מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
למכירה סאב kicker es 124 375wבתיבה אטומה בן חודשיים תקין לחלוטין. 0-5-0-6-8-6-3-6-3-3 מרמלה 550 ש"ח
הודעה אחרונה מאת elad11, -
- 3 תגובות
- 826 צפיות
http://mediacdn.jlaudio.com/media/mfg/9013/media_document/live_1/300_2v2_MAN.pdf?1305783844 http://intl.jlaudio.com/300-2v2-car-audio-slash-v2-amplifiers-98082 למחירה מגבר שני ערוצים JL Audio 300/2v2 150RMS לערוץ בכול התנגדות בין 1.5-8 אום ובכול מתח מ9-14.4V ללא תיקונים אני יד 1 במצב מושלם אפילו לא סריטות. 1400ש"ח o54999o759
הודעה אחרונה מאת vrstudio, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתחיל במוצרים חדשים שנקנו ולא היו בשימוש והם באריזתם המקורית סגורה ואטומה 1 מצלמת רוורס חדשה באריזה כולל ראיית לילה באיכות HD נקנה ב 450 שקל והמחיר הנדרש זה רק 150 שקל 2 נעל מתח דיגיטלי עם תצוגה של המתח מצופה זהב למצבר נקנה ב 250 שקל והמחיר הנדרש זה רק 100 שקל 3 מצלמת דרך חדשה באריזה עם צג ועם מצלמת HD לצילום הדרך וניתן גם לצלם תמונות או וידאו עם יציאת טלויזיה, כמו כן מסריטה בלילה ויש לה 8 נורות לד לחושך נקנתה ב 500 שקל ונמכרת ב 150 שקל, כולל מתנה כרטיס זיכרון שלא כלול 4 גלאי רדאר של מצלמות חדיש כמו צ'יטה של EAGEL ONE, דובר עברית ומסתנכרן מול הרשת באינטרנט שיש עדכונים חדשים, פרטים נוספים ניתן לראות …
הודעה אחרונה מאת oded_ak, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר מונו SONY דגם XM-1S במצב חדש כחצי שנה בשימוש. אזור מכירה: נצרת עלית. מחיר: 700 ש"ח. טלפון ליצירת קשר: 050-5074043.
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
סאב של aa דגם כאוס 12 אינץ 800 wrms. התנגדות של 2 סלילים של 2 אום. במצב מצוין יושב בבית לא בשימוש כרגע, ללא תיבה-1050 שח ( חדש עולה 1800+ ). מונובלוק מצוין של חברת סאנדאון אודיו, דגם 1000sae , מצב מעולה.- 900 שח ( חדש עולה 1800 שח בערך ), מגיע ללא שלט באס. נתונים : ב4 אום-300 rms ב2 אום-600 rms ב1 אום 1000 rms המונובלוק והסאב מתאימים מצוין אחד לשני למי שמעוניין בעסקת חבילה שמחירה 1800 שח. ( מחיר של מוצר אחד חדש ) אני מבת ים.
הודעה אחרונה מאת david1986, -
- 0 תגובות
- 633 צפיות
מגבר audison SRx4 וסט קומפוננט HERTZ מסדרת ENERGY דגם ESK165 . שכחו מכל השיט הסיני. ציוד איכותי! מוכן לקבל הצעות מחיר בפרטי. ובפייסבוק - felix giterman
הודעה אחרונה מאת Felix Giterman, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז ככה אני משדרג הלאה ורוצה לימכור את הציוד הישן.. הסאב הוא: 12 אינטץ (דגם STROKER Cerwin Vega (124 הסאב הזה נמצא אצלי בסך הכל כחצי שנה מגיע עם תיבה לפי נתוני יצרן אפילו הקרטון המקורי הכל אצלי סאב חזק 1200RMS עובד ב4-2 אוהם. המגבר הוא: Cutting Edge CE1000M Class AB Mono Amplifier חברת בוטיק אמריקאית שנסגרה 1000RMS ב1אוהם. מחירים: הסאב 1700שח (נקנה חדש 2400). המגבר 1100שח. המחירים גמישים לרצינים.. שבוע טוב 0524843027 אביב אני מאזור השרון. http://tsikot.com/forums/car-audio-video-systems-153/cutting-edge-mono-amp-ce1000m-2760/ http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?491393-%D7%96%D7%99%D7%94%D7%95%D7%99-%D7…
הודעה אחרונה מאת Aviv hashmty, -
- 1 תגובות
- 770 צפיות
מונו של היפוניקס מסדרת הברוטוס מגבר חזק ואמין בן 4 חודשים (עם קופסא מקורית שלט סאב בניילון) 2 סטים של מורל ווירטוס (שידרוג של הדוטק) סטים מעולים גם כן עם הקופסא המקורית פודים לטוויטרים גרילים הכל! עבדו בגיין נמוך כחדשים! מגבר 4 ערוצים של סאונד סטרים 140 וואט rms לערוץ מגבר טוב עושה את העבודה. המונו 1900(חדש 2800). כל סט 950 שניהם ב1700. הסאונד סטרים 400. מחירים גמישים 0524843027 אביב.
הודעה אחרונה מאת Aviv hashmty, -
- 1 תגובות
- 843 צפיות
מגבר JL XD400/4 נקנה לפני פחות משנה. מצב חדש. מחיר 2800 שקל. ירון 050-2214440.
הודעה אחרונה מאת soundman2, -
- 1 תגובות
- 877 צפיות
רמקולים JL C5-650cw נקנו לפני כפחות משנה. מצב חדש. בנייה למאזדה 3. 2300 שקל ירון 050-2214440
הודעה אחרונה מאת soundman2, -
- 1 תגובות
- 953 צפיות
cde-126bt רדיו דיסק אלפיין alpine. נקנה לפני כפחות משנה. מצב חדש. מחיר 1300 ש"ח. כולל כבל ipod שעלותו 200 שקל. ירון 050-2214440
הודעה אחרונה מאת soundman2, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מוכר את האוטו ובעקבות כך מוכר גם כמה רכיבים והם: 1)רמקולים 6.5 אלפיין-sps-600 2)מגבר 5 ערוצים mb quart- onyx OA1100.5 כל המוצרים נקנו והותקנו אצל רדיו רפי בבת-ים ישנה עדיין הקבלה על מהמוצרים בנוסף ישנה עדיין הקופסא המקורית של הרמקולים (למעט והמגבר) עבדו סך הכל כחצי שנה ונשמרו היטב מתחייב על עבודה תקינה כולל אחריות לעוד 3 חודשים אצל רדיו רפי. " מחיר הרמקולים : 300 שקל מחיר המגבר :1450 שקל פרטים בפרטי, טל.
הודעה אחרונה מאת טלפינטו, -
- 0 תגובות
- 587 צפיות
דגם sony dsx-a40ui חדש באריזה. 450 ש"ח 054-7394071 בקרית גת
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
- 0 תגובות
- 840 צפיות
שלום חברים, הציוד הבא למכירה: קומפוננט MILE מחיר - 1500 ש"ח סאב MILE מחיר - מגבר Audison 4.1K מחיר - 2500 ש"ח מעבד bit one מחיר - 1300 ש"ח רדיו-דיסק DEH-P7200HD מחיר - 1500 ש"ח שמורים טוב, מצב מצוין. לא בשבת. תומר 0504444331
הודעה אחרונה מאת Hi-Fi, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מוכר מגבר של פוקל דגם fps 4160 המגבר חדש לא היה בשימוש !!! מדובר במגבר 4x120 ב 4 ohms מגבר חזק איכותי עם סאונד מדהים מצורף לכם קישור http://www.focal.com/en/amplifiers/234-fps-4160-3544057676049.html מחיר 2800 ש״ח
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מוכר עבור חבר, סט קומפוננט של חברת HERTZ דגם XL בשימוש 3 חודשים, כולל האביזרים הנלווים (אפילו הקרטון), הסט הוגבר על מגבר חלש עבור רמקולים אחוריים (REAR FEEL). המחיר: 1500 ש"ח. קישור לאתר היצרן
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.parts-express.com/morel-ticw-634nd-titanium-series-hybrid-cu-6-woofer-4-ohm--297-104 כחדשים 1200 ש"ח מעוניין גם בהחלפה במגבר מונו שווה ערך 0526109751 ולדי אני מערד (ליד באר שבע)
הודעה אחרונה מאת vlad-arad, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מוכר את החלק האחרון והחשוב ביותר במערכת שלי , מדובר על רדיו דיסק ברמה גבוהה מאוד של PIONEER , אם אתם מאלו שיש להם עדיין תיק דיסקים ורובם מקוריים ברכב - כנראה שזה ידבר אליכם . Pioneer deh-p80rsII במצב מעולה, ללא תקלות, ללא בעיות, ללא שיגועים וללא שיהוקים - עובד מושלם ובעל כמעט כל פונקציה אפשרית הקשורה לעולם האודיו לרכב: time correction , קריאה של כל הפורמטים הנפוצים (mp3, wma,wav,cd-r וכו'), אקולייזר מפורט (16-band), קרוס-אובר 3-way מובנה לחיבור ב"בי-אמפ", שליטה על אייפוד\אייפון (עם מתאם שקונים), שליטה על סאב ושאר ירקות.. המכשיר נקנה בארץ ממפיץ מורשה של עוזי רדיו, יש את הצמה המקורית, הספרות והמסגרות של המכשיר. מחיר מבו…
הודעה אחרונה מאת Super_T, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למחירה helix c dsp כחדש מחיר 3500 שייח 0526944463 http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/c-dsp.html
הודעה אחרונה מאת hykhleif, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
I just received a new pioneer p99rs I installed it for few days to compare it with my helix c dsp, to be honest I liked the helix sound more I cant keep both the helix and the p99 so I am selling the following 1- pioneer p99 for 5800 NIS or 2- helix c dsp for 5000 NIS prices are fixed call me at 0526944463
הודעה אחרונה מאת hykhleif, -
- 0 תגובות
- 738 צפיות
http://www.autos-sound.co.il/Product.asp?Pid=mvh-p8200bt&Cat2Cat1ID=5&Cat2ID=10&aff=Zap&lang=he למכירה המוצר הזה שלפניכם רק דגם מעליו , לא יודע מה ההבדל, המחיר המבוקש הוא 1000₪ או החלפה על משהו הגון מס פלאפון: o52873684o
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מוציא למכירה את הציוד הבא: לפרטים נוספים 0545809005 שמעון גר באיזור חיפה גמיש במחיר מחיר מיוחד למי שיקח את כל הציוד טווטרים MOREL MT 22 300 ש"ח סאב ROCKFORD P2 500/250RMS+ תיבה פורט במידת יצרן 450 ש"ח LINE DRIVER 450 ש"ח
הודעה אחרונה מאת skywalker28, -
- 1 תגובות
- 811 צפיות
מגבר מונו דגם: TL-1023 CLASS D מפרט: http://www.theloudest.co.uk/?sectionid=2&page=view_product&product_id=102 מגבר 4 ערוצים דגם: TL-2092 מפרט: http://www.theloudest.co.uk/manuals/TL-2091TL-2092.pdf מוצהר 160RMS X4 חברה בריטית, אין לי מושג עד כמה ההצהרות נכונות, המונו הגביר סאב הרץ ES300 בלי להתאמץ. המגבר 4 ערוצים הגביר מורל דוטק ובוסטון S60 ללא בעיה. מחיר לכל מגבר 550 ₪ אזור מרכז, פתח תקווה ורעננה. פרטים בפרטי.
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברים, מוצעים למכירה 2 המגברים שבכותרת. 2 המגברים במצב מעולה, אני קניתי את שניהם כחדשים והם יד 1. ג'נסיס : מגבר סטריאו איכותי, מיוצר באנגליה. Class A/B 2 יציאות - 100 וואט ר.מ.ס ב-4 אוהם. מצב ברידג' - 308 וואט ר.מ.ס ב-4 אוהם. (לפי תעודת הלידה של המגבר) *קלאסי להגברה אקטיבית של טוויטרים..ויכול בהחלט לשמש כמגבר מונו לסאב SQ. 1200 ש"ח JL Audio : מגבר 5 ערוצים, Class D..נראה לי שאין צורך להרחיב על החברה וכמה שהמוצר איכותי 4 יציאות - 100 וואט ר.מ.ס ב-4 אוהם. מצב ברידג' - 2 יציאות - 150-200 וואט ר.מ.ס בין 3-8 אוהם. יציאת סאב - 500 וואט ר.מ.ס בין 4-1.5 אוהם. *צריכת חשמל נמוכה יחסית להספק שהמגבר מפיק - פתרון טוב למכוניות עם הספק אלטרנ…
הודעה אחרונה מאת dan.p, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים jbl gto75.4 אין מה להרחיב עליו כולם מכירים הכל תקין עובד מצויין שימוש של שנה נקנה חדש. מגבר מונו jbl 3501 היה בשימוש של חצי שנה נקנה חדש. סאב וופר jbl 1202d כולל תיבה פתוחה (פורטד) חצי שנה בשימוש נקנה ביחד עם המונו חדשים.
הודעה אחרונה מאת slivko, -
- 3 תגובות
- 901 צפיות
מכירה כולל תיבה ש"ח לכל סאב 150ש"ח מזומן. לא יודע הספקים על הקנווד, לגבי הפיוניר 400RMS שני סלילים, שניהם עובדים ותקינים מאשדוד טל בה"פ
הודעה אחרונה מאת sd1985, -
- 0 תגובות
- 659 צפיות
קומפוננט באמת מעולה, מניח שאתם מכירים. מפרט טכני ניתן למצוא באינטרנט. היה מעט מאוד זמן בשימוש ומצבו כחדש. דורש חצי מחיר מהמחיר בחנויות!!
הודעה אחרונה מאת Tokotoko, -
- 2 תגובות
- 826 צפיות
הרדיו דיסק היה בשימוש תקופה קצרה, מצבו ממש כחדש. אם היה מקום לפאנל ברכב הייתי מרכיב אותו (; אני מבקש 550 ש"ח בלבד! נייד לאזור רמת השרון, הרצליה, תל אביב, שומרון. שלחו הודעה פרטית ונתאם... (מפרט טכני מעולה (usb, iphone bt - חפשו בגוגל)
הודעה אחרונה מאת Tokotoko, -
- 0 תגובות
- 681 צפיות
קומפוננט הרץ DSK165 במצב מצוין - 300 שקל מגבר JBL GTO1004 מגבר מאוד חזק מוציא 100 RMS לערוץ ב-4 אוהם - 500 שקל 6X9 של קיקר מעולים 80 RMS במצב מעולה יש גם הגבהות למי שיש במגש כניסות לרמקול קטן יותר ולא רוצה לחורר את המגש - 200 שקל סאב JBL אני לא זוכר את הדגם אבל 275RMS מעולה דופק פצצה - 300 שקל עמית - 052-3409500 מאיזור השרון
הודעה אחרונה מאת amitzeevi, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
התיבה תוצרת USA של חברת גרואנד שייקר כ35 ליטר MDF עובי משתנה בין 1-0.8אינץ'. http://www.amazon.com/W7-10-Ground-Shaker-Single-Sealed/dp/B005NKHZX2 כמו בלינק בדיוק אפילו המידות שוות אבל התיבה היא ל12' לא ל10 כמו בלינק. התיבה מיקצועית מסיבית וכבדה . מחיר 300שח סופי או החלפות מעניינות שוות ערך על כל דבר מעניין. אני מאשדוד 0508116588 או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת floyd88,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 468 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- daniel.asu
- ELIA56
- גולדן191
- Pavlik
- Derish
- IsraCar
- שימי 85
- FROGIE
- פונטו1995
- yuval1111
- רק ידני
- BassDriver
- thazethaze
- הדוקר משידור חוקר
- mikk
- טויוטה סופרה
- mikyl
- zvit
- yoav911gt2
- כוכב השחר
- avargel
- davemustaine87
- Nakamichi
- shlomiko
- פאר האורה
- אלעדית
- נעם101
- RedLabel
- DareDevil
- Avia
- מחכה
- Loder
- mcshmupi
- ModChiP
- yovel673
- discoTD5
- AviorXD
- GKME
