מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
מוכר רמקולים OEM Skoda Octavia II 1Z Yeti DOOR SPEAKER WOOFER SET 2X 5L0035411A קניתי עבור יטי כדי להתקין בדלת אחורית אבל מסתבר שהם גדולים וכנראה הם עבור דלת קידמית. קניתי משומשים מאיבי מחיר 100 לזוג
הודעה אחרונה מאת andreyla, -
- 5 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
למכירה הרכיבים הבאים : Processor : Audison Bit One - במצב מצוין מגיע עם כל החיבורים ללא אריזה. Amp : McIntoshMc440M - מגבר 6 ערוצים בין הטובים ביותר שיוצרו אי פעם , עובד מצוין. Mono : Nuclear GZNA 1.2500 - מונו חזק מאוד מאוד , מגיע באריזה עם כל הניירת. Comp : Rainbow GL-C6.2 - סדרת הדגל של ריינבו צליל קריספי וצלול מגיעה באריזה עם כל הניירת. Comp2 : SL-C6.2 Pro - סדרה מגבילה ל הרץ היי אנרגי , צליל צלול ומעודן , מגיע באריזה עם כל הניירת. Sub : JBL W12GTIMKII - חובה לשמוע אחד הסאבים הכי טובים שיצא לי לשמוע SQL מדהים (כהשווא ישירה מעדיף אותו על פני JL W7 , HERTZ MILA , DC LVL 3/4). חיווט מלא , הכולל כבלים לרמקולים כבל חשבל 0 גייג , וכל מה שצר…
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חג כשר לכולם ;] אז ככה - אני מוכר : 1. קומפוננט - מורל ELATE 2WAY וופרים + טוויטרים ללא קרוס (חובר אקטיבית) - 900 שח 2. סאב וופר - JBL GTO1204BR + תיבה מקורית איכותית מאוד ! - 700 שח 3. קומפוננט FSA216 MB QUART כמעט חדשים הורדו מרכב שנמכר - 250שח 4. כבל RCA AUDISON - לקומפוננט - 50 שח ליח' (יש 2 ) 5. כבל RCA AUDISON - לסאב - 60 שח 6. כבל חשמל 4G באורך של 5 מטר + בית פיוז ופיוז תואם - 60 שח . ***יש גם אפשרות לכבלים איכותיים לרמקולים במחיר סמלי (כבלים עבים איכותיים) 7. מגבר JBL GTO752 - מגבר 2 ערוצים לסאב (אפשר לחבר בגישור) . 350 שח . 8. מגבר PULSE AUDIO - מגבר 4 ערוצים סיני, אבל עושה את העבודה מעל המצופה ! - 200 שח . 9. רדי…
הודעה אחרונה מאת DB9, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 660 צפיות
שלום רב, למכירה מסך מגע עם כניסת VGA ו AV עם שלט רחוק, מותקן בתוך אריזת דבל דין, בעבר שימש ל CAR PC, מסך במצב תקין לגמרי ואמין מאד. לבוא ולקחת ב 250 ש"ח. המסך נמצא ברעננה,יכול להביא גם להרצליה.
הודעה אחרונה מאת Sparx, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, המונובלוק רוקפורד פוסגייט למכירה מסדרת פאנצ' הטובה (לא פריים!). ידחוף בקלות גם סאב/סאבים בהספק גבוה יותר מ 1000 וואט RMS ובפועל ייתן הרבה יותר מהמוצהר. המגבר במצב מעולה ויוצר בארה"ב. מגיע עם שלט (נרכש בנפרד). לינק: http://www.rockfordfosgate.com/products/details/p1000-1bd אני דורש 1400 ₪ , גמיש לרציניים. תמונות מצ"ב. נא להשאיר הודעה ואחזור. תודה
הודעה אחרונה מאת RapidTSI, -
- 0 תגובות
- 782 צפיות
הסאב של חברה earthquake דגם SZ10 אני בספק אם יש עוד מישהו בארץ עם סאב כזה. בגודל 10 אינץ' כולל תיבה קטנה אטומה. 750RMS 1500W מי שמעוניין שיצור קשר 052309833 תשע בברכה.
הודעה אחרונה מאת MASTER-BABA, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה שני הרכיבים בכותרת
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 0 תגובות
- 621 צפיות
כחדשים, 500 ש"ח
הודעה אחרונה מאת zilbermm, -
- 0 תגובות
- 731 צפיות
נמכר ב100 שקלים. חיצונית במצב חדש-אין שריטות על הפלסטיקה. (בתמונה זה אבק..) הבעיה? בעקבות ניסיון (שלא הצליח) להשתיל נקסוס 7 נחתכו תושבות הפלסטיק שאמורות לקבע את מכשיר המולטימדיה עצמו. ניתן בעזרת מחשבה יצירתית להדביק את המכשיר למקומו ולהינות. 052-2670010 שי זמין ברחובות-קריית גת.
הודעה אחרונה מאת שי .מ., -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
רדיו דיסק מהיותר איכותיים שפיוניר הוציאו מהישנים והטובים של פעם. הרדיו במצב חדש חדש ישב בארון עטוף בניילון הרבה זמן , למעוניינים 800 שקל 0526433658
הודעה אחרונה מאת 123bar, -
- 9 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
כל מיני דברים שנאספו אצלי CD Clarion HX-D1 גירסה יפני Adzzest 1600 שייח http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/Car_audio/HX-D1.jpg מידבאס CDT http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/Car_audio/IMG_20131110_182013_zps38a5edb0.jpg http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/Car_audio/IMG_20131110_181939_zps5b0a5825.jpg 650 שייח מידבאס Legatia L6 http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/Car_audio/IMG_20131109_200444_zps375bc229.jpg http://img.photobucket.com/albums/v653/titiyevsky/Car_audio/IMG_20131109_200432_zps351f687c.jpg 1000 שייח מגבר Steg K2.01 2X105 W http://img.photobucket.com/albums/v6…
הודעה אחרונה מאת stich, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
Audiotec Fisher Brax 1.1 לא בטוח שיש טובים יותר 1600 שייח כחדשים
הודעה אחרונה מאת stich, -
- 1 תגובות
- 720 צפיות
שלום לכולם! בעבר חבר פורום יקר תרם לי את התיבה הזאת ומאז היא יושבת אצלי ללא שימוש, מהסיבה שקניתי משהו קצת יותר רציני ... אם מישהו רוצה את התיבה הוא מוזמן להגיע ולקחת אותה. איזור ירושלים 05466892OO אוהד
הודעה אחרונה מאת -Negative-, -
- 0 תגובות
- 804 צפיות
מציאה לבוא לקחת 1500 שקל חדש לא שומש מעולם . עלה לי 1800 אחרי מיסים ומכס והכל . מוכר כי מכרתי את הרכב כל הקודם זוכה מתחייב על מגבר שהוא חדש 0584230586 טלפון. נדב אני מחולון [h=2]http://store.crescendoaudio.com/symphony-s800-4-4-channel/[/h]140 RMS לערוץ אמיתיים .
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למכירה או החלפה Focal KRX2 חדשים מעולם לא התקונו בקופסא המקורית יש מספר סידורי נקנה בארץ... מעוניין להחליף ב סט שלושה חלקים של Focal krx3 2400 ש"ח Alpine 9855R עם תחנות ישראליות שלט מתאם והכל 900 שח Phase rvolution rs4 100x4 מגבר 4 ערוצים אגדי ומעולה פשוט מגבר נפלא וחזק לא מתחמם ואף פעם לא עשה לי בעיות , מdבר גרמני מבית Phase linear 1500 ש"ח להצעות פניות בפרטי
הודעה אחרונה מאת Themanwithnoname, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה שני סבים JL Audio 10w1v2-4 כולל שני בניות סטאלס מיוחדות לסיויק האצ'בק 96-00 http://intl.jlaudio.com/10w1v2-4-car-audio-w1v2-subwoofer-drivers-92072 כל אחד 300rms רומן 0506445272
הודעה אחרונה מאת vrstudio, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הסאב במצב פנטסטי, ניתן להתרשם מהתמונות. ניגן במשך מעט מאוד זמן ובמצב קוסמטי מושלם. הסידרה החדשה, עוצמה של 750W RMS, שני סלילים של 4 אוהם ניתן לעבוד ב 2 אוהם סופי. קצת נותונים יבשים - Sub Woofer Size: 12 RMS Wattage: 750 + Voice Coil: Dual 4-Ohm Sens (1w/1m): 84.22 19.0mm X‐Max by 70% BL method one‐way (38.0mm peak to peak) Overall Diameter w/ Gasket: 12 5/8" Top Mount Depth: 6.5" Cutout Diameter: 11 1/8" Displacement: 0.14ft^3 FS (Hz): 33.96 Recommended Sealed Box: 1.0 ft^3 (Yields F3 of 46 Hz) Recommended Ported Box: 2.0ft^3 (Tune to 35Hz, yields F3 of 28Hz) המחיר הינו 1000 ש"ח, לא גמיש בכלל אפשרות החלפה במונו בלוק ש…
הודעה אחרונה מאת תמיר.ז, -
- 1 תגובות
- 962 צפיות
למכירה alpine 9855 כוללת הרחבה לאייפון/אייפד/אייפוד (תואם גם את החדשים). מנסיון עובד מעולה עם ה6s. מערכת במצב מעולה, שמורה ועם איכות סאונד מדהימה. 1000 ש״ח יובל 0502596347 (אשמח אם אחד המנהלים יוכל למחוק את ההודעה הנוספת שקיימת פה)
הודעה אחרונה מאת yuvalg85, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגברים crescendo S800 4/CHANEL לא שומש רק נקנה ומכרתי את הרכב 1500 שקל Polk Audio PA330 מגבר 2 ערוצים כמו חדש 550 ש'ח סאב DC AUDIO LEVEL 4XL בקושי עבד וגם שעבד עם מגבר 1500W 2800 ש'ח עם תיבה ענקית טוויטרים של crescendo FT1 2 ב500 כמו חדשים סופר טוויטר מי שמכיר חזקים מאוד וופרים של hi energy xl עם קרוסים 900 ש''ח 0584230586 נדב אני מחולון אני מתחייב על כל הרכיבים שהם תקינים 100 אחוז חלקם חדשים לגמריי חלקם שומשו נמכר כי מכרתי את הרכב ועברתי לקטנוע ולצערי אני לא רואה באופק שהקנה כאן רכב אז אין טעם להשאיר את המערכת .
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 945 צפיות
המערכת הינה 7" ומתאימה לכל רכבי פולקסווגן ומתחברת לצמה המקורית ברכב. המערכת כוללת: מסך מגע דיגיטלי ברזולוציית HD 480X800 DVD GPS מובנה כולל תוכנת ניווט מקלט רדיו דיגיטלי AM/FM סטריאו מגבר 50WX4 דיבורית בלוטוס BLUETOOTH מובנה חיבור לדיסק און קי USB חיבור למסכים נוספים חיבור למצלמת רוורס חיבור למקלט טלוויזיה לוויני חיבור למגבר חיצוני שליטה מגלגל ההגה המערכת מותקנת כרגע בפולו 2012 מחיר מבוקש 3,000 ש"ח לפרטים נוספים 054-4978242 אודי
הודעה אחרונה מאת bodedon, -
- 0 תגובות
- 631 צפיות
למכירה או החלפה 2 סטים מורל מקסימו גודל 6.5 חדשים!! ירדו מהרכב שלי שמכרתי. מחפש החלפה בקומפוננטים 5.25 לרנו.. מוכן להוסיף כמה שקלים.. אזור מרכז אבל נוסע לכל מקום.
הודעה אחרונה מאת ron_man, -
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
למכירה mono block Phoenix Gold Xenon X600.1. זהו מגבר בעל רכיבים נדירים ואיכותיים במיוחד,מומלץ לחקור קצת. 1400 ש״ח. אסף 0508275005.
הודעה אחרונה מאת asafcohen80, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה GENESIS MONOBLOCK ,Series III, חדש סגור בקופסא. אחד המונובלוקים הטובים בעולם מיוצר באנגליה בעבודת יד, מגיע עם תעודת לידה באס קונטרול מברג וברגים. מאוד נדיר למצוא כזה בישראל, מיובא מאנגליה. http://www.amazon.co.uk/Genesis-Series-3-Monoblock-Amplifier/dp/B00Y71I4Z6 שוכב אצלי כבר זמן מה חדש וכבר אין לי רכב אז אין לי בו שימוש, ימכר להצעה רצינית..
הודעה אחרונה מאת shaposh, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
סט איכותי ועצומתי מאוד 150W RMS ונצילות של 92db. הסט במצב חדש, עבד אקטיבי ע"י JBL MS8 (הקרוסים עדין חדשים לא שומשו מעולם) והוגבר ע"י EP4 זאת אומרת שמעולם לא הגיע קרוב אפילו לקצה היכולות שלו. המחיר בהתאם למצב הסט. תמיר, 054 שש מאות ארבע מאות שבע.
הודעה אחרונה מאת תמיר.ז, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי לבעלי רדיו מקורי. מאפשר המשך שליטה על הרדיו מהסטיק שנמצא מאחורי ההגה. כחדש, היה בשימוש כחצי שנה. מוכן גם לסייע בהתקנה. דורש מה שעלה לי 200 ש"ח. אריאל 058-4405533. לא בשבת.
הודעה אחרונה מאת BigMak, -
- 1 תגובות
- 838 צפיות
kicker cvr 12 האפור הדגם היותר חדש, מגיע בתיבה מקורית מצב מצויין ותקין לחלוטין. מחיר 600 ש"ח מירור לינק מגלקסי 2-6 שומש פעמים בודדות 240 שח מתאם הגה לסיאט איביזה 13 כרגע עם מתאם לjvc שקע- תקע ללא כל חיתוכים אפשר להתאים לכל דאבל דין מותג מחיר 330 ₪ רדיו מקורי איביזה 13 תקין ופורק להתקנת מולטימדיה מחיר 350 שח אני מרמלה עובד בראשל"צ 05-0-6-8-6-3-6-33
הודעה אחרונה מאת elad11, -
- 0 תגובות
- 762 צפיות
שלום לכולם !! מוציא למכירה מגבר 2 ערוצים CELESTRA fa2150x - אין צורך לפרט כי מי שיודע ומחפש - מצא !!!! ______________________________________________________________________ רדיו דיסק- ECLIPSE CD5030 - אין צורך לפרט כי מי שיודע לא ישאל שאלות !!! - עלה חדש 2500 ולצערינו אין אותם היום (יש קבלה) מחירים אתם מציעים !!!! 052-30983 שלוש תשע - דים בברכה.
הודעה אחרונה מאת MASTER-BABA, -
- 1 תגובות
- 605 צפיות
למכירה alpine 9855 שכולל הרחבה לאייפון/אייפד/אייפוד - מתאים גם לדגמים החדשים (עובד לי מעולה עם 6s( המכשיר שמור מאוד ובמצב מצויין, איכות סאונד מעולה, נמכר עקב מעבר לרכב חדש עם מערכת מובנית. 1500 ש״ח יובל 050259634
הודעה אחרונה מאת yuvalg85, -
- 0 תגובות
- 724 צפיות
מצב חדש
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
Kenwood kiv 700
מאת ProCC- 1 תגובות
- 837 צפיות
רדיו דיסק חזק של Kenwood היה בשימוש חודש , הוחלף עקב מעבר לדאבל דין . אפשרי מזומן / החלפות על מגבר וסאב . 0-52-4-88-1447
הודעה אחרונה מאת ProCC,
-
מי מחובר 74 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 328 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- makatuvkan
- Avia
- Maviv
- mcshmupi
- פינדר
- borsood
- לירון .ה.
- asmily
- Derish
- שלמה.נ.
- biggie
- omerkot
- farkash7
- NickName1
- Ohad91
- DubelBoom
- 2006Marko
- matan_mil
- Una Macchina
- NEW10
- VromVrom
- ELI001
- hgilad123
- IsraelR
- אלעדית
- דובצע
- TZR84
- ברונקו
- chezik
- עוזי ל
- דוב המערות
- Igalz
- fatboy1340
- אהרן ג
- viper83
- Itzik-b
- `Infinity
- yohai71
- yuvk
- פיזיקאי שימושי
- גולדן191
- ntd
- סולל הדרך
- Rongaflugen
- igor8s
- gadik6
- David32
- RK
- נעם101
- שחר 1
- tan tan
- Haim_gds
- danbr
- epiphone
- beresford
- amosbmw
- Spongebob
- mottis
- דניאל1983
- EliC25
- Matan1515
- Shay_u
- Liquidator
- zaf
- Ragnar
- Supertigre
- zvit
- DIVON
- Shay Shd Dave
- yoelb
- GTI33
- Or1999l
- יובל .מ.
- davemustaine87
