מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 33 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
זוג סאב-וופרים עוצמתיים Infinity Reference 1250W למכירה זוג Infinity Reference 1250W , RMS Power: 300W , 12 inch , 93 dB כל סאב ! לא היו הרבה זמן בשימוש . זוג סאב-וופרים עוצמתיים בתוך תיבה כפולה אטומה . מחיר - 1000 ש"ח רק בטלפון בבקשה : 0545851610
הודעה אחרונה מאת Stas'Ka, -
- 0 תגובות
- 768 צפיות
מערכת שהייתה מורכבת באודי A3 לתקופה קצרה מאוד, הרכב נמכר החלטתי למכור את המערכת, כל האביזרים במצב חדש ומצויין ללא שריטה. ציוד נדיר בארץ שנקנה בעשרות אלפי שקלים ונמכר בפחות מחצי. מגבר- hertz ep4x במצב חדש מגבר- 1אום rockford power t20001 bd 2500rms סאב- cerwin vega stroker pro 12 5000W 2500RMS שוקל 31 קילוגרם ללא תיבה, כולל תיבה 44 קילו בנייה עצמית, מגיע עם קופסאת חיבורים שמתאימים ל4 גייג', הוצאתי עם הסאב 140.2 DB, סאב מפלצת בין היחידים בארץ, מאוד מדוייק מתאים גם לחובבי הSQ או הSPL כמובן. קומפוננט- מיד באס hertz high energy, קרוס אובר וטוויטר XL, במצב חדש כולל הקופסא המקורית הקומפוננט 5.25. רמקולים 6X9- מהדורה מוגבלת T696 jbl 150 RMS, כולל הקופסא המקורית ב…
הודעה אחרונה מאת saarbenlulu, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, הציוד המדובר איננו שלי אבל עבר דרכי בצורה שונה ומשונה. במסגרת החלפת ציוד שעשיתי על זוג L8 חדשים + זוג L4SE וסאב וופר SA10 הגיע לידי HU אגדי ונדיר בארצנו מבית קלריון מדגם HX-D3 ! לא הספקתי ללטף אותו ויום למחרת כבר נחטף! אפילו לא הספקתי להעלות הודעת מכירה למען האמת יצא לי יום לפני ביצוע העסקה לשמוע את הקלריון עובד ואכן הוא עובד ונשמע ה-י-ט-ב על מערכת 4WAY אקטיבית ויום למחורת פורק והיה בידיים שלי - כאמור יום לאחר מכן כבר נמכר. הציוד ---- מדובר בקלריון מהדורה מיוחדת של HX-D3 (שגם הכרתי את בעליו המקוריים ומדובר בפדנט אמיתי) והוא מגיע ביחד עם צ'יינג'ר! הציינג'ר עולה סביבות ה200 דולר כחדש לפני מיסים ומשלוח. הHX-D…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 0 תגובות
- 733 צפיות
הסאב בעל 2 סלילים של 4 אום (התנגדות סופית 2 אום) הוא בן 8 חודשים. 1200 RMS. עלה לי חדש 2300 אני דורש עליו 1300 (כולל תיבה לפי מידות מMDF שעלתה 650) המחיר גמיש לסאב במצב חדש נסו אותי. 0524843027 אביב.
הודעה אחרונה מאת Aviv hashmty, -
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שוב ... והפעם כנראה סופי ( או שלא .. ) יורד מן התחביב . מציע למכירה רכיבים איכותיים ששמורים במצב חדש . מי שמכיר אותי יודע שאני שומר על הציוד ומוכר אותו כאשר הוא תקין ב 100% . סט קומפוננט של HERTZ : MLK 2 - סט במצב חדש , ניגן פחות משנה וגם לא הרבה במהלך התקופה שהוא מותקן ברכב . סט מדהים מכל הבחינות - מבקש 3200 ( יש את הקופסאות , הכל שמור כמו חדש ) הגברה של GENESIS : GENESIS סדרה 3 - דואל מונו - אין מה לפרט , מי שמכיר יודע ומי שלא - שיקרא ביקורות עליו - מצב מצויין הגביר אקטיבי את הוופרים של הMLK - מבקש 3100 ש"ח GENESIS סדרה 3 - 4 ערוצים - גם פה אין כל כך מה לפרט , הגביר אקטיבי את הטוויטר של הסט ( 2 ערוצים נותרו ללא שימוש ) מבקש - 2500 ש…
הודעה אחרונה מאת pozailov, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום! כמו בכותרת, מוכר את הסאב והרדיו דיסק שלי עקב מעבר לרכב חדש ואין אפשרות להתקין אותם. מדובר בסאב של פיוניר, דגם ts-w309, נותן 300rms , כולל תיבה פורטד. סאב חזק ומדויק מאוד, לא עבר שום התעללות ותמיד על גיין הכי נמוך (אני לא אוהב לשמוע רק את הסאב, וגם הרמקולים שלי חלשים יחסית). http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=789067 הרדיו דיסק הוא קנווד דגם mp342u , רדיו דיסק מעולה, 2 יציאות rca למגבר, LPF, USB, AUX,אפשרות לBT עם מתאם ועוד. http://www.crutchfield.com/S-C0Z0Z5la3kY/p_113MP342U/Kenwood-KDC-MP342U.html שני המוצרים במצב חדש. מבקש על הסאב 300 שקל, מזכיר שהוא כולל תיבה. על הרדיו דיסק 350 שקל. גמיש אבל לא פלסטלינה. 052-3724492 ג…
הודעה אחרונה מאת qazim, -
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היה בשימוש כ3 חודשים במצב מעולה! פרטים 0574544651 חן
הודעה אחרונה מאת Mazda-Sedan, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מונו בלוג של kicker דגם zx300.1 עולה בחנות 1140 בקושי היה בשימוש שוכב אצלי בבית סתם עובד תקין ב100% מגבר של sony דגם xplod xm 554zr בקושי היה בשימוש תקין כמו חדש מגבר 4 ערוצים תמונות ישלחו בוואטסאפ מבקש לרצינים מחיר לבוא לקחת נדב 0543933773
הודעה אחרונה מאת nlnadav, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
1)מגבר מונו של היפוניקס מסדרת הברוטוס (BRX2400.1D SUPER D-CLASS) 2400RMS ב1 אוהם. מגבר בן 7 חודשים חזק ואיכותי כולל הקרטון + חוברות שלט בס (בנילון) מפתחות אלן תואמים הכל חדש. נקנה חדש 2700 מחיר דרוש 1700. מגבר מונו של חברת קאטינג איידג' חברת בוטיק אמריקאית שנסגרה. מגבר CLASS A/B. 1000RMS ב1אוהם. מגבר אמין חזק וטוב נמכר עקב חוסר שימוש תמורת 800. קומפוננט של מורל מסדרת הוירטוס קומפוננט מהסדרות הבינוניות אבל בהחלט עושה את העבודה בצורה טובה (140RMS) קומפוננט שהרבה ממליצים עליו כאן בפורום היו לי זוג אחד כבר נמכר וזהו השני ימכר תמורת 800. (חדש 1200) כל המחירים גמישים אפשר להתקשר ולשאול 0524843027 אביב שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת Aviv hashmty, -
- 0 תגובות
- 633 צפיות
למכירה, סאב וופר 12 אינטש דגם: P-1, הספק: 300 וואט, הספק אפקטיבי: 150 וואט RMS. מגבר דגם:P450.4, הספק מקסימלי:450 וואט, 4 ערוצים, הספק אפקטיבי: 4*60 RMS המגבר מגיע עם בקר שליטה על הבאס שיוצא מהמגבר ומגיע עד לרדיו. מאזור הצפון אפשרות להחלפה עבור אייפון 4S מחיר:900 ש"ח רם 052-4605200
הודעה אחרונה מאת anko1, -
- 1 תגובות
- 926 צפיות
דגם המוצר: נגן DVD נייד לרכב של אלקטרה במצב מצויין - לא שומש מעולם! פירוט טכני מתומצת: שחור, מסך LCD בגודל 7 אינץ', שקע אוזניות, כניסת USB + חריצים לכרטיסי זיכרון, כולל שלט ואפשרות לחיבור לטלוויזיה או DVD אחר. אביזרים נלווים: מטען לרכב, אוזניות, שלט, סוללת ליתיום נטענת, כבל שמע/וידאו ותיק נישא. מחיר: 270 ש"ח. גמיש לרציניים בלבד! אזור: גר ברחובות, מגיע לנס ציונה/ראשל"צ תמונות:
הודעה אחרונה מאת ninimom, -
- 0 תגובות
- 586 צפיות
למכירה טוויטרים HYBRID AUDIO L1PRO R2 , יש אפשרות לשמוע, אזור מרכז (פתח תקווה, רעננה). מחיר: 1000 ₪ תודה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מכשיר במצב מעולה! 3 זוגות של יציאות RCA איקולייזר מסך טאצ' גדול מאוד 0508786669. ישראל
הודעה אחרונה מאת srool, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום שלום למכירה מתאם SWI-PS (הגירסא החדשה שתואמת BT): ומתאם SWI-CAN2 - עבור המרת קאנבס: לא היו בשימוש בכלל!! נוסתה התקנה על סקודה פביה, לאחר שנראה כי לא התאימו הורדו, ככה שהם חדשים לגמרי עם הקופסאות והכל. עלו לי 500 ש״ח, מוכר את שניהם ב250 ש״ח. גר באזור המרכז, תשלחו ה״פ.
הודעה אחרונה מאת rongo, -
helix c dsp
מאת hykhleif- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
i am selling Helix c dsp like new price: 3800 call me at 0526944463
הודעה אחרונה מאת hykhleif, -
Focal krx3
מאת drazic234- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, הסט חדש נקנה לפני 3 חודשים סאונד מדהים ,חזק,מדויק פשוט אין דברים כאלה . הסט נמכר עם כל האבזור מיד בוקס גרילים. הסט 3 way כמובן וופר,מיד,טוויטר ,קרוס (שניתן לעשות איתו 165 כיוונים) מחיר בפרטי.
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
- 0 תגובות
- 622 צפיות
1/ טאבלט נקסוס 7 כמובן אחרי כל השדרוגים שצריכים בשביל שיותאם לרכב. כולל כל הכבלים והאבזור הנלווה אליו. - 900 שח.2/ למכירה 6*9 חדשים כמעט. - 200 ש"ח3/ מידים של פוקל אוטופיה. במצב חדש!! 400 שח בלבד!!לפרטים 0509966006 מאיזור ירושלים
הודעה אחרונה מאת הונדה95, -
- 2 תגובות
- 792 צפיות
[h=2]סאב וופר איכותי 12 אינץ' דגם Sony XS-GTX121LS[/h] בעל סליל אחדבעל עוצמה אפקטיבית של 300W RMS.בעל עוצמה מקסימלית של 1000W נצילות - 86db במצב חדש קיבלתי עם הרכב אין לי צורך איזור קריות 0502890880 300 ש"ח
הודעה אחרונה מאת clohmh, -
- 0 תגובות
- 591 צפיות
למכירה סאב של ממפיס sc12s4 מחיר הזאב: 300₪ מס פלאפון: 057-2392103 פיני
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן מגבר מונו ZED minilith מגבר מונו איכותי מאוד יורד ל 1 אום. מגבר 4 ערוצים TL-2092 - http://www.theloudest.co.uk/manuals/TL-2091TL-2092.pdf מונו: 1000 ₪ 4 ערוצים: 550 ₪ גמיש לרציניים, אזור מרכז, פתח תקווה. תודה
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מכשיר חדש בקופסה. לא נפתח. קניתי שנים לשתי מכוניות, אבל אני מוכר את המכונית ואין לי צורך בשני. מערכת עם אפשרות לנגן מקורות שונים באיזורים שונים, קישוריות BT מלאה, MIRRORLINK ועוד. עלה לי כ2500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- 1 תגובות
- 998 צפיות
אהלן, מדובר בקבל דיגיטלי 10 פרד של רוקפורד, באיכות גבוהה מאוד. דגם:Rockford RFC10HB 10FARAD היה בשימוש קצר מאוד. 054-2444233
הודעה אחרונה מאת dawn_m206, -
- 1 תגובות
- 706 צפיות
למכירה או החלפה סאב jl audio 12w3v3-4 עקב מגבלת מקום מעוניין בסאב 4-jl audio 10w3v3. הסאב במצב מצוין דורש 800₪. אזור ראשל"צ אסי- 054-2113912
הודעה אחרונה מאת asaf2919, -
- 0 תגובות
- 691 צפיות
שלום לכולם, שדרגתי את המערכת בהונדה סיוויק שלי למערכת מולטימדיה לכן הפאנל הקודם מוצע למכירה בסכום סמלי של 150 שח. בנוסף רכשתי לרכב רמקולים של מורל טמפו 6X9 COAX , רמקולים מצויינים שהייתי מת להרכיב אצלי, אבל קניתי בפזיזות בלי לשים לב שהמידה אצלי זה 6.5 ולכן הם יושבים בקופסא ועדיין לא יצאו מהניילונים. חדשים חדשים!! מוכר אותם ב400 שח.
הודעה אחרונה מאת אסי ביטון, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, נשארו לי שלושה פריטים למכירה - נתחיל בHAT: 1. HAT L8 זוג "מידבאסים" שהם בעצם וופרים בקוטר 8.5 אינטש מבית HAT - מדובר על הגרסא הראשונה של הL8 מצבם - חדשים! מעולם לא היו בשימוש, רק בדקתי תקינות. מגיעים באריזה המקורית. מדובר בחיות רעות! למי שיש רכב כמו מאזדה 6 הצורה האחרונה, כל טויוטה משנת 2009 מדגמי אוונסיס, קאמרי, פריוס וכל הג'יפים - יש מקום ל6*9 בדלתות ובמאזדה יש מקום ל9 אינטש. יתכן ומידבאסים כאלו יכנסו ברכבים כאלו בלי בניות. מחיר - 1000 שקלים בלבד חוזר ומזכיר - זה זול יותר ממחצית מחירם חו"ל כחדשים וזה עוד לפני שהוספתם מיסים ומשלוח. 2. HAT L4SE מדובר במידריינג'ים מסדרת הדגל של סדרת ההיי-אנד של HAT, קוט…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
תקין ועובד מכוייל לתדרים אמריקאים 200 שח
הודעה אחרונה מאת AMOS, -
- 0 תגובות
- 906 צפיות
מגבר מהסדרה הגבוהה ביותר של סלסטרה FA מגבר ענק וכבד. מתחייב על המגבר שהוא חדש חדש חדש מעולם לא היה בתיקון נקנה מישראל סרול. מחיר עודכן 2500 שקל וזה בישביל למכור חדש עולה כפול 2 . נמכר עקב שינוי צריך יותר ערוצים . המגבר עם נתונים מטורפים 2x 300Watt/4ohm @12Vbatt. - 2x 370Watt/4ohm @14Vbatt 2x 600Watt/2ohm @14 Vbatt. 2x 800Watt/1ohm @14 Vbatt. 1x 1600Watt/2ohm (bridged) @ 14Vbatt. בפועל מוציא יותר . נדב חולון 0534262305 המגבר על גיין סגור אחרת הרמקולים נשרפים
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר קראנץ (מגבר מאוד בסיסי ונותן עבודה יפה להתחלה), מגבר חמוד+ הגביר סאב Hertz HX250 ומורל דוטק אוביישן 6.5 ועשה עבודה מעולה. 100RMS לערוץ. נקנה באלף שקל, מוכר אותו עקב מעבר למגבר טוב יותר. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=753722 מגבר חדש, עבד אולי כשנה מקסימום. שמור בקנאות הספק מקסימלי: 900 וואט מספר ערוצים: 4 גישור לסאב: בעל גישור לסאב הספק אפקטיבי ב-2Ohm: 4x225 RMS וואט מחיר: 600ש"ח,גמיש. Rca חדש באריזה של RCA Audison Connection מוכר ב100שקל מוכר עקב תכנונים למגבר נוסף ובסוף לא היה צורך בו. (4.5מטר הRCA). איכותי מאוד! ומפצל מתח של Sound Quest מוכר ב100שקל מאותה הסיבה כמו הRCA. חדש בקופסא לא נפתח מעולם, כניסות:4G ו0G. …
הודעה אחרונה מאת xMasTer0fDw, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מכשיר פיונר DEH-5450SD Mixtrax! מכשיר ברמה גבוה, המון אופציות, נוח ונגיש: המשך המודעה בהודעה הבאה! http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DEH-5450SD/page.html סרטון להמחשה: מחיר:650ש"ח
הודעה אחרונה מאת xMasTer0fDw, -
- 0 תגובות
- 943 צפיות
-for sale is my complete car audio system pioneer p99 helix c dsp hertz mille mlk2 woofers- front hybrid audio mids hybrid audio tweeters audison lrx 4.1 audison lrx 2.9 audison lrx 1.1 arc audio subs -two subs connection capacitor now as you can see its a high end car system, and the offer is for selling it as a whole system and not in parts, the total worth of the system is over 30,000 shekels, so I will let go of the whole system for only 19,000 shekels. This is maybe one of the best systems you can get for only 19,000 shekels the only reason I am selling is I am now moving to another hobby I will not sell parts of th…
הודעה אחרונה מאת hykhleif,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
