מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
למכירה טויטרים של מורל הייבריד אוביישן החדש היו בשימוש שבועיים בלבד. מחיר:350 שח טל:0549784416 אריק
הודעה אחרונה מאת palu4ish, -
- 0 תגובות
- 697 צפיות
מגבר מונו חזק ביותר לרציניים בלבד חדש עולה 1400 אני רוצה 8008)
הודעה אחרונה מאת dimaigi, -
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום. סאב למכירה Bazooka NOS8 8-Inch Nitrous Bottle Power Handling: 150 watts Max Impedance: SVC 4 ohm Sensitivity: 102 dB Frequency Response: 39 - 1500 hz. Recommended Power: 6 - 125 watts (rms) Voice Coil Size: 2" high pwr./high temp. Magnet Weight: 36 oz. Length: 27 http://www.amazon.com/Bazooka-NOS8-8-Inch-Nitrous-Bottle/dp/B00006HC8Q http://www.siz.co.il/my.php?i=jc2ymwxigny5.jpg http://www.siz.co.il/my.php?i=y5lgznvjwmmq.jpg http://www.siz.co.il/my.php?i=w3czdylhme1o.jpg מחיר:800 שקל. אני מעפולה,0546366508 אולג.
הודעה אחרונה מאת mummy 323f, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מציע למכירה את הפרוססור H701 כולל הקונטרולר שלו C701. 1950 ש"ח באיביי. מבקש 1650 ש"ח בלבד. בנוסף מוצע למכירה סאבוופר iDMax 12V3D2 2 סלילים של 2 אוהם. מגיע בתיבה בעלת נפח של 1.3CF. 1000 ש"ח בלבד. כמובן שהכל תקין לחלוטין ב100% ובמצב מצוין. לרציניים שמבינים מה זה ומה זה שווה. טלפון יימסר בה"פ. צביקה.
הודעה אחרונה מאת shorlakk, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם לאחר סדר במחסן מוציא למכירה דברים שנאספו: 1. מגבר earthquake ph2200 היה בשימוש שנה במצב מצוין -700 ₪ 2. רדיו דיסק jvc kd-r316 במצב מצוין - 200 ₪ 3. רדיו דיסק פשוט של קנווד עושה את העבודה-150 ₪ 4. כבל 4G + בית פיוז של חברת ממפיס האמריקאית הכבל נחושת מלאה באורך 5 מטר - 200 ₪ 5. זוג טבעות עץ- 50 ₪ 6. 3 גרילים של מורל במצב חדש -120 ₪ 7. משתיק קול חדש בקופסה - 50 ₪ 8. קבל 1F לא יודע איזה חברה -120 ₪ 9. 5 כבלי RCA פשוטים- 40 ₪ לכבל 10. רמקולים של פיוניר חדשים בקופסה גודל 6.5 - 200 ₪ 11. רמקולים 6X9 של סאונד סטרים LS 692 במצב טוב - 250 ₪ 12. מפצל מתח של סאונד קווסט - 70 ₪
הודעה אחרונה מאת almog123, -
- 0 תגובות
- 598 צפיות
למכירה מגבר 2 ערוצים של חברת Concord, דגם 4600 GT, אצלי כבר שנה שנה וחצי, נמכר עקב חוסר שימוש, הגביר סאב, לאחר מכן טוויטרים, האמת שלא מצאתי עליו שום פרטים ברשת. מחיר 250 ש"ח, נמצא רוב הזמן בב"ש והדרום, לעיתים רחוקות במרכז.
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- 0 תגובות
- 591 צפיות
הודעה אחרונה מאת Dan_Ashkenazi, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קומפוננט Morel Dotech Ovation 6.5 כל הסט, מצב מצוין עובד כמו חדש. 600 ש"ח. מגבר Cerwin Vega VEGA400.4 4 ערוצים. מצב מצוין כמו חדש אין שריטה! בעיה יחידה המתקין עשה פדיחה ונשרף קצת הפלסטיק ליד אחד החיבורים. תמונה מצורפת. לא משפיע על כלום והכל עובד פיקס. 600 ש"ח. רדיו דיסק Pioneer אני חושב שהדגם נקרא DEH-5250SD הכל תקין חוץ מחיבור USB שלא קורא. כרטיס זיכרון SD, דיסקים וכל השאר עובדים מעולה. כל הציוד באמת שמור ולא שומש הרבה. איזור ירושלים בלבד! 054-6230365
הודעה אחרונה מאת greenEK, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מפרסם עבור חבר, זוג סאבים SUNDOWN SA15 במצב מעולה, נשמעים מעולה ויכולים לספוג הרבה מעבר למוצהר. 1550 ש"ח לאחד. לרציניים בלבד.
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה- מגבר דיגיטאלי של NIPPON קטן מימדים אך עוצמתי. מגיע עם שלט לשליטה על הסאב. לעוד פרטים על המגבר - http://www.nippon.co.il/catalog/product_inner.aspx?productID=34 מחיר: 350 ש"ח מראשון לציון יצירת קשר בפרטי
הודעה אחרונה מאת D.A, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
דגם : rockford fosgate 3 sixty.2 interactive signal processor תוצרת אר"הב פרוססור אחד הטובים בהזדמנות! 0508649266
הודעה אחרונה מאת yakobi15y, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו דיסק סאונדטק MP3/AUX/WMA קורא צרובים, תצוגת SOUND TECH - LCD * רדיו איכותי בעל תצוגה מרשימה מסך דיגיטלי LCD. * כוח הספק מעולה 4*55. * פאנל נופל /נשלף. * קורא צרובים MP3/WMA/CD/CD-R/CD-RW. * שולט על : BASS/TREBLE/BALANCE/FADER. * יציאה RCA. * כניסת AUX בפאנל למקור שמע חיצוני. * אקולייזר : ROCK/JAZZ/CLASSIC. * רדיו AM/FM. * סריקה אוטומטית/ידנית. * 24 תחנות רדיו. * בולם זעזועים אלקטרוני. * שעון. * מערכת LOUNNESS. [h=2]רדיו דיסק MP3/AUX/WMA קורא צרובים, דגם: 45690, יצרן: .[/h]
הודעה אחרונה מאת ergo, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מגבר חדש לגמרי - הורכב ופורק לאחר שבוע - הוחזר לקרטון (ראו תמנות) 70W RMS לערוץ 220W RMS בגישור לסאב 700 ש"ח 0525608688
הודעה אחרונה מאת nale1, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
המכשיר במצב חדש ,נקנה לפני שנה פלוס מגיע עם האריזה וכל החלקים, כולל צ'יינג'ר וכמובן ספר הכוח של המכשיר.
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 2 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מערכת HI END ברמה גבוהה מאוד למכירה במצב מצויין!!! יחידת ראש: HX-D3 Spacial Edition - כמו חדש כולל אריזה וכל הציוד הנלווה - 4,500 ₪ סט קופוננט: Audison Thsis TH K3 orchestra - הסט במצב מעולה כולל אריזות, גרילים, ברגים הכל - 8,500 ₪ סאבים: שני יחידות של 10 אינצ׳ Audison Thesis TH10 basso - הסאבים במצב מעולה כולל תיבות לחץ וגרילים מקוריים - מחיר לשניהם - 7,000 ₪ ליחידה - 4,000 ₪ מגבר א׳ - Audison Thesis TH Quattro מגבר 4 ערוצים במצב כמו חדש כולל אריזה וכל הציוד הנלווה - 11,000 ₪ מגבר ב׳ - Audison LRx 5.1k מגבר 5 ערוצים במצב כמו חדש כולל אריזה וכל הציוד הנלווה - 3,000 ₪ קבל/מייצב מתח א׳ - Audison superfarad SSF 2.5DGT - במצב מצויין כמו חדש - 1,0…
הודעה אחרונה מאת HX-D3, -
- 1 תגובות
- 811 צפיות
מתאם לדבאל דין לרדיו חיצוני שמתאים בול לרכב. יש גם תוספת מקורית של המגירה בשביל רדיו רגיל. אצלי בסוף שמתי מנחתים בגלל בעיות תקציב. מחיר 250 שקל, חצי ממה שמבקשים בארץ, לא הותקן אף פעם ורק נפתח לבדיקה. איסוף מאיזור נתבג, ליצירת קשר 0544798882 שמעון
הודעה אחרונה מאת sh1506, -
- 0 תגובות
- 658 צפיות
למכירה בעקבות שדרוג מגבר מונובלוק dls דגם xa10 נרכש לפני כשלושה חודשים מהיבואן הרשמי, הורכב ברכב ועבד פחות משבוע המגבר חדש לגמרי ועדיין באחריות מבקש 700 סאב jbl דגם GT5 1204BR עם תיבה מקורית, נרכש ממתקין מורשה ניופאן ועבד ברכב פחות משבוע מבקש 400 0542396099
הודעה אחרונה מאת a33rb, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 665 צפיות
סט רמקולים 5X7 של מורל, היו בשימוש מועט. מחיר מבוקש 350 ש"ח סאב (ללא קופסא) של קנווד 500W. מחיר מבוקש 250 ש"ח מגבר PYLE PLA 4150 1000W \ מגבר X5 1000W - מחיר מבוקש 400 ש"ח אזור תל אביב - אשדוד ישי 0543067577
הודעה אחרונה מאת yishaib1, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה. זוג מידבאסים מסוג הרץ מילה mlk 165. אלמטים איכותיים וחזקים מאוד - 150 rms. לפרטים נוספים - 0523951913 ניר
הודעה אחרונה מאת nir schnaider, -
- 0 תגובות
- 784 צפיות
דגם CS-V6932. נקנו במחשבה לשדרג את המערכת ובסוף לא נעשה בהם שימוש. 200 ש"ח. מצרף גם טוויטרים חדשים. נמצא בירושלים. נועם 0503011424
הודעה אחרונה מאת nogo, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה חלקים ממערכת נחמדה למתחילים, עבדה אצלי כשנתיים וכתוצאה משדרוג הרכב נחה בארון. כיוון שהבנתי שאני כבר לא אחזיר אותה היא מוצעת למכירה. סאב אלפיין עוצמתי בתיבה מותאמת עם פורט וגריל (המחיר כולל את התיבה, שעולה עם הגריל יותר מ-200 ש"ח). חזק ועובד כמו חדש. מחיר מבוקש 650. 12" 4-ohm subwoofer frequency response: 28-1,000 Hz power range: 50-250 watts RMS peak power: 750 watts sensitivity: 89 dB מגבר ZAPCO 350.2 מהדגמים הישנים, יוצר בארה"ב (לא בסין כמו החדשים). עבד אצלי כשנתיים, לפני כן שכב בארון. מגבר מאוד איכותי וחזק, עוצמה בפועל גבוהה מהמוצהרת. מחיר מבוקש 1100. Stereo, 4 ohms: 2x100 WattsStereo, 2 ohms: 2x175 WattsBridged, 4 ohms: 1x350 WattsT.H.D. + Noise: 9…
הודעה אחרונה מאת Extazi, -
- 0 תגובות
- 665 צפיות
למכירה מורל הייבריד 602 החדש, 6.5״ כחדשים בקופסא עם כל האביזרים. נמכר עקב שידרוג. מחיר 1200 ש״ח 0544-301-894 רועי.
הודעה אחרונה מאת roy_balas, -
- 0 תגובות
- 611 צפיות
סאב 12 אינץ' של חברת JBL דגם GT5-12 מגיע ללא תיבה (כך הוא גם נמכר) מחיר בזאפ 450 מחיר רצוי 200 , גמיש למי שרציני איזור מכירה רמת גן מי שמעוניין שישלח הודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת ariel676, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
1. Sinfoni S25T השתמשתי בהם רק לניסיון. 1100 ש"ח. 2. ALPINE H900 - הפרוססור הטוב בעולם. כולל הקופסא וכל האביזרים. 7500 ש"ח. 3. Alpine 7990 עם מסך תקול אבל עובד פרפקט חוץ מזה - 900 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת BNK, -
- 0 תגובות
- 682 צפיות
כמעט חדשים, נקנו לפני חצי שנה מאלכסנדר אביזרי רכב בתל אביב נמכרים עקב מכירת הרכב. 300 שח מתל אביב תמיר-0544501987
הודעה אחרונה מאת Ohio, -
- 1 תגובות
- 832 צפיות
מוכר לצורך שידרוג את הרוקפורד P3 שלי. 600RMS ב-1 אום. באמת סאב מאוד מאוד מפתיע (לפחות אותי). יותר חזק מסאבים ששמעתי שמוצהרים גם על 600 RMS! יש גם מונו סאונד סטרים תואם שמוציא ב-1 אום 600RMS. על הסאב אני דורש עם התיבה 800 ש"ח (פורט 4 אינץ') על המגבר תציעו ואני יראה האם מתאים לי כרגע (סאונדסטרים פיקסו P1.600D) אני יודע שבארץ המגבר הזה עלה 1200 ש"ח חדש. לפרטים - 0528891628
הודעה אחרונה מאת DORSHR1, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 612 צפיות
מהו גודל הקומפונט המקוריים של גולף 2011 TSI? האם אפשר לשים כל גודל 6.5 או 5.25 בגולף 2011? תודה
הודעה אחרונה מאת sagishwartz, -
- 0 תגובות
- 730 צפיות
יחידת ניווט אנדרואיד שמתאימה לכל המולטימדיה של pioneer jvc alpine ועוד מגיע אם דונגל שמאפשר לחבר סים שיהיה אינטרנט קבוע או שאפשר גם לחבר נקודה חמה דרך הפלאפון מחיר 2000
הודעה אחרונה מאת Avino89, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 722 צפיות
למכירה מגבר zapco c2k 4.0, פרטים בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 0 תגובות
- 588 צפיות
מעוניין בסט קומפוננט hybrid audio clarus 6.5 וסאב infinity kappa 10 הצעות בפרטי התקבלו בברכה תודה והמשך יום נעים.
הודעה אחרונה מאת Matan Atar,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
