מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה פרוייקט CARPC נמעט גמור וכמעט מושלם: מסך 7" כולל מגע :http://www.aliexpress.com/item/Tontec-7-Raspberry-Pi-LCD-Touch-Screen-Display-TFT-Monitor-AT070TN90-with-Touchscreen-Kit-HDMI-VGA/1692887583.html עם מסגרת מוכנה וקופסא בפורמט 2DIN להרכיב בתוכה. מייצב מתח 5V בשביל מפצל USB http://www.ebay.com/itm/140571118755?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT, מפצל 10 פורטים http://www.ebay.com/itm/161191350335?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT , והמערכת מחשב בעצמה: XTREAMER ULTRA כולל כרטיס WIFI ובלוטוס, במערכת עומד SSD 32GB בכדי שיעלה מהר. כבר מותקן WINDOWS 7 עם CENTRAFUSE,BLUESOLEIL,IGO ,דרייברים למסך מגע …
הודעה אחרונה מאת romanl91, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק של alpine מאפשר המון אפשרויות כיוון וחיתוך תדרים ועוד כל מיני אפשרויות. מאפשר 3way אקטיבי. מכשיר איכותי מאוד שעלה רק לפני שנים בודדות מעל 2000 ש"ח. המחיר נמוך מכיוון הכבל של האנטנה יצא מהמקום אבל ככה או ככה זה דגם של ארהב אז אין קליטה של תחנות זוגיות של ישראל. חשוב לציין שאני לא מוצא את השלט של המכשיר אז זו גם סיבה למחיר הנמוך. מוכר את המכשיר הזה ב800 ש"ח. מחיר סופר נמוך למוצר איכותי מאוד. מי שרוצה לקנות פיוניר דולפינים מוזמן. לא גמיש. מה שיש בתמונה זה מה שמגיע. פניות בפרטי. מכירה בלבד כרגע.
הודעה אחרונה מאת יוסי.מ, -
- 0 תגובות
- 734 צפיות
כבל מקורי של הונדה מתאים לסיוויק ולכמה דגמים נוספים עידן 0509921318 100 ש"ח
הודעה אחרונה מאת idan205x, -
- 0 תגובות
- 833 צפיות
הגיע הזמן לשחרר קצת ציוד מהבית. 1. jbl GTO1260BR 250WRMS תיבה מקורית 450 ש"ח. 2. cerwin vega דגם vega 12" שני סלילים של 2Ohm 200WRMS בתיבה פתוחה 400 ש"ח. 3. MB Quart Formula 12" 300WRMS בתיבה סגורה 500 ש"ח. כל הסאבים הנ"ל במצב מצויין ניתן לראות ולשמוע. אפשרות החלפה בין התיבות של הסרווין והMB QUART. מחיר טוב למי שיקח יותר מאחד. הודעה פרטית או אפס חמש שתיים שש שלוש ארבע חמש שתיים ארבע ארבע.
הודעה אחרונה מאת Avi L, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הבניה נעשתה במקור עבור טוויטרים מסוג פיקולו של מורל, ע"י רמי קראדי בכבודו ובעצמו (טומקאר). מחיר: 300 ש"ח (לשתי הקורות ביחד). טוויטרים מקוריים בתוספת 50 ש"ח. מעוניינים צרו קשר בפרטי.
הודעה אחרונה מאת toxin, -
- 0 תגובות
- 585 צפיות
במצב חדש 7,000 ש"ח פאשה 054-2521525
הודעה אחרונה מאת מיניקיפוד, -
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מערכת שלמה למכירה כמו חדשה הייתה אצלי חצי שנה(הסאב קצת יותר) מגברים pca v12 רמקולים קומפוננט ו6X9 של jbl סאב של היפוניקס למי שמחפש דיוק ואיכות חיווט מלא כולל זוג מנחתים למי שמחבר למערכת מובנית מחיר נדרש 1500 על הכל גמיש.. מעדיף למכור כחבילה אחת 0546274992 ניר
הודעה אחרונה מאת nnir, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם עקב מחירת האוטו הפרוייקט שתכננתי לא יוצא לפועל, אז אני מוציא למכירה את הרכיבים שברשותי רובם חדשים בניילון לא נפתחו ולא שומשו. 1. רדיו דיסק פיוניר 9550sd היה בשימוש חודשיים, במצב חדש יש לו 3 יציאות למגבר 2 יציאות usb אוקס ואופצייה לsd. מגיע עם כול האביזרים שלו כולל קופסה 2.קומפננט מורל טמפו לא צריך להרחיב עליו דובר עליו רבות בפורום, חדש בניילון ובקופסה שלו ללא שימוש כלל. 3. מגבר מסיב אודיו bx4, מגבר קטן מימדים מפתיע ביותר בכוח שלו מוציא 120 rms לערוץ, הוא גם חדש בקופסה ללא שימוש כלל. 4. סאב גראנד זירו דגם 300x אחלה סאב למתחילים מפתיע מאוד משתלב יפה מאוד גם הוא ללא שימוש מגיע עם תיבה. מי שרוצה תמונות אשלח לו דרך הטלפון כי אין לי מושג איך מעלים תמו…
הודעה אחרונה מאת almog123, -
- 0 תגובות
- 637 צפיות
שלום לכולם, ראשית כל אני חייב לציין שאין לי מושג במערכות לרכב כנל לגבי רמקולים. ראיתי בזאפ שמחירי הרדיו דיסק דיי נמוכים, למשל חברת פיוניר אפשר להשגיג ב300-400 שח כולל usb. ראיתי גם רמקולים במחיר סביר, כמו rockford 1693 ב270. אשמח אם תמליצו לי על שילוב של מערכת זולה ורמקולים אחוריים טובים. כמו כן אשמח לדעת מה הפרוצדורה של ההתקנה, האם צריך חקנות חיווט בנפרד, האם יש עוד משהו שאצתרך לקנות? פפםבתודה ויום נפלא, ניר.
הודעה אחרונה מאת niro91111, -
- 1 תגובות
- 934 צפיות
[TABLE] [TR] [TD]ברשותי זוג JBL עם קרוסים של Infinity וקומפוננט מורל טמפו ללא קרוסים.שניהם בגודל 6.5 לכול זה ב600 מחיר גמיש אבל לא מסטיק לפרטים נוספים פנו אלי בפרטי. [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE]
הודעה אחרונה מאת אושרי29, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
https://www.madisoundspeakerstore.com/morel-soft-dome-tweeters/morel-black-st1048-blk-supreme-tweeter-104mm-8-ohm/ מוכר ב600 ש"ח. מחיר נמוך למוצר איכותי מאוד. לא גמיש. חיפה 0523194407
הודעה אחרונה מאת endigo2, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סאב במצב כמו חדש. נתונים: 12" subwoofer with dual 4-ohm voice coils polypropylene W-Cone with polyester foam surround solid cast-alloy basket power range: 150-600 watts RMS peak power handling: 1,200 watts frequency response: 20-200 Hz sensitivity: 85.9 dB top-mount depth: 7-5/8" sealed box volume: 1.25 cubic feet ported box volume: 1.5 cubic feet מחיר: 1450 ש"ח. בתוספת של 200 ש"ח יכול לבנות תיבה אטומה חדשה לפי הגדרות היצרן. לפנות בהודעה פרטית. תמונות:
הודעה אחרונה מאת יוסי.מ, -
- 0 תגובות
- 899 צפיות
בתיבה פורטד מקורית. מצב חדש. 1200 שח. תמיר בה"פ.
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
- 8 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
הגיע הזמן לנקות מחסן רדיו דיסק: Panasonic CQ-DP153W CD/Tuner 4 channel High-Power Amp. (45W x 4 max) CD-R/CD-RW Playback Multi-Stage Noise Shaping 1-bit DAC 3-beam Hologram Pickup One-chip Digital Circuit Illumination Colour: Blue (LCD), Red (Control Buttons) Removable Faceplate 1x RCA Pre-Out שימו לב, לא קורא MP3 !! פורק מהרכב הישן של אבי, שכב במחסן מאז, כמדומני הכל תקין. (אחבר אותו מחר, למען הסדר הטוב, לבדיקה) יימסר ביחד עם רמקולים 6.5" פשוטים במתנה 100שח ******************************************************************************** רדיו דיסק: Pioneer DEH-P4600MP 50W x 4 MOSFET Amplifier 3-Band Equalizer Front Im…
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
למכירה\החלפה מוצרים ברמה גבוהה. 1. מידבאסים HAT L6 גודל 7.1' - 1200 ש"ח. 2. מידבאסים Rainbow Profi Phase Plug גודל 6.5' (מגיעים עם שני זוגות של טבעות עץ, אחד רגיל והשני עם זוית לנהג.) - 600 ש"ח. 3. מידריינג' HAT L3SE גודל 3' (מגיעים עם גרילים וקורות עם בניה.) - 1300 ש"ח. 4. טוויטרים ETON CX280 גודל 2' בערך (מגיעים עם מעמדים.) - 300 ש"ח. 5. מגבר Tru Technology Billet 475 מגבר 4 ערוצים - 2300 ש"ח. 6. סאב וופר CDT QES 820 גודל 8' (מגיע עם 3 תיבות, אחת אטומה לפי מידות יצרן, השניה פורטד והשלישית פורטד לפי מידות יצרן.) - 1100 ש"ח. מוכן להצעות החלפה על: 1. מונובלוק. 2. מגבר 2 ערוצים. 3. סאב וופר 10'-12'. 4. סט קומפוננט שלם 6.5'. חבר'ה בבקשה לעשו…
הודעה אחרונה מאת duduc, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן, מוכר את הפריטים הבאים: 1. מגבר 4 ערוצים של סאונד סטרים pca4.520. 2. סאב 12' איימג' דינמקיס IDQ,מגיע בתיבה אטומה בנפח של 28.3 (הנפח שמומלץ ע"י היצרן ל SQׂ) 3. סאב 8' JBL, מגיע בתיבה אטומה לפי המלצת היצרן (היה מוגבר ע"י מגבר של JBL 4.75)] 4. כבל של סטינגר 1F היה בשימוש מועט. המחירים גמישים, הציוד שוכב בבית ולא נעשה בו שימוש ולכן מוצע למכירה. גיא- 0548144288
הודעה אחרונה מאת --Guy--, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מציע למכירה מגבר SQ המוכר בפורום , נרכש אצל היבואן ב-2011 יש קבלות , שלט באס וקופסה מקורית . המגבר תוקן במעבדה של היבואן ועובד תקין כבר למעלה משנה וחצי. מחיר מבוקש 1100 ש"ח . החלפה : במגבר 2 ערוצים 150 ומעלה וואט לערוץ , עם תוספת כסף מצדי (תלוי בחברה ומצב של המגבר) אזור אשדוד 0508-688250 דימה .
הודעה אחרונה מאת dima83, -
- 0 תגובות
- 822 צפיות
למכירה מגבר MAC Z4100 עם 4 יציאות וגישור לסאב. תקין לחלוטין. 500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת solari0, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מפרסם בשביל חבר: למכירה DSP ביט 1 מצב מעולה... הותקן, עבד חודש -חודשיים ... פורק - יושב בארון מעל שנה כול האיבזור במקום (יחידת שליטה וכבלים) מחיר 1800 ש"ח 0542209732 סרגיי
הודעה אחרונה מאת Manowar, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה קומפוננט Morel Tempo 6 במצב חדש. כמעט לא היה בשימוש. אזור דרום.
הודעה אחרונה מאת AlexP, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו דיסק של פנסוניק פשוט במצב טוב קורא MP3 פלוס 2 רמקוליים כל זה ב150ש"ח נייד:0546519686
הודעה אחרונה מאת itamar_vtec, -
- 0 תגובות
- 609 צפיות
מחפש זוג קרוס למורל טמפו ו4 טבעות הגבהה לגודל 6.5 ורשתות.אשמח למי יש כאלה ושיציע לי בפרטי בתודה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת אושרי29, -
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מוכר את האביזרים הנ"ל לאחר שרכשתי רכב חדש עם חבילת מולטימדיה מובנית: 1. רדיו דיסק Pioneer Deh-D8350SD המחיר 700 ש"ח. 2. מגבר Presence R-604 by Solid Audio 800W המחיר 800 ש"ח. (כולל פלטה למגבר) 3. סאב וופר DUB Mag Audio DUB200 by Audiobahn בעל הספק גבוה 800W/500WRMS + תיבה וגריל. המחיר 350 ש"ח. כל האביזרים כמו חדשים ללא שום פגע, עובדים ללא עוררין והיו בשימוש גג שנה.
הודעה אחרונה מאת אילתי25, -
helix h 236
מאת shubidubi- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה סט קומפוננט של הליקס סט מאוד איכותי ברמה גבוהה, קרוסים עצומים שבהם ניתן לשנות הנחתות והתנגדויות, בין 4 ל2 אום. הסט חדש בניילון, היה אמור להיעשות בו שימוש עתידי שבסוף לא יצא לפועל, לא נעשתה בסט הזה אפילו לא דקה אחת של שימוש. סט איכותי שנראה ומרגיש איכותי ובנוי לתלפיות. דורש 1800 ש"ח, לא תמצאו את הסט הנ"ל לא בארץ ולא בייבוא מחול בפחות מ2000 ויותר שקלים. טיפה גמיש במחיר לרציניים ביותר. ניר, חיפה לפנות בהודעה פרטית. תודה ושבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת shubidubi, -
- 2 תגובות
- 888 צפיות
למכירה הזעקת ביפר גארד 635 אם שלט השלט נפל המסך לא מראה תמונה אבל עובד אפשר לקנות את הזעקה ולקנות שלט חדש המחיר הזעקה 150 ₪
הודעה אחרונה מאת Avino89, -
- 24 תגובות
- 8 אלף צפיות
קניתי את הקומפוננט באי ביי, רשם שהמוצר אמיתי והכל ובסוף התברר לי שזה זיוף כשירדתי לפרטים הכי קטנים. אומנם זיוף מצויין, אבל עדיין זיוף. לא חיברתי אותו מעולם כי אני כבר שנה פלוס בלי רכב, אבל חיברתי רק את המידים לאוטו של חבר בשביל בדיקה, הרמקול עבד ואפילו הפתיע לטובה באיכות. יכלתי למכור אותו כ"אמיתי" בהרבה יותר כסף מכיוון שהוא ממש זיוף אחד לאחד, אבל אני לא מהאנשים האלה. אז המחיר שאני דורש עליו הוא 220 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת צנון, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מגבר מטורף , מחיר 2000₪ 0528736840
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מגבר 5 ערוצים בהמה איכות שפשוט שווה כל שקל מחיר המגבר 2200₪
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מתגייס לצבא, ומוציא את האוטו והמערכת למכירה, (האוטו אגב פורד פיאסטה 2001) המערכת עוד מורכבת ומנגנת וניתן להגיע לשמוע ולהיתרשם בימים הקרובים, -מגבר MB Quart - Discus לחצו כאן לקראות פרטים עליו -רדיו Clarion CZ500 לחצו כאן לפרטים עליו -קומפוננט - Morel Dotech -סאב של פיוניר בתיבה אטומה ואיכותית שבניתי במיוחד בשבילו לפי נתוני יצרן. כולל שלט לסאב למגבר, כולל כל החיווט הדרוש והפיוזים, כל הרכיבים שמורים וזכו לייחס חם ואוהב, אפילו יש עדיין את הקופסאות. מחיר בדיחה להכל יחד, ניתן גם לקנות בחלקים. יצירת קשר בנייד - אני מאלון הגליל (יושב ממש על צומת המוביל) 050-9932244 הלל
הודעה אחרונה מאת HilelS, -
- 3 תגובות
- 872 צפיות
המתאם מאפשר חיבור של HU לא מקורי (בלעדיו האוטו לא יניע או יזרוק הודעת שגיאת מנוע) המתאם מקורי מהחברה שמשווקת את האלקטרוניקה של הונדה בארץ המתאם כולל חיבור לכפתורים בהגה עבור HU של ALPINE מחיר - 500 ארטם 0543239244
הודעה אחרונה מאת toshigun,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
