Jump to content

nikolay11

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של nikolay11

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. למכירה ktx-100eq impirit sound manager, חדש באריזה, זול
  2. אההה, עוד משהו קטן, לאחר הורדת הרצוע גל זזים כן זז עד שכנרא הלוחצים ההידראולים של אותם 10 השסתומים העקומים נתקעים בשסתומים , לכן אני חושב שזה רק השסתומים .
  3. רון , קודם כל תודה רבה לך על ההתייחסות המאוד מקצועית שלך. אני חושב שמקרה א' שהזכרת יותר תואם את המצב מכמה סיבות : 1. הרצועה באמת נראת זולה , ללא כיתובים וכו',הוחלפה ע"י מוכר במוסך שלו לפני מכירה על מנת להוזיל עלויות ולא לשלם על ההחלפה במוסך טוב. 2. גלגל משאבת מים מסתובב -לא תפוס 3. יש שמן במנוע, בדקתי גם כמה ימים לפני , וכשפתחתי את המכסה מנוע הכל היה נרא יפה ומשומן כך שלי לפחות זה נרא בסדר למרות שאני כנרא לא מכיר את כל המשמעויות של מצוקת שמן. יש דרך נוספת לבדוק מצוקת שמן ללא הורדת ראש ? מתוך ההנחה שמקרה א' הוא הנכון , וראש מנוע אינו פסול , כמה יעלה לי השיפוץ ראש מנוע, שסתומים וטיימינג? האם אתה מתעסק עם תיקונים מסוג זה ? שוב תודה רבה
  4. שלום לכולם , אתמול נסעתי על כביש מהיר, פתאום שמעתי רעש חזק והאוטו נכבה, לאחר חפירה קטנה בתוך האוטו ראיתי שהסטרטר מסתובב אבל האוטו לא מניע, הורדתי מכסה רצועת טיימינג וראיתי שהיא לא מסתובבת , הורדתי את הרצועה (שהיתה שחוקה לגמרי והשיניים היו מפוזרים באוטו למרות שלא היתה קרועה), למרות שהוחלפה לפני כשנה, מכסה מנוע ופלגים, ניסיתי לסובב את camshaft ידני ולא הצלחתי . מתוך חיפוש בפורומים ברחבי עולם הבנתי שכנרא רוב השסתומים התעקמו ע"י בוכנות וזה מה שמונע מהשסתומים לעלות למעלה וכך camshaft לא יכול להסתובב. כנרא למנוע הזה ATL אין הגנת interference למרות שלא מצאתי תשובה חד משמעית לכך. מתוך שאלות ובדיקות במקומות שונים (לא במוסכים)אני הבנתי שצריך לעשות שיפוץ ראש מנוע + החלפת שסתומים + טיימינג . השאלה שלי היא כזאת , כמה בערך יכול לעלות תיקון כזה , אם אפשר לפרט? ואיפה כדאי לעשות תיקון כזה? אם יש רעיון לעוד סיבות לבעיות מפורטות אשמח לשמוע. תודה
  5. קודם כל תודה רבה על התשובה המאוד מושקעת ומסבירה המראה הפנימי השתנה 180 מעלות מה לגבי המרווחים שנשארו משני צידי היחידת בקרה של המזגן? זה משהו שניתן לסגור בצורה אסטטית?
  6. לכולם שלום, זוהי הפעם הראשונה שאני כותב הודעה כלשהי בפורום זה , ניסיתי לחפש לפני שאני פותח נושא חדש , לצערי אין פה תשובה ברורה , הבנתי שצריך שני חלקים , לא כל כך יודע איזה, הלינקים מעל לא עובדים. האוטו שלי נרא בדיוק אותו דבר, האם יש פתרון זמין בארץ להתקנת 2din ברכב פאסאט b5.5 ? מישהו מכיר מקום שמתעסק בהתקנת מערכת שמתאימה לדשבורד של פאסאט 2003? תודה
×
×
  • תוכן חדש...