מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
למכירה: מעבד מעולה Jbl ms 8 ב1300 שייח. קומפוננט Hertz Xl ב1200 שייח מישהו שיקח אותם ביחד יקבל מונו Kicker מתנה 0525938116 אולג (זמין רק בטלפון)
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
למכירה מערכת מאוד איכותית, לא כל יום מוכרים דברים כאלה. כל הציוד שמור מאוד ותקין במאה אחוז. רדיו דיסק:pioneer prs80 מכשיר סופר איכותי תומך 2 way אקטיבי, המכשיר נקנה חדש יש את האריזה וכל מה מגיע איתו. מחיר:1400 ש"ח מגברים: מגבר שישה ערוצים mcintosh mc440המגבר מעולה ל 3-WAY מוציא 100 וואט 2 ערוצים ו50 וואט 4 ערוצים, המגבר מוגדר כאנדרייטד, בפועל מוציא הרבה יותר. מחיר:3500 ש"ח מגבר מונו בלוק jl audio 500/1 במצב מצוין,מונו מאוד איכותי,בפועל מוציא בסביבות 700 וואט הכל התנגדות, אצלי עבד על סאב 250 וואט. מחיר:1600 ש"ח סאבוופר: genesis audiophile 30.01 סאב מוזיקלי מאוד בין הנדירים בארץ. 250 וואט התנגדות 4 אום,מגיע עם תיבה אטומה בבניה לפי מידות היצרן מחיר:…
הודעה אחרונה מאת Arik Ursol, -
Jl audio 8w7
מאת asmily- 1 תגובות
- 892 צפיות
סאב מדהים ואיכותי מאוד , ניתן לבוא להתרשם וניתן לקבל תמונות 1400₪
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 0 תגובות
- 664 צפיות
למכירה clarion addzest hx-d1 mx406 במצב חדש. 2000 ש"ח. לפנות בהודעה פרטית בבקשה.
הודעה אחרונה מאת punz, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 908 צפיות
ערב טוב חברים, אני מעוניין למכור את מערכת המולטימדיה המקורית של הגולף mk6 שלי. המכשיר מתאים להרבה וואגיות והוא מקורי לחלוטין. לעולם לא נפתח/שופץ/תוקן. במצב ממש חדש. המכשיר הוא מתוצרת blaupunkt. למעוניינים ניתן לפנות בפרטי, אני נמצא בחיפה רב ימי השבוע ובסופ"ש באיזור חדרה. יש לי תמונות אבל אני לא מצליח להעלות.. ניתן לקבל בפרטי
הודעה אחרונה מאת seat2005, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 639 צפיות
מידים Hybrid Audio L4 מידים מעולים ופתוחים בעלי טווח רחב מאוד של תדרים, עולים כמעט עד ל 17khz לעיתים השתמשתי בהם במקום הטוייטרים במצב מעולה -450 ש"ח קרוס אובר של Hertz Energy 3 way דגם CX 300 , נקנה לצורך ניסוי בלבד. חיתוכים ב 500 ו 5000 והנחתות כמובן. אחלה קרוס שבעולם למי שרוצה לעבוד פסיבי או חצי אקטיבי. 150 ש"ח. אני מכפר סבא 0547245983, לירן
הודעה אחרונה מאת Liran96, -
- 0 תגובות
- 595 צפיות
מחפש מעבד סאוונד במחיר טוב עדיפות לרוקפורד 3sixty.3 jbl audioson
הודעה אחרונה מאת tibaweee, -
- 0 תגובות
- 619 צפיות
מתאם aux למאזדה 3 דגמים2004+
הודעה אחרונה מאת Elad Bren, -
- 0 תגובות
- 673 צפיות
שלום מוכר ציוד חדש שנקנה ולא הוצא מהקופסא המקורית. לא הותקן עקב החלפת רכב לרכב חדש בקרוב. 1. מגבר אלפיין PDX-F6 חדש לחלוטין בקופסא המקורית 2. קומפוננט מורל הייבריד 602 חדש לחלוטין 3. סאב מורל פרימו 12 חדש 4. תיבה מקורית לסאב הנ"ל 5. מנחת איכותי PAC 6. שולט ווליום לסאב PAC מוכר הכול ביחד ולא לחוד. מחיר מבוקש על הכול: 5500 ש"ח (הציוד עלה לי יותר מ 6א') גמיש טיפה. ושוב, הכול חדש לגמרי לא יצאו מהקופסא לרגע הודעה פרטית למי שמעוניין
הודעה אחרונה מאת Ameer.86, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
1) ARC AUDIO KS900.6 , מגבר איכותי מסדרת הKS של ARC AUDIO במצב מצויין, הספק: 155W X 2 60W X 4 ( תוכנן ע"י רוברט זף! ), המחיר: 1900 ש"ח. 2) ARC AUDIO KS300.4, מגבר איכותי מסדרת הKS של ARC AUDIO במצב מצויין כולל הקרטון והחוברת, עבד חודשים ספורים בלבד. הספק: 90W X 4 (תוכנן ע"י רוברט זף! ), מחיר 1400 ש"ח. 3) סאב מסדרת הפרימיום הקודמת, הFLATLINE בגודל 12" ,התנגדות DVC 4, מדובר ב"אח" של הIDMAX (תכנון של ID). הסאב חדש בקרטון, הקונה יקבל תיבת SELAED MDF מתאימה. המחיר: 1100 ש"ח. 4) סאב של חברת FI מדגם הQ בגודל 15", סאב עוצמתי ומדוייק, התנגדות DVC 2, מגיע עם תיבת SEALED MDF, מחיר: 1250 ש"ח. 5) רדיו דיסק של חברת ALPINE ,הדגם 147BT, סינג…
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 590 צפיות
מגבר במצב טוב. *חסרים ברגים בטרמינלים* 300ש"ח. גמיש מעט. מנתיבות(דרום). https://vid.me/ZYlA - הוכחה שהוא תקין.
הודעה אחרונה מאת jenezio, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בפועל תרד המכירה של "שומאכר", אני אחיו הסאב יושב אצלי בבית. עבר recone ע"י דיוויד ומייק מהפורום . עבר שידרוג : סליל flat wound 83 מילימטר. -שלוש ספיידרים קשיחים. -חוטים מובילים כפולים. -heavy duty cone and surround. -חיזוק לדאסט קאפ. הסאב המקורי היה fuly loaded גם ככה, הסאב-2000-2500 rms ליום יום( הסאב נציל גם מונו של 1000 wrms יפעיל אותו יפה ) שוקל 25 קילו. יש על הסראונד שיפשופים שלא משפיעים בכלל על הסאונד כמובן. מגיע ללא תיבה הוא לא בשימוש כרגע. למי שמכיר וזוכר עוד ב מאזדה 2 מדדנו איתו 143.2 דיבי ללא חשמל בכלל. סאב בודד אחד מהחזקים בארץ בוודאות. הצעות רציניות בלבד בפרטי. אני יודע מה השווי שלו אז אל תנסו אותי חבל על זמני ומאוד )זמנכם. יושב בחדר ש…
הודעה אחרונה מאת david1986, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
דאבל דין של אלפיין עדיין באחריות ALPINA W910 כולל התוכנת ניווט איגו ההכי חדשה שיש מכשיר ספינת הדגל של אלפיין המכשיר הכי טוב שקיים בעולם! עד לפני כשנתיים, מכשיר ברמה הכי גבוה שיש סאוונד מטורף פרוססור מובנה אין סוף של אפשרויות אין מה לפרט יש שם הכל מהכל כולל מגן מסך פירוט בקישור הבא http://www.alpine.co.uk/p/Products/n...ems6/ina-w910r נקנה ב 12,000 שקל והמחיר הנרש זה רק 4000 שקל יש קבלות והכל נמכר כי שודרג לדגם האחרון שיצא להם מהרמה הכי גבוה שיש
הודעה אחרונה מאת oded_ak, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מספר פריטים: GENESIS Four Channel - במצב כמעט חדש, הייה בשימוש כשנה וחצי נקנה מיוסי אלפין - 2000 ש"ח. למי שזה מעניין אותו, לא מוצא את תעודת הלידה של המגבר. Alpine CDA-105Ri - במצב כמעט חדש (רק לנקות אותו והוא חדש) גם נקנה מיוסי - 500 ש"ח. מגיע עם הצמה שלו, ופלסטיק מסביב. SunDown Audio E-12 V.2 - כחדש, הוגבר ע"י הג'נסיס, ללא התעללות. ללא תיבה - 400 ש"ח. תמונות ניתן לראות כאן: http://share.pho.to/9vd2D יבגני 0507161297
הודעה אחרונה מאת speedy, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 628 צפיות
למכירה RCD 510 כולל מערכת ניווט IGO בין הבודדות בארץ! לפרטים 0509656561
הודעה אחרונה מאת yoel3113, -
- 0 תגובות
- 746 צפיות
POLK AUDIO DB6501 למכירה מהירה. החלפות מעניינות על קומפוננטים אחרים ישקלו. המחיר בארץ 1300ש"ח , המחיר לסט בניילונים הוא 850 ש"ח 0544903304
הודעה אחרונה מאת dupo, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן חברים בצער רב אני מוכר את המגבר שלי עקב קניית רכב חדש () מגבר Monoblock של חברת BOSS. הספק 500RMS X1 , 1100W היה בשימוש 3 חודשים במצב חדש שמור ודופק כמו שבוס דופק...4 OHM הרים לי בלי בעיה JBL 300 RMS.. ובקלות יעיף 500RMS מומלץ בחום למי שיש סאבים חזקים וצריך מונובלוק . כולל שלט לשליטה על ה Bass חדש עולה 1190 מבקש 750 גמיש לרציניים. הוא פשוט במצב ממש טוב ובקושי השתמשתי. + יש לי סט כבלים חדש של Sound Stream 8G יש בו הכל מוכר ב200 סט מטורף מי שיקח הכל עושה לו ב800 מקנא בקונים זמין במרכז מחולון טלפון 0542320124 יהודה.
הודעה אחרונה מאת TMxXx, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מציע למכירה שני פריטי HIGH END אשר היו בשימוש שלי - הפריטים במצב עבודה תקין לחלוטין ושמורים היטב, ללא התעללות כלשהיא. 1. מידבאסים\וופרים בקוטר 7.1 אינטש מבית HAT מדגם L6SE Hybrid Audio Technology מסדרת הדגל שלהם, מהדורה מוגבלת - סדרת הלגטייה מדובר במידבאסים שמסוגלים לנגן עד תדר 6K הרץ עם היענות כוח נהדרת, מאוד מפורטים, באס עמוק ונעים ובו זמנית יש להם פאנטש חסר פשרות. בין הבודדים שנשארו בארץ, נדיר וקשה למצוא. הם במצב "כמו חדש" ומגיעים ביחד עם טבעות הגבהה. אני דורש עליהם סה"כ 1500 שקלים שזה מחיר סופר תחרותי בייחוד אם תבדקו היום מהו מחירו של זוג חדש כזה בחו"ל וזה עוד לפני מיסים ומשלוח צריך להיות באזור ה2500 שקלים. …
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 1 תגובות
- 977 צפיות
עקב פרויקט שהשתנה ושימוש ברדיו דיסק אפטר מרקט עם יציאות RCA אין לי יותר צורך בו ולכן לא נעשה בו שימוש מעולם. החבילה עדיין בדואר, מחר אוסף אותה. מנחת 4 ערוצים מצוין, מומלץ מאוד בפורומים בעולם. איסוף מנצרת עילית. אותו המחיר שעלה לי - 150 ש"ח 0587897938
הודעה אחרונה מאת snorlax, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נגן אודיו איכותי iBasso DX90 חדש באריזה! נקנה לפני כחודש ולא היה בשימוש בכלל, פרט ל- Burn in (הפעלה עם כבל יעודי, ללא סאונד, על מנת "לפתוח" את הרכיבים האלקטרוניים). קישור למוצר באמזון: http://www.amazon.com/DX90-Resolution-Connection-Authorized-Distributor/dp/B00JRGLX3G מאפיינים: Dual ES9018K2M DAC Chips Support up to 24Bit/192kHz Built-in 10V Voltage Swing Headphone AMP 24" IPS Screen (320*240) with Capacitive Touch Panel, Which is Bonded by OCA Up to 24Bit/192kHz Mini Coaxial Output 3.5mm Headphone Output and Line Out Three Physical Buttons (Previous, Play/pauses, Next) on The Top Panel 256-Steps Digital Volume Control 8GB Onboard Flash Mem…
הודעה אחרונה מאת Viborg, -
למכירה l6.
מאת Shai12- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה l6 במצב מעולה.
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 20 תגובות
- 29.9 אלף צפיות
הסאב נקנה חדש על ידי לפני 5 שנים , לפני שנה ו8 חודשים עבר recone ע"י דיוויד ומייק מהפורום, למעשה הוא סאב חדש מלפני פחות משנתיים שעבר שידרוג : סליל flat wound 83 מילימטר. -שלוש ספיידרים קשיחים. -חוטים מובילים כפולים. -heavy duty cone and surround. -חיזוק לדאסט קאפ. הסאב המקורי היה fuly loaded גם ככה, הסאב2500 rms ליום יום. יש על הסראונד שיפשופים שלא משפיעים בכלל על הסאונד כמובן. מגיע ללא תיבה הוא לא בשימוש כרגע. למי שמכיר וזוכר עוד במאזדה 2 מדדנו איתו 143.2 דיבי ללא חשמל בכלל. סאב בודד אחד מהחזקים בארץ בוודאות. הצעות רציניות בלבד בפרטי. אני יודע מה השווי שלו אז אל תנסו אותי חבל על זמני וזמנכם. יושב בחדר שלי ללא שימוש ,לא מפריע לי.. אני מבת ים תמונ…
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 14 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
למכירה סאב SQL נציל ומדויק , גרסה של סליל בודד 4 אום . הסאב נרכש מיבואן רשמי ב-2011, יש את קבלה וקופסה מקורית מגיע בתיבת בזוקה אטומה . מחיר 600 ש"ח טלפון : 0508688250 - דימה
הודעה אחרונה מאת dima83, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה מגבר ground zero uranium gzua 4.150sq. מגבר הייאנד ברמה גבוהה, איכותי מאוד. מחיר 2200 אזור מרכז - פתח תקווה - רעננה. פרטים נוספים בפרטי.
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 665 צפיות
סט מושלם למאזדה 323 / 3 / 6 או לכל רכב אחר לדלתות הקדמיים גודל רמקול 6X5 RMS 45 PEAK 90 מחיר 350 שקל לדלתות האחוריים גודל רמקול 5X7 RMS 50 PEAK 100 מחיר 300 שקל לפרטים 0546854530 התייבת הודעות שלי מלאה
הודעה אחרונה מאת CUCV M1009, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה זוג סאבים SUNDOWN SA12 D4 כולל תיבה מונו של sundown saz 1500d V3 כול הציוד שמור נרכש מי היבואן -יוסי . 1
הודעה אחרונה מאת סהר#, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, לאור החלפת הרכב , נאלף למכור אתכל הרכיבים 1: מגבר אנגלי איכותי ביותר GENESIS PROFILE ULTRA 4 - נרכש לפניי 5 חודשים בלבד - 2500שח 2: מונובלוק CLIF DESING CD11LE - תציעו עליו מחיר כי לא יודע עלות 3: סאב ROCKFORD P3 כולל תיבה - 450 שח 4:פרוססור3SIXTY.2 -V - מצב תקין ועובד , חיבור חשמל מאולתר - 500שח 5: כבל מתח ( לא זוכר חברה ) - 200 שח תציעו מחיר לכל הרכיבים ביחד ונסתדר איגור מאזור נתניה / נצרת עילית 0534318101
הודעה אחרונה מאת shon23, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
למכירה שני מגברי LRX 4.1K של אודיסון במצב מעולה, מצויין לסטים 3 חלקים אקטיבי + שניים בגישור לסאב. מחיר למגבר: 2300. מחיר לשניהם: 4000. פלאפון: 0524202815
הודעה אחרונה מאת bubbla, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
חדש לגמרי, נרכש אך בסופו של דבר נמצא אינו מתאים לרכב שלי. רמקולים 4WAY של AUDIO GODS 400 ש"ח איסוף מפתח תקווה
הודעה אחרונה מאת jexy, -
- 0 תגובות
- 752 צפיות
עבד חודשיים עם מערכת קירור שבניתי במיוחד בשבילו.. יש עדיין את הקופסא המקורית כולל שלט באס. ללא שריטות ועבד בגיין סגור לחלוטין כי הוא מפרק כל סאב בלי מאמץ. וגם ככה הפעלתי איתו רק 600RMS באוהם 1. חחח מחיר 3500. מי שחושב שהמחיר מוגזם שיברר מה המחיר של חדש .
הודעה אחרונה מאת Mityay,
-
מי מחובר 60 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yor2
- אלי55
- eladts
- EliC25
- אברהם א
- DareDevil
- tan tan
- samg
- David32
- Or05230
- שחר 1
- Loder
- BoazB11
- llaavvii
- vigi
- farkash7
- סולל הדרך
- beresford
- Ghost93
- פריג'י
- Night Driver
- zvit
- Avia
- Erel
- גולדן191
- yoav911gt2
- GTאי
- om2
- nglancer
- איציק נ.
- אורח לרגע
- lanosforce
- Qsz111
- Igalz
- אביתר א.
- גרנד פריקס
- דניאל1983
- KipodYam
- Shmelov
- BassDriver
- שביט
- danbr
- itaimoto
- davemustaine87
- falou
- eyalgr
- psxr
- טויוטה סופרה
- garicho
- Accent Coupe
- hans
- מחכה
- דובצע
- benny62
- מלטבשי
- פינדר
- mcshmupi
- חיים יוד
- flytomars
- shai590
