מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מעולם לא הותקנו ברכב. נקנו לפני מספר חודשים ומאז סגורים בקופסא. הרמקולים נמכרים במחיר של 6500₪, אני מבקש 5500₪. 0548001910 - דור
הודעה אחרונה מאת barca150, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגבר של חברת רוקפורד דגם P450.4 כשמו הוא 4 ערוצים. נותן לפי תעודת הלידה באזור ה90RMS לערוץ ו250RMS בגישור - חזק מהמוצהר! הגביר morel hybrid ללא קושי היה על ג'יין נמוך. לעולם לא נכנס לפרוטקשן, במצב מעולה! מגיע עם הניירת + 2 פיוזים. קרוסים MX22.4 וטוויטרים MT22 של חברת מורל, דגם HYBRID II הדגם החדש יותר. תקינים לחלוטין במצב קוסמטי נהדר! נמכר ללא הוופרים - עובד אקטיבי. 850 ₪ למגבר. 550 ₪ לקרוסים ולטוויטרים. גמיש מעט לרציניים בלבד! מחיר מעולה למי שירכוש הכול יחדש. חג שמח!
הודעה אחרונה מאת soogood, -
- 0 תגובות
- 598 צפיות
למכירה גרילים של רמקולים (מידים) "4" MOREL מחיר 100שייח, טלפון שלי 0584290972 רוסלן
הודעה אחרונה מאת x-box, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים. סט שמור במצב מצויין.צליל נפלא. פניות בה'פ. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת -מוטי-, -
- 1 תגובות
- 757 צפיות
הגיע עם הרכב שעלה לכביש רביעי קודם. שלט עוד בניילון אפילו לא הוצאתי את הניילון של הסוללה. כמובן עם אחריות. 300 שקלים או הוספה ורדיו דיסק בלוטוס מחברה מוכרת. תודה רבה, מוטי Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת -מוטי-, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה: אודיסון טזיס מונו 7000- אודיסון טזיס 2 ערוצים 7000- מקינטוש 4 ערוצים עם השעון הסידרה הגבוה 4000- מצב חדש לא היה בשימוש פוקל הסידרה הגבוה 4 ערוצים מגבר חזק מאוד 2000- סימפוני 2 ערוצים 6000- ישנם 2 מגברים כאלו נדירים ומדהימים פרוססור פיוניר P9 ללא הסי די פרוססור רוקפורד -3SIXTE 2200 נא ליצור קשר ב: 052-8-850-950 אביעד
הודעה אחרונה מאת AVIADOPTIC, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
משומשים תקינים 100 אחוז JBL - יימכר 500 שקלים מונו MAC - יימכר ב 500 שקלים sub morel ultimo 10 inch פרטים בה"פ כל הציוד באשדוד. 0587291985 שרון
הודעה אחרונה מאת sd1985, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה או החלפה במגבר 4 ערוצים. 1300 ש"ח. איזור ירושלים. אפס חמש שתיים 8755544
הודעה אחרונה מאת Oren da man, -
- 0 תגובות
- 793 צפיות
המערכת במצב מצויין, בת שנה בדיוק, מגיעה עם צמה ושלט. 750 שח 0525674664
הודעה אחרונה מאת iamdudi, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למי שבאמת מבין ומחפש את הטוב ביותר. קומפוננט dynaudio דגם esotec system 242. הקומפוננט חדש בקרטון לא נפתח מעולם, נקנה מהיבואן הרשמי בישראל. נמכר עקב מעבר לדו גלגלי. דורש מחיר מצחיק... 0505669566. סהר תודה.
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה מגבר massive audio bx4 במצב חדש! אצלי כחצי שנה, נמכר עקב שדרוג. נתונים: 1 Ohm RMS n/a 2 Ohm RMS 240W x 4 4 Ohm RMS 120W x 4 4 Ohm Bridged 480W x 2 Input Level 0.2~6v Freq. Response 30~45KHz THD at 4 Ohm Load 30% Rated Power S/N Ratio >90dB BassBoost 0~12dB (45Hz) Best Efficiency @ 4 Ohm >80% Minimum Load 2 Ohm Gain Remote n/a Dimensions 1.6"H x 5.0"W x 8.3"L מחיר 750 ש"ח. ניתן ליצור קשר בהודעה פרטית או ב-0523446086. סהר.
הודעה אחרונה מאת saharmen, -
- 0 תגובות
- 906 צפיות
מגבר חדש חדש לא הותקן מעולם ולא חובר מעולם, עדיין בקרטון עטוף בניילון שלו O52873684O
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מדובר בדגם חדש , דגם איכותי מאוד , צליל סאונד של אלפין. דגם - CDE173bt! ברדיו יש בלוטוס עם מיקרופון, ניתן לנגן שירים מבלוטוס ישירות מהסמארטפון. Aux,Usb , 2 יציאות למגברים. אקולייזר משובח בעל 9 ערוצים. מכשיר חדש בניילון, לא חובר לרכב אף פעם. המחיר שנקנה הוא 1450 שקלים חדשים. הצעות רציניות יקבלו בברכה בפרטי ! בבקשה נא לשמור את ההצעות המגוכחות לעצמכם. תודה.
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 0 תגובות
- 784 צפיות
סאב של boston במצב חדש. 1000rms, מאוד איכותי דגם spg 0505669566. סער
הודעה אחרונה מאת saharlevy, -
- 10 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מציע המון ציוד שלי, כל הציוד תקין ובמצב מצויין, אני פתוח להצעות החלפה מעניינות ואתם מוזמנים להציע מחירים כל עוד הם לא מגוכחים. 1.סט פוקל krx3 מושלם במצב מצויין. 2. סט mlk165 מושלם. 3. סאב idmax 12v3d2. 4. תיבה פורטד כפולה בנפח כולל של 4.6 קיוביק פיט מכוונת ל31 הרץ. התיבה מושקעת מאוד. תמונות בטלפון.נבנתה מותאמת לשני idmax. 5. מידריינג'ים הרץ hl70. יכולים להתאים מעולה עם הmlk165 מניסיון. 6. סט פוקל k2p kf עם טווטר אחד דפוק. מחיר בהתאם. 7. סט בוסטון אקוסטיקס מהסדרות הישנות והטובות מיוצר בארהב דגם bc62. 8.סאב aa arsenal 12 עם תיבה אטומה. 9.מגבר ג'נסיס סידרה 3 ארבעה ערוצים. 10. מונו רוקפורד p325.1. 11.מגבר image dynamics q450.4. אסיף …
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 1 תגובות
- 895 צפיות
למהירי החלטה ! סאב ומונו של המותג JL Audio, ימכרו רק כצמד, מהסיבה הפשוטה שהם נועדו אחד לשני. הספק עד 500 RMS. איכותי ומדויק. שניהם כמו חדשים ונותנים חזק בראש. הסאב יכול להגיע בתיבה חצי פתוחה 72 ליטר בתוספת 150 שקלים. לפרטים וקנייה: 0522315161
הודעה אחרונה מאת bellaich, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ככתוב בכותרת - מתאם המאפשר החלפת היחידה המקורית (המצ'וקמקת למדי) בדגמי סיטרואן הבאים: [TABLE=width: 550] [TR] [/TR] [TR] [TD=width: 183]Citroen C2[/TD] [TD=width: 97] 2006 ומעלה [/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 183]Citroen C3[/TD] [TD=width: 97] 2006 ומעלה[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 183]Citroen C4[/TD] [TD=width: 97] 2006 ומעלה[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Citroen C5 MKII[/TD] [TD] 2005 ומעלה[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Citroen C8[/TD] [TD] 2006 ומעלה[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Citroen DS3 [/TD] [/TR] [/TABLE] מתחבר לרכב ללא פגיעה כלשהי במע' ה…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 0 תגובות
- 578 צפיות
במצב חדש , 2 סלילים של 4 אום Sensitivity: 84 dB RMS Power Range : 2000 Watts Peak Power Handling: 4000 Watts Impedance: 4 Ohm Low Frequency response: 20 Hz High Frequency Response: 300 Hz Diameter: 10 Inch 1400 ש"ח 0504440788 - איתי
הודעה אחרונה מאת סאונד בראש, -
- 0 תגובות
- 708 צפיות
מצב כחדש, היו מותקנים חודשיים 850 ש"ח *6840073*052 חיפה
הודעה אחרונה מאת Xantia, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה חלקים מקומפוננט Audison Voce דגם מדוייק (Audison Voce AV K6) 6.5 אינץ' זוג מידבאסים (אחד תקין ואחד טיפה מזייף בווליום גבוה מאוד) זוג טוויטרים (אחד תקין ואחד טיפה מזייף בווליום גבוה מאוד) מחירים - תציעו מתן - 052-4220770
הודעה אחרונה מאת KiCKerL7, -
- 11 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היי לכולם הפריטים חדשים, נקנו לפני מס חודשים ולא הותקנו מעול, לא הוצאו מהאריזה מעולם, עדיין בניילונים עם כל הניירת. (נקנה רכב חדש בחודשים האלו, ואין צורך בשדרוג המערכת - המערכת ברכב החדש מצוינת) 1. מגבר אלפיין הדגם החדיש ביותר PDX-F6 ניתן לקרוא עליו רבות ברשת מחיר בזאפ: 3800 מחיר נדרש: 3100 2. קומפוננט מורל הייבריד 602 החדש! מחיר בזאפ :2400 מחיר נדרש :1900 3. סאב מורל פרימו 12אינצ' בקופסא המקורית + תיבה מקורית של מורל! מחיר בזאפ 950 ללא תיבה מחיר נדרש כולל(!) התיבה המקורית 950 4. מנחת PAC PRO 7 הדגם החדש נקנה מחו"ל + שלט ייודי לשליטה בעוצמת הסאב מהקבינה מחיר עלות לשני הפריטים כולל משלוח - 350 מחיר נדרש 250 מעדיף למכור בבת אח…
הודעה אחרונה מאת Ameer.86, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה זוג רמקולים חדשים Pioneer TS-G1032i. קישור לאתר היצרן : http://www.pioneer-car.eu/it/en/products/ts-g1032i фотохостинг бесплатный залить картинку на форум залить картинку на форум загрузить картинку на сайт מחיר: 150 אזור: חיפה
הודעה אחרונה מאת Giant_TA, -
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אז ככה, גם הזמן שלי למכור חלק מהמערכת הגיע. מי שמכיר אותי מהמפגשים יודע שאני שומר בצורה מושלמת על הרכיבים שיש והיו לי. 1. מגבר 4 ערוצים דגם: SPL AB03445 מוצהר 50 RMS לערוץ, בפועל נותן 75 RMS לערוץ ב4 אוהם. הגביר למשך כמה חודשים את הקומפוננט והאחוריים שיש לי בחתימה ואז נח בגלל שידרוג ברכיבים. סה"כ מגבר נחמד מאוד שעושה את העבודה. יכול להגביר בכיף כל רמקול או קומפוננט מתחת ל100 RMS. המגבר במצב מצויין, ללא שריטה ואף פעם לא נכנס לפרוטקשנים כמו מגברים זולים. 2. מגבר 2 ערוצים Pioneer GM-X862 מגבר 2 ערוצים מהסדרות הישנות והאיכותיות של פיוניר. הספק: 125W*2 380W*1 190W*2 הגביר בקלות את הסאב שאני מוכר. יכול להגביר בקלות סאב של עד 300-350RMS וקומ…
הודעה אחרונה מאת avk, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום חברים למכירה מספר פריטים קומפוננט מורל מקסימוס 5.25 במצב חדש בשימוש של חודש בלבד 450 ש"ח מידים CDM88 משומש במצב מצוין כולל 2 זוגות גרילים 350 ש"ח מגבר LA B.300.2 2 ערוצים 100RMS מחיר 300 ש"ח מגבר LA B4.400.4 4 ערוצים 75RMS מחיר 450 ש"ח סאב אלמני 500RMS שתי סלילים 4 אוהם לא שומש כלל (ישב שנה וקצת בבית) כולל תיבה פורטד מחיר 400 ש"ח הכל ביחד 1700 ש"ח בהודעה פרטית 0502402307
הודעה אחרונה מאת dryMobile, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הסט הראשון למי שמכיר זה: הסט הישן יותר עם המידבאס השפיצי: והסט השני זה הסט החדש יותר שנראה כך: מחיר מבוקש: 400 לסט הישן יותר. 500 לחדש יותר. ניתן להשיג אותי בטלפון: 0524202815
הודעה אחרונה מאת bubbla, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
******** המערכת לא שלי, אני מפרסם לחבר ******** קומפוננט גראונד זירו דגם GZIC 650X מחיר: 350 ש"ח רמקולים 10X7 גראונד זירו דגם GZCF 7104SPL מחיר: 700 ש"ח מגבר 4 ערוצים של חברת MASSIVE AUDIO דגם BX4 מחיר: 750 ש"ח מגבר מונו של חברת MASSIVE AUDIO דגם N3 מחיר: 1250 ש"ח סאבוופר גראונד זירו דגם GZRW 30XSPL-D2 כולל תיבה פתוחה מכוונת ל34 הרץ מחיר: 1350 ש"ח אפשר לקנות שלם או בחלקים. נא ליצור קשר עם אושר - 050-3020145
הודעה אחרונה מאת ReZ0, -
- 0 תגובות
- 700 צפיות
למכירה מגבר Audison SRx 2s. שני ערוצים, 180W לערוץ ב-4 אום, 600W בגישור ב-4 אום. מגבר מצויין ובמצב מצויין מבקש 800 ש"ח. נא לפנות בפרטי
הודעה אחרונה מאת ostrer73, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סאב kicker מגבר planet audio 4 יציאות מגבר planet audio2 יציאות מונובלוק phase evolution 1400 יוגב 0522908469
הודעה אחרונה מאת yoah, -
- 0 תגובות
- 779 צפיות
150שח אני מחדרה , אור עקיבא
הודעה אחרונה מאת amirxt, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מגבר קיקר דגם ZX650 4 יציאות - 1,000 ש"ח סט רמקולים קומפוננט של ריינבו דגם CS.265.25 מדהימים - 2,700 ש"ח סאב רוקפורד 10 אינצ עם תיבה - 600 ש"ח המערכת מורכבת כרגע וניתן לשמוע אותה מחוברת. אודי 054-4978242
הודעה אחרונה מאת bodedon,
-
מי מחובר 74 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 328 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- makatuvkan
- Avia
- Maviv
- mcshmupi
- פינדר
- borsood
- לירון .ה.
- asmily
- Derish
- שלמה.נ.
- biggie
- omerkot
- farkash7
- NickName1
- Ohad91
- DubelBoom
- 2006Marko
- matan_mil
- Una Macchina
- NEW10
- VromVrom
- ELI001
- hgilad123
- IsraelR
- אלעדית
- דובצע
- TZR84
- ברונקו
- chezik
- עוזי ל
- דוב המערות
- Igalz
- fatboy1340
- אהרן ג
- viper83
- Itzik-b
- `Infinity
- yohai71
- yuvk
- פיזיקאי שימושי
- גולדן191
- ntd
- סולל הדרך
- Rongaflugen
- igor8s
- gadik6
- David32
- RK
- נעם101
- שחר 1
- tan tan
- Haim_gds
- danbr
- epiphone
- beresford
- amosbmw
- Spongebob
- mottis
- דניאל1983
- EliC25
- Matan1515
- Shay_u
- Liquidator
- zaf
- Ragnar
- Supertigre
- zvit
- DIVON
- Shay Shd Dave
- yoelb
- GTI33
- Or1999l
- יובל .מ.
- davemustaine87
