מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 697 צפיות
סאב GROUND ZERO GZHW 15SPL 2X2 הום 3000 RMS 15" כולל תיבה.. הסאב חדש עבד כמה פעמים לא יותר מחצי שעה של עבודה ! מחיר 2850 ש"ח גמיש לרציניים. רדיו דיסק פיוניר עם USB AUX . מחיר 250 ש"ח אזור המרכז . מחיר ופרטים בפלא 0524300145 איליה .
הודעה אחרונה מאת small.smart, -
- 0 תגובות
- 717 צפיות
מגבר בן חצי שנה, מונובלוק מעולה, מפיק 320RMS. איכותי מאוד, כולל שלט שליטה בעוצמה לדאשבורד עם כבל ארוך מאוד. 0587897938
הודעה אחרונה מאת arvaser, -
- 0 תגובות
- 853 צפיות
1. מיניבלוק - 125W at 4 ohms / 1 x 500W at 1 ohm הרבה יותר חזק ממה שמוצהר - 1500ש"ח 2. דואל מונו - 2 ערוצים של 100W ב4אום הרבה יותר חזק ממה שמוצהר אחלה מגבר למיד בס -2500 ש"ח 3. ארבע ערוצים - 4 ערוצים של 75W ב4אום הרבה יותר חזק ממה שמוצהר הגברה למיד וטוויטר - 2200 ש"ח הכל ביחד 5500 שח יוגב 0503409999
הודעה אחרונה מאת Yogicar, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מציאה sq מגבר zapco I force 450 מגבר ברמה גבוה מאוד אין צורך בהרבה מילים מי שמכיר את החברה יודע על מה מדובר נקנה ב 2000 שח המגבר במצב חדש מחיר ריצפה 900 שח... המגבר שווה כול שקל ניתן לשמוע. המגבר מחובר לרכב. גמיש!!! לרציניים!!! 0503911701 i450.4 is a 4-Channel Amp. Stereo, 4 ohms: 4 x 75 Watts Stereo, 2 ohms: 4 x 125 Watts Bridged, 4 ohms: 2 x 250 Watts T.H.D. + Noise:
הודעה אחרונה מאת eliran-m, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סאב w 7 המפורסם והמוצלח למכירה. רק ב2500 שקל , הסאב בקושי עבד , בבקשה להתקשר, ולא לשלוח הודעות בפרטי . תודה 0505669566
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סאונדסטרים. x pro 12. דימונד d3 12. boston g5 12 . jl w7 12 רוקפורד power hx 2 10 inch 1000rms 0505669566 תודה
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
1.סאב רוקפורד, hx2 power ,כולל קופסה מיוחדת, של "גראונדשרקר", סאב נדיר!!! דורש רק 1400ש"ח. 2.רדיו דיסק אלפיין ,דגם 153, חדש בקרטון, אחריות שלוש שנים, דורש רק 950ש"ח 3.מגבר אינפיניטי רפרנס, גדם 475a ,חדש בקרטון, דורש רק 780ש"ח 4.סאב דיגיטל דיגיין, דגם 3512, חדש לחלוטין, דורש רק 1400ש"ח 5.קומפוננט אינפיניטי קאפה ,דגם חדש ,2015 חדש בקרטון, דורש רק 980ש"ח לפרטים, רק בטלפון, 0544501298
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
- 0 תגובות
- 688 צפיות
למכירה סט סנכרון CD-AH200 במצב מצוין (מגיע עם אריזה פתוחה אך לא נעשה בסט שימוש כלל) לסמארטפון אנדרואיד המתאים למערכות מולטימדיה של פיוניר עם יציאת HDMI בלבד ופונקציית AppRadio. מחיר הסט: 300 ש"ח. טלפון:054-7319647.
הודעה אחרונה מאת sagmg, -
- 0 תגובות
- 854 צפיות
למכירה סט סנכרון CD-AH200 במצב מצוין (מגיע עם אריזה פתוחה אך לא נעשה בסט שימוש כלל) לסמארטפון אנדרואיד המתאים למערכות מולטימדיה של פיוניר עם יציאת HDMI בלבד ופונקציית AppRadio. מחיר הסט: 300 ש"ח. טלפון:054-7319647. לא גמיש במחיר.
הודעה אחרונה מאת sagmg, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה מונו AB class בין הטובים שיצרו פעם ל-SQ יותר מאלף וואט של SQ טהור! Phoenix Gold Titanium 1200.1 מחיר מבוקש 5500 ש"ח אפשרות החלפה במגבר מונו, מגדיש, אמריקאי שנותן 2000-2500 וואט בשתי אום או מגבר 2 ערוצים שמסוגל לתת עד 1000 ב-4 אום.... לא יודע אם יש דבר כזה... אפס חמש 4 220 97 שלוש 2 סרגיי
הודעה אחרונה מאת Manowar, -
SONY DSX-s200x
מאת ערן.מ- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
המכשיר כחדש במצב מעולה. מפרט מלא כאן: http://esupport.sony.com/US/p/model-home.pl?mdl=DSXS200X כולל שלט אלחוטי מחיר מבוקש 650₪ 052-9724968 [TABLE=class: innerDetailsDataGrid] [TR] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE]
הודעה אחרונה מאת ערן.מ, -
- 1 תגובות
- 969 צפיות
נקנה והיה בשימוש כשמונה חודשים ופורק עם מכירת הרכב. מחיר מבוקש 1600.
הודעה אחרונה מאת crazymani, -
- 0 תגובות
- 728 צפיות
למכירה מגבר סלסטרה RA475. מגבר ארבעה ערוצים איכותי. שמור חיצונית, עובד כחדש. 1500 שח. כל הקודם זוכה! בנוסף סאב מורל אולטימו 10 אינצ', הדגם החזק. בתיבה פתוחה מקורית. גם הוא שמור ביותר. 1000 שח. בהודעה פרטית. תמיר,
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
- 1 תגובות
- 881 צפיות
שתיהם במצב תקין ועובדים המגבר בקושי היה בשימוש מגבר 1000 שקל סאב 250 שקל יורי אפס-חמש-ארבע 2279587 אזור השרון והמרכז
הודעה אחרונה מאת sh33p, -
- 0 תגובות
- 841 צפיות
1. alpine pdx-f6, מגבר 150 לערוץ, כפול 4 2. alpine pdx-m12, 1200 rms , ב4 אוהם !! . קישורים למידע :http://www.alpine-usa.com/product/view/pdx-f6/ http://www.alpine-usa.com/product/view/pdx-m12 רק בפלאפון 0505669566 !
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
1. הרץ hsk165Xl דובר רבות על הסט הזה בפורום. סט חזק ואגרסיבי, נציל מאוד. מידבאס דומיננטי שיורד נמוך מאוד. מצבו כחדש. מגיע עם הקרוסים, טויטרים. 2.זוג סאבים של בוסטון אקוסטיק דגם G5 כל סאב הוא 500RMS. הסאבים 10אינץ בתיבה כפולה ויוצרה על פי הוראות יצרן. פרטים נוספים בה"פ
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 0 תגובות
- 844 צפיות
מתאם USB ו AUX כלל דיסק און קי שמשולב בכניסו לכרטיסי זיכרון . מתאים הונדה סיוויק 2006 -2011 הונדה אקורד 2003 -2011 חדש אריזה לא שומש פשוט לחבר ולהנות מאין ספור של שירים מחיר 250 שקלים והתקה חינם ! חברים מחיר הכי זול בארץ . בנוסף יש רדיו דיסק של קלריון דגם 665 מוצלח . במחיר שווה מיוחד תבדקו אותי . נימצא באריזתו ולא חובר למגברים פאנל חשמלי נישלף ל שלט ושני יציאות להגברה ושלטה על כיוון הסאונד . תריצו חיפוש .
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מכרתי את הרכב שלי והחלטתי למכור את כל המערכת. יחידת ראש - Pioneer DEH-80PRS, מכשיר מעולה, קרוס אקטיבי 3 way, כיול סאונד מקצועי time alignment, שליטה בכל אלמנט - חיתוכים, פאזה, סלופ, בלוטות', 2 כניסות Usb איכות סאונד מהמעלה הראשונה ביחד עם תפעול פשוט, המכשיר נקנה לפני שנה וחצי והוזמן מחו"ל ככה שרדיו ישראלי אין לו. במצב מצוין מגיע עם האריזה המקורית וכל האביזרים כולל שלט, דיבורית ומיקרופון לכיול אוטומטי. - 1400 ש"ח. מגבר Celestra FA475x 4 ערוצים , נתונים מהיצרן: 4x 75Watt/4ohm @12Vbatt. - 4x 90Watt/4ohm @14Vbatt 4x 150Watt/2ohm @14 Vbatt. - 4x 175Watt/1 ohm 2x 350Watt/2ohm (bridged) @ 14Vbatt. בפועל חזק מאוד וגם איכותי, בנוי חזק ועמיד, לא מתחמם, ו…
הודעה אחרונה מאת Liran96, -
- 0 תגובות
- 604 צפיות
מסך מגע תואם מקור למאזדה3 2003-2009 מסך כולל דיבורית BT מובנה תוכנת ניווט של IGO נגן אודיו ווידאו כולל גם מצלמת דרך. מתחבר למערכת מקורית יותר מפורט בטלפון. נמכר עקב הורדת רכב מהכביש
הודעה אחרונה מאת Luxeon, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 924 צפיות
רדיו-דיסק בן כמה שנים. פעם אחרונה שהיה מותקן ברכב עבד תקין. קורא דיסקים MP3 (אין USB) ו3 יציאות למגבר וסאב. רמקולים Rockford Fosgate R152 חדשים באריזה. הותקנו לכמה ימים אך לבסוף הגודל לא התאים. 350 ש"ח להכל או החלפה על מגבר 4 ערוצים תקין.
הודעה אחרונה מאת oren99, -
- 1 תגובות
- 963 צפיות
מגבר Eclipse שני ערוצים EA2212 Output Power: 70W x 2 Ch @ 2 ohms 50W x 2 Ch @ 4 ohms 140W x 1 Ch @ 4 ohms bridged מצוין בקושי שומש. 150 ש"ח. 0506911797
הודעה אחרונה מאת BIOSPHERE, -
- 1 תגובות
- 853 צפיות
מגבר סלסטרה 2300X מי שמכיר המגבר הכי חזק של הסדרה FA מגבר באמת מטורף חדש באחריות מגבר בקושי עבד . המגבר עולה בחול 1000 יורו . . אני מציע אותו למכירה ב2800 שקל שזה מחיר נמוך למה שהוא שווה . 0534262305 מחולון זה המגבר http://www.top-sound.it/p/amplificatori-celestra-celestra-fa2300x-471-p.htm
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 0 תגובות
- 698 צפיות
למכירה מטריקס אודיו קונטרול המחיר: 500 ש"ח 050-7552663
הודעה אחרונה מאת menim, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רמקולים: קומפוננט אינפנטי רפרנס 6520 גודל 6.5, מצב מעולה הסט מושלם ותקין, 250 שח קומפוננט 6.5 של פנסוניק, חדש לחלוטין ניגן מספר שעות בודדות בלבד ופורק מהרכב, עדיין בקופסא. 170שח רמקולים 9×6 קנווד 360וואט, היו בשימוש חודשיים, ללא הגברה אקטיבית, 180שח. סאב: פיוניר 12" + תיבה, אני זוכר בוודאות שהוא 400וואט, לא בטוח אם דגם 306 ואין לי כוונה לפרק לבדוק, 200שח. מגבר: 4ערוצים ענקי דגם ba4.400, ימכר ב200שח בלבד. אין עניין בהחלפה כי אין ולא יהיה בקרוב רכב, אז מכירה בלבד בבקשה, אפשרי ורצוי ליצור קשר בסופש, איזור נסציונה. 0508785552 אור
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קומפ' JBL GTO6508C מגיע באריזה המקורית כולל כל התושבות חוץ מהפודים של הטוויטרים. באחת הממברנות יש קרע קטן אבל אין השפעה על הסאונד. מחיר 150 ש"ח. רדיו דיסק CDX F7700 רדיו דיסק מעולה עם EQ גרפי ועוד מלא פונקיציות, הרדיו דיסק עבר תיקון והוא לא קורא דיסקים. יש שלט מקורי. מחיר 120 ש"ח. אורן אפס חמש שתיים 87555 ארבע ארבע. [email protected]
הודעה אחרונה מאת Oren da man, -
- 0 תגובות
- 837 צפיות
שלום אני מוכר כמה רכיבים מהמערכת עקב קניית אוטו חדש המוצרים שמורים מאוד ובקושי עבדו . מגבר של jl audio 300\2 מגבר מפלצת מחזיק כל סט רמקולים מגבר של jbl 1004 מגבר יעיל ביותר עבד רק על סאב אז ככה שבקושי הוא התאמץ רדיו דיסק הבית של קלריון dxz855mp רדיו דיסק שכולו איכות ! מספר הפלאפון שלי 0505709791 אזור מרכז
הודעה אחרונה מאת tomershats14, -
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בעקבות שדרוג מוכר את המוצרים שנמצאים אצלי: סאב: Hertz ES300 12" 350RMS 4Ohm. סאב מדהים, עוצמתי, ומהמדוייקים שייצא לי לשמוע. הוגבר אצלי על ההספק המוצהר שלו בערך והרגיש לי שהוא יכל לספוג הרבה יותר מבלי להתאמץ. בא בתיבה אטומה וקומפקטית לפי הוראות היצרן. במצב מעולה חוץ מכמה סימנים שטחיים שלא מפריעים כלל על הממברנה. אפשר לבוא לחבר לאוטו ולשמוע. סאב: PowerBass PS WB110 10" 250RMS 4Ohm. חברה אמריקאית שבארץ פחות מוכרת. סאב חמוד מאוד, למי שלא מחפש שגעון ומעוניין יותר בסאב מדוייק מורגש אבל לא מפוצץ. הוגבר אצלי על 320-350RMS התמודד עם זה יפה מאוד, בלי עיוותים מיותרים או קושי כלשהו. בא בתיבה מקורית של היצרן, שכמובן מוסיף ומנצל ברמה האידיאלית את הסאב. גם …
הודעה אחרונה מאת Bentley, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
Bazooka NOS8 8-Inch Nitrous Bottle Power Handling: 150 watts Max Impedance: SVC 4 ohm Sensitivity: 102 dB Frequency Response: 39 - 1500 hz. Recommended Power: 6 - 125 watts (rms) Voice Coil Size: 2" high pwr./high temp. Magnet Weight: 36 oz. http://www.hookbag.ca/product/H3C0DZSGH?ref=linkshare.com&p=3059 מחיר-450 ש"ח אולג 0546366508 עפולה.
הודעה אחרונה מאת mummy 323f, -
- 0 תגובות
- 584 צפיות
[TABLE=width: 98%] [TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]מסך חשמלי 7 אינץ' מסך לשליטה על כל הפונקציות במכשיר דיבורית BLUETOOTH מובנית לחיבור הפאלפון למערכת הרמקולים ברכב USB פאנל מתפרק נגד גניבה[/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]ללא שריטה אחת, כמו חדש לגמרי מגיע עם כל האבזור שלו כולל שלט כולל חיבור לשליטה מקורית מההגה. גמיש, מעוניין למכור.[/TD] [/TR] [/TABLE]
הודעה אחרונה מאת Alfa156 GTA, -
- 1 תגובות
- 892 צפיות
למי שמעוניין, ירד לפני שנתיים מפאסאט שהותקן בה DVD, ומאז יושב בקופסא. חדש לגמרי. אין לי מושג מחירים, תציעו משהו הוגן בה"פ.
הודעה אחרונה מאת Tom_22,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 277 אורחים (הצג רשימה מלאה)
