מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 9 אלף צפיות
למכירה כמה מגברים Jbl px300x4 חדש לגמרי 1500₪. PPI PC2300 במצב מעולה900 ₪ boston acoustics gt275 חדש באריזה 500₪ Tru technology s44 במצב מעולה יש גם האריזה המקורית שלו 1500₪ phoenix gold m44 מגבר 4 ערוצים מדהים 1200₪ phoenix gold m50 מגבר שני ערוצים חזק ואיכותי.700₪ DD c2 מגבר מעולה לסט קומפוננט שצריך מגבר חזק ואיכותי 800₪ תמונות יועלו בקרוב
הודעה אחרונה מאת gilmizrahi, -
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
סאב P2 כמו חדש + תיבה עץ מלאה אטומה (אם אפשרות להפוך לפתוחה) http://www.rockfordfosgate.com/products/details/p2d4-12 מחיר : 650 שקל (בזאפ דורשים רק על הסאב 750 בלי תיבה) [h=1]מגבר לרכב 4 ערוצים CERWIN VEGA VEGA400.4[/h]אני דורש 750 שקל http://www.autocosmetics.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8_%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91_4_%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%9D_CERWIN_VEGA_VEGA400.4 מחיר חבילה לשניהם ביחד : 1100 שקל לרציניים אזור מכירה : עמק יזרעאל (מגדל העמק / נצרת עלית / עפולה ) יש אפשרות לתאם פגישה גם בצפון במקום אחר להפגש באמצע הדרך או החלפה על סאב 10" מחברה ידוע ואמינה ולא זבל סיני + מונובלוק מחברה ידוע וטובה
הודעה אחרונה מאת liorkin, -
מורל דוטק 6.5
מאת DORSHR1- 1 תגובות
- 991 צפיות
מונחים אצלי ברכב מורל דוטק אחרי חצי שנה של שימוש בארון בעקבות שידרוג להי אנרגי XL. הקומפוננט חדש!!! אני מבקש עליהם 650 ש״ח אני לא חושב שצריך לפרט עליהם יותר מידי קומפוננטים טובים מחברה טובה מוכרת ואיכותית! בנוסף יש מגבר סאונד סטרים 4 ערוצים חדש! לפרטים לפנות בהודעה פרטית. מאזור ראשון לציון שבת שלום
הודעה אחרונה מאת DORSHR1, -
- 0 תגובות
- 974 צפיות
1. סאב IDMAX 1000 RMS 1250 ש"ח2. סאב KICKER COM 200 RMS450 ש"ח3. מגבר מונו בלוק Q1200.1 - Image Dynamics 1-Channel 1200 Watt Amplifierנתונים:4 ohms: 400 wattsrms x 1 chan.2 ohms: 800 wattsrms x 1 chan.1 ohm: 1200 wattsrms x 1 chan.1250 ש"ח4. מגבר orion 260 cobalt נתונים:2x80WRMS 4ohms2x120WRMS 2ohms1x240WRMS 4ohms500 ש"ח0545884818
הודעה אחרונה מאת or_18d, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הסט מהסדרה החדשה Tempo Ultra 602 6.5", וופרים מרשימים עם מגנט ענק וטוויטרים משופרים שיורדים נמוך יותר מהדור הקודם, כמו גם קרוסים קומפקטיים יותר ואיכותיים יותר. מדובר בסט מקורי שנקנה אצל משווק רשמי של מורל. האריזה מעולם לא נפתחה, הכל בפנים ארוז. מחיר:700 ש"ח 0587897938, אלון
הודעה אחרונה מאת arvaser, -
- 0 תגובות
- 866 צפיות
מדובר בHU ללא CD. בעל כניסות USB, AUX ו SD CARD בעל איכות סאונד גבוהה ו 3 יציאות למגבר V4 עם שליטה נפרדת לסאב עם חיתוך תדרים פאזות וכו' מה שמיוחד בו זה המסך הגדול והצבעוני. ממש נוח לחיפוש שירים והגדרות. ניתן לראות סרטונים ביוטיוב. לפרטים נוספים- http://www.rd-israel.co.il/product.asp?productid=3090 מחיר: 500 שקל אני מאיזור ראשל"צ עדיין מחובר לרכב ויפורק בקניה כך שאפשר להגיע ולהתרשם.
הודעה אחרונה מאת D.A, -
- 0 תגובות
- 929 צפיות
למכירה הפריטים המדוברים, אני יד שנייה. חשבתי להתקין אותם שוב, אבח וויתרתי, כי סיטרואן לא זורמת הjbl עבד ממש מעט אצלי. הsundown עבד כשנה וחצי והגביר סה"כ שני קומפ' פשוטים של מורל הl8 עבדו כוופרים של 3WAY כחצי שנה, לאחד יש מכה בדטסטקאפ, השני נראה כמעט חדש. הL3 לא הותקנו מעולם. היו שיכיים לאליקו. אני מוכר באנדל, חבילה. אחלה ספתח ל3way אקטיבי, רק תממאו טוויטרים טובים ואתם מסודרים. מחיר 2500. תמונות בהמשך.
הודעה אחרונה מאת urban.racer, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סט שנקנה להרכבה ברכב, ובסוף בגלל קשיים בהתקנה הוחלט לדחות אותה לבינתיים. כאמור רמקולים חדשים לחלוטין שלא הותקנו מעולם. דורש 470 ש"ח, 100 שקל פחות ממה ששילמתי עליהם מראש. איזור הצפון, 0587897938. מוסיף רדיו דיסק CZ702A, אין צורך לפרט, מכשיר מוכר, איכותי, 24bitDAC, עם טיים קורקשיין ו5b אקולייזר, 3 יציאות מתח גבוה למגבר של חמש וולט. תומך רדיו ישראלי. פשוט מעולה. במצב מצוין, הקופסה עדיין קיימת. הוא בן כשנה. נקנה בחנות אלכסנדריה. רוצה עליו 900 שקל.
הודעה אחרונה מאת arvaser, -
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
למכירה דאבל דין - ALPINE IVA-W520E מצב מצויין לא מתאים לי למערכת... אני חיייב שליטה על H900 סטאטוס... כולל קופסאת ניווט + BT כול החיווט כמובן... שלט הצעות בפרטי בבקשה http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=alpine%20iva-w520
הודעה אחרונה מאת Manowar, -
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מפרסם בשביל חבר: במצב מצויין, ללא תקלות 800 ש"ח יש למכירה גם ביט ! - מחיר לשנייהם כחבילה 2300 ש"ח ביט 1 לחוד - 1800 ש"ח 054-2209732 סרגיי
הודעה אחרונה מאת Manowar, -
- 0 תגובות
- 851 צפיות
Pioneer avh-p4200 למכירה מצב חדש קורא divx מusb. מותקן ברכב ניתן לבוא לראות. גודל 7.0 אינצ. 1500ש"ח מחיר סופי. 0547441549 דימה אזור אשקלון אשדוד -לפנות רק בפלאפון, לא לפנות בפרטי (חבר מוכר)-
הודעה אחרונה מאת Kuturga, -
- 0 תגובות
- 966 צפיות
מוכר מגבר audison SRx4. המגבר במצב מצוין. פתוח להצעות. ליצירת קשר: 0547205029
הודעה אחרונה מאת dr.uzi, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סאב למכירה: במצב חדש עבד פחות משעה בסה"כ . Ground zero GZHW 15SPL 15" 3000WATTS SPL 2X2OHM הסאב מגיע אם תיבה mdf נבנתה בהוראות יצרן, תיבה מאוד נצילה ! סאב עם פוטנציאל אדיר !!! אין לי רכב כרגע בגלל זה נמכר הסאב .. מחיר של הסאב הזה חדש 3000+ 500 תיבה מוכר אותו במחיר מצחיק לפרטים ומחיר בפלא: 0524300145 איליה עדיפות להתקשר או לשלוח הודעה לפלאפון.. אזור המרכז .
הודעה אחרונה מאת small.smart, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
1. סאב Hertz hx300d - התנגדות 2 אום, 600rms - יש שריטה קטנה למטה, לא מפריע כלל. הסאב מגיע עם תיבה עם מידות מדוייקות. 1100 ש"ח 2. מונובלוק Hertz EP1D - מונו קלאס D איכותי ביותר וחסכוני בחשמל, יתאים גם למערכות חשמל סטנדרטיות. הספקים : 4 אום: 400rms 2 אום : 750rms 1 אום : 1000rms 1200 ₪ Alpine 9887 .3 - אולי אחד ה -HEAD UNITS הטובים ביותר שיצאו מבית אלפיין , מצב משומש. תומך 3WAY אקטיבי ובעל אייקוליזר פרמטרי. הקונה יקבל כבל לאייפון\אייפוד בשווי 100 ₪ מתנה. 054551217 - ניר
הודעה אחרונה מאת pozailov, -
- 0 תגובות
- 889 צפיות
--------------------------------------------------------------------------------------- ** תיבה פרופיל נמוך של סוני להתקנה בטנדרים ו/או מקומות מוגבלים במקום - תיבה בלבד! - 100 ש"ח 100 ש"ח רן 054 4552109
הודעה אחרונה מאת Ranster, -
- 0 תגובות
- 626 צפיות
רדיו דיסק של פיוניר במצב כמו חדש - הוחלף לשם שידרוג. דגם DEH-P7400MP. תומך mp3. עם שלט, תצוגה גדולה ונוחה. איזור חיפה.
הודעה אחרונה מאת Droriley, -
- 0 תגובות
- 859 צפיות
למכירה מכשיר הדגל AVH-X8500BT. תומך iPhone / Android. AppRadio תומך בהצגת Waze על מסך המערכת. עובד מוגבר. מכשיר מאולה. עדיין מותקן ברכב. יש כול הקופסאות / ספרים / ניירת. 052-8395511
הודעה אחרונה מאת AlexRC, -
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים איכותי מאוד וחזק המגבר בדיוק כמו חדש נקנה לפני 7 חודשים בערך 2 ערוצים 140 2ערוצים 130
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 0 תגובות
- 778 צפיות
מצב חדש השתמשתי בו כחצי שנה עם שלט נרכש בארץ קופסא מקורית שלט נמכר עקב מעבר למולטימדיה שמעון - 0586644446 600 ש"ח
הודעה אחרונה מאת spider01, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו דיסק Pioneer DEH-7450SD למכירה ב- 550 ש"ח, לרגל החזרת רכב. הותקן לפני ארבעה חודשים. במצב מעולה. אחריות לעוד 30 חודשים ע"י היבואן הרשמי- עוזי רדיו.
הודעה אחרונה מאת hawk, -
- 0 תגובות
- 738 צפיות
מגבר טרו בילט 4 ערוצים (דגם 475). נרכש מהיבואן, יד I, מצב תקין לחלולטין, שמור ביותר גם חיצונית. מחובר, ניתן לשמוע ולראות. בשימוש קצת יותר משנה. 1500 שח. בהודעה פרטית, תמיר.
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
- 12 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אהלן חבר'ה! המודעה הזו עולה עם חצי רצון, אבל בכל הרצינות, עקב דעיכת התחביב מוצעת פה למכירה מערכת ברמה מאד גבוהה, לא הכל מפורסם בשלב הזה, אבל אני מבקש, לא לפנות עם בקשות מיותרות, לא תהיה פה ולא טיפת התגמשות כיוון שאני מאד אוהב את הציוד הזה, במידה והוא לא יימכר בזריזות אני פשוט יעשה את האקסטרה מייל ואתקין אותו ברכב החדש. אז ככה פיוניר P99RS, במצב חדש, כולל הקופסה, שלט, תופסן שלט להגה, תפס שלט למיקום כללי, צמות, כלוב, חוברות הדרכה (בקיצור כל מה שמגיע באריזה). 4way crossover, time correction, 32 band grafic eq, auto TA&EQ אופציות כיוונון מלא, לכל פרמטר. וכמובן, מה שמבליט את המכשיר הזה משאר המתחרים- USB, תדרים ישראלים. GENESIS FOUR CHANNEL- מגבר על…
הודעה אחרונה מאת bengee, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן חברה. עקב החלפת הרכב אני מוכר את הקורות שלי, יש לי שני זוגות בנפחים שונים וכיוונים שונים לאלמנטים. קדח לטוויטר 40 מ"מ. קדח למיד ריינג' 90 מ"מ. זוג אחד און אקסיס (בתמונה), זוג שני אופ אקסיס (תהיה תמונה מאוחר יותר). שני הזוגות לא הגיעו לשלב הגימור ככה שצבע, ריפוד או פלוק תצטרכו לעשות לבד. 350 שקל לזוג.
הודעה אחרונה מאת bengee, -
- 0 תגובות
- 655 צפיות
למכירה רדיו דיסק של סוני, כולל יציאה למגבר, 2 יציאות aux, קורא usb וכל סוגי הדיסקים כמובן. חדש לחלוטין באריזה המקורית. לא ניפתח ולא הורכב. כולל שלט רחוק וקופסה לפאנל. מחיר 450 שקל בפרטי. נמצא באיזור המרכז והדרום.
הודעה אחרונה מאת Opel Astra GSI, -
- 0 תגובות
- 586 צפיות
חדש לגמרי 050-3305115
הודעה אחרונה מאת CORRADO G60, -
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מגבר מאוד איכותי, אודיסון לא צריך להרחיב במילים. המגבר מותקן כרגע אפשר לשמוע. נתונים 4 אום 420 2אום 800 1אום 1090 מחיר: 1400 טלפון: 0547299025
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 955 צפיות
למכירה זוג מידים Fountek FR89EX חדשים, מעולם לא היו בשימוש Excellent value for money (נועד למערכות 3Way) 300 שח לזוג איסוף מת"א, פרטים בפון - 054-7800512
הודעה אחרונה מאת mindbomb, -
- 0 תגובות
- 738 צפיות
*מוכר מגבר חמישה ערוצים SPL 1700W כל הכבלים והכל קומפלט *סאבוופר בזוקה JBL 1000W * זוג רמקולים JBL 70 rms+ קרוסאוברים הכל ביחד 1400 ש"ח. המערכת הייתה מורכבת על הרכב חודשיים וחצי, חדשה לגמריי. לפרטים בטלפון בלבד 0506800366
הודעה אחרונה מאת barlahyani9, -
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
רמקולים במצב חדש. נקנו לפני חודש ובקושי היו בשימוש (שאני לבד באוטו הסט הקדמי עובד והאחורה מושתק) למי שלא מכיר את סדרת הקאפה - רמקולים מאוד איכותיים, חזקים ונצילים גם בלי מגבר שומעים חזק. מוכר כי אני רוצה לשדרג את הסט הקדמי והבנתי שהאחורי מיותר לגמרי (לפחות עבורי). מחיר: 650 ש"ח ראשל"צ דניאל 0583457902
הודעה אחרונה מאת D.A, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הסאב הוא Digital designs 10 אינץ' 600-1200rms דו סלילי. כל סליל 2 אום סאב לא זול בכלל. מעוניין בהחלפות. אגב לא עבד אצלי בכלל. ויתרתי על מונובלוק והסאב סתם בבית. המחיר על על הסאב 1600 ש"ח גמיש.(הבאתי במחיר מעל 3K לפני חצי שנה) מי שצריך או רוצה יש תיבה 60 ליטר באנדפאס של groundshaker או אטומה קטנה 32 ליטר.
הודעה אחרונה מאת Mityay,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 277 אורחים (הצג רשימה מלאה)
