מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אחרי מחשבות רבות החלטתי למכור את הסט קומפוננט של חברת Hybrid Audio דגם C61-2 מהסדרה האמצעית שלהם.סט מאוד איכותי וחזק.מידים חזקים כמו סאבים קטנים. 120RMS נצילים מאוד גודל 6.5,הסט במצב מצוין נשמר בצורה טובה כמו חדש.
הודעה אחרונה מאת gleb, -
- 0 תגובות
- 573 צפיות
בין השנים 2004-2009 מתאם USB aux sd שמתחבר ישירות לרדיו המקורי של הרכב סאונד טוב מחיר פצצה נמכר בארץ במינימום 500 שקל אני מוכר ב220 שקל בלבד מהצפון 0525741140
הודעה אחרונה מאת Hen2323, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לצערי אני מוכר את הציוד שקניתי לפני כחודש.. מגבר מונו : GROUND ZERO GZPA1.4000DXII Output Power @ 4 Ohm (CEA*) 1 x 1200 W Output Power @ 2 Ohm (CEA*) 1 x 2400 W Output Power @ 1 Ohm (CEA*) 1 x 4000 W) - וסאב: GROUND ZERO HYDROGEN GZHW 15SPL 3000W SPL 1OHM OR 4 OHM הכל במצב מצויין נקנה כחודש המערכת לא מורכבת על האוטו.. לפרטים: 0534226423 או ספרטי
הודעה אחרונה מאת small.smart, -
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
Alpine IVAW520E חדש לחלוטין (הורכב ופורק אחרי חודש וחצי בגלל מכירת הרכב) כולל תוספות: יחידת ניווט מקורית של אלפיין + כרטיס igo מקורי (בשווי 1500+ ש"ח) מכשיר מהרמות הגבוהות ביותר, מתאים למי שמחפש את איכות השמע של APLINE משולבת ב2DIN מחיר - 3500 ש"ח (לא גמיש) הקונה יקבל קבלה עם שמו מהחנות שקיניתי ממנה עם 3 שנים אחריות 0543239244 ארטם
הודעה אחרונה מאת toshigun, -
למכירה חלקים 1 2
מאת toshigun- 17 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מגבר- 1200ש"ח Lightnign audio L51000 (מגבר 5 ערוצים 1000W אנאלוגי) סאב- 1200ש"ח JBL GTO1514BL בגודל 12" הספק 1200W 300RMS (כולל מגן רשת לסאב עצמו) קומפוננט- 700ש"ח Morel Dotech Ovation 6.5 הספק 500W 140RMS דאבל דין- 3500ש"ח ALPINE IVA-W520E כולל קופסת ניווט מקורית עם כרטיס IGO מקורי הכל חדש (חודש הורכב ופורק עם מכירת הרכב), על הכל תקבלו קבלות ואחריות מהחנות שממנה קניתי על שמכם ארטם 0543239244
הודעה אחרונה מאת toshigun, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
הטווירים חדשים לגמרי! לא יצאו מהקופסה המקורית. רמה הי-אנד ...אז לרצינים ומבינים בלבד בבקשה. מחיר ב ה.פ. יצרן בקורת "the frequency response is 850 Hz to 20 kHz in 3 dB scale.."
הודעה אחרונה מאת stich, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי למכירה סאבוופר HERTZ ES250 , במצב מעולה. 500 ₪ אזור פתח תקווה.
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
- 0 תגובות
- 715 צפיות
שלום המכשיר למכירה עקב נטישת תחום הרכב ומעבר לעולם הדו גלגלי. יש חיבור HDMI לחיבור לפטופ אייפון אנדרואיד וכ' שליטה על אייפון מהמסך ברכב. שלל אופציות מסך חשמלי נשלף מי שרציני שידבר איתי בפרטי או בהודעות 0542388322 עם לא זמין נא לסמס בבקשה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת lbass, -
- 0 תגובות
- 646 צפיות
למכירה במצב מצוין , היה בשימוש מועט פורק מהרכב ביום שבת. [TABLE=width: 72%, align: center] [TR] [TD=width: 64%]Rated power output[/TD] [TD=width: 36%][/TD] [/TR] [TR] [TD]----RMS power, 4 ohm stereo [/TD] [TD]100W x 4CH[/TD] [/TR] [TR] [TD]----RMS power, 2 ohm stereo [/TD] [TD]160W x 4CH[/TD] [/TR] [TR] [TD]----RMS power, 4 ohm bridged [/TD] [TD]320W x 2CH[/TD] [/TR] [TR] [TD]Signal to Noise Ratio[/TD] [TD]>90dB[/TD] [/TR] [TR] [TD]Low pass frequency crossover [/TD] [TD]50Hz~5kHz (CH1&2) 50Hz~5KHz (CH3&4) (50-500 with x10 switch) Selectable 12 or 24 dB slope [/TD] [/TR] [TR] [TD]High P…
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מפרסם בשביל חבר למכירה פרוססור של אלפיין PXA-H700 במצב מעולה מגיע עם יחידת השליטה (הRUXׁׂ) וכל החיווט הנלווה, המכשיר תומך בסראונד עם כניסות אנאלוגיות, קואקסיאלית ואופטיות, הפתרון המושלם למי שמבקש להתקין מולטימדיה עם סראונד ברכב (זהו הפרוססור היחידי היום בשוק (אולי מלבד הPXA H900 וה800 העולים הרבה יותר) שתומך בזאת) או סט 3 חלקים קדמי וסאב או סט 2 חלקים קדמי ואחוריים וסאב, מבקש 1450 שח. HU של אלפיין מהסדרות הגבוהות CDA-117 כמעט ולא היה בשימוש, מגיע עם הקופסא שלו וכל האבזרים הנלווים. למכשיר כבל USB וגם של אייפוד. למכשיר 3 יציאות RCA, חיבור איינט שכבר לא קיים בדגמים החדשים, TIME CORRECTION, מבקש 1200 שח בלבד. מי שיקח את 2 המכשירים יקבל כבל AI-NET לחיבור בניהם.…
הודעה אחרונה מאת eli_i, -
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אלפיין IVA W520E ניקנה בארץ מישראל junior חדש לחלוטין לא הורכב ולא ניפתח דורש עליו 3300 נמכר עקב מעבר לפיוניר P99RS אני מאיזור השרון 052-5112267 רועי
הודעה אחרונה מאת roy4545, -
- 0 תגובות
- 584 צפיות
למכירה: AudioBahn 15inch subwoofer מצב מצוין - 5000 ש"ח הסאב הוא 3000WATT = 1800RMS מעבד הסאונד של ALPINE PXE H650 ב-7000 ש"ח ברכישת מעבד סאונד: מקבלים טאבלט מתנה של ASUS ! (: הערות: אני דורש מחיר שווה על מעבד הסאונד, לכל אלה שטוענים שהמעבד סאונד הזה "בעייתי" או מלא בתקלות וכ'ו, אין לי מושג אני משתמש בו כבר שנה + ואני מאד מרוצה הוא עובד מצוין ואין לו אף לא תקלה אחת.. פשוט אין לי 4 רכבים בבית אלא רק רכב אחד ולכן כל הציוד נמכר במחיר שהבאתי אותם ת-ו-ד-ה לגבי הסאב - נמכר עקב קניית KICKER L7 כפול (: שבוע טוב ! לרציניים: 052-9729702 052-9198419
הודעה אחרונה מאת Adi Even-Chen, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הכול תקין ועובד. מכרתי את האוטו, את המערכת הורדתי. 1100 ש"ח להכל ביחד, גמיש במחיר אבל לא גומייה ( אם לא עונה תשאירו סמס ואחזור ) 8644575 - 050
הודעה אחרונה מאת foreign.install, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
דאבל דין חדש בקרטון לא הותקן מעולם כולל ניווט GPS דיבורית BT ממשק עברית - 750 ש"ח ----סאב וופר דאימונד כולל תיבה (אין לי מושג לגבי נתונים)- 500 ש"ח - ----מגבר סרווים ווגה 4 ערוצים 400ש"ח ------מגבר קונקורד 4 ערוצים 200 ש"ח ---- אקולייזר 150 ש"ח
הודעה אחרונה מאת platiniom, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה מצברים לרכב: 1/ מצבר D5100 במצב חדש - 1100 ש"ח בלבד! 2/ מצבר D2700 במצב חדש - 2100 ש"ח בלבד! אלה המוצרים הכי טובים שיש היום לרכב בשביל שיחזיק כל מערכת בכל עוצמה!! למכירה מערכת היי אנד מיוחדת לרכב: 1/ טאבלט נקסוס 7 כמובן אחרי כל השדרוגים שצריכים בשביל שיותאם לרכב. כולל כל הכבלים והאבזור הנלווה אליו. - 2200 שח. 2/ מגבר טרו 6 ערוצים החידי מסוגו בארץ! אין צורך להרחיב עליו.. התמונה מדברת בשם עצמה. 8K. 3/ מגבר מונו של חברת סלסטרה האגדית 2300*1 אום. 2500 שח בלבד!! 4/ סאב של חברת פוקל ( יש קרע קטן בסאב עצמו ועדין עובד כמו חיה) 33KX. לא דורש הרבה 800 שח. 5/ MS-8 של חברת JBL פרוססור בין החברות הטובות בעולם. 1800 ש"ח בלב…
הודעה אחרונה מאת הונדה95, -
- 12 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי, מוכר ציוד יד שנייה שבבעלותי, הציוד תקין,כמו חדש ושמור בקנאות ונבדק לפני. 1 - מגבר מונובלוק רוקפורד פוסגייט Rockford Fosgate T30001BD + שלט חדש באריזה. מוציא קרוב ל 3900 וואט RMS...מדהים! 2 - מגבר 4 ערוצים רוקפורד פוסגייט -Rockford Fosgate 4.6x 60 וואט RMS לערוץ, מגבר מעולה לרמקולים. עוד אם יהיה בהמשך... בפרטי בבקשה
הודעה אחרונה מאת רוקפורד_פנטיק, -
- 1 תגובות
- 757 צפיות
סאבוופר 12 אינץ' פירלס דנמרק. תיבה פתוחה. תקין ועובד. מחיר 200 ש"ח מתנה: כבל לחיבור מהמגבר כולל מחברי בננה 0525634010 פתח תקווה
הודעה אחרונה מאת jexy, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היו מותקנים כחצי שנה על הרכב. נקנו חדשים בשנה שעברה. במצב מושלם! נמכרים עקב מכירת הרכב. נקנו, הותקנו ופורקו ע״י יוסי אלפיין. חדשים עולים (בזאפ) 1,200 ש״ח. מבקש 800 נמצא באיזור המרכז גיא 054-4772085 גודל הקומפוננט 4 אינטש
הודעה אחרונה מאת גיא_מ, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 980 צפיות
למכירה מערכת מושלמת לרכב במחיר מצויין מגבר דיגיטלי 4 ערוצים של חברת JBL GTO-804 זוג קומפוננט JBL GTO608C זוג 6*9 DLS 269 סאב SONY XPLOD מחיר לכל החבילה 2700 ש"ח לרציניים יש גמישות במחיר המערכת במצב מצויין לפרטים 0545472802 ויטלי
הודעה אחרונה מאת vitali87, -
סאב IDQ 12
מאת dany- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה סאב וותיק ומעולה. יושב בתיבה אטומה בבנייה אישית (לא זוכר נפח בדיוק) במצב כמו חדש. עבד כל חייו עם מגבר JBL 75.4 ולכן לא ספג עוצמות גדולות. 500 שקל בלבד! לפנות בפרטי או 0547967775. איזור לוד-חולון.
הודעה אחרונה מאת dany, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, ידידה קיבלה את הסאב יחד עם מגבר ברכב שהיא קנתה, פחדה מהעוצמה וביקשה ממני למכור את זה. נתונים יבשים: 300W 150RMS תיבה מקורית. מידות : אורך 48 , רוחב 37 גובה 37 גילוי נאות , הסאב יושב כמה חודשים לא שמעתי אותו אף פעם, לא יודע כמה זמן הוא היה בשימוש. מחיר: 400 ש"ח. ליצירת קשר אפשר לפנות בה"פ.
הודעה אחרונה מאת CaR MaN, -
- 0 תגובות
- 674 צפיות
500WRMS, במצב אחלה. תי סלילים של 4 אוהם - התנגדות סופית 2 אוהם (הדגם 12D4). פרטים נוספים בה"פ.
הודעה אחרונה מאת mayrun, -
- 1 תגובות
- 622 צפיות
מולטימדיה מסך מגע 8 אינץ' לרכבי סקודה משנים 2004-2012 תוצרת סין. כוללת DVD ו GPS עם מפת ישראל, דיבורית BLUETOOTH שדרכה גם ניתן לנגן מוזיקה מהטלפון, חיבורי USB,SD,IPOD ויציאה למצלמת רוורס. הייתה שנה בשימוש ונמכרת עקב החלפת רכב. מחיר 1000 ש"ח
הודעה אחרונה מאת dimitryk, -
- 0 תגובות
- 608 צפיות
למכירה מגבר ומונו בלוק של אוריון. לפרטים ים בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת g-dogg2, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מציע את המונו שלי למכירה, מונו מסדרת הpower , מגבר עם המון כוח, יותר מ1700rms ב2 אוהם למרות שלא מוצהר כיציב ב1 אוהם נכתב במקומות רבים שאין בעיה לעבוד איתו גם ב1 אוהם(יותר מ2000 rms בהתנגדות הזו). מוצע למכירה עקב רצון להשתדרג, לרציניים ולא לקשקשנים בבקשה. מציע גם את הסאב שלי למכירה, fi q15, סאב sql אמיתי במצב מצויין , שני סלילים של 1 אוהם. אסיף 0523-685439
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מפרסם בשביל חבר. זוג סאבים קיקר C12 בתיבה כפולה אטומה כל סאב 150RMS, ביחד הם 300 RMS לסאבים יש סליל בודד של 4 אוהם, התנגדות סופית של שני הסאבים זה 2 או 8 אוהם מחיר: 600 שקל מונו סרוין וגה cerwin vega XL-300.1 280RMS ב4 אוהם 400RMS ב2 אוהם המונו עובד מצויין עם הסאבים ההם. מחיר: 400 שקל קומפוננט אינפיניטי קאפה פרפקט 6.1 100RMS סט מצב קוסמטי לא משהו, אבל עובד מצויין מחיר: 500 שקל קבל 2 מילי פאראד מחיר: 150 שקל עסקת חבילה - מי שלוקח את הכל 1200 שקל. דורון 054 שלוש אחד חמש 84 תשע שבע
הודעה אחרונה מאת -אודי-, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
Sundown sae1000D: 1000x1 watts @ 1ohm 600x1 watts @ 2ohm 300x1 watts @ 4ohm http://www.sundownaudio.com/index.php/products/discontinued/item/sae-1000d.html נמכר עם שלט וקופסה שלו, כמו חדש. 900 ש''ח --------------------------------------------------------------------------------------------- DC 12 level 2: 2ohm 600watts rms http://www.dcsoundlab.com/level2.html נמכר בתוך תיבה פתוחה בנויה לפי הוראות יצרן + תיבה אטומה (משהו בסיסי). 1200 ש''ח עונה בפרטי, אזור אשדוד.
הודעה אחרונה מאת Kuturga, -
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן חבר'ה. עם מוצעים למכירה, עם המון ספקות. גנסיס סדרה שלוש, ארבעה ערוצים במצב מעולה. תוצרת אנגליה, אחד המגברים הכי נקיים שאני מכיר, הייאנד אמיתי. לפי ת.לידה 95x4 בארבעה אוהם. Jl audio 300/2 מגבר אמריקאי, חזק מאד, 150x2 בכל התנגדות, יריץ כל סט בקלות יתרה. שני המגברים במצב מעולה, ל jl יש יציאות rca שניתן לחתוך ככה שזו אחלה אופציה למי שחושב לעבור לסט שלושה חלקים. מחירים גנסיס 2500 שקלים. Jl audio ימכר ב 1500. בה"פ, לא לקשקנים.
הודעה אחרונה מאת bengee, -
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
למכירה- 1. מגבר soundstream pca1000d, במצב חדש, מגיע בקרטון המקורי עם הכל. (הוראות,שלט לבאס,מדבקות.) 2. סאב Image-Dynamics-IDQ12 במצב מעולה, היה מוגבר כל חייו עם המגבר הנ"ל לעולם לא על גיין פתוח, מגיע עם תיבה אטומה בנפח 32 ליטר אם אני זוכר נכון, התיבה במצב טוב אך הציפוי שלה לא היה מודבק טוב והוא דורש שיפוץ ויזואלי.
הודעה אחרונה מאת --Guy--, -
- 1 תגובות
- 723 צפיות
למכירה סט קומפוננט במצב מצויין 550 ש''ח 0502273081 אזור אשדוד.
הודעה אחרונה מאת Yosi K_9,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
