Jump to content

vetal21

  • הודעות

    26
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון הלא כל כך רחוק
  • תחביבים
    בעיקר סאונד
  • מקצוע
    חשמלאי

הנקודות של vetal21

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עדיין רלוונטי סתם שוכב מעלה אבק
  2. אולי גם תבדוק את הכניסות חשמל מה יש לך להפסיד
  3. תודה רבה על אני באמת שמח שיש אנשים אם ידע ומומחים בסאונד ומערכות חשמל שיודעים להכווין חדשים אני עשיתי טעות או שזה חוסר ידע או שמיהרתי בהתקנה לא חשוב מאיזה סיבה אז ככה לטן בין יש 3 חיבורים של חשמל 1. 12 וולט קבוע +2 חיבורי רימוט כניסה חיברתי את ה 12 הקבוע לאחד הרימוטים ולכן כנראה שהטן ביט לא נכבה בכלל לאחר הדלקה אלא רק לאחר כיבוי הרכב ואת הרימוט לקחתי מחלק אחר של המערכת חוט צהוב לצהוב מצמה אחרת של חוטים מהמערכת בכל מקרה הטן ביט לא דורש רימוט אצלי כי הוא מחובר פאסיבית ליציאות של רמקולים מיחידת הראש הוא יודע לקרוא את הסיגנל ולהדליק את המגבר מרימוט משלו תודה רבה לעזרה הרבה lanosforce ולהכוונה
  4. אני לא יכול להדליק בלי סווי'ץ והבום נשמע מיד אם הכיבוי של רכב ולשאלה של האם זה קשור ליחידת הראש נראה לי שלא כי כשאני מכבה אותה אז לא נשמע שום בום אבל אבל גדול מאוד להפתעתי הטן ביט נשאר דלוק ורק לאחר שאני מכבה את האוטו מדומם מנוע באותה מילישנייה יש את הבום
  5. ניסיתי עכשיו בזמן נגינה בצורה פיזית להוציא את הרימוט המגבר מתכבה סבבה ואין רעש של בום לאחר כמה ניסיונות החזרתי הכל לקדמותו ואחרי שכיביתי את הרכב שוב פעם חזר הבום אני אנסה עוד איזה משו אולי להוציא פיזית פאזה מהטן ביט
  6. מדובר בטן ביט של אאודיוסון ולא נראה לי שאני יכול לשלוט בזמני הכיבוי וההדלקה של הפרוססור כי ליחידת הראש אין לה רימוט ולאחר שאני מכבה את יחידת הראש עדיין מגיע מתח לטן ביט והוא משאיר את המגבר דלוק עד לכיבוי סופי של האוטו מעניין אם אני אוסיף קבל ליחידה של הטן ביט ??? או שיש אופציות נוספות ?
  7. אפשר להתגמש במחיר התחדשתי במגבר חדש מוכן לשמוע גם הצעות החלפה
  8. בגדול יחידת הראש של מערכת שלי אין רימוט (היא אורגנלית של הרכב) היא מחוברת לסאונד פרוססור וממנו יוצא הרימוט ככה כשאני מכבה את יחידת הראש אין רעש של פיק חשמל אלא כשאני בעצם מדומם את האוטו לגמריי וכנראה מהרימוט של הסאונד פרוססור נגמר המתח וזה מה שלדעתי יוצר את הבעייה או הפיק של הניתוק אבל אני יותר חשמלאי ולא איש אלקטרוניקה והמגבר הקודם היה קלאס A\B ולא היה דבר כזה שאלתי מהנדס אלקטרוניקה הוא אמר לי כנראה שאצטרך קבל אשמח לעוד כמה דעות לפני שאני מתקין קבל
×
×
  • תוכן חדש...