מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
למכירה ktx-100eq impirit sound manager, חדש באריזה, זול
הודעה אחרונה מאת nikolay11, -
- 1 תגובות
- 970 צפיות
סאב וופר במצב חדש לגמרי מוכר כי הוא גדול לי מידי. לא הותקן ברכב. פשוט יושב בבגאז. דורש 500 . פרטים ותמונות בוואטסאפ 0524483114
הודעה אחרונה מאת Shay Koriat, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מוציא למכירה 2 מגברים שעבדו ברכב של אחי הקטן מדובר במגבר מונו בלוק ומגבר 4 ערוצים. לא כלכך יודע על המפרטים הטכניים שלהם אבל בהחלט עושים את העבודה. מצורפות 2 תמונות של המגברים המחיר: 300 שח לכל מגבר המגברים עובדים ותקינים ב100% תמונות: url="http://jpg.co.il/view/558473aeec6e0.jpg/"][/url]
הודעה אחרונה מאת ^-XtAzA-^, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מגבר Mac audio הגרמנית מסדר ה Z. מגבר גרמני מעולה, עובד ונותן עבודה כמו שרק מוצר גרמני יודע. 1000 וואט הספק כללי. 105 RMS לערוץ. מחיר: 500 איזור מכירה: תל אביב, חולון.
הודעה אחרונה מאת solari0, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה אחד המגברים היותר איכותיים שיצא לי להשתמש בהם . מצב קוסמטי 9/10 שמור מאוד ! מחיר בשביל למכור בלי ויכוחים - 1500 לבוא ולקחת - 0508711871
הודעה אחרונה מאת pozailov, -
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מגבר חדש JL 600/4 HD בפרטי או 0545528910
הודעה אחרונה מאת יהיהטוב, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חברים שלום! עקב נסיעה לחול וחוסר שימוש במערכת שלי שפורקה מהרכב הקודם שלי שנמכר, אני מוכר את המערכת על כל חלקיה, חוץ מהקומפוננטים שנמכרו עם הרכב: מגבר 2 ערוצים לסאבוופר: Lightning Audio 'Strike' S4.200.2 מחיר: 300 ש"ח מגבר 4 ערוצים: Focal Auditor R-4280 מחיר: 1000 ש"ח מערכת דאבל-דין: Zed ZI622M מחיר: 1100 ש"ח סאבוופר (+תיבה): Pioneer TS-W3003D4 Champion Series מחיר כולל תיבה (לא ימכר בנפרד): 350 ש"ח למעוניינים בכל המערכת: 2300 ש"ח (כולל את רוב הכבלים שפורקו.) שימו לב- המערכת פורקה מרכב שנמכר כבר. כל הרכיבים נמצאים אצלי בבית בארגזים. הכל עובד ונבדק אתמול על רכב של חבר ופורק סופית למטרת המכירה. (לצערי אין לי איך לחבר…
הודעה אחרונה מאת yoav180, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן חברים, עקב מכירת הרכב אני נאלץ להיפרד מהדברים הבאים: 1)קומפוננט JBL GTO 608C במצב חדש -היה בשימוש רק 3 חודשים - 350 שקל 2)מיד וופרים JBL DENEMARK 4INCH במצב טוב 250 שקל 3)קורות של סוזוקי בלנו עם ברמת גימור גבוהה עם מקום לטוויטר בגודל 1.5 אינ'ץ - 300 שקל 4)בניות למיד וופר שיושב על המשולש גם כן ברמת גימור גבוהה מתאים לדרייבר בגודל 5 אינ'ץ - 150 שקל מי שיקנה את המיד וופרים עם הקורות והבניות למשולשים -400 שקל אני מאזור המרכז אלדר - 0535223541
הודעה אחרונה מאת yosi_S, -
- 0 תגובות
- 811 צפיות
סאב polk audio 10" דגם 104dxi dvc 540w איכותי ושמור כחדש ! בשימוש שנתיים נמכר אך ורק עקב שדרוג. נמכר עם תיבה אטומה שנתבתה לפי מידות יצרן - קומפקטית מאוד ! נמצא בפתח תקווה וזמין גם באזור עמק חפר . דורש 555 ₪ . 0544366493 - גיא.
הודעה אחרונה מאת shabi, -
- 14 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מצב שמור ביותר מחיר 1000 ש"ח 0526840073 חיפה
הודעה אחרונה מאת Xantia, -
HAT L1 PRO
מאת djkobig- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מציע למכירה את הטוויטרים שלי. הטוויטרים יושבים בבית קרוב ל-3 שנים - כל פעם יש תכנון לעשות בהם שימוש אך נדחה עקב סדר עדיפויות אחר. הם נקנו ממישהו שקנה אותם חדשים, עשה בהם שימוש מינורי (במשך כמה חודשים או חודש, לא זוכר כ"כ) ואז קניתי אותם ממנו. מצורפות תמונות: לאותן התמונות ברזולוציה גבוהה - נא ליצור איתי קשר. מחיר: 600 053 333 0535 או בהודעה פרטית. שבוע טוב לכולם =]
הודעה אחרונה מאת djkobig, -
- 0 תגובות
- 742 צפיות
קומפוננט במצב חדש לגמרי. נקנה בתאריך 8.6.15 יש קבלה. 270W 90RMS נמכרים בגלל שהייתה לי אופציה משתלמת לשדרוג. פרטים נוספים בוואטסאפ 0524483114 400 ש"ח
הודעה אחרונה מאת Shay Koriat, -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שני הרכיבים עובדים להיט!!! למוסקוני חסר כי מותקן שם מאוורר מחירים Jl audio 5/500 : 1600₪ Mosconi 100.4 :1700₪ O52873684O
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
קיקר L7, סאב חזק מאוד, 750RMS. רוקפורד P2, הדגם החדש, 400RMS. 050-8786669 ישראל
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 12 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
ל המערכת נמכרת עקב יציאה מהתחום! הזדמנות ל high end במחיר נמוך 1) Alpine 9887 - אחד ה HU הטובים בתחום מעבד 24 ביוט וכו... 1100 שקל. אפשרות ל תוסף KCE 422 השולט על אייפודים וכו 100 שקל מגיע עם האריזה המקורית 1000 שקל 2) Genesis ST100 - מגבר High end המיוצר באנגליה 100W בתעודת לידה. מגיע עם האריזה המקורית 1300 שקל 3) Genesis ST60 - מגבר מצויין לטוויטרים או מידים. 900 שקל 4)סאב - Morel Ultimo 1000w 2ohm סאב SQ מהטובים בשוק 1200 שקל כל המערכת מפורקת אני זמין באזור נתניה / רעננה /הרצליה אז דיי נייד ברחבי הארץ במהלך השבוע. מבקש רק רציניים לבוא ולקחת. כמו שציינתי כל המערכת יד ראשונה אצלי מלבד המונובלוק הורכבה ע"י ישראל ג'…
הודעה אחרונה מאת spootnikb, -
- 0 תגובות
- 881 צפיות
קומפוננט מורל הייבריד 5.25 כולל הגבהות עץ אקוסטיות ומותאמות לדלתות רכב עם 6.5 אינצ' במצב פצצה כולל טייורים וקרוסים של הסדרה לא בשימוש כבר חצי שנה נמכר עקב חוסר שימוש לפרטים - 0546747744 אם לא זמין לשלוח בווצאפ או במייל [email protected] מחיר - 1400
הודעה אחרונה מאת Dor Avramov, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 733 צפיות
שלום חברים למכירה מכשיר מתאם לבלוטוס מקורי של קנווד המכשיר משומש במצב מעולה ומתאים למגוון רחב של מכשירי קנווד ואולי לעוד חברות מקבלים מכשיר בלוטוס מקרופון וכבל מקוריים מחיר להכול 300 שקלים בלבד!!! אזור מכירה גדרה והסביבה 054-7740363 פרטים נוספים על המכשיר ניתן לראות בקישור הבא: http://www.kenwood.com/jp/bt/information/eng.html
הודעה אחרונה מאת DJ_BITON_BIT, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מגבר Sundown Audio SAE-1000D אחלה מגבר שבעולם למתחילי ה SPL למיניהם 300 וואט ב 4 אום 600 ב 2 אום 1000 ב 1 אום עובד מצוין ללא תקלות, מצב חיצוני בסדר, מלבד שריטה קטנה בלמעלה, חסרים כמה ברגים למתח ואחד לרימוט (לא בעיה להשיג, פשוט הסתדרתי בלי) -750 ש"ח מידים Hybrid Audio L4 מידים מעולים ופתוחים בעלי טווח רחב מאוד של תדרים, עולים כמעט עד ל 17khz לעיתים השתמשתי בהם במקום הטוייטרים במצב מעולה -600 ש"ח טוויטרים של Dayton Audio יחידים בארץ (למיטב ידיעתי) RS28F-4 - יש כאן נתונים וביקורות. http://www.parts-express.com/dayton-...eeter--275-140 בין הטוויטרים הטובים ששמעתי בכל טווח מחיר, למי שאין בעיה עם הגודל ולא מוכן להשקיע אלפי שקלים ב Scan Speak…
הודעה אחרונה מאת Liran96, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למכירה Pioneer MVH-8200BT במצב מצויין כולל שלט. http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/MVH-8200BT/page.html בעל יכולות מרשימות במיוחד בלוטוס, Aux, חריץ SD, חיבור Usb, יציות ל3 מגברים אם כל כל סוגי חיתוך (קרוסים) אפשריים! מכשיר מעולה אם צג מאוד ברור ונוח. 0549841270 [h=3]Specifications[/h][TABLE=class: datatable, width: 710] [TR] [TH]Main Features[/TH] [TH]MVH-8200BT[/TH] [/TR] [TR] [TD]Max. Power Output[/TD] [TD]MOSFET 50W x 4[/TD] [/TR] [TR] [TD]Tuner[/TD] [TD]AM, FM (24 pre-set stations)[/TD] [/TR] [TR] [TD]Plays[/TD] [TD]• MP3, WMA, AAC compressed audio files on USB and SD card • DivX video and JPEG photo files on …
הודעה אחרונה מאת vrstudio, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
למכירה עקב מכירת הרכב, היה בשימוש פחות מחצי שנה, כמו חדש!! 1600 ש"ח והוא שלכם! O52873684O
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום. למכירה מספר פריטים. היבריד אודיו. מידים L3 תקינים לחלוטין ממברנה קצת דהוייה (האלמנטים ישבו בקורות) קרוס אובר LX2 כחדשים. 2 מגברים. celestra fa 2150x-עובד כמו סוס מגבר מצויין. http://www.celestra.it/eng/products.html JBL GTO 601.1 מונובלוק עובד מצויין ללא תקלות שני HU של אלפיין 9887 מכשיר מצויין. cde-hd149bt בן שנה כמו חדש. אביזרים. מפצלי מתח. RCA של KNU בניות קאסטום לסוזוקי בלאנו נבנו ע"י יוסי אלפיין. סאב וופר JBL gto 1024 bp עם תיבה מקורית. מעוניין בהחלפה על דבל דין איכותי ומגבר 4 ערוצים איכותי בלבד. אני לא נמצא פה הרבה אז פרטים או כל דבר אחד רק בטלפון. 0535551047-עדיאל
הודעה אחרונה מאת adiel11, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תיבה מעולה מוכר במחיר ריצפה כי עברתי לסאב בזוקה חזק יותר עקב מעבר לרכב גדול מעולה לרכב מיני ולכאלה שלא רוצים לתפוס הרבה מקום מאחורה פשוט לקנות סאב 8 אינץ לחבר לתיבה יש אפשרות גם לחבר לדים מאחורה 12V מחיר 150 שח יצירת קשר דרך הודעה פרטית https://lh3.googleusercontent.com/wUGfAFf-ONnKUrCewdwiYzxUPTL8JJ3rdNWnSdGM0vE=w376-h667-no
הודעה אחרונה מאת Yoske91, -
- 0 תגובות
- 776 צפיות
למכירה מעבד jbl ms 8 כולל כול האבזור ו מונו kicker 400.1 ב 1500 שייח ( שנים). אולג 0525938116
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום חברים עשיתי שדרוג רציני לכל הציוד שלי שהוא בן שנתיים וקצת ועדיין גם באחריות 1 נעל מתח דיגיטלי עם תצוגה של המתח מצופה זהב למצבר לפלוס המחיר הנדרש זה רק 80 שקל 2 גלאי רדאר של מצלמות חדיש כמו צ'יטה של EAGEL ONE, דובר עברית ומסתנכרן מול הרשת באינטרנט שיש עדכונים חדשים, פרטים נוספים ניתן לראות באתר הבא בלחיצה על התמונה http://lilsound.co.il/Catalog.asp?T1=13&T2=4 המחיר הנדרש זה רק 350 שקל 3 שלט אוניברסלי להגה לכל המערכות בעלי שלט, יודע ללמוד עד 3 שלטים שונים עם לחצנים מוערים המחיר הנדרש זה 100 שקל 4 בית פיוז מקורי של סטינגר כחדש המחיר הנדרש 30 שקל 5 דאבל דין של אלפיין עדיין באחריות AL…
הודעה אחרונה מאת oded_ak, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עקב דעיכת תחביב מציע למכירה את כל הציוד שמותקן אצלי,מדובר במערכת sql אמיתית שהרבה יעידו על התוצאה המטורפת שהצלחתי להגיע איתה. 1. 6 מידבאסים של mlk165, ניתן לקנות בזוגות כמובן. 2. זוג מידריינג'ים hl70 של הרץ היי אנרג'י. 3. זוג טוויטרים ml28. 4. מגבר מונו rockford t20001bd. 5. מגבר 4 ערוצים ג'נסיס סידרה 3. 6. מגבר שני ערוצים מפלצת של בוסטון gt28. 7.פרוססור alpine h701. 8.דאבל דין אלפיין Ina w910r כולל כבל inet שמעביר את השליטה על הפרוססור למסך של הhu. 9.זוג מידריינג'ים של פוקל krx3. 10. סט קומפוננט מושלם של פוקל k2p kf , טוויטר אחד פגום חיצונית אך עובד. 11. זוג סאבים idmax 12 שני סלילים של 2 אוהם כל אחד בתיבה פורטד מותאמת. הסאבים חדשים בני פחות משנה…
הודעה אחרונה מאת asif25, -
Morel CDM-88
מאת icet- 0 תגובות
- 934 צפיות
למכירה מידים של מורל CDM-88 חדשים לחלוטין אני מוכר אותם כי יש לי סט נוסף ואין לי מה לעשות איתם 500 ש"ח תום 0544-774105
הודעה אחרונה מאת icet, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים!אני מוכר את המגבר Celestra דגם: FA475מגבר בעל 4 ערוצים הספק של 75רמס לערוץ בפועל המגבר נותן יותר כוח ומגיע ל90rms ב14Vמגבר תוצרת איטליה מאוד איכותי. אני מוכר אותו רק בגלל שאני רוצה להישתדרג במגבר קצת יותר חזק.המגבר אצלי שנה+ במצב ממש טוב, ניתן להגיע לשמוע אותו מנגן. עובד כמו שעון!המחיר שאני מבקש: 1300שקלכול השאלות בפרטי - תודה!
הודעה אחרונה מאת Paul-C, -
- 0 תגובות
- 582 צפיות
למכירה: IDMAX10-D2 - Image Dynamics 10" Competition Subwoofer בתוך תיבה אטומה,במצב חדש! 900₪ 0508275005 אסף.
הודעה אחרונה מאת asafcohen80, -
מורל primo 104
מאת asif25- 0 תגובות
- 994 צפיות
למכירה סאב מורל פרימו במצב חדש בתיבה פורטד לפי הוראות יצרן כולל גריל הגנה. הסאב 10 אינץ' התנגדות 4 אוהם 300rms, תיבה מושקעת ויפה מאוד. 450 שקל. אסיף 0523685439
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 1 תגובות
- 752 צפיות
למכירה: מנגנו (כולל עין ) של clarion drz 9255, HX-D2, ADDZEST ,חדש באריזה (לא מייצרים יותר) אפשרות גם להתקין. 0584290972 רוסלן http://https://youtu.be/oqB3VQxs3C0
הודעה אחרונה מאת x-box,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 181 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- BoazB11
- David32
- itzik123
- דובצע
- glansfor20vt
- עוזי ל
- Tom78
- נעם101
- GTאי
- פולו,גולף
- hans
- amosbmw
- Accent Coupe
- איציק נ.
- urich
- דניאל1983
- Be roo
- גולדן191
- Moshe c
- lanosforce
- MIHAEL
- Pavlik
- ArikB
- kagan217
- Haim_gds
- Itzik-b
- efraimc
- hgilad123
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- eladts
- שלמה.נ.
- סולל הדרך
- פריג'י
- malcishua
- yossiaviel
- flytomars
- zaf
- Supertigre
- ברווז
- GOLF
- rolling_stony
- EliC25
- yahaga
- לירון .ה.
- Matan1515
