מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, אני מוכר את המגבר שלי Sundown מדגם 100.4, המגבר תקין לחלוטין, לעולם לא עשה בעיות או נשלח למעבדות תיקונים וכו'... כמו חדש ללא שריטות. נמכר עקב שדרוג. מגבר מעולה להתחלה. פרטים של המגבר: [TABLE=align: center] [TR] [TD]----RMS power, 4 ohm stereo [/TD] [TD]100W x 4CH[/TD] [/TR] [TR] [TD]----RMS power, 2 ohm stereo [/TD] [TD]175W x 4CH[/TD] [/TR] [TR] [TD]----RMS power, 4 ohm bridged [/TD] [TD]400W x 2CH[/TD] [/TR] [TR] [TD]Signal to Noise Ratio[/TD] [TD]>90dB[/TD] [/TR] [TR] [TD]Low pass frequency crossover[/TD] [TD]50Hz~5kHz (CH1&2) 50Hz~5KHz (CH3&4) (50-500 with x10 switch) 24 dB slope [/TD…
הודעה אחרונה מאת xMasTer0fDw, -
- 1 תגובות
- 843 צפיות
הדגם: pioneer ts-q171c קיט מיוחד חדש בקופסא ללא שימוש כלל! היה אמור להיות מורכב בC4 חדשה ליסינג. 500 ש"ח 0502890880 ליאור כפר ביאליק
הודעה אחרונה מאת clohmh, -
- 0 תגובות
- 640 צפיות
רדיו דיסק איכותי ביותר מי שיודע יודע היה בשימוש 4 חודשים ופורק מהרכב שנמכר, מגיע עם האריזה והכל. אני מוכר ב700 שקל איסוף מראשון לציון. 050-350-7905 אלירן מפרט טכני: 18 תחנות קבועות (פריסט) תאורת מקשים כתומה כניסת USB קידמית כניסת AUX קידמית צג LCD לבן הגברה 50X4 MOS-FET קורא פורמטים: MP3 playback/CD/CD-R/CD-RW פאנל נשלף כולל RDS 2 יציאות RCA למגבר 2V ויסות ל4 רמקולים ON/OFF LOUDNESS שליטה על עוצמת באס,טרבל ובלנס הכנה לשליטה מההגה אקולייזר פרמטרי 3 מצבים
הודעה אחרונה מאת eliko412, -
- 0 תגובות
- 865 צפיות
מגבר חדש נקנה ולא שומש בכלל. ישב בבית כמה חודשים יש אליו רק אבק מתחייב על כך שהמגבר חדש לא שומש העלתי את הרכב למכירה ונמכר ולכן לא הותקן אפילו ברכב, סתם קניתי אותו . עלה לי 1800 שקל אחרי תשלום מכס ומשלוח שלא צויין בקבלה אני רוצה 1500 לא יורד שקל מגבר חדש אני מחולון נדב טלפון 0584230586 http://store.crescendoaudio.com/symphony-s800-4-4-channel/ 140 RMS לערוץ 4 ערוצים .
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן שלום . ברשותי 3 מגברים שנצברו במהלך הזמן . Celestra Fa475: כבן 6 בערך יד שנייה, אין ברשותי ניירת . 4x 75Watt/4ohm @12Vbatt 4x 90Watt/4ohm @14Vbatt4x 150Watt/2ohm @14 Vbatt 4x 175Watt/1 ohm2x 350Watt/2ohm (bridged) @ 14Vbatt אלו הם נתונים מוצהרים, מי שמכיר את המגבר יודע שהוא מסוגל ליותר מגבר שמור מאוד . מחיר: 1500 ש'ח . L.Audio s4.200.2: מגבר 2 ערוצים , כבן 5 שנים , אין ברשתוי ניירת . שימש להגברת סאב וופר . [*=left]200watts, 2-Channel Amplifier [*=left]RMS Power Output: [*=left] 4ohms: 50 watts x 2 channels [*=left] 2ohms: 100 watts x 2 channels [*=left]Bridged, 4 ohms: 200 watts x 1 channels [*=left]CEA-2006 Co…
הודעה אחרונה מאת AmStAf-, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה 3 פריטים: 1. פאנל + מערכת מקורית של פורד פוקוס 2013- 1500 שקלים. 2. פאנל משולב מסך מגע עם BLUETOOTH, GPS וכל מה שצריך. כולל את הצמה כדי להרכיב את הכל - 2000 שקלים 3. מתאם אוניברסלי כדי להפעיל כל מערכת סטריאו שקיימת דרך הלחצנים שעל גלגל ההגה (אמור לעבוד בכל רכב שיש בו פיקוד מגלגל ההגה חוץ מפורד פוקוס) - 200 שקליםהכל שלם, תקין ועובד. אני מחיפה.
הודעה אחרונה מאת m_c_ofer, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מוכר בצער רב את כל המערכת שלי עקב השבתה של הרכב מגבר 2 יציאות של Lightning Audio 400 watt דגם בולט מגבר פצצה שהגביר לי סאב בצורה נפלאה -250 שקל מגבר 4 יציאות Lightning Audio 1200 watt דגם בולט מגבר אכותי מאוד שהגביר לי 4 קומפוננטים- 450 שקל סאב וואפר PIONEER TS-W304C דגם יהלום עם קירור שמן VCCS כולל תיבה למי שמבין בדגם הזה זה לא הפיוניר הסיני של היום אלה סאב ממש מעולה ואכותי מהדגמים הבודדים האכותיים של פיוניר-400 שקל רדיו דיסק jvc kd-x50bt Bluetooth כולל דיבורית במצב מעולה נקנה מגרמניה לפני כשנתיים. 280 שקל כל הרכיבים נשמרו בקנאות. כל המערכת ניתן לבוא לקח ב 1300 שקל ניתן לקחת בנפרד את הרכיבים 0528949549 דניאל אני משוהם
הודעה אחרונה מאת Daniel Shizaf, -
- 0 תגובות
- 612 צפיות
מצב חדש דנדש! היה בשימוש בערך 4 חודשים ופורק מהרכב שנמכר. מוכר ב700 איסוף מאזור ראשון לציון. 050-350-7905 לא בשבת. פרט טכני: 18 תחנות קבועות (פריסט) תאורת מקשים כתומה כניסת USB קידמית כניסת AUX קידמית צג LCD לבן הגברה 50X4 MOS-FET קורא פורמטים: MP3 playback/CD/CD-R/CD-RW פאנל נשלף כולל RDS 2 יציאות RCA למגבר 2V ויסות ל4 רמקולים ON/OFF LOUDNESS שליטה על עוצמת באס,טרבל ובלנס הכנה לשליטה מההגה אקולייזר פרמטרי 3 מצבים
הודעה אחרונה מאת eliko412, -
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כמו שצויין בכותרת: מצבר XS Power דגם D2700 מצבר טכנולוגיית AGM פריקה עמוקה. 100 אמפר שעה פריקה פיק של 4300 אמפר חיים ארוכים של 10+ שנים המצבר בן 4 שנים, נקנה חדש. המצבר תמיד תפקד כמצבר עזר ולא היה בסביבת תא מנוע קיבל טעינה מלאה ממטען של XS Power כל חצי שנה מאז שנקנה. יש כמה סריטות על המדבקה הקדמית עקב הזזת מצבר מידי פעם - קוסמטי בלבד ולא משפיע על ביצועים אני מוכר עקב מגבלת מקום ברכב חדש מגיע עם זוג טרמינלים של TOOLMAKER METALWORKZ שמאפשרים חיבור של 4 חוטי 0 גייג' לכל קוטב. מחיר: 2000 שקל למידע נוסף מאתר היצרן לחצו כאן סאבוופר של חברת TC Sounds דגם TC2000 גודל 12" סלילים כפולים של 4 אוהם (התנגדות סופית 2…
הודעה אחרונה מאת ReZ0, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סאב — audison voce av12 כולל תיבה אטומה וגריל.מקוריים 850 שקל. קומפוננט — מורל הייבריד 6.5 850 שקל. מגבר — audison srx5 חמש ערוצים 1000 שקל. Rca knuk koncepetz — חמש מטר שתי זוגות 250 שקל. ארתור 0524421550 אשדוד.
הודעה אחרונה מאת slivko, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
למכירה Audison Bit One חדש באריזה מעולם לא נפתח. זמין בה"פ. מחיר : 2700 ש"ח המשך יום נפלא.
הודעה אחרונה מאת 205, -
- 0 תגובות
- 747 צפיות
* 4/3/2 channel amplifier * 4 x 50w RMS or tri-mode: 2 x 50W RMS + 150W for sub * 4 x 100W max or tri-mode: 2 x 100W + 300W for sub * Variable cross-over. Variable Bass Boost. * Speaker Level Input * Overload protection מחיר 300 שקלים איסוף מהקריות / נצרת עילית / עכו / יקנעם
הודעה אחרונה מאת <<MaZaFaKa>>, -
Dc level 4 12"
מאת asmily- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למכירה סאב של dc לבל 4 ללא תיבה , לפרטים O52873684O
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 0 תגובות
- 640 צפיות
אז ככה ברצוני לקנות שני סטים של קופמוננט של קומפוננט 6.5אינטש Focal R165S2 מה אתם אומרים על הסט הזה שווה לקנות ולהרכיב? או שזה סט לא משהו? אשמח לתשובות פה. תודה והמשך יום טוב.
הודעה אחרונה מאת Matan Atar, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 590 צפיות
מגבר משומש במצב טוב, כולל בורר ששולט על הבאס. נתונים על המגבר ניתן לראות פה: http://www.lanzar.com/sku/HTG414 מחיר: 200 ש"ח, נמצא בחיפה.
הודעה אחרונה מאת oleg_kra, -
סט מגברים, כולל האריזות שלהם נקנו מהיבואן כחדשים שימשו כשנתיים. כולל בית פיוז כפול המשמש כמפצל מתח(דיגטלי) אפשרות להתקנה. מחיר לכל הסט 2400 שח . תמונות בואטסאפ 0506985856 . שבוע טוב לכולם.
הודעה אחרונה מאת MA210, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נשאר לי הרבה חומר שהשתמשתי בו לבידוד הרכב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?592583-%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%92%D7%92-%D7%91-2004-OPEL-VECTRA-%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D נשאר כ 10 מ''ר נמכר במחיר עלות אשקלון לפנות ב ה''פ
הודעה אחרונה מאת vic1234, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי. בקצרה, מגבר דגם: GMA6604. מבחינת נתונים: 4 ערוצים על 60 RMS ב4 אוהם 4 ערוצים על 90 RMS ב2 אוהם 2 ערוצים על 180 RMS ב4 אוהם החזיק 2WAY מקדימה ו6X9 מאחורה. יכול גם סט נחמד וסאב נחמד. נמכר חדש סביבות 580 שקלים. יימכר תמורת ה350 שקלים. מעדיף החלפה על סט קומפוננט 6.5". מאזור באר שבע. מגיע פעם בשבועיים למרכז.
הודעה אחרונה מאת מה רע בשביט?, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
focal fpp 4100 4 יציאות של 100 rms 1000 ש"ח focal fpp 2100 2 ציאות 100 rms 800 ש"ח מחירים באמת בריצפה מי שלוקח את שניהם 1500 ש"ח 0508649266-ליאור מי של מבין באיכות של פוקל שלא יתקשר סתם רק רציניים !!
הודעה אחרונה מאת lior15y, -
- 11 תגובות
- 5 אלף צפיות
1. AUDIOCONTROL MATRIX http://www.crutchfield.com/S-JKCUEXNRUAK/p_161MATRIXG/AudioControl-Matrix-Gray.html 2. AUDUSON VRX 4.300 http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=158568 3. XETEC XIRCUIT-XI-440.5 http://skinflint.co.uk/xetec-xircuit-xi-440-5-a159220 .html טל. 052-8599933
הודעה אחרונה מאת jahbless, -
- 2 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם ... [TABLE=width: 98%] [TR] [TD]סאב של Kicker CVR 12 בתיבה גדולה הסאב במצב מעולה ביחד עם מגבר Cardinal V15 השחור גם הוא במצב מעולה עבדו ביחד!! כסט מושלם! נמכר בגלל שדרוג למי שלא מחפש יותר מדי השקע... לפרטים :0545405003 [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE]
הודעה אחרונה מאת tal247, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני מוכר את הציוד שלי עקב מעבר לחול לתקופה ארוכה,מדובר באמת על מחירי רצפה. 1.morel elate 6 3 way: גרסת ה Elate חדשים באריזה, לא נפתחו נתונים: א.טויטר http://www.morelhifi.com/product/mt350-tweeter/ ב.מיד: http://www.morelhifi.com/product/cdm880-midrange/ ג.וופר: http://www.morelhifi.com/product/elate-ti-woofers/ ד.קרוסאובר: http://www.morelhifi.com/product/mxt-380-280-crossover/ מחיר: 2000 סט הדגל שלהם , עלות של סט כזה חדש 4000+ 2. Kicker cvx 12inch: היו בשימוש כשנתיים, עובדים במצב מצויין 750RMS!. נתונים: http://www.sonicelectronix.com/item_6513_Kicker-CVX124-06CVX124.html …
הודעה אחרונה מאת tomer434, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מגברים sq נדירים! שבקושי היו בשימוש. נמצאים באריזתם המקורית עטופים בניילון 1600 ש"ח על כל מגבר. מוכן להחליף על סינגל דין של אלפיין.
הודעה אחרונה מאת crazymani, -
- 1 תגובות
- 948 צפיות
alpine 9887 במצב מעולה.נמכר כחבילה עם כבל לאייפוד/אייפון ועם קיט KTX 100EQ.זה קיט קליברציה אוטומטי שמותאם במיוחד ל 9887 עם מיקרופון והכל.הקיט חדש בקרטון ושומש רק פעם אחת! פתוח להצעות החלפה כמו הד יוניטס ומעבדי סאונד למיניהם ותוספת במקרה הצורך 850 ש"ח מחיר לכל החבילה המושלמת! נמצא בראשון. אריאל 0526632300
הודעה אחרונה מאת Spectrumos, -
- 0 תגובות
- 680 צפיות
למכירה : סט קומפוננט מחברת "Morel" דגם "Dotech" , מידה 6.5" , הסט נמכר עם וופר אחד לא תקין , לא ידוע הסיבה ואין זמן וכסף לתקן , כל שאר הסט תקין ושמור מאוד , עבד כשנתיים ללא התאמצות מיותרת ( הוגבר ע"י JBL GTO1004) , מגיע ללא הגרילים לרמקולים , המחיר האחרון הוא 300 ש"ח. לפרטים בטלפון או בפרטי. 0 חמש 4 4 שבע ארבע 5 0 ארבע 3
הודעה אחרונה מאת Hen Kertzman, -
למכירה lrx 1.1k
מאת ArikC- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
במצב מצויין, אחד ממגברי המונו הטובים שיש. 1500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סאב Infinity מסדרת ה Kappa סאב מאוד איכותי, חזק, מדוייק ופאנצ'י מכל הסאבים שהיו לי זה, בהחלט הכי טוב וממש כואב למכור אותו. מגיע בתיבה אטומה מקורית עם גריל מקורי גם כן. התנגדות 4 אום (סליל יחיד), 350W RMS 600 שח אחרון - איסוף מאשדוד -
הודעה אחרונה מאת D.A, -
- 0 תגובות
- 782 צפיות
למכירה, מגבר 4 ערוצים של Rockford Stage דגם Prime R300-4. 50 Watts x 4 @ 4-Ohm 75 Watts x 4 @ 2-Ohm 150 Watts x 2 @ 4-Ohm Bridged המגבר בפועל הפיק יותר ממה שמוצהר בנייר (החזיק לי גם סאב עם סליל כפול בגישור ולא נכנס לפרוטקשיין), הוא איכותי ועדיף מכל V12 ו V18 שנמכר פה בקבוצה. המחיר הוא 400 שקל והאיסוף מאשדוד. עבד לי ברכב למשך שנה ונמכר בעקבות שידרוג. 053-33-47-495 מוני. אם אני לא עונה, להשאיר הודעה. למי שלא יודע למה הוא מסוגל, יכול לקרוא כאן ביקורותhttp://www.amazon.com/Rockford-Fosgate-R300-4-…/…/B001P85IV2 תמונות בפייסבוק - https://www.facebook.com/groups/110375622668366/permalink/196298904076037/
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
- 1 תגובות
- 794 צפיות
למכירה מתאם USB וחיבור AUX למערכת מקןרית של סוזוקי סוויפט. מתאים לשנים 07-12. לא נפתח מעולם, תציעו מחירים...
הודעה אחרונה מאת sabach2, -
- 2 תגובות
- 996 צפיות
למכירה סאב במצב חדש כמעט ולא נעשה בו שימוש Idmax 12" 1000 rms 1 ohm מגיע בתיבה קטנה אטומה הסאב מאוד עוצמתי ואיכותי לפרטים נוספים אך ורק בפלא לא עונה בפרטי אזור צפון 0508107587 ניתן להתקשר בכל שעות היום מתי.
הודעה אחרונה מאת Mati0608,
-
מי מחובר 74 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 328 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- makatuvkan
- Avia
- Maviv
- mcshmupi
- פינדר
- borsood
- לירון .ה.
- asmily
- Derish
- שלמה.נ.
- biggie
- omerkot
- farkash7
- NickName1
- Ohad91
- DubelBoom
- 2006Marko
- matan_mil
- Una Macchina
- NEW10
- VromVrom
- ELI001
- hgilad123
- IsraelR
- אלעדית
- דובצע
- TZR84
- ברונקו
- chezik
- עוזי ל
- דוב המערות
- Igalz
- fatboy1340
- אהרן ג
- viper83
- Itzik-b
- `Infinity
- yohai71
- yuvk
- פיזיקאי שימושי
- גולדן191
- ntd
- סולל הדרך
- Rongaflugen
- igor8s
- gadik6
- David32
- RK
- נעם101
- שחר 1
- tan tan
- Haim_gds
- danbr
- epiphone
- beresford
- amosbmw
- Spongebob
- mottis
- דניאל1983
- EliC25
- Matan1515
- Shay_u
- Liquidator
- zaf
- Ragnar
- Supertigre
- zvit
- DIVON
- Shay Shd Dave
- yoelb
- GTI33
- Or1999l
- יובל .מ.
- davemustaine87
