מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
Alpine 9887r
מאת metzik- 0 תגובות
- 586 צפיות
למכירה HU אחד מהנחשבים בעולם כולל כבל לאייפון מצב משומש 700 ש"ח 0502009029
הודעה אחרונה מאת metzik, -
- 0 תגובות
- 621 צפיות
soundstream picasso series px4.580 580W כיתוב טרנטולה מחיר מבוקש 500 שח 33שש3שש8שש050 מאזור המרכז- רמלה
הודעה אחרונה מאת elad11, -
- 1 תגובות
- 905 צפיות
אהלן מספר פריטים שנשארו לי לאחר ההתקנה ברכב החדש ואינם נחוצים לי. למכירה: 1. קבל של 1.6 פארד עם מד מתח של AMERICAN LEGACY. 150 שקל 2. מגבר של ROCKFORD PUNCH 250A2. ישן אבל עושה את העבודה http://www.rockfordfosgate.com/rftech/library/1999/3_Amplifiers/MAN2368C_Punch2ch_MAN.pdf 250 שקל המחירים גם ככה נמוכים יחסית והנחה תינתן למי שלוקח את שניהם יחד. למסירה: 1. פלטת MDF להתקנה , היו מותקנים עליה שני מגברים, קבל ומפצל מתח. בגודל של 103X45 מצופה בבד שחור 2. רשתות והעיגולים מפלסטיק של רמקולים של HERTZ בגודל 6.5' שנשארו לי המוצרים נמצאים במושב בבית נחמיה. ניתן לאסוף גם מאיירפורט סיטי ליד שוהם בתיאום מראש. פניות …
הודעה אחרונה מאת sh1506, -
- 2 תגובות
- 899 צפיות
למכירה סאב של Powerbass 10 אינץ' מגיע בתיבה מקורית. היה בשימוש ארבעה חודשים בלבד, שמור כמו חדש ונמכר עקב שדרוג המערכת לרמה גבוהה יותר. סאב מצוין יודע עושה את העבודה. מחיר: 500 ש"ח עיר: בת ים מי שרוצה שישלח לי הודעה בפרטי.
הודעה אחרונה מאת Wedeguy, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 621 צפיות
מונחים אצלי מורל טמפו אחרי חודש של שימוש בארון בעקבות שידרוג לדוטק. הקומפוננט חדש חדש חדש!!! אני מבקש עליהם 300 ש״ח אני לא חושב שצריך לפרט עליהם יותר מידי קומפוננטים טובים מחברה טובה מוכרת ואיכותית! בנוסף יש מגבר לייטינג אודיו 2 ערוצים יחסית ישן ב220 ש״ח יש קצת גמישות. לפרטים לפנות בהודעה פרטית. מאזור ראשון לציון שבת שלום
הודעה אחרונה מאת DORSHR1, -
- 0 תגובות
- 623 צפיות
חדש ללא תביעת אצבע. לא היה בשימוש מעולם. נקנה לפרויקט שתכננתי.
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה: - מגבר 4 ערוצים Hifonics Zeus ZRX1000.4 1000W. חדש, היה בשימוש פחות מחודש. - סאב Alpine חדש, בשימוש פחות מחודש. יש אפשרות גם לכל החיווט (כבל חשמל 4GA עם פיוז, שני כבלי RCA, כבלים לרמקולים). לרציניים בלבד!
הודעה אחרונה מאת AlexP, -
- 0 תגובות
- 624 צפיות
מגבר של חברת פייסליין אבולושיין דאבל סאב של חברת מאקאדויו דיוידי דבל דין המערכת לא שלי ואין לי נתונים נוספים המערכת נימצאת באשדוד לפרטים נוספים 0506313018 שלומי
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בצער רב, למכירה Audison LRX 5.1MT מגבר 6 ערוצים, חזק מאוד. 100W X 5 + 780W המגבר עדיין מורכב ואפשר לשמוע אותו. נמכר כי אני Overpowerd ויש לי טויוטה פריוס. אפשרות להחלפה למשהו צנוע יותר. לדוגמא Audison LRX 6.9 / 4.5 הצעות הגיוניות יתקבלו בברכה בפרטי טלפון 052-8395511.
הודעה אחרונה מאת AlexRC, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חברים למכירה PIONEER AVH8500BT חדש חדש!! בן שבוע! באריזה עם כל האביזרים! רק 2300 ש ח דגם דגל של PIONEER שנת 2013! נקנה בירופה תדרים מתאימים לארץ!!! הותקן לצורך בדיקה בלבד! מוכר עקב שידרוג ל8600 לרציניים בלבד!
הודעה אחרונה מאת _boo, -
- 1 תגובות
- 845 צפיות
שלום לכולם, אני מוכר את הסאב שלי של חברת IMAGE DYNAMICS , הדגם הוא iDMax בגודל 10 אינץ', מדובר על דגם עם שני סלילים של 2 אום, משמע, ניתן לחבר אותו ב1 אום או ב4 אום . ההספק הוא 1000 וואט . הסאב עובד מושלם ללא תקלות וחירחורים ועניינים . אני מצרף תמונות של הסאב, התיבה והתכנון שלה וגרף ההיענות. המחיר המבוקש: 700 שקלים על הסאב והתיבה יחד . ניתן לשלוח הודעה פרטית ואשמח לענות על שאלות . תומר.
הודעה אחרונה מאת Super_T, -
שלום לכולם, אני מוכר סאב גודל 10 אינץ Rw10i דגם סאב מדהים ,מדויק,חזק עושה את העבודה מצורף לכם קישור http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_807 נמכר כולל תיבה כל קודם זוכה
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
alpine 9887
מאת 123bar- 0 תגובות
- 632 צפיות
שלום לכולם, אני מוכר אלפיין 9887 במצב חדש לגמרי עם כל האבזור שלו ועם כבל לאייפוד , המחיר 950 שקל .למעוניינים בבקשה להשאיר הודעה למספר הבא 0526433658, אין טעם להתקשר כי אני חייל ואין לי פאלפון ביום יום. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת 123bar, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.eclipse-web.com/us/downlo...dio/index.html המכשיר כולל מתאם IPOD iPC-106 שנרכש בנפרד. את הHU הזמנתי חדש בארה"ב ומתאם קניתי מיבואן רשמי בארץ. מחיר 1400 ש"ח סופי אני מצפון 0544757442 (לשלוח SMS) או הודעה דרך פורום.
הודעה אחרונה מאת demandred, -
- 0 תגובות
- 568 צפיות
למכירה רדיו דיסק MP3 למאזדה 3 הדגם הישן,נשארה מערכת אחרונה בהחלט, כל הקודם זוכה!!! 400 שקל המחיר כולל התקנה. לפרטים 054-3232586 ערן
הודעה אחרונה מאת erana10, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סט 6.5 שדובר עליו רבות בפורום, hybrid audio clarus. הסט במצב מעולה וכולל את על האביזרים.550 שח. סאב 12"דגם arc series,מגיעה עם תיבת mdf מקצועית בהתאם להוראת יצרן. 650 שח. 0508275005 אסף.
הודעה אחרונה מאת asafcohen80, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מגבר של אודיסון דגם SRX2 קומפקטי ועם כניסות hi-level למערכת מובנית 65 וואט לערוץ 500 שקל או מגבר מונו להחלפה
הודעה אחרונה מאת canonball, -
- 1 תגובות
- 657 צפיות
רדיו דיסק JVC -kd-395 קורא MP3 + כניסת AUX קדמית + שלט + יציאה למגבר. רמקולים: זוג PIONEER 6x9 220W 3 way אובליים להתקנה במגש האחורי + זוג רמקולים 6.5 אינטש של פיליפס - ניתן להרכיב בדלתות. הציוד שמור במצב מצויין! מתחייב לתקינותו. כל זה רק ב-350 ש"ח. תמונות:
הודעה אחרונה מאת gaviv88, -
- 14 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
לצורך בניה של מערכת ברכב חדש, אני צריך לנקות את המקלט. טוויטרים ScanSpeak d3004/602010 במצב מצוין Genesis Absolute 15.01 מידוופר. וופר 5.5 הטוב ונדיר בעולם. XETEC X12 סאב SQ עדין ומדויק. 300 RMS. CELESTRA VA100 מגבר High End אמיתי . עבודת יד איטלקית. מוצהר 2X100 ב10.5V 1. הרבה יותר ב14V. IDMAX 12V3 D4, סאב מגיע בתיבה 1.5CF בנויה לפי הוראות היצרן. כולל גריל גריל לסאב 12 בצורה של עכביש. יציקה אלומיניום PPI FRX 456 קרוס אנלוגי בעל חיתוכים עבור סאב + 3WAY קדמי + 2WAY אחורי או כל קומבינציה אחרת. ALPINE F1 H900 מעבד קול הטוב ביותר שנוצר לרכב. 11 ערוצים של SQ טהור. ALPINE MPR2000. מגבר מונו של 650 ב4 ו2000 ב2 אום. יותר מ2000 לפי תעודת לידה קיש…
הודעה אחרונה מאת Nomed, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, אני מציע למכירה תיבה פורטד MDF בנפח 31-28 ליטר.התיבה במצב חדש נתן לראות בתמונה המצורפת.למי שרוצה ניתן גם להשתמש בתיבה כ sealed ע"י סגירת פתח הפורט. 130 ש"ח אורן 0502277119 או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת bachar_oren, -
- 2 תגובות
- 869 צפיות
מגבר סלסטרה 2 ערוצים במצב מצויין קצת שרוט חיצוני [*=right]2x 75W rms nominal output power; [*=right]2x 150Wrms (into 2 ohm); [*=right]2x 175Wrms (into 1 ohm) - 1x 350Wrms into 2 ohm bridge מחיר 850 ש"ח גמיש חיווט 4.5 מטר כבל 0/1 גייג' knukonceptz מחיר 300 ש"ח גמיש 2 כבלים 5 מטר rca נקנו לפני כחודש של conect מחיר 100 לשניהם שני מפצלי מתח מ 0 גייג' ל 4 גייג' כל מפצל 100 ש"ח שני המפצלים 150 ש"ח שני בתי פיוז לכבל 0 גייג' כל אחד 70 ש"ח הכל נמצא אצלי בבבית אני מאזור רמלה לוד.. 0534226423 איליה [*=right]
הודעה אחרונה מאת small.smart, -
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
למכירה : שייח CDM 54 -400 שייח Kicker zx400.1-500 שייח JBL MS 8-1500 שייח Hertz hl energies XL- 1300 5m כבל 0 awg כולל פיוז 100amp - שייח 170 אולג 052-5938116
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
Diamond Audio D5 600.2 מגבר 2 ערוצים חזק 1100 ש"ח RMS Output Power 150W x 2 @ 4 ohm Stereo 300W x 2 @ 2 Ohm Stereo 600W x 1 Bridged @ 4 Ohms Freq Response: 10Hz-50KHz Signal-to-Noise Ratio: 102dB THD: 0.03% : מגבר 2 ערומים audiocontrol system90 2x70 rms 1x180 rms 500 ש"ח סרגיי 0544887340
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה סט קומפוננט של מורל מדגם הייבריד החדש 602, גודל 6.5״ היה בשימוש מועט של כמה חודשים (עובד רק פעם בחודש ביום שבת). מגיע עם הקופסה וכל האביזרים. נמכר עקב מעבר למורל אלייט 3 חלקים/מורל סופרימו. מחיר: 1450 ש״ח 0544301894 רועי.
הודעה אחרונה מאת roy_balas, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה מתאם לפתיחת מסך למרצדס הוזמן במקור לml בודי 164 מאמין שמתאים לכל comand עם מסך נשלף (אמריקאי). חדש בקופסה שוכב אצלי כבר מעל שנה תקין בהתחייבות, נמכר כי לא מתאים למכשיר שלי היה לי אמריקאי והחלפתי לאירופאי.. מתאים רק למכשירים שיש להם מסך חשמלי (שכדי להוציא ולהכניס דיסקים המסך מתקפל), המכשיר מתחבר לבננה של המסך ומאפשר הקרנת תצוגה. אם למישהו יש מתאם פתיחה אירופאי אפשרי לבצע החלפה
הודעה אחרונה מאת roy_balas, -
- 11 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק של קלריון dxz865 - ב850 ש״ח מגבר אודיסון vrx 2.400 היי אנד - 3500 ש״ח מורל הייבריד 602 עבד בקושי 10 שעות - 1500 ש״ח גליל איטום 10x1 מטר לא של חברה ואין לי פרטים עליו, דובר על החומר הזה בפורום עם ביקורות מתויינות.. - 550 ש״ח
הודעה אחרונה מאת roy_balas, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 884 צפיות
מערכת רמקולים לרכב. זוג רמקולים אחוריים lightning audio - מחיר 250 ש"ח. זוג קומפוננט של Morel 6.5" - מחיר 450 ש"ח. רדיו דיסק Pioneer DEH-X7500SD עם יציאות למגבר, קומפוננט, כניסת AUX + USB כולל שליטה מלאה לאייפון, כולל שלט - מחיר 500 ש"ח. כל המערכת 1000 ש"ח. איזור מודיעין
הודעה אחרונה מאת navonn3, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 673 צפיות
מעבד סאונד JBLMS8 משומש במצב טוב. פרטים בטלפון 0507277958 ישראל
הודעה אחרונה מאת JUNIOR 66, -
- 1 תגובות
- 833 צפיות
אהלן מוכר את HU ששימש אותי בשנה וחצי האחרונות. מכשיר מדהים עם כל האופציות דיבורית עם רמקול מובנה(בשונה מה500 ששוק עם רמקול חיצוני) כניסת USB ו Aux קדמיות תדרים מתאימים לארץ כניסת 4V iPhone compatible ועוד מליון דברים שתוכלו למצוא בגוגל. מגיע עם האריזה וגל מה שהגיע איתו, קייס ושלט. המכשיר נמצא ברעננה ואני דורש עליו 600 ש"ח. אורן 0542200747 זמין גם בפרטיות פה באתר.
הודעה אחרונה מאת OranRoer, -
rcd -510&bt 1 2
מאת MA210- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
פורק מגולף GTI שנת 2011 2500 שח למהירי החלטה 0506985856 איזור הקריות .
הודעה אחרונה מאת MA210,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 468 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- daniel.asu
- ELIA56
- גולדן191
- Pavlik
- Derish
- IsraCar
- שימי 85
- FROGIE
- פונטו1995
- yuval1111
- רק ידני
- BassDriver
- thazethaze
- הדוקר משידור חוקר
- mikk
- טויוטה סופרה
- mikyl
- zvit
- yoav911gt2
- כוכב השחר
- avargel
- davemustaine87
- Nakamichi
- shlomiko
- פאר האורה
- אלעדית
- נעם101
- RedLabel
- DareDevil
- Avia
- מחכה
- Loder
- mcshmupi
- ModChiP
- yovel673
- discoTD5
- AviorXD
- GKME
