מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המגבר: 700 הסאב: 400 איזור מכירה בחיפה אפשרי להפגש בחדרה במהלך היום. 542386500אפס
הודעה אחרונה מאת master, -
- 0 תגובות
- 827 צפיות
אז לכל מי שמכיר ולכל מי שלא (מוזמן לבדוק באתרים בחו"ל) סט ברמה גבוהה מאוד, לדעתי אחד הסטים ההכי טובים שיוצרו אי פעם בתצורה של 2 חלקים! היה בשימוש קצת פחות משנתיים, מגיע עם הכל, לא חסר חלקים. הכל בשלמותו, אין קרעים,שקעים וכו'... מי שרציני,אך ורק רציני ויודע על מה מדובר שיתקשר. סט שנמכר באיבי סביבות 3900 ! טלפון : 0544931355 , מארק ! אזור מרכז.
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
בגודל 51cmX31cm מחיר 200 שקל איסוף מרעננה או נתניה אפס חמש ארבע 2279587 יורי
הודעה אחרונה מאת sh33p, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
HU - CDE-148EBT Monoblock : PDX-1.600 AMP 4 CH : MRV-F345 2/3/4 CH AMPLIFIER קבל דיגיטלי של POWER-ACUOSTIK 2.0 FARAD , עם אולטרה באמצע . SubWoofer 12inch : Image Dynamics IDQ 12D2 V.4 צרו קשר בהודעה פרטית .
הודעה אחרונה מאת Stas'Ka, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי , עושה ניקיון במחסן ומוכר שאריות מפרויקט שנגמר : 1. יש לי חבילה חדשה + עוד רבע חבילה בערך של יריעות איטום מתוצרת Daynamat והסוג הוא Extreme - היותר עבה ואיכותי , אני זוכר שזה עלה לי סביבות ה 300 ש',ח לחבילה , אני מוכר חבילה ורבע ב 200 ש''ח !! 2. יריעת איטום יעודית עבור קיר האש - זאת יריעה עבה במיוחד וחסינה מחום - לי היא עלתה 250 ש''ח - אני מוכר אותה ב 100 ש''ח. אלו הם מחירי בדיחה , ולכן המחיר הוא סופי . אני מחיפה , עדיף להתקשר בשעות הערב . 054 79 77 486
הודעה אחרונה מאת Emanuel5, -
- 2 תגובות
- 958 צפיות
סאב חזק ועוצמתי - מיוצר בארה''ב - והחלק הכי טוב שהוא כמעט חדש !! אני קניתי אותו לפני מספר שנים , אבל עקב צורך במקום בבגאז' הסאב מצא את עצמו שוכב במחסן עטוף וסגור , למעשה הוא היה מחובר פחות מחודש נקנה בזמנו מהיבואן ב 1400 ש''ח !! המחיר פשוט בדיחה ואין עוד לאן לרדת , אז מי שמעוניין שיקח בחשבון שזה המחיר הסופי ! אני מחיפה . 054 7 9 7 7 4 8 6
הודעה אחרונה מאת Emanuel5, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
סט קומפוננט PIONEER דגם TS-C1325 סט קומפוננט מבית PIONEER בעוצמה של 160W וואט נותן למוסיקה צלילים מדהימים, ע"י קרוס אשר מחלק את הצלילים הגבוהים והנמוכים, הסט הינו מורכב כולו מרכבי טיטניום אשר הינם רכיבים ברמה גבוהה של פיוניר שמור לא מילד ממבוגר , 500 ש"ח איסוף כפר יונה / נתניה 0533-888877
הודעה אחרונה מאת PUMADOG, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי למכירה ציוד שמור מאוד, סאב של JL-AUDIO, קומפוננט מורל היבריד אוביישן, מגבר JBL ומגבר של FHASE. כל הרכיבים שמורים ביותר ונמכרים עקב מעבר לרכב עם מערכת מובנת ואיסור מהאישה לתפוס מקום בבגאז מחיר עבור כל הציוד - 4,500 ש"ח. ראובן - 052-4528360
הודעה אחרונה מאת REUVEN_Z, -
- 1 תגובות
- 836 צפיות
היי למכירה 2 זוגות קומפוננטים איכותיים. זוג של morel tempo 120w וזוג של soundstream xsc6 150w מגבר 5 ערוצים soundstream xta600.5 כל זוג קומפוננט- 450 שח מגבר - 500 שח אופציה להחלפה בדאבל דין איכותי - לא סיני. נא לא לשלוח ה"פ בבקשה אלי 0536262100
הודעה אחרונה מאת cabrio, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
דגם VMAX 10 מחיר 250 ש"ח כולל תיבה 0504440788 - איתי
הודעה אחרונה מאת סאונד בראש, -
- 1 תגובות
- 631 צפיות
450 ש"ח. למי שמכיר את הדגם אין צורך לפרט יותר מדי. לא צבר הרבה שעות עבודה וכל פונקציה מתפקדת בדיוק כמו שצריך. מוכר בגלל שאין לי בו צורך. 0523098339 בברכה.
הודעה אחרונה מאת MASTER-BABA, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה 2 מגברי ארק אודיו 4 ערוצים מגבר איכותי וחזק בעל ביקורות חיוביות רבות נמכר עקב שלילה ומכירת הרכב היה בשימוש כשנה בערך דורש מחיר כחצי ממה שעולה בחנות פחות או יותר. מחיר למגבר 1-שח1400 2 מגברים-2400שח 052-7462283
הודעה אחרונה מאת Eran Harpazz, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מוכר מגבר של hertz he 4.1 וקומפוננטים של MOREL VIRTUS 602 תציעו מחירים
הודעה אחרונה מאת daniel.S, -
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
סאב של קנווד סאב בהזמנה אישית הדגם הזה אין בארץ!! סאב מהסידרה הכי הכי גבוה של קנווד מסידרת אקולון הסאב עשוי מקרבון בשימוש חודשיים חדש בקופסה שלו.. בלי סריטה קטנה עוצמה מטורף של 600rms ו2000 ווואט נתוניתם יבשים של הסאב 12" Dual 2 Ohm eXcelon Series Subwoofer Power Handling: Peak: 2000 watts RMS: 600 watts [*]Impedance: Dual 2 ohm [*]Carbon glass fiber cone woofer [*]Rubber surround [*]One-side terminals [*]Rubber magnet cover [*]Dual magnet drive [*]Super linear spider [*]Push terminals [*]Removable gasket [*]Heat transfer structure design [*]Dual 2 ohms voice coil [*]Frequency response: 25-800 Hz [*]Sensitivit…
הודעה אחרונה מאת tal247, -
- 0 תגובות
- 917 צפיות
מכשיר ברמה גבוהה מאד,חדש לחלוטין. 1950ש"ח. 054-5361638 https://www.caraudiocentre.co.uk/product_m-clarion-nx404_p-32539.htm#
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
- 1 תגובות
- 751 צפיות
אהלן, למכירה מס' דברים עקב רכב שעבר תאונה. מגבר Massive Audio BX4 - מחיר 800 ש''ח. אין שריטה או חלק שלא עובד. רמקולים Ground zero GZCF 710SPL 7X10 - ימכר ב 800 ש''ח בני חודשיים. הותקנו ונקנו ע''י ישראל לוי. סאב Kicker 12" עם תיבה - 300 ש''ח. משענת יד לאיביזה 6J עם ב4 ברגים, אופציית כיוון גובה ומרחק וכמובן שטח אחסון נוסף - 400 ש''ח. למי שמעוניין לקבל תמונות ועוד מידע - שישלח ה''פ ומשם יתקדם. אזור דרום-מרכז ואין לי אופציה להגיע למקום שלא בעיר שלי.
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
- 1 תגובות
- 859 צפיות
נמכר עקב חוסר שימוש. נתונים על המגבר: http://www.celestra.it/eng/products/schede/FA2150x.pdf ישנה קבלת רכישה של המגבר. דורש 1000 ש"ח. נמצא באיזור ירושלים. אפס חמש שתיים 8755544
הודעה אחרונה מאת Oren da man, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה דאבל דין של חברת pioneer Avh 8450bt. מדובר על מכשיר מהסידרה הגבוהה, המכשיר נקנה בארץ דרך היבואן המורשה. תמיכה מלאה בעברית, מגיעה עם כל האביזרים הנילווים כגון מיקרופון ושלט. תומך בדיבורית bt כולל הצגת אנשי קשר בעברית. המכשיר היה מותקן כחצי שנה ופורק עקב החלפת רכב. דורש 1700 ש״ח גמיש. טלפון: 0528183057 גר באיזור הצפון ומגיע כל יום לחיפה. נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
הודעה אחרונה מאת re'em1, -
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
למכירה הרכיבים הבאים : Processor : Audison Bit One - במצב מצוין מגיע עם כל החיבורים ללא אריזה. Amp : McIntoshMc440M - מגבר 6 ערוצים בין הטובים שיוצרו אי פעם , עובד מצוין. Mono : Nuclear GZNA 1.2500 - מונו חזק מאוד מאוד , מגיע באריזה עם כל הניירת. Comp : Rainbow GL-C6.2 - סדרת הדגל של ריינבו צליל קריספי וצלול מגיעה באריזה עם כל הניירת. Comp2 : SL-C6.2 Pro - סדרה מגבילה ל הרץ היי אנרגי , צליל צלול ומעודן , מגיע באריזה עם כל הניירת. Sub : JBL W12GTIMKII - חובה לשמוע אחד הסאבים הכי טובים שיצא לי לשמוע SQL מדהים (כהשווא ישירה מעדיף אותו על פני JL W7 , HERTZ MILA , DC LVL 3/4). חיווט מלא , הכולל כבלים לרמקולים כבל חשמל 0 גייג , RCA וכו... (המער…
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
- 0 תגובות
- 979 צפיות
שלום לכולם! בעקבות מעבר דירה עשיתי סדר בציוד שהיה בשימוש קצר ברכבים קודמים והחלטתי להוציא למכירה. 1) מגבר 4 ערוצים Tru Technology מדגם S44 מחיר מבוקש - 850 ש"ח 2) טוויטר Morel Supremo - לא היה בשימוש !!! מחיר מבוקש - 950 ש"ח 3) טוויטר - Hybrid Audio Legatia L1 מחיר מבוקש - 850 ש"ח 4) וופר/מיד ריינג' - Hybrid Audio Legatia L4 מחיר מבוקש - 1,100 ש"ח 5) וופר - Hybrid Audio Legatia L6 מחיר מבוקש - 1,200 ש"ח מחיר מיוחד לכל הסט ביחד (L1,L4,L6) במקום 3,150 ש"ח רק 2,750 ש"ח 6) מעבד סאונד (פרוססור) ALPINE PXA-H710 כולל יחידת שליטה RUX-C701 , כבל שליטה ארוך וכבל Ainet מחיר מבוקש - 1,250 ש"ח בלבד…
הודעה אחרונה מאת papirus, -
- 0 תגובות
- 753 צפיות
קומפוננט 6.5 של הרץ xl סט ברמה גבוהה . חדש בחנות 2000 במצב חדש בקושי עבדו 1
הודעה אחרונה מאת סהר#, -
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מערכת חדשה בקרטון לא נפתחה כלל דגם zi-622m מסך בגודל 6.2" כולל בלוטוס יציאה למגברים אופציה לשליטה מההגה ואופציה למירורלינק זמין בנייד 0527070140 אסיף
הודעה אחרונה מאת asif84, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה ציוד שהיה מותקן בסוזוקי אלטו שלי. כלל הציוד במצב מצוין וללא אף שריטה. עבד ביחד בעומסים נמוכים יחסית (GAIN נמוך במגבר, שמעתי תמיד בווליום סביר): 1. רמקולים Morel Tempo 6.5 קומפוננטים, בני 4 שנים. הטוויטרים באים עם מתאם (שניתן להורידו) ל-4" שיצר יוסי אלפיין (היו אצלי בדש-בורד במקום הרמקולים המקוריים של הרכב). 300 ש"ח. 2. רמקולים Morel Tempo 6.5 קווקסיאלים, בני שנתיים. 400 ש"ח. 3. מגבר 5 ערוצים Rockford Fosgate R600X5 בן שנתיים. שש מאות וואט בעבודה עם 2 אוהם (בפועל 719 וואט לפי מדידת היצרן). מצוין ל-4 רמוקולים וסאב / סט אפ אקטיבי 2-WAY וסאב. 1300 ש"ח. 4. HU של אלפיין - CDE-174BT בן שנתיים. שתי יציאות RCA, כניסת בלוטוס (דיבורית ואודיו), AUX ו-USB.…
הודעה אחרונה מאת מלקק מתכת, -
- 1 תגובות
- 814 צפיות
זוג רמקולים פיוניר 6-9, דגם TS-A6974S מאוד איכותיים,סאונד נקי ואיכותי! שמורים במצב מעולה. מוכר עקב אי שימוש,סתם יושב אצלי בבית. באיזור המרכז 0543077540 150 מחיר סופי. לא להתקשר בשבת. חתימה טובה לכולם
הודעה אחרונה מאת sniper434, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אז כן, לאחר המעבר לסאב וופר מתוצרת AUDISON סדרת THESIS דגם TH10 הנקרא גם BASSO. אני מוכר את הארק אודיו בלאק שלי מאחר ואין לי מה לעשות איתו, סתם שוכב, צובר אבק. חוות דעת וסיקור שלי עליו תוכלו לקרוא כאן. אם לקצר - מדובר בסאב וופר טהור לSQ הוא מותקן בתיבה המינימלית שלו - 0.6CF תיבה פצפונת ביחס לסאב 10 אינטש כמו שאפשר לראות בתמונות היא נכנסת בפועל בבלטה של 30*30 אם כי בתמונות היא מונחת בין לבין - היא נכנסת. הסאב וופר בתצורה הזו הוא סופר טונאלי (מוזיקלי) - עמוק מאוד ונעים מאוד אבל לא ממש נותן מכת פטיש חזקה. למי שאוהב שהסאב וופר מרגיש כמו השלמה טובה מאוד למידבאסים מקדימה - זה באמת אחד הסאבוופרים המצויינים יותר שיצא לי לה…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה סאב DC Audio Level 5 בגודל 12 אינץ' שמור ביותר לא הופעל מעולם על מתח מתחת ל 13.4V. הופעל על DC 3.5K. נמכר יחד עם התיבה 1.5 Cubic feet מכוונת ל 34HZ מושקעת דאבל באפל מידות חיצוניות נוחות כמעט לכל תא מטען של כל רכב. 142.3 DB נמדד בהפעלה הראשונית. כמו כן נמכר XS POWER D3100 מטופל ושמור. 4000 - על הסאב והתיבה. 2500 - על המצבר. גמיש נא לפנות בהודעה פרטית. חייב להמכר עקב אי שימוש של המערכת.
הודעה אחרונה מאת As-21, -
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי למכירה ציוד היי אנד איכותי ground zero uranium gzua 4.150sq - מגבר ברמה מאוד גבוהה, מוצהר 110RMS לערוץ , מומלץ ל SQ. dls cc-2 - מגבר SQ מוצהר 110RMS לערוץ, איכותי מאוד, הגביר וופרים AD W600 ללא בעיה. טוויטרים AD MM1 קירור אוויר - הסדרה הכי גבוהה שלהם. מידראנג' AD M35NEO וופר AD W600 - וופר מעולה! קורות לפולו 2003-2008 - מותאמות לטוויטרים בגודל של MM1 ומיד AD M35NEO - ינתנו מתנה לרוכש הסט. הצעות מעניינות לפרטי, אזור מרכז . תודה
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
- 15 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
2 יציאות למגבר 4X53 וואט כלל שלט מכשיר צבעוני מצב חדש לגמרי תקין אפילו ניילון יש על המסך מורכב ברכב ללא כל שימוש ויש את הקופסה . מחיר 750 וזה מחיר בגלל שהו מורכב ברכב למרות שלא בשימוש ! ניתן לבוא לבדוק .
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
- 0 תגובות
- 792 צפיות
סדרת KAPPA - הכי גבוהה של אינפיניטי, סאב חזק מדוייק מאד, נציל עם תיבה אטומה וקטנה 350W RMS תיבה מקורית של יצרן כמו בתמונה מצב מצויין, מתחייב לתקינות, לא עבר שום תיקון או מגע יד. ניתן לשמוע ברכבכם לפני קניה. מחיר 550 מראשון לציון 0525042226
הודעה אחרונה מאת optisub, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה סאב IDMAX 12 בעל 2 סלילים 4 אום. הדגם יוקרתי CHROME ניתן להתקינו הפוך, מדהים ביופיו וחזק במיוחד. למי שלא מכיר הסאב הוא 1000 WATT RMS ב 2 אום. תיבה 34 ליטר אטומה בעובי 23 מ"מ מחוזקת בכ100 ברגים וסיליקון כבדה ואיכותית! בין הסאבים הכי מדוייקים שהיו בארץ! SQ טהור ואם רוצים SQL אפשרי בהחלט. בנוסף מוכר את המגבר מונובלוק של ROCKFORD דגם 1000.1 BD הכסוף מהאולד סקול. מגבר שמוצהר 1000 RMS ב2 אום בפועל מוציא יותר! הסאב והמגבר במצב מצויין לא עברו התעללות (אני לא פאנאט של באסים). הציוד נמכר עקב החלטה מאוד קשה, לא ממהר למכור כך שלא צריך לבוא בהצעות הזויות. סט כזה יכול להעיר מתים עם קצת רצון . דורש על שניהם 2300 ש"ח. בנפרד כל אחד 1300 ש"ח. לי…
הודעה אחרונה מאת mitsugli,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 325 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NickName1
- AmitGo
- ELIA56
- נולד לליסינג
- Derish
- קיורטוש אוטומוטיב
- קורן בן אשר
- הרקוליטו
- David32
- דובצע
- Pavlik
- מי
- mikyl
- zibib
- omerkot
- מייק24
- PASHUT
- `Infinity
- FROGIE
- AUDIO KING
- מלטבשי
- נהג מירוצים ותיק
- Mech Morphix
- RK
- Nico62
- Jeka88
- גולדן191
- sfargol
- אודי זק
- אופיר71
- עוזי ל
- רוברטמלכין
- פאר האורה
- AviorXD
- shilo_v
- eladts
- Cherniy Bumer
- Ctzvi
- zvit
- nir eli
- srool
- ELI001
- BoazB11
