מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
למכירה הHU הנ"ל במצב מעולה, היה מורכב ברכב שנתיים, ישב בארון עקב מעבר לדאבל דין. חלק מתכונות המכשיר: סאונד: מעבד 24BIT, אקולייזר גרפי 16 בנדים, יכולת לעבוד אקטיבי 3-WAY, שלושה יציאות למגבר 5V. פיצ'רים: מסך צבעוני, פאנל נשלף, דיבורית BT והזרמת שירים מהסלולרי A2DP, חיבור AUX. בסך הכל אחלה HU, איסוף מאשקלון, ניתן לפנות אליי בה"פ, תודה שרון. התמונות להמחשה בלבד.
הודעה אחרונה מאת shapin, -
- 0 תגובות
- 945 צפיות
היי לכולם, אני מוכר את - ECLIPSE CD7100, ה - HEAD UNIT אולי בין הטובים בעולם שיוצרו, מי שמכיר את המכשיר הזה יודע במה מדובר המכשיר נקנה אך מעולם לא הותקן, כאמור חדש חדש בקופסא! כנראה בין האחרונים בעולם במצב הזה! מידע נוסף אפשר למצוא כאן: http://www.crutchfield.com/S-6jfiV78Yurq/p_099CD7100/Eclipse-CD7100.html מחיר: 2600 ₪ (סופי), בהודעה פרטית או בנייד: תמיר: 052-8566126
הודעה אחרונה מאת tamnam, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מוכר את הלוויתן שלי - ZED AUDIO LEVIATHAN לאחר כשש שנות הנאה רצופה מהמגבר הנפלא הזה אני מציע אותו למכירה בעקבות מעבר לטכנולוגיה אחרת לגמרי של הגברה. מדובר במגבר מביתו של סטפן מנץ - מגבר של המפעל האישי שלו - זד אודיו נתוני המגבר הינם - שישה ערוצי הגברה שיכולים לספק ב4 אוהם 150 וואט לערוץ או לסירוגין במידה ואין צורך הם יורדים אוטומטית ל33 וואט. ההספקים בפועל הם 50 וואט כאשר אין דרישה גדולה וקרוב ל180 וואט כאשר יש דרישה. מגבר מאוד נציל, למען האמת אחד המגברים הנצילים ביותר בהיסטוריה. דאמפינג פקטור מטורף - למעלה מ80 אבל בתדר 20 הרץ!!! ומנסיון - הוא מדהים גם להגברת סאב וופר (500 וואט מסדרת W7 של JL אודיו למי שתהה) …
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב עקב חוסר שימוש הקרוסים יוצאים למכירה הקרוסים במצב חדש המחיר הנדרש 250 שח ניתן להתקשר תמיד במידה ואני לא עונה שלחו sms ואני יחזור בהקדם 0503911701 נדב ☺
הודעה אחרונה מאת eliran-m, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מגבר גנסיס . dual mono extream המגבר הכי יקר שלהם ! מגבר גנסיס, st 100. סאב, idmax 12 . נמכר עקב פרוייקט שלא יצא לפועל מחירים טובים . 0505669566 . תודה
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
Comp :Dotech Morel Dotech Ovation 4" קומפוננט 4 אינצ Amp: Kicker zx 350.4 מגבר של קיקר Sub:Hertz energy es250 סאבוופר הרץ 10 אינץ בתיבה אטומה המחיר המבוקש על שלושתם יחד הוא 1800 שח . המוצרים במצב אידיאלי , שמורים בקנאות . 0545871234 איציק
הודעה אחרונה מאת itziksiri, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אין יותר מדי מה להרחיב, הסאב חדש לא הותקן ברכב מעולם. 1000watt סליל 5.1 sq טהור! מחיר-1800 ₪ אני מאיזור רעננה זמין גם בתל אביב. רועי 052-5112267
הודעה אחרונה מאת roy4545, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כמו בכותרת, מגבר מחברת JBL עובד מצויין ללא שום בעיות. המגבר כמעט ולא היה בשימוש. פרטים מלאים: 4 channel car audio power amplifier Total output power: 600w max. Output power @ 4 ohm: 4 x 55w RMS Output power @ 4 ohms, bridged: 2 x 150 w Rms Built-in variable, selectable electronics crossover Selectable bass EQ (+6db @ 45Hz) Dimensions ( W x H x L): 358mm x 55mm x 294mm כמו כן,סאב וופר של חברת KENWOOD, במצב מצוין, כמעט ולא היה בשימוש. מחיר מבוקש על המגבר 500 ש"ח ועל הסאב 400 ש"ח. גמיש לרציניים בלבד. נא לא להשאיר הודעות פרטיות, הציוד של אחי. מספר פלאפון 0545449100 אלירן
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
- 0 תגובות
- 780 צפיות
לא תקין ב100 אחוז, הכל עובד בכללי, מרצד לפעמים והטאצ לפעמים לא עובד!!! בלי שאלות מיותרות ,מכשיר לתיקון בלבד, של קנווד דגם 5022 כולל פאנל,גיפיאס,יואסבי וכו.. הצעות לטלפון מעל 250שח 0522485197,תמונות בוואסטאפ
הודעה אחרונה מאת amirxt, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן, מוכר את המערכת שלי: 1. מגבר ג'נסיס 4 ערוצים סדרה 3 - כולל קופסה ותעודת מקוריות של ג'נסיס. 2. קומפוננט מורל הייבריד - הרמקולים בני חצי שנה. 3. מכשיר אלפיין 117riכולל מתאם בלוטוס BT400. 4. סאב רוקפורד פאנצ' 12 אינצ' (P1S2-12) מגיע בתיבה מקורית של רוקפורד. לפרטים נוספים: 054-2444233
הודעה אחרונה מאת dawn_m206, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה סאב 12" של Kicker חזק מאוד עם תיבה ומגבר 4 ערוצים של Audio logic שניהם במצב מצויין ונמצאים בחיפה 400 ש"ח לכל אחד מהם לירן 054-9992509
הודעה אחרונה מאת 146 ti, -
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
Ms 8 jbl , Hertz Xl , מונו Kicker . מכיר כדי למכור שלושתם ב 2700 שייח. אולג 0525938116
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
- 0 תגובות
- 881 צפיות
פאנל- alpine 9882r רמקולים - dotech ovation 6 מונו בלוק - KICKER ZX 300/1 מגבר - KICKER ZX 350/4 מי שמכיר יכול להבין שהרכיבים נבחרו בקפידה לרמת שמע ממש מעולה . כול הפריטים במצב הכי טוב שיכול להיות ממש כמו חדש . המונו בלוק כולל ווסט חיצוני לשליטה על רמות הבאס . מחיר מבוקש 4300 יוני - 0506792644
הודעה אחרונה מאת YONIYONI, -
- 0 תגובות
- 829 צפיות
למכירה דאבל דין PIONEER AVH-X8450 במצב מעולה! כולל חיבור i phone,החיבור מאשר בין היתר לראות ושלוט על waze דרך המכשיר. 1500₪ 0508275005 אסף.
הודעה אחרונה מאת asafcohen80, -
- 0 תגובות
- 886 צפיות
מוכר בשביל חבר, קומפוננט [h=2]MB Quart FWA 160 6.5''[/h]ומגבר קראנץ' 4 ערוצים 1000W. לפרטים מדוייקים להתקשר 0532308862 צח כהן מחיר: 1100 ואחרי מיקוח 1000 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת אוהד זכי, -
סאב פיוניר 12" + כולל תיבה - חדש בקופסא מכירה\החלפה
מאת Guest EliorBanay- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שבוע טוב, סאבוופר PIONEER TS310S4 , בגודל 12 אינץ' הסאב מפיק 1400W,400RMS,חדש לגמרי,כולל הקופסא וכל ההוראות מגיע עם תיבה סגורה,חדשה לגמרי ואיכותית. התיבה בנפח 50.1 ליטר המחיר לשתיהם,כשהם במצב חדש לגמרי! 400 שקל! מידות מדויקות ותמונות אשלח בוואצפ,הכל חדש בכל מקרה.. אני מחולון 0525277437 או בפרטי
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
סרטים, מוסיקה, AppRadio ו- MIXTRAX, כולם במערכת אחת על גבי מסך מגע בגודל 7 אינצ'. חברו את ה-iPhone שלכם למערכת ברכב בדרכים שלא נראו קודם לכן ותהנו משימוש באפליקציות תואמות, ישירות ממסך המכשיר,כולל תוכנות ניווט,רדיו אינטרנטי, MIXTRAX, ועוד, כל זאת באמצעות תכונת- App Radio לנגן מוסיקה וסרטים מתקליטורים, DVD, DivX, XviD, WMA, WAV, MP3 ו-AAC לנגן תקליטורי DVD בחלק האחורי של המכונית בעת שימוש באפליקציית GPS במערכת הבידור מקדימה. השתמשו ב- Bluetooth Parrot כדי לבצע שיחות או להזרים אודיו מהתקנים תואמים. שליטה ישירה מאפשרת לכם לנהל את ה-iPod / iPhone שלכם ישירות ממסך המגע של מערכת הבידור. תקשיבו לשירים המאוחסנים בטלפון האנדרואיד שלכם באמצעות כבל USB.…
הודעה אחרונה מאת zek2, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.lightningaudio.com/products/product_details.asp?cat_id=1&series_id=78&family_id=81&item_id=104673&locale=en_US&p_status=discontinued 250 Watts x 1 @ 4-Ohms 500 Watts x 1 @ 2-Ohms 1000 Watts x 1 @ 1-Ohm מחיר : 1000 ש"ח .סטאס : 0545851610
הודעה אחרונה מאת Stas'Ka, -
1.סאב DC AUDIO XL15 חזק מאוד וכמובן הכי חשוב בקוטר 15 בעל הספק של 2200RMS יהיו כאלו שיגידו שמוציא הרבה יותר,הסאב במצב מצויין ועובד בריא ניגן בגאיין נמוך שאפשר להגיד לא דגדג אותו הייה בשימוש 6 חודשים בודדים. 2.מגבר DC AUDIO 3.5K מונובלוק מטורף ובעל יכולת הגברה של כל סאב במצב דנדש הייה בשימוש חצי שנה מגיע כמובן עם האריזה וכל הדברים הנלבים. 4 ohms: 750 watts x 1 chan. 2 ohms: 1800 watts x 1 chan. 1 ohm: 3500 watts x 1 chan. 16V system, 1 ohm: 4000 watts x 1 chan. 18V system, 1 ohm: 5100 watts x 1 chan. class D מחיר מצוין למי שלוקח את שתי הרכיבים.
הודעה אחרונה מאת gleb, -
- 2 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלא כמו בכותרת הציוד ברמה גבוהה יותר . כרגיל אצלי אחת לתקופה אני עושה ניקוי מחסנים, אני מוכר ציוד שתכננתי להתקין ובסוף זה לא יצא לפועל רוב הציוד חדש או היה בשימוש זמן מועט. מידריינג'ים HAT L3PRO, ויידבאנד עם טווח מטורף של עד 13000-14000 בטווח העליון ומסוגל לרדת עם 300 (בסלופ 24 כמובן), בין המידריינג'ים הטובים כיום בעולם הרכב, היו בשימוש כחודשיים בלבד, מגיעים עם הקופסא המקורית שלהם. מבקש 1700 שח HU של אלפיין DVA-7996 אחד המכשירים הכי איכותיים שאלפיין הוציאו, טיים קורקשיין , אקולייזר, X-OVER, קורא DVD MPS כמובן עם יציאה אופטית. למכשיר אותו טרנספורט ויציאה אופטית כמו של ה alpine cda-7990 (מסדרת הf1 status למי שלא מכיר) זהו הדגם האמריקאי אך המכ…
הודעה אחרונה מאת eli_i, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
Arc audio - XXK2500 מגבר 2 ערוצים חזק (או בגישור חד-ערוצי בהמתי) - על פי ההצהרות, נותן 260 וואט לצד ב 4 אוהם, או 520 ב 2 אוהם. בפועל מדובר על הרבה יותר. בגישור כבר מוצהרים 1260 ב 4 אוהם. חזזזקקקק !! על הדרך הוא גם מיוצר בארה"ב (סדרת הדגל של ARC מלפני כמה שנים). עלה חדש 6,000 ש"ח. תקופה מסוימת הוא הרים בגישור שני סאבים מורל אולטימו בהתנגדות סופית של 4 אוהם = SQL מהטובים ששמעתי. Pheonix gold XENON 600.1 הסדרה היותר איכותית של PG, נותן 600 וואט (בפועל כמעט 700) יציבים בכל התנגדות (1,2,4). דומה בטופולוגיה למגברי ה SLASH של JL. אני העדפתי אותו על ה 500/1 שלהם. כבר לא מייצרים דברים כאלו היום. A/D/S 640.2 - 20th Aniversary …
הודעה אחרונה מאת nimikipod, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
2800שח
הודעה אחרונה מאת Eran Harpazz, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מערכת לרכב של חברת Boston - Components - Boston SC50 .Subwoofer - Boston G1. הרכיבים במצב מצוין וכרגע לא יושבים על הרכב. 0522503294 מחיר לשתיהם-600
הודעה אחרונה מאת buggy, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מגבר חזק במיוחד 6 ערוצים תקין לחלוטין עבד כשנה מצב מעולה. זה הסדרה השנייה (והמתוקנת) של הלוויתן. 2000 ש"ח 0547342464
הודעה אחרונה מאת AUDI-BOY, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
1) דאבל דין אלפיין ,דגם W520 כולל יחידות ניווט ובלוטוס, שימו לב, מדובר בדגם תומך עברית! (לא מיבוא אסייתי!) מחיר לכל החבילה: 2200 ש"ח. 2) סט קומפוננט MOREL HYBRID OVATION 602, הסט במצב מעולה, עבד בתצורה פאסיבית בלבד וכוון ע"י רונן. מחיר: 1000 ש"ח. 3) מגבר GENESIS FOUR CHANNEL, סדרה 3, כמו חדש. מחיר: 2100 ש"ח. 4) סאב SUNDOWN SA10 כולל תיבה טנקיסטית אטומה + גריל מתכת. מחיר: 750 ש"ח. 5) סאב של חברת AUDIOSYSTEM ללא תיבה, הסראונד הוחלף. מחיר: 700 ש"ח. 6) מונו LIGHTNING AUDIO (חברת בת של רוקפורד) מדגם STRIKE S4.1000.4D, הספק: 250W ב4 אוהם, 500W ב2 אוהם ו1000 ב1 אוהם. מחיר: 1200 ש"ח. 7) מידים SCAN SPEAK מסדרת…
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה מגבר וסאב מקצועיים HIGH END: סאב Hertz hx300d 600rms 2 אום. הסאב מגיע עם תיבה עם מידות מדוייקות 700 ₪ מונובלוק Hertz ep1d - מונו קלאס d איכותי ביותר ב4 אום נותן 400 ב2 אום 750 ובאום 1000, מצב מעולה ! 1000 ש"ח מחיר לשניהם 1500 ניר 0545512177
הודעה אחרונה מאת pozailov, -
- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
עובד , תקין לגמרי , אין שריטות. מכשיר שמגיע עם כל פונקציה אפשרית כמעט כולל שליטה מההגה ובלוטוט כמובן. תומך בשפה העיברית בספר טלפונים. פירוט הפונקציות וכו' http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/functions/bluetooth/DDX8026BT/details/ 1500 שקל , לא גמיש כלל. איזור ראשלצ \ הוד השרון
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
jl audio w7
מאת 123bar- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה jl audio w7 12 במצב חדש לגמרי לא עבד הרבה בכלל , הוחלף סראונד בגלל חור שנגרם מפגיעת חפץ חד. הסראונד הוחלף לסראונד מקורי ולמי שמכיר בסאב הזה להחליף סראונד זה משחק ילדים בלי הדבקות או שטויות. הסאב יושב בתיבת פורטד שבנויה בדיוק לפי הוראות יצרן התיבה בנויה ברמה הגבוהה ביותר על ידי. הסאב נמכר מסיבה פשוטה של צורך בכסף (חייל). למעוניינים נא להתקשר למספר 0526433658 , שמי בר. נא לא להשאיר הודעות פרטיות כי אני לא נכנס לאתר , תודה
הודעה אחרונה מאת 123bar, -
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
1)סאב וופר של חברת cadence,סאב וופר איכותי וחזק מאוד כולל תיבה אטומה הסאב הוא 4 אום 300 וואט אר.אמ.אס. ניתן לבדוק ולשמוע לפני הקניה. מחיר:400 שח. 2)טויטרים של חברת hertz,היו מורכבים רק לצורך בדיקה חדשים לגמרי דגם ht-25 כולל קרוסים מקוריים של הטויטרים מחיר:150 שח 3)מתאם yatour דגם yt-m06 חדש הותקן לצורך בדיקה בלבד,קורא כרטיסים usb,sd,aux מתאים לרוב הונדות. מחיר:250 שח אזור ירושלים לפרטים:0549784416
הודעה אחרונה מאת palu4ish, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה פיונירpioneer DEH-80PRS חדש לגמרי , היה בשימוש פחות מ4 חודשים וגם שימוש מאוד מועט (חייל). מגיע עם הקופסא המקורית עם המיקרופון והכבלים המקוריים כל בורג וחוברת נמצאים. נקנה מחוץ לארץ אז אין תחנות רדיו ישראליות , למעוניינים 1600 שקל לרדיו חדש 0526433658 , קוראים לי בר.
הודעה אחרונה מאת 123bar,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
