] [TR] [TD]DSP processing power [/TD] [T…
הודעה אחרונה מאת Nomed, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מונובלוק של חברת Rockford כמו חדש + שלט. [TABLE=width: 410] [TR=bgcolor: #EBEBEB] [TD]Rated Power (RMS Continuous Power):[/TD] [TD]320 Watts x 1 @ 4-Ohm 500 Watts x 1 @ 2-Ohm[/TD] [/TR] [/TABLE] 550 ש''ח אשדוד
הודעה אחרונה מאת Kuturga, -
- 1 תגובות
- 818 צפיות
מכשיר רדיו דיסק cz3010 clarion. יש לו חיבור USB. חיבור AUX. מכשיר ברמה גבוהה. 400 שח. מונובלוק של הייפוניקס -txi 1508d: 1500rms ב1 אוהם. 1000rms ב2אוהם. 750 rms ב4 אוהם. 800 שח. מגבר 4 ערוצים של סאונד סטרים:דגם פיקאסו. 85 w rms לערוץ. .350 סאב סאונד סטרים הדגם החדש: R2 הסאב עם 2 סלילים 4 אוהם כל אחד.התנגדות סופית 2 אוהם. כולל תיבה אטומה שמתאימה ע"פ הוראות היצרן. 1600שח. אפשר בה"פ.או לנייד שלי 0542620951 בבקשה לא להתקשר סתם ולבלבל את המוח. אני לא פתוח להחלפות או כל מיני הצעות אחרות. אני מוכר הכל עקב מעבר לדו גלגלי. בבקשה לא בשבת.
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
- 0 תגובות
- 572 צפיות
קומפוננטים של אינפיניטי היו מורכבים חודש בלבד על הרכב! פורקו בעת המכירה. יש את הקופסא שלהם עם כל האביזרים הכל חדש. הרמקולים עצמם גם חדשים לגמרי. מחיר: 500 שח. אזור: אשדוד+אשקלון.
הודעה אחרונה מאת PrinceT, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
עקב עזיבת התחום, כל מה שנשאר מהסטאפ האחרון למכירה: סט Audison Voce 3 חלקים ללא הקרוס. קורות המתאימות למידריינג' 3' וטוויטרים בערך 1' למאזדה 3 מדגמי 2010-2013. מעבד קול JBL MS-8 - אין צורך לדבר עליו. מגבר 2 ערוצים nakamichi pa-2100 - 2X100 RMS. סאב 12' AA ARSENAL בתיבה אטובה 28 ליטר. המחירים דיי גמישים - כל הצעה הגיונית תיבחן ניתן לפנות בה"פ או למספר 0544575700 - מיקי
הודעה אחרונה מאת black_haze, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מונובלוק דגם GTO601.1 של JBL במצב חדש (יש את הקופסא אפילו ). לא שרף פיוזים מעולם. 480W ב 4 אום , 580W ב 2 אום . 750 ש"ח , נמצא ראשון פ"ת חולון וסביבתן . בה"פ .
הודעה אחרונה מאת amisha, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מכשיר ברמה גבוהה, 3 יציאות למגבר PREAMP 4V קורא את כל הפורמטים. מוכר עקב מעבר למכשיר חדש. המכשיר כמו חדש!!! מחיר מבוקש: 800 שח נייד: 0526838884 רועי
הודעה אחרונה מאת ROEE7, -
- 0 תגובות
- 878 צפיות
חברת TEAC עם עינית DVD של SONY. יש כניסת USB, שלט, זוג ג'וייסטיקים ודיסק משחקים. המכירה באשקלון בלבד. 650 ש"ח 054-3373888
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה וופרים של פוקל אוטופיה דגם 6w2 100 וואט רמס במצב תקין לחלוטין מחיר:700 ש"ח נייד:0549784416
הודעה אחרונה מאת Arik Ursol,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 317 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yuvk
- zvit
- garicho
- צוק
- עוזי ל
- benny62
- מחכה
- amosbmw
- Night Driver
- KipodYam
- DareDevil
- srool
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
