Jump to content

romanl91

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

הנקודות של romanl91

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. נשאר המסך,מייצב מתח ומפצל USB 300 ש"ח על היתרה
  2. למכירה פרוייקט CARPC נמעט גמור וכמעט מושלם: מסך 7" כולל מגע :http://www.aliexpress.com/item/Tontec-7-Raspberry-Pi-LCD-Touch-Screen-Display-TFT-Monitor-AT070TN90-with-Touchscreen-Kit-HDMI-VGA/1692887583.html עם מסגרת מוכנה וקופסא בפורמט 2DIN להרכיב בתוכה. מייצב מתח 5V בשביל מפצל USB http://www.ebay.com/itm/140571118755?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT, מפצל 10 פורטים http://www.ebay.com/itm/161191350335?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT , והמערכת מחשב בעצמה: XTREAMER ULTRA כולל כרטיס WIFI ובלוטוס, במערכת עומד SSD 32GB בכדי שיעלה מהר. כבר מותקן WINDOWS 7 עם CENTRAFUSE,BLUESOLEIL,IGO ,דרייברים למסך מגע וכו', ניתן לראות הכל בפעולה. מבקש את מה שהושקע: 850ש"ח O54-789I989 אשדוד והסביבה
×
×
  • תוכן חדש...