שלום לכולם ,
אתמול נסעתי על כביש מהיר, פתאום שמעתי רעש חזק והאוטו נכבה,
לאחר חפירה קטנה בתוך האוטו ראיתי שהסטרטר מסתובב אבל האוטו לא מניע, הורדתי מכסה רצועת טיימינג וראיתי שהיא לא מסתובבת , הורדתי את הרצועה (שהיתה שחוקה לגמרי והשיניים היו מפוזרים באוטו למרות שלא היתה קרועה), למרות שהוחלפה לפני כשנה, מכסה מנוע ופלגים, ניסיתי לסובב את camshaft ידני ולא הצלחתי . מתוך חיפוש בפורומים ברחבי עולם הבנתי שכנרא רוב השסתומים התעקמו ע"י בוכנות וזה מה שמונע מהשסתומים לעלות למעלה וכך camshaft לא יכול להסתובב. כנרא למנוע הזה ATL אין הגנת interference למרות שלא מצאתי תשובה חד משמעית לכך. מתוך שאלות ובדיקות במקומות שונים (לא במוסכים)אני הבנתי שצריך לעשות שיפוץ ראש מנוע + החלפת שסתומים + טיימינג . השאלה שלי היא כזאת , כמה בערך יכול לעלות תיקון כזה , אם אפשר לפרט? ואיפה כדאי לעשות תיקון כזה? אם יש רעיון לעוד סיבות לבעיות מפורטות אשמח לשמוע. תודה