מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
Audiotec Fisher http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/brax/produkte/lautsprecher/matrix-11.html?type=N&language=en רמה גבוהה ויותר,במצב מושלם אין להם מתחרים ב two way http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/_3_zps71152931.jpg http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/_2_zpsf8550ea8.jpg http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/_1_zpsad42d2e3.jpg 1700 שייח
הודעה אחרונה מאת busy, -
- 0 תגובות
- 640 צפיות
כמו חדש. 1200 ש״ח גמיש לא שפגט 0507337335 בת ים
הודעה אחרונה מאת cGavriel, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מוכר ציוד שאין לי שימוש בו: 1. דאבל דין jvc avx 816 חדש בקופסה ללא שימוש כלל בקופסה שלו חדש חדש - 1400 ש"ח 2. רדיו דיסק פיוניר דגם 7250 במצב מצויין 3 יציאות למגבר USB ואוקס שמור מאוד - 550 ש"ח 3. קומפננט הרץ אנרג'י EV165 היה שנה וחצי בשימוש לא עבר התעללות או משהו מגיע עם הקופסה שלו וטויטרים של מורל פולס- 300 ש"ח 4. קומפננט של חברת MACROM M2S.61 היה חצי שנה בשימוש במצב מצוין - 300 ש"ח 5. מונו בלוק של DLS XA10 חדש בקופסה ללא שימוש כלל- 950 ש"ח מי שיקח יותר ממוצר אחד כמובן יקבל הנחה 0546924193 אלמוג
הודעה אחרונה מאת almog123, -
- 2 תגובות
- 955 צפיות
עבר חודש שעבר ריקון מקוריי !!! אולד סקול אמיתי .. מגיע ללא תיבה סאב מדהים פשוט אין מילים ! סליל בודד 4 אוהם ! 1200 RMS אמיתים ! למי שמחפש את הדבר האמיתי .. מחיר פשוט בדיחה שלא יחזור שוב : 1200 ש"ח 0525910005 ניר
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 941 צפיות
סאב קיקר C12 יושב בארון 12" מדויק מאד. מגיע בתיבה פתוחה 45L 300 ש"ח סאב הליקס 10" בעלת תיבה קטנטנה ואטומה. 300ש"ח סאב רוקפורד P1 ללא תיבה! לא בטוח אם עובד, שווה את ההשקעה 100 ש"ח. מגבר 4 יציאות. 1200W 250 ש"ח. מגבר נוסף שיש ברשותי בעל 2 יציאות 150 ש"ח. המוצרים במצב חדש בלי פשרות. 0546684949 נא לשלוח SMS עם פרטים ואחזור. גר באזור פ"ת לומד באריאל.
הודעה אחרונה מאת senior585, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 692 צפיות
טירוף המכירות נמשך....הפעם DOTECH OVATION 6 במצב מעולה עם כל החלקים וחלקי הפלסטיק של הטויטרים. היו באוטו כשנה ומאז מאוחסנים בבית מחיר חדש 900 ש"ח מחיר מכירה 600 ש"ח פרטים בפרטי ערב טוב
הודעה אחרונה מאת shilov, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 780 צפיות
למכירה אודיסון ביט1 במצב מעולה, עבד 4 חודשים בלבד! מחיר: 1800 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 2 תגובות
- 966 צפיות
שלום אני מציע למכירה את הרדיודיסקים הנ"ל : שניהם במצב מעולה , שניהם משומשים ושניהם מגיעים עם שלטים , נקנו בארץ . רק רצינים בבקשה.. המחיר הוא 1000 ש"ח כ"א . תודה 0525910005
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עקב מכירת הרכב והפסקת הפרוייקט שלי לזמן לא מוגבל אני מוכר את הפרוססור המדהים הזה ! 3Sixty.3 הוא עדיין בניילון ,חדש באריזה, כולל את כל החלקים הנלווים ... לא יצא לי עדיין להתקין אותו , מי שמבין יודע מה הוא קונה. 2800 ₪ גמיש .. 0525910005 ניר תודה
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בגדול מגביר כל דבר שיש והיה לי איי פעם פשוט אני עובר למגבר 5 ערוצים גם לא נראה לי שניצלתי מרבע גיין ממנו פשוט ווליום מטורף 1400 Watt 4-Channel Class-A/B amplifier RMS Power Ratings: 100 watts x 4 chan. @ 4 Ohms 150 watts x 4 chan. @ 2 Ohms 175 watts x 4 chan. @ 1 Ohm 350 watts x 2 chan. @ 2 Ohms RCA Outputs: 1 Pair Variable Input Gain Control: 0.2V - 8V 2 Ohm Mono Stable 1/2/3 Channel Operational (MIXED MONO) Regulated Power Supply Soft Start Circuitry 3-Way Short Circuit Protection Full MOSFET Circuitry Built-In Crossover: HPF (120 - 800 Hz), LPF (40 - 120 Hz) Variable Bass Boost: 0 - 18 dB Damping Factor: 150 …
הודעה אחרונה מאת vetal21, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר מונו סאונסטרים, 600W ב1 אום, 400 ב2. עבד כחודשיים על 2 אום עם סאב שמוצהר חצי מההספק נקנה ב1300 נמכר ב1000 מגבר קראנצ' 4 ערוצים, 70W לערוץ, אופציית גישור לסאב. כחדש. 600 שח 0504442123 מאיר נמצא בבאר שבע יש מה לדבר על המחיר לרציניים
הודעה אחרונה מאת Sanction, -
- 1 תגובות
- 620 צפיות
עקב עזיבת התחום מוכר רדיו דיסק של חברת קלריון דגם 776USB 3 יציאות למגברים תצוגה צבעונית אנימציות כולל שלט כולל צמת חוטים מלאה ותקינה נקנה באס ג'י היבואן הרשמי. לא באחריות 500 ש"ח והוא שלכם. מכשיר שעלה לי 2500 ש"ח פרטים בפרטי יום טוב
הודעה אחרונה מאת shilov, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה סאב של Ground Zero GZHW 15SPL 3000 wrms 2x2 ohm סופי 1 אום או 4 אום הסאב היה בשימוש פחות משעה, חדש. נמכר עקב שידרוג.. כמו כן מגיע אם תיבה 100ל' בנויי לפי הוראות יצרן. מוכן בהחלפה רק על סאב/ים חזק יותר מ5000 RMS ויותר, לא להציע דברים אחרים תודה. מחיר 3000ש"ח בלי תיבה, אם תיבה 3400 ש"ח, ללמוד בלט לא למדתי אז לא גמיש. תמונות ועוד פרטים בפרטי או במס' 0528467119 . איליה
הודעה אחרונה מאת small.smart, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
המכשיר נקנה בארה"ב לפני כ-4 חודשים ומוצע למכירה כחדש. עדיין מורכב ברכב וייפורק במעמד הקנייה. תומך בכל מה שזז פחות או יותר: PANDORA RADIO - שליטה מלאה IPHONE 5S - שליטה מלאה דיבורית BT והזרמת מוסיקה \ APP RADIO USB - כולל תמיכה מלאה בהארדיסקים \ דיסק און קי צבע רקע מתחלף בתצוגה אפשרויות אודיו 1. Time correction 2. אקולייזר פארמטרי 3. SLOPE וחיתוכים שונים ועוד... 4. 3 יציאות למגבר + שליטה על הסאב כמובן ישנה גם אפשרות לשליטה על כל הכיוונים + שימוש בפריסטים שנקבעו ע"י משתמשים אחרים לפי סוג הרכב ע"י שימוש באפליקציה ייעודית באייפון או אנדרואיד. ועכשיו , לשאלה הגדולה - אם הוא כזה מוצלח , למה אני מוכר אותו? תשובה - כשקניתי אות…
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 11 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
1.מונובלוק של חברת DC AUDIO 3.5K-מונו בלוק חזק בעל יכולות גבוהות ומגביר כל סאב בקלות.המונו חדש ושומש במשך תקופה קצרה של חצי שנה. 2.סאב של חברת DC AUDIO XL בקוטור 15 אינטץ,בעל הספק של 2200 RMS. שילוב מנצח הזה מחזיק בתוצאה של 145.84DB מקום שני בארץ והיו זמנים שגם מקום ראשון. בנוסף יש גם תיבה מותאמת לסאב מMDF מלא בניה עצמית. מחיר מצוין מי שיקח את המונו והסאב
הודעה אחרונה מאת gleb, -
- 1 תגובות
- 767 צפיות
למכירה, סאב + תיבה audiobahn aw1251t 400rms. מגבר boston gt-28. מכיר כולל 1400. פלאפון - 054-6559001, במקרה שלא זמין נא לשלוח הודעה sms\whatsapp. עמית
הודעה אחרונה מאת Amit Moyal, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 856 צפיות
X2 סאבוופרים -5000W cerwin vega stroker pro 2500RMS 1 OHM מחיר = 3500 ש"ח לכל אחד מצב חדש נקנה ב8900. מונובלוק- rockford power usa original t20001 db 1600 rms 2ohm 2500 rms 1ohm מחיר = 3500 ש"ח כולל BOOSTCONTROL כניסות 0 GAGE -+ מגבר 4 ערוצים- hertz ep4x מי שמכיר את המגבר המגבר מעולה במצב חדש = 900 ש"ח רדיו דיסק- eclipse cd 5030 אין מה להוסיף על הרדיודיסק הזה, במצב חדש ללא שריטה מחיר=1000 ש"ח כולל כל הציוד המקורי והקופסא. קומפוננט- hertz xl 5.25 כולל הקופסא המקורית במצב חדש חדש נשמעים מצויין סט רוצח למי שמכיר מחיר 150 RMS מחיר =850 ש"ח רמקולים 6X9- מהדורה מוגבלת JBL t696 רמקול 6X9 הכי חזק שקיים היום נקנו ב 1900 ש"ח מחיר =700 ש"ח כולל הקופסא…
הודעה אחרונה מאת Saar Ben Lulu, -
- 10 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
טוב, חוזרים להשתעשע בעולם הרכבים, כמובן אי אפשר ללא סאונד... אז ככה, יש 2 מכשירי ר"ד פשוטים, שניהם של פנסוניק, עובדים תקין ב100% דגם CQC1001W, לא קורא MP3, רדיו ישראלי. 100 שח דגם CQRX122W, קורא MP3, רדיו ישראלי, AUX בחזית ! 150 שח רמקולים קומפוננט של פנסוניק, כמעט חדשים לגמרי (נרכשו לפני כשבועיים, ניגנו אולי 5 שעות מוגברים ע"י הרדיו של פנסוניק) דגם CJDS173, גודל 6.5 ועומק 48ממ. 250 שח מגבר BA4400, מגבר 4 ערוצים, אין לי מושג לגבי נתונים אז תסתדרו, 200 שח יש גם תיבות לרמקולים 6X9, ב70 שח יהיה עוד ציוד בקרוב/רחוק. זורם להחלפות על קומפוננט 6.5 איכותי (עומק מקסימלי 65 ממ) או סאב 10" או מגבר 4 ערוצים איכותי זמין 24/7 ונמצא במרכז (נס ציונה…
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 843 צפיות
כן כן, זאת לא טעות, בעקבות שינוי תוכניות אני מציע למכירה טוויטרים של מקינטוש (לרכב!!!) במצב חדש, מחיר: 300 ש"ח!
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה מערכת מולטימדיה Pioneer Avic-Z130bt . ללא תמיכת GPS בארץ . מערכת כחדשה, כמעט ולא היתה בשימוש . לפנות בפרטי .
הודעה אחרונה מאת Stas'Ka, -
- 0 תגובות
- 642 צפיות
למכירה זוג רמקולים 6X9 של פיוניר דגם TS-A6961E 3Way הספק 260 וואט הספק נומינלי 40 וואט רמקולים במצב כמעט חדש, בקושי היו בשימוש, מגיעים עם כל הכיסויים והפלסטיקים. 250 ש"ח 054-6969000, אזור אשקלון/אשדוד
הודעה אחרונה מאת Casper_2001, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מערכת 2DIN Android , מתאימה לרוב הרכבים של קונצרן פולקסווגן. במצב מצויין הכל עובד פיקס. אינטרנט, Waze, רדיו אינטרנטי, כל נגן אודיו שרץ על אנדרואיד וכו'. כמו כן בנוסף למערכת של אנדרואיד יש מערכת ייחודית של המכשיר האחראית על רדיו, DVD ובלוטוס. ניתן להריץ אנדרואית מתוך כרטיס SD. מה שנותן הרבה יתרונות על פני מערכת אנדרואיד המובנית. אפשר אפילו להתחבר למכשיר מהבית ולתפעל אותו מרחוק באמצעות TeamViewer (ראו תמונה) וידאו שצולם היום, המדגים את המכשיר בפעולה : https://drive.google.com/file/d/0Byjdz8olIvHsdkJLYzNaOXFFUVk/view?usp=sharing מוכר עקב המעבר לרכב אחר. מחיר 1700 ש"ח. טל : 054-7876321
הודעה אחרונה מאת 7eva, -
- 0 תגובות
- 897 צפיות
למכירה מערכת לרכב של חברת Boston - Components - Boston SC50 .Subwoofer - Boston G1. הרכיבים במצב מצוין וכרגע לא יושבים על הרכב. 0522503294 אני מאזור ,לפרטים נוספים כי אני לא זמין פה בפלאפון!!!!
הודעה אחרונה מאת buggy, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קומפוננט SQ/L איכותי וסופר מאוזן, בעל צליל חם האופייני למורל, סט שני חלקים עם טוויטרים MT230. משמש כחלק מסטפ SQ, כך שלא עובד בווליום גבוה וחתוך ב60 הרץ. הסט נמכר בצער רב בגלל צורך בכסף ופרישה מהתחום. הסט מורכב כרגע וניתן להגיע ולהאזין. מחיר מבוקש: 1300 ש"ח. 0587897938, אלון
הודעה אחרונה מאת snorlax, -
- 16 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
DLS Scandinavia- סט ספינת הדגל של החברה, מידבאס, מידריינג' (יש לי גם שני טוויטרים, אחד מהם דורש תיקון). SEAS Lotus Performance- אחד מהסטים 2 חלקים הכי טובים שיצא לי לשמוע, סט איכותי, מאוזן, מיוצר בנורווגיה, מגיע במזוודה. Gladen SQX- סט במצב חדש לחלוטין, נציל ומגיע בהתנגדות של 2 אוהם למיצוי מקסימלי. MB-Quart QSC 216- סט מהסדרה הגבוהה ביותר שלהם, מהסדרות הישנות, תוצרת גרמניה. Hertz Hi Energy- הסט המוכר של הרץ, הגרסה החדשה, שמור כמו חדש. ניתן להציע החלפות מעניינות. 050-8786669 ישראל
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 11 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
1. מגבר הרץ מסדרת SPL SHOW, דגם HP802, מגבר 2 ערוצים מפגר בעוצמתו, מגיע עד ל 1800RMS בגישור! זהו מגבר נדיר מאוד בארצנו, נמצא בשימוש מספר חודשים ועדיין באחריות. קישור לדף היצרן, מחירים ונתונים: http://hertzaudiovideo.eu/wp-content/uploads/2014/05/hertz_SPLShow_HP802_tech.pdf http://hertzaudiovideo.eu/hp-802/ http://caraudiosecurity.com/hertz-amplifier-hp-802 2. זוג סאבים Hertz SPL SHOW, דגם SX 300D, מדובר בסאבים 12" כל אחד של חברת הרץ, תצורת סלילים D2 (מה שאומר 4 או 1 אוהם סופי לכל סאב, וכצמד התנגדות סופית של שניהם ביחד 2 אוהם). סאבים חזקים מאוד, 800 RMS כל אחד, בשימוש מועט, עדיין באחריות. אפשרות לרכישה של סאב בודד. קישור לדף היצרן: http://he…
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 0 תגובות
- 813 צפיות
קומפוננט הכי טוב שיצא לי לשמוע במחיר של עד 600 שקל. מוכר לצורך התקדמות. קניתי לפני כ 3 חודשים. הותקן ע"י באס מערכות באופן מקצועי. כרגע עדיין מחובר ברכב אפשר להגיע ולהתרשם. קניתי ב 450 מוכר ב 250 עם הקופסא של הסט וכל החלקים.
הודעה אחרונה מאת D.A, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה : 1) שייח JBL MS 8 -1400 2 ) שייח Hertz Hi energi XL - 1300 3 )שייח Kicker zx 400.1- 500 אולג- 0525938116
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
- 0 תגובות
- 685 צפיות
יש לו כניסת USB ושאר הכניסות והיציאות הסטנדרטיות. מחיר 400 ש"ח
הודעה אחרונה מאת sneeply, -
- 0 תגובות
- 586 צפיות
למכירה חדשים בקופסה, ולא נעשה בהם שימוש לעולם. מחיר מבוקש 200ש"ח ניתן לאסוף מהרצליה, או שער אפרים.
הודעה אחרונה מאת sneeply,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
