מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מגבר סולי אודיו למכירה דגם f45 מגבר 4 ערוצים מצורף לכם תמונה עם מפרט. מוכר במחיר מצחיק כל קודם זוכה במגבר איכותי ובאמת בכלום כסף
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
מגבר מונו JBL GTO501EZ חדש עם הקופסה, החוברות ואחריות לשנה. היה בשימוש שבועיים. מוצהר 500 RMS ב 2 אום אבל נותן הרבה יותר! 850 שקל (חדש עולה כמעט כפול) מגבר 4 ערוצים פרימייר PS630 200 וואט לכל ערוץ 80 וואט RMS לכל ערוץ. בגישור הוא נותן בין 200 ל 300 וואט RMS. 350 שקל מגבר 2 ערוצים נדיר של אינפיניטי דגם DPA-275 יודע גם לעבוד על מונו ככה שמתאים לסט או סאב קטן. 400 שקל קומפוננט מורל 6.5 טמפו במצב חדש. עם טוויטרים חדשים לגמרי. 400 שקל סאב פוניקס גולד מסדרת הxenon גודל 12 אינצ' מגיע עם תיבה אטומה בנוייה לפי הוראות היצרן. הספק 500 RMS 650 שקל הכול ב 2,300 שקל - אין גמישות למי שלוקח פחות מ 2 מוצרים. אני מאיזור המרכז …
הודעה אחרונה מאת D.A, -
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
המכשיר חדש באריזה .הורכב ואחרי חודש המסך מגע הפסיק לתפקד. לא בדקתי מה הבעיה כי היתי צריך לפרק ולישלוח לתל אביב . המכשיר כולל שלט SYTECH SDV-268M המכשיר ללא GPS 0504070969 אני מהקריות אפשרות החלפה על 1DIN רק 550 שח נתונים על המכשיר http://www.made-in-china.com/showroom/kportable/product-detailpqiQmeYPIgkL/China-Car-DVD-Player-SDV-268-.html
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 0 תגובות
- 581 צפיות
למכירה בקריות .מכשיר חדש באריזה .אפילו לא הוצאתי אותו רק 1000 שח https://www.google.co.il/search?q=PHILIPS+CED1700&rlz=1C1TSNO_enIL541IL541&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=4KPZUqe5KMfKtAbSy4HADg&ved=0CCkQsAQ&biw=1600&bih=732
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה מגבר SUPER PRO 600W במצב חדש לחלוטין נמכר מחוסר שימוש .נימצא בקריות רק 500 שח 0504070969 אפשרות החלפה על רדיו דיסק איכותי
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה 3 מגברים: מגבר Eclipse EA2212 - שני ערוצים, 199 ש"ח בלבד. Output Power: 70W x 2 Ch @ 2 ohms 50W x 2 Ch @ 4 ohms 140W x 1 Ch @ 4 ohms bridged מגבר Lightning audio B3.200.2 - שני ערוצים, 180ש"ח בלבד. Output Power: 75W X 2 Ch @ 4 ohms 100W X 2 Ch @ 2 ohms 200W x 1 Ch @ 4 ohms bridged מגבר Pyramid PB444 reno series - שני ערוצים : 120 ש"ח בלבד. 150W X 2, 300W X 1 bridged Mono נייד: 0504046600
הודעה אחרונה מאת BIOSPHERE, -
- 0 תגובות
- 772 צפיות
למכירה מערכת מגבר genesis st 100 http://www.genesis-ice.com/uk-en/products/view.php?id=15 מונו בלוק של sundown sax 1200 קומפוננט מורל הייבריד אוביישן 6 סאב aa chaos "12 הכול היה מורכב כשנה על הרכב 0502223352 נאור
הודעה אחרונה מאת a3 t, -
Sound Deadener איטום אקוסטי
מאת Guest- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, למכירה חומר לאטימת רכבים, אחד הטובים בשוק. מיוצר במפעל שמייצר את FOCAL BAM המפורסם. (אותו המוצר בשליש מחיר) המוצר בנוי מ3 שכבות שהם: 1) 1.5 מ"מ של BUTYL 100% 2) O.1 מ"מ אלומיניום 3) 3 מ"מ ספוג אקוסטי סך הכל 4.5 מ"מ. מתאים לכל מטרה, איטום אקוסטי, איטום נגד ראשי כביש, איטום תקרה, איטום דלתות וכו'... החומר קל מאוד בהשוואה לאחרים, רק 3 ק"ג למטר רבוע. גמיש מאוד! אין צורך בחימום כלשהוא לפני ההדבקה, BUTYL נדבק לכל משטח בלי בעיה, גם לחלקי פלסטיק. אין צורך בכלים מיוחדים כמו רולרים וכאלה. מגיע ביריעות בגודל 150X50 ס"מ (0.75 מטר רבוע) מחיר ליחידה הוא 125 ₪ לפרטים מבקש לפנות אליי בהודעה פרטית.
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
רדיו דיסק מבית אל גי תוצרת קוראה תכונות מערכת mosfet 53Wx4 תומךIPHON + IPOD פנל נשלףLCD מסך 3 שורות10 ערוצים אקולייזר ערוצי אקולייזר לכיוון עצמי 12mp3,cd,wmaקדמיAUX IN קדמיUSB 4 יציאות למגבר הכנה לסאבוופר + קרוסאובר לשליטה על הסאב מקליט מרדיו ומדיסק לדיסק און קי 400 ש"ח-גמיש מעט 052-8460032
הודעה אחרונה מאת madriver, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה............. רדיו דיסק דולפינים------------->550 שקל מגבר ROCKFORD כמעת חדש היה שימוש חודשיים ------>700 שקל מונובלוק BOSS מצב מצויין גם היה בשימוש חודשיים -------->700 שקל סאב JBL כפול ------------------>700 שקל גמיש במחיר ......... אזור צפון
הודעה אחרונה מאת danielgelf, -
- 0 תגובות
- 587 צפיות
אהלן למכירה מגבר 4 ערוצים מעולה ששימש אותי בשנה וקצת האחרונות, במצב מעולה לא נכנס לפרוטקשן לעולם, מגיע עם פלטת mdf להתקנה(אפשר להוריד אותה עם לא תרצו) עם הקופסא המקורית. דורש עליו 750 שקל. אורן 054-2200747 זמין פה בפרטיות באתר גם.
הודעה אחרונה מאת OranRoer, -
- 1 תגובות
- 780 צפיות
מגבר של חברת hifonics Titan txi6408 מחיר:600₪ מגבר סרווין ווגה שני ערוצים חמוד 150.2 מחיר 300₪ סאב מדוייק ביותר בתיבה אטומה של חברת jl audio marine מחיר:600₪
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
סאב וופר Rockford P2 (דגם P21X12) גודל 12 אינץ', בתיבה אטומה מקורית. סאב ברמה גבוהה מאוד! למי שמחפש סאב עוצמתי ואיכותי. מצב חדש לגמרי, בשימוש כ-5 חודשים, נקנה חדש מהחנות. חדש עולה 1450 ש"ח !!! אני דורש 550 ש"ח. אני מנצרת עילית, טלפון 054-6766832. רוני.
הודעה אחרונה מאת snorlax, -
- 0 תגובות
- 579 צפיות
למכירה מערכת קומפלט, מגבר BOSS 4 יציאות חזקק מאוד-700 סאב מגנט 12 אינץ-250 קומפוננט מורל טמפו 6וחצי , ישבו על הרכב חודש בלבד,-600 נימכר בעקבות מכירת הרכב גמיש לרוצים הכל קומפלט 0522485197, אני מחדרה, לא מגיע למרכז צפון ,דרום. גמישש!!! שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת amirxt, -
- 0 תגובות
- 2 אלף צפיות
מסך מגע 7 אינטש,איכות צפייה בפורמט HD DIGITAL רזולוציה גבוהה .800X480 מעבד : AMD MIPS600Mhz (כולל שני מאווררים לקירור) ספר טלפונים ותפריטים בעברית. לוגו מאזדה מוצג בעת הדלקת המכשיר. תקשורת CAN-BUS העברתנתוניהרכבלמסךכגון:רדיואונתוני מזגן על גבי מסך המגע. חיבור צמה בשיטת T-HARNESS שקע תקע. שליטה על המכשיר דרך גלגל ההגה(CAN-BUS) ממשק משתמש נוח וידידותיהכוללגרפיקהדיגיטליתמתקדמת. Back Light Dimmer (צבע רקע מסך תואם לגוון התאורה ברכב). מערכת הפעלה: WIN CE 6 זיכרון וירטואלי עד 250 MG שתי כניסות USB להעלאת קבצי וידאו ואודיו על גבי דיסק און קי. דיבורית בלוטוס: קבלת שיחה והוצאת שיחה דרך מסך המגע. מתממשק לטלפון הסלולרי חיוג מהמסך משמש כדיבורית Bluetooth…
הודעה אחרונה מאת TheLior, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
Sundown sax 100.4 ירד מהרכב לפני שבועיים וחצי עקב שדרוג , 100% תקין , לא עבר שדרוגים או תיקונים , 1200 ש"ח מחיר אחרון ! [TABLE=class: cms_table, width: 72%, align: center] [TR] [TD=width: 64%]Rated power output[/TD] [TD=width: 36%][/TD] [/TR] [TR] [TD]----RMS power, 4 ohm stereo[/TD] [TD]100W x 4CH[/TD] [/TR] [TR] [TD]----RMS power, 2 ohm stereo[/TD] [TD]160W x 4CH[/TD] [/TR] [TR] [TD]----RMS power, 4 ohm bridged[/TD] [TD]320W x 2CH[/TD] [/TR] [TR] [TD]Signal to Noise Ratio[/TD] [TD]>90dB[/TD] [/TR] [TR] [TD]Low pass frequency crossover [/TD] [TD]50Hz~5kHz (CH1&2) 50Hz~5KHz (CH3&4) (50-500 with x10 switch…
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
למכירה תיבה 1 2
מאת fabulalous- 20 תגובות
- 9 אלף צפיות
מכיוון שאין לי מקום נוסף לתיבה..לצערי אני מוכר..מדובר בתיבה סופר מקצועית לסבים חזקים במיוחד, התיבה מכוונת ל28 הרץ יש בה מוטות חיזוק בנויה כמו טנק היא תשרוד הרבה יותר ממני..היא מותאמת לאי די מקס אבל גם עבד בה FI BL שהפיציץ את השכונה..המדיות 60*45*40 כפי שניתן לראות הפורטים מלוטשים לזרימת אוויר חלקה, יש ידיות להרים בצורה נוחה..מושקעת מעל ומעבר וכמובן בלי תיבה טובה הסב לא מנוצל..למי שמעונין לרכוש שיצור קשר בהודעה פרטית המחיר לתיבה הינו 700 ש''ח התיבה לי עלתה 1000 כל הקודם זוכה!
הודעה אחרונה מאת fabulalous, -
- 0 תגובות
- 625 צפיות
למכירה: 1 ) שייח Hertz Hi Energy XL-1300 2 ) שייח JBL MS-8- 1400 052-5938116 אולג
הודעה אחרונה מאת mefisto, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 934 צפיות
שלום לכולם, לאחר ששימש אותי כסאב וופר לתקופת מעבר (עד אשר קיבלתי את הסאב וופר אשר הזמנתי מחו"ל) מדובר בסאב וופר שהיה מורכב ברכב של אבא שלי, בקושי היה בשימוש (נוסע בעיקר נסיעות קצרות וגם המערכת מכוונת בצורה כזו שהסאבוופר הזה בפועל לא התעורר בכלל ) דרך אגב - היה לי SA10 משלי לתקופה ארוכה - התנסיתי איתו גם באטומה וגם בפורטד - במקרה הזה מדובר בסאב וופר השני מהדגם הזה שנקנה במשפחה - והיה אצל אבא שלי כאמור. מדובר בסאב וופר 10 אינטש מסדרת SA של סאנדאון אודיו - סדרת ביניים מדובר ביצרן מוכוון SPL אבל הSA הינה סדרה שגם מספקת תוצאת SQ נאה מאוד. לא יודע אם כן או לא לקטלג אותו כסאב SQL - הוא חזק מאוד מצד אחד, מצד שני זה סאב וופר 10 אינטש, לא בדיוק הקוטר הטי…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי מציע את סט קומפוננט הקדמי האדיר שלי למכירה, מסדרת polyglass של פוקל, made in France לא סין, גודל 6.5 עלו לי לפני שנה וחצי 1400 שקל.. במצב מעולה. היה מורכב ברכב שלישי בבית, לא עבר שימוש אינטנסיבי. צליל מעולה מגיע עם האריזה וכל מה שאתה קרוסים טוייטרים והגרילים המקוריים. עוד פרטים אפשר למצוא בשנייה בגוגל. דורש 700 שקל, אורן 054-2200747 זמין פה גם בפרטיות.
הודעה אחרונה מאת OranRoer, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק מחברת פיונר דגם 9350 הרדיו דיסק במצב מצויין עם 3 יצאות aux ו usb מחיר בפרטי או בפלאפון:0504989973
הודעה אחרונה מאת DFI, -
- 0 תגובות
- 589 צפיות
גודל 6.5, מצב חדש כולל האריזה. 1000 שקל 0509755167
הודעה אחרונה מאת mozman11, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
עושה סדר במחסן: שלט מקורי של פיוניר, עובד פיקס עם סדרה 8-7, מניסיון, יכול להיות שיעבוד לעוד דגמים של פיוניר (כמעט בטוח), ימסור אותו תמורת 50 שקל, והקונה גם יקבל קופסא אורגינלית לפאנלים של פיוניר. דגם השלט הוא cxc5717 סתם לסבר את האוזן, באיביי הוא נמכר באיזור ה70-90 שקל, והמשלוח מכפיל את המחיר הזה! תמונות שלו מכל זווית אפשרית: http://www.ebay.com/itm/PIONEER-Car-Stereo-Remote-Control-Model-CXC5717-REMOTE-CONTROL-ONLY-/390874869017?pt=US_Audio_Video_Remotes&hash=item5b01f52d19 זוג פודים לקורה עם זווית, מתאימים לטוויטרים 1 אינצ', אפשר לעשות התאמה גם לגדלים אחרים, משדרגים את חווית השמיעה כי אפשר לכוון אותם בול איך שרוצים, וגם משדרגים את המראה הפנימי של ה…
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הכל שמור, תקין ועובד מצויין.
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
- 0 תגובות
- 607 צפיות
מגבר ראשון מגבר מונו בלוק של חברת לייטניג אודיו 500 RMS 2 אום או 4 יש בחירה. [h=1]מגבר לרכב LightningAudio S4.500.1[/h]נקנה ב1500 לאחר הנחה דורש 1000, מגביר סאב של PZ 150 RMS כך שלא יתאמץ כלל. המגבר השני BOSTON GT75-4 מגבר ברמה, עדין באחריות מגבר סט קומפונט אחד של בוסטון כך שגם לא יתאמץ יותר מדי דורש 1300 גמיש. 0509217288
הודעה אחרונה מאת oran corolla, -
- 0 תגובות
- 845 צפיות
למכירה מערכת מולטימידה מובנית לטיוטה קורולה ,PLAG AND PALY ,עלתה לי לפני שנה כ3500 אלף לא כולל התקנה. מוכר ב2000 כולל התקנה. גמיש במחיר כניסת USB חריץ להרחבת זיכרון דיבורית בלוטוס מובנית כולל חיוג מהמסך יציאת 2 מסכים נוספים כניסה ממצלמת רוורס רדיו AM FM מתחבר לשליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה מסך מגע מלא תומך MP3 תומך DVIX קורא את כל סוגי הדיסקים ניווט תלת מיימד GPS מתחבר ישירות לרכב ללא מתאמים וללא חיתוך חוטים דיבורית שיחה מזוהה עם חייגן על המסך Bluetooth רדיו עם 30 תחנות כולל RDS GPS (נדרש רישיון-בתשלום) שליטה על I-POD\I-PHONE טיונר TV מובנה. מאפשר ניווט והשמעת מוסיקה במקביל תאורה מיוחדת לנהיגה בלילה ספר טלפונים מוב…
הודעה אחרונה מאת oran corolla, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סט קומפוננט במצב מצוין HI ENERGY XL מחיר 1300 ניתן ליצור קשר בה״פ
הודעה אחרונה מאת george, -
- 3 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
סאב וופר 12" מבית חברת Ground-Zero, מותג גרמני, חברה בין האיכותיות והנדירות בשוק! 400WATT R.M.S . סאב מפציץ עם תיבה מקורית פתוחה עם פורט אנכי, סאב חזק מאוד (!!), מדויק ואיכותי מאוד. מרעיד כל רכב ושכונה אפילו עם מגבר חלש! בקושי שומש, נראה כמו חדש, יושב כרגע במחסן. דורש 600 ש"ח.ניתן להגיע ולשמוע. אני מנצרת עילית. רוני 054-6766832
הודעה אחרונה מאת snorlax, -
- 13 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
קיט חדש דנדש באריזה סגורה http://www.amazon.com/Memphis-Audio-4GKIT-17-4GKIT-Amplifier/dp/B001DVZY0G קיט ברמה הכי גבוהה שיש הכל נחושת 350 שקל למכירה בנוסף בנוסף מפצל מתח ממפיס - 100 ש"ח בית פיוז + 2 פיוזים 200 אמפר - 150 ש"ח הכל חדש באריזה! דודי
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
דגם 15-SC12S4 500 וואט RMS חדש 450 ש"ח
הודעה אחרונה מאת legacy3r,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
