מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במצב חדש ! כולל 2 סוגי רשתות + קונקטורים מקוריים עבדו עם הגברה איכותית 0504440788 - איתי מחיר 700 גמיש
הודעה אחרונה מאת סאונד בראש, -
מידים מורל CDM88
מאת icet- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה מידים Morel CDM88 במצב חדש ללא שימוש תום - 0544-774105
הודעה אחרונה מאת icet, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
2 סאבים 8" של FOCAL UTOPIA BE 21WX הסאבים הכי איכותיים בארץ! מחיר 4000 ש"ח על 2 יחידות אולג 0524484334 אני מערד! (אזור באר שבע)
הודעה אחרונה מאת vlad-arad, -
jbl gto 75.4
מאת amit1- 0 תגובות
- 945 צפיות
שלום וברכה אני מוכר בצער את המגבר שלי -נתונים טכניים . 104W RMS x 4 channels @ 4 ohms; 1% THD + N (14.4V supply) 142W RMS x 4 channels @ 2 ohms; 1% THD + N 284W RMS x 2 channels @ 4 ohms; 1% THD + N מחיר -850 0526811066 -עמית -מחיר-850 .
הודעה אחרונה מאת amit1, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי ALPINE 9855 HEAD Alpine Mrp600 amplifier Hertz hi energy mk1 Image dynamics idq10 כולל תיבה קטנה המערכת הורכבה לפני 4.5 שנים והיתה ברשותי מהיום הראשון בניילון. מבקש סה"כ 3400 ש"ח שזה מחיר הוגן מאוד לחלקים ברמה זו. גמיש מעט במחיר. 054-2140733 ליאור
הודעה אחרונה מאת Vast_27, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
1. למכירה רמקולים של חברת RAINBOW. אתר המוצר: http://www.woofersetc.com/p-7074-sl-6x9-rainbow-sl-6x9-2-way-coaxial-speakers.html 2. מגבר LIGHTING AUDIO 4 ערוצים. אתר המוצר: http://www.lightningaudio.com/products/product_details.asp?cat_id=1&series_id=78&family_id=83&item_id=104667&locale=en_US&p_status=discontinued המחירים משמעותית נמוכים ממה שהם עלו לי עקב מכירת הרכב. מחירים ועוד פרטים ימסרו בפרטי.
הודעה אחרונה מאת blind29, -
- 0 תגובות
- 864 צפיות
מגבר GENESIS סידרה 3 חמישה ערוצים מהסדרה הכי גבוה כבר לא מיצרים דברים כאלה. מה שמיוחד במגבר הזה ממגברים אחרים שהוא מוציא את הסאונד מהרמקול מאוד רחוק כך שאין תחושה שהסאונד מגיע מהרמקול אלה מחלל הרכב פשוט מגבר מדהים. הפרסום בשביל חבר כמובן את שלי לא מוכר ולא המכור לעולם. 0545393906 איתי בבקשה לא לפנות אלי בפרטי אני בקושי נמצא בפורום וגם זה מודעה בשביל חבר טוב.
הודעה אחרונה מאת yonihawkss, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה קבל 1.0Farad של Audison Connection כולל מד מתח. היה בשימוש כמה חודשים. מחיר: 550 ש"ח טלפון: 0502142772, גיל מפרט טכני בקישור: http://www.connection.eu/index.php?link=accessories&view_c=7&view_p=347
הודעה אחרונה מאת הבחור, -
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שני הרכיבים עובדים להיט!!! למוסקוני חסר פלסטיק קטן מחירים Jl audio 5/500 : 2200₪ Mosconi 100.4 :2300₪
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הציוד הבא מוצע למכירה: 1. זוג רמקולים 6.5 אינץ' 60W RMS polk audio db650. למפרט מלא מגיעים עם גרילים מקוריים וחדשים שלא היו בשימוש. יש קרע קטן בסראונד של אחד הרמקולים. הטוויטרים לא פועלים. האלמנטים משמשים כעת רק כמידים, הם מפיקים צליל איכותי ובשרני וגם נצילים מאד (92db). 2. כבל מתח 8G באורך 4.3 מטר 3. כבל מתח 8G באורך 4 מטר 4. כבל מתח 8G באורך 80 ס"מ 5. כבל מתח 4G באורך 85 ס"מ 6. כבל מתח 4G באורך 65 ס"מ 7. כבל רמקול 1.5mmx2 באורך 3.5 מטר 8. כבל רמקול 1.5mmx2 באורך 3 מטר 9. כבל רמקול 16G באורך 3.5 מטר (צבע כחול) 10. כבל רמקול 16G באורך 3.3 מטר (צבע כחול) 11. כבל עבה לסאבוופר באורך 1 מטר 12. זוג מפצלי RCA מנקבה לשני זכרים הציוד נמצא ב…
הודעה אחרונה מאת The REAL B.r, -
סאב פיוניר 12" + כולל תיבה - חדש בקופסא מכירה\החלפה
מאת Guest EliorBanay- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שבוע טוב, קניתי סאבוופר של PIONEER TS310S4 והוא גדול לי לרכב,הייתי שמח להחליף או למכור בעבור סאב 10" במצב חדש או טוב. הסאב מפיק 1400W,400RMS,חדש לגמרי,כולל הקופסא וכל ההוראות מגיע עם תיבה סגורה,חדשה לגמרי ואיכותית. עקב בעיית גודל מעדיף להחליף בעבור סאב איכותי עם תיבה בגדלים 10 או 8 אינץ,כמובן תלוי באיכות ובמצב. מוזמנים להציע מחיר את המחיר שלכם,מינימום 400 לשתיהם 0525277437
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קומפוננט hertz mlk 165 800שח סאב black arc audio 12 (כמעט ולא עבד ,הוחלף סליל בשל שימוש לא נכון) 800שח 052-7462283-ערן
הודעה אחרונה מאת Eran Harpazz, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 929 צפיות
סאב במצב חדש 12 אינץ כולל תיבה מוכר עקב שדרוג המערכת תציאו[emoji2]
הודעה אחרונה מאת נדב זינגר, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה שני סטים Focal k2p kf בגודל 6.5 אחד הטוויטרים עובד אבל פגום חיצונית. דורש 800 שקל לכל הסט כולל הקרוסים כמובן. סט mlk 165 , במצב מעולה דורש 1200 שקל, מחיר מצחיק לסט כזה. מוכן למכור גם טוויטרים וקרוסים בנפרד ב600. המידבאסים לא יימכרו בנפרד. זמין בטלפון 0523685439 אסיף או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
למכירה מגבר מקינטוש mc440 במצב מעולה,ניתן לשמוע לפני הקניה כבר לא מייצרים דברים כאלה 6 ערוצים, מצויין ל 3-way. נתונים: 100*2 50*4 מחיר:3500 ש"ח לפרטים:0549784416
הודעה אחרונה מאת palu4ish, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה מתאם שליטה מההגה לרכבי CANBUS. תוצרת : Axxess דגם : ASWC-1 מחיר: 200 ₪ למכירה דאבל דין מסך 7 אינץ' GPS כולל תוכנה IGO PRIMO בלוטוס , חיבור מצלמת רוורס, חיבור AUX , חיבור 2 מגברים מחיר : 650 ₪ מסגרת לרכבי פולקסווגן 2009 - 2014 מחיר : 200 ₪ נמכר עקב מכירת הרכב לצערי. עדיפות למכור הכל ביחד.. איסוף מרמת גן 052-4746770
הודעה אחרונה מאת matan572, -
- 0 תגובות
- 768 צפיות
כולל חיבור aux usb בחזית 3 יציאות למגבר סאונד נהדר 450 שח כמיש לרציניים 0547495262 או בsms בבקשה בלי הפ לא פה הרבה
הודעה אחרונה מאת the pawer of spl, -
- 0 תגובות
- 823 צפיות
אהלן חברים 4 טוויטרים ו4 קרוסים של הסט hertz mlk165, דורש 600 לכל זוג עם קרוסים מי שיקנה את כל ה4 יקבל טוויטר חמישי בחינם. זמין בטלפון או בהודעה פרטית. אסיף 0523685439
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
4 גייג' חדש באריזה יש גם גיט 8 גייג חדש הנחה קטנה למי שיקח את 2 הקיטים כל הפרטים, מה כוללת הערכה כאן: http://www.ebay.com/itm/4GKIT-MEMPHIS-4-GAUGE-AMP-WIRE-1000W-2-RCA-CORD-JACKS-AMPLIFIER-INSTALL-KIT-0-/120611742676 דודי
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
סאב DD 2510
מאת legacy3r- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
10 אינץ חדש באריזה עם כל הניירת 2 סלילים של 2 אוהם
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 995 צפיות
למכירה דאבל דין של אלפיין דגם ina w910r ספינת הדגל של אלפיין. המכשיר במצב חדש. בבקשה לבדוק במה מדובר ולא לפנות אליי סתם בהצעות מצחיקות. המכשיר עולה בארץ 12500 שקל... מוכן לשמוע גם על החלפות מעניינות. בטלפון 0523685439 או בהודעה פרטית אסיף.
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 0 תגובות
- 906 צפיות
למכירה מגבר מגבר 6 ערוצים של חברת PHASE דגם RS6. מגבר מפלצת ,ענקי ואיכותי, מגביר כרגע סט AD MM1,M35NEO,W600 , ללא בעיה. 4X84 2X161 http://amp-performance.de/1149-Phase-Evolution-RS6.html אין לי מושג כמה הוא שווה היום, אתם מוזמנים להציע. אפשרות החלפה. יום טוב
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן , מוכר את זה בשביל דוד שלי אבל אפשר לפנות אלי גם בפרטי כמו חדש, לא שומש כמעט המחיר הוא 1200 תמונות: https://lh5.googleusercontent.com/9OHHOEYFSq7SrXlNsMUn-qltxPB6mzUlBX9vMvhbKbOF8TtTRzRmDKCU-vgW1s13qBt7AcMzL-zUti4=w1000-h367 https://drive.google.com/file/d/0BwUIdH8R6WoBZXp0LWM2enRXSFk/view?usp=sharing [TABLE=width: 98%] [TR] [TD]050-6532824[/TD] [/TR] [TR] [/TR] [/TABLE] מאיר
הודעה אחרונה מאת Returnix, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה מגוון מוצרי אודיו לרכב במחירים מצחיקים : 1.מגבר דיגיטלי Hertz HDP 4 - D-Class 4 Channel Amplifier | הספק : 150W (4ohms) RMS / 250W (2ohms) RMS תמונה : 2.זוג רמקולים Infinity REF9633I | הספק : 300W | הספק אפקטיבי : 100W RMS | מידה : 6x9 תמונה : 3.קומפוננט Morel Dotech Ovation 6 | הספק : 500W | הספק אפקטיבי : 140W RMS | מידה : 6.5 אינץ' תמונה : ליצירת קשר ומחירים : 0544902591 וואצפ מאריאל !
הודעה אחרונה מאת dekel7777, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מוכר את המגבר שלי אחרי שנה שימוש בערך, המגבר הוא סאונדסטרים טרנטולה 4X75RMS אמיתיים (לא מגבר סיני) באמת שאני לא יודע כמה אני רוצה עליו, אני פתוח להצעות (בלי לבוא להגיד לי 300 אני בא לוקח)! המגבר עצמו נקנה שהוא חדש ב 1200 ש"ח. שלחו הודעות פרטיות או תתקשרו 0528891628 חג שמח
הודעה אחרונה מאת DORSHR1, -
מגבר הרץ hdp4
מאת d.m- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים מוצהר 150rms לערוץ במצב טוב. 1250₪ 054-5757069
הודעה אחרונה מאת d.m, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה, דאבל דין במצב מציון.Kenwood-DDX5026 כולל יחידת ניווט עם IGO,כולל יחידת דיבורית BT. http://www.kenwood-electronics.fr/products/car/multimedia/multimedia_recepteurs/DDX5026/ רונן 050-7977033 מחיר מבוקש, 600 ש''ח.
הודעה אחרונה מאת ryenls, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מעמיד למכירה את שתי יחידות הראש מהרכבים הפרטיים שלי. הפיוניר נמכר עקב שדרוג למערכת אקטיבית וצורך בקרוס 3-way. מערכת מעולה, עם חיבור מצלמת רוורס, עם GPS מותקן של iGo, כיוון טיימינג לרמקולים, עם 3 יציאת למגבר, באמת מערכת מעולה ומשתלמת. רוצה עליה 1100 ש"ח, במצב מדהים. בנוסף מוכר את הקלאריון, קולט תחנות ישראליות, עם מעבד 24bit, time alignment, 3 יציאות למגבר במתח גבוה 5v, אקולייזר 5b, רדיודיסק סופר איכותי. רוצה 1100 ש"ח. אולי מעט גמיש, אבל לא יותר מדי. אלון, 0587897938 [email protected] נצרת עילית.
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
- 7 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם,מוכר מספר פריטים מהרכב של אמא שלי שהושבת עקב תאונה. 1. וופרים של פוקל מסדרת K2P.עם הפיטמה הכסופה.-שמורים במצב טוב. 2.מידים של היבריד אודיו L3-ממברנה קצת דהוייה עובדים כחדשים. 3.טוויטר של הבריד אודיו L1V2-שמורים כחדשים. 4.קרוסיים של הייבריד אודיו LX2-שמורים כחדשים. 5.HD של אלפיין 9887 +כבל לאייפון-מצב חיצוני טוב מאוד,לאחר תאונה שהרכב עבר הפסיק לקרוא דיסקים,לא חושב שמשהו רציני. 6.מגבר 2 ערוצים של גנסיס ST60-שמור כחדש. 7. מפצל מתח. 8.בניות מותאמות לסוזוקי בלאנו-נבנו ע"י יוסי אלפיין. לכל הרכבים הקרטונים שהגיעו איתם לגנסיס יש גם תעודת לידה. 1. 700 ש"ח סופי. 2. 650 ש"ח סופי. 3. 450 ש"ח. 4. 500 ש"ח. 5. 50…
הודעה אחרונה מאת adiel11, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סט קומפוננט ''Morel Hybrid Ovation 6.5 1300 ש"ח חדרה-כפר סבא-אריאל אפס-חמש-ארבע-חמש-שמונה-אפס-שתיים-שתיים-שמונה-שמונה
הודעה אחרונה מאת boxer 19,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
