מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 780 צפיות
רדיו דיסק Sony MEXBT2500 Bluetooth במצב טוב מאוד כולל שלט AUX קדמי ודיבורית רדיו פצצה למי שצריך דיבורית עובד מעולה מחיר חדש סביבות ה 600 שקל אני רוצה 250 ₪ לפרטים ה"פ 050-8278191
הודעה אחרונה מאת liord10, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לרגל מכירת הסיאט, אני מוכר רכיבים של ג'נסיס אנגליה. מדובר על רכיבים איכותיים ביותר שהורכבו באנגליה\דנמרק. Genesis Audiophile 16.02 - Component Drive units hand made in Italy / Crossover hand made by Genesis in England 6.5" mid/bass with glass-fibre cone 1.0" silk soft dome with Ferrofluid Crossover: 6dB / octave @ 3.5KkHz with phase correction Frequency Response: 50Hz-20kHz +0/-6dB מחיר: 1800 ש"ח Genesis Audiophile 30.01 - Subwoofer 12 inch Impedance: 4 ohms Resonant Frequency: 24.8Hz Sensitivity: 90.4dB Weight: 6.2Kg Recommended Enclosure (Sealed): 30 liters מחיר: 1800 ש"ח Genesis Dual Mono - 2 Channel Amp Award wi…
הודעה אחרונה מאת Fireball, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מגבר חדש באריזה המקורית ובאחריות היבואן, jl audio USA 1200w rms mono דגם 1200/1 hd מהסדרה היוקרתית ביותר .
הודעה אחרונה מאת Avino89, -
- 0 תגובות
- 794 צפיות
אוקי מדובר על מגבר של JBL שנקנה אתמול! אתמול קניתי אותו והתקנתי אותו ולצערי אני אדם שאוהב עוצמה יותר מאיכות ויותר מהכל, הוא לא מספיק חזק עבורי והמתקין לא רוצה להחזיר כסף. כמובן יש איתו אחריות לשנה, הוא שומש בדיוק חצי שעה עד שהבנתי שאני רוצה עוצמה יותר גבוהה ממגבר. למי שלא רוצה שכל השכונה תשמע את האוטו שלו רועד אבל יהנה ממגבר נוח וחדיש זה המגבר, הוא מספק ביצועים תבואו תשמעו, לי זה לא מספיק. 80W RMS לערוץ. קניתי אותו ב1200 ולצערי בגלל שהוא נפתח אני נאלץ למכור אותו ב1000, לא בשקל פחות הוא חדש לגמרי אפילו יש לו עוד את הריח של הקרטון. למי שרציני שישלח הודעה פרטית, אני גר בבת ים. הוא עדיין מחובר למכונית למי שרוצה לשמוע את ההגברה שלי איתה.
הודעה אחרונה מאת Wedeguy, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם מוכר עבור חבר שאינו חבר בפורום : היה מותקן פחות מחודש חדש בקופסה עם אחריות 3 שנים של אפריל (נמכר עקב צורך בכסף) רדיו דיסק ALPINE CDA-137BTi להלן המפרט - צג BioLite 4 צבעי תאורה (כחול,אדום,ירוק,כתום) פנל נפתח ונשלף דיבורית Bluetooth מובנת במכשיר אפשרות להעברת מוסיקה ב- Bluetooth מהטלפון למכשיר מותאם ל IMPRINT כיוון דיגיטלי עצמאי של המערכת לפי האקוסטיקה הקיימת ברכב (מצריך יחידה נוספת PXA-H100/800) מותאם ל- iPhone/iPOD אפשרות חיבור למכשיר NOKIA (מצריך כבל-לא כלול בערכה) הגברה 50X4 High Power Amp MOSFET קורא פורמטים: MP3/WMA/WAV/AAC/CD-R/CD-RW איקולייזר פרמטרי 5 ערוצים איקולייזר גרפי 7 ערוצים Time Correction- לתזמון הסאונד ברמקו…
הודעה אחרונה מאת D i g, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה מגבר MCINTOSH מדגם MC440 6 ערוצים. הספק המגבר ב12.5V הוא 4*50W ועוד 2*100W, עובד כרגע עם סט סקאן ספיק רווילטור. מדובר במגבר HIGH END שמור במצב מעולה. 3300 ש"ח בלבד! למבינים.
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 901 צפיות
למכירה 2 זוגות טוויטרים שהופרדו מסטים, שניהם לא היו בשימוש מעולם ומגיעים עם כל האביזרים הנלווים. 1) MOREL MT23 , מחיר 500 ש"ח. 2) HERTZ HT28, מחיר 550 ש"ח. טלפון: 050-7277958
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סאב hertz es300 כולל תיבה אטומה לפי מידות היצרן הסאב במצב חדש לגמרי נקנה לפני פחות מחצי שנה יש עדיין את הקרטון+ כל הדפים והמדבקות לא עבר התעללות קיבל 150 RMS פרטים נוספים בה"פ. שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום למכירה מס' פריטים: 1. hu פיוניר דגם deh-2050mpg, תקין לחלוטין [היה מותקן אצלי ברכב ונמכר עקב שדרוג]. קורא צרובים, mp3, יציאת aux, שלט, ויש גם את החיבורים מאחורה. 180 ש"ח. 2. hu פיוניר דגם dh-4700mp. איני מכיר היטב את המכשיר כי היה מותקן ברכב שרכשתי, והחלפתי אותו אחרי כמה ימים. אני רק יודע שהוא עובד. 90 ש"ח. לשני המכשירים יש פנל נשלף וקופסא לאחסון הפנל. 3. חיישני רוורס חדשים [לא הותקנו מעולם] + צג + מקדח להתקנה עצמית. כולל כל החיווטים. צבע שחור. 100 ש"ח. אני אדם פרטי ולא סוחר או משהו. הכל נמכר בגרושים עקב בעיית אחסון. בברכה, דוד 0548-495668 אפשר גם בה"פ אבל אני לא מחובר הרבה. בעקרון מגורים באיזור ירושלים, אך בסופ"ש הקרוב ותחילת שבוע …
הודעה אחרונה מאת avargel, -
- 0 תגובות
- 616 צפיות
מגבר רודיאו מונו V 12 ורדיו דיסק mp3 של חברת פנסוניק יציאה RCA 1. על המגבר דורש 350 על הרדיו דיסק 250 מי שיקח את שניהם 500 שקל. מעונים בהחלפה רק על רדיו דיסק עם USB ודיבורית בלוטוס.
הודעה אחרונה מאת עוזי תפוזי, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים הדגם החזק כל ערוץ 100 rms , מגבר חזק ואיכותי נותן תמורה מלאה למחיר. המגבר מותקן אפשר לשמוע. מחיר 1200 טלפון:0547299025
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 813 צפיות
למכירה מערכת RCD510 (המערכת המקורית שמגיעה בשירוקו חדשות וגולף GTI, לא חיקוי סיני). המערכת מתאימה לכל פולקסווגן חדשה פולו, גולף פאסאט טוראן וכו.. כמו כן מתאימה גם לסיאטים למיניהן וגם לסקודות(למרות התאורת מקשים האדומה) המערכת בעלת איכות שמע מעולה וקליטת רדיו שלא כמו אף מערכת אפטרמרקט כמו כן בעלת כניסת SD CARD שתומכת בכרטיסים עד לגודל של 32GB המערכת כוללת כבר חיבור לאינטרפייס המאפשר ניווט, חיבור מצלמת רוורס ושני מקורות וידאו חיצוניים(DVD וTV) ולהוצאת וידאו החוצה(משענות ראש). המחיר המבוקש הוא 2300 עבור המערכת והאינטרפייס GPS. ערן פלאפון 0546 877 647 אני מפרסם את המערכת בשביל חבר, אז נא לא לפנות אלי בהודעות.. תמונות של המכשיר
הודעה אחרונה מאת eitama, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה אחרי שקניתי רכב חדש (I20..) ויתרתי על התקנה של המערכת בו. את כל הרכיבים הוצאתי מMazda 323F שהיו נאמנים לכל אורך הדרך!(שהיא לא הייתה ארוכה..) הכל עובד תקין בלי שום תקלות פגמים או בעיות. מובטח. מערכת Pioneer דגם DEH-8350SD מגיע עם הקופסא! כניסת USB ישירה בפנל, כניסה לכרטיסי זיכרון (SD) ,כניסת AUX מובנית. תמיכה מלאה ב I-POD /I-PHONE מהפנל או מהIPOD לבחירה. כולל מקודד סאונד לשיפור רמת הסאונד המושמע מנגנים חיצוניים וUSB. 3 יציאות RCA למגברים באמת שחבל לי עליה הייתה רק חצי שנה מורכבת מחיר 600₪ JBL 1202D סאב 12' אינצ' 300RMS 1200W. סאב באמת מפציץ נותן באס טוב מאוד ב4OHM. מגיע עם תיבה מותאמת 12' רק לחבר למגבר ולהנות …
הודעה אחרונה מאת TMxXx, -
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
למכירה מגבר מעולה במצב דנדש, נקנה מהיבואן בארץ. שומש תקופה קצרה ונמכר לאחר פרישה מהתחביב והחלפת רכב. המגבר נבנה באיטליה בעבודת יד, היי אנד אמיתי. 200*2 ב 11.5 וולט ו 4 אום. יציב עד 2 אום בהספק מעל 300 וואט לערוץ RMS כמובן בv14.4 כמובן שההספק עולה בהתאמה. 2800 שקל בלבד. אני מצפון הארץ, יבגני: 0546230820
הודעה אחרונה מאת evgeni432, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה הפריטים הבאים: 1. רמקולים 9*6 של חברת Cerwin-Vega דגם HED 69 כחדשים כמו בתמונות המצורפות מחיר: 400 ש"ח 2. מגבר Power Acoustik 4 Channels דגם LT960 מפרט בקישור הבא: http://www.sonicelectronix.com/item_6202_Power-Acoustik-LT960-4.html מחיר: 450 ש"ח מחיר על הכל: 700 ש"ח בלבד איסוף מגבעתיים. לפרטים: גיל - 0543322917
הודעה אחרונה מאת GiLz, -
Sundown 100.4D
מאת avi_z- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים Sundown Sax 100.4D במצב מצויי מורכב ברכב ניתן לבוא לשמוע. 1300 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת avi_z, -
- 0 תגובות
- 748 צפיות
סאב חזק ומדוייק,תוצרת ארה"ב. 499ש"ח. 0542270356,שי.
הודעה אחרונה מאת שייקה, -
- 0 תגובות
- 820 צפיות
במצב חדש. היו בשימוש כשנה, לאחר מכן חזרתי לשני חלקים. 500 ש״ח. תמיר,
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
- 11 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
1. מגבר JL AUDIO G4500 1400 ש"ח 4-channel car amplifier at 14.4 volts: 80 watts RMS x 4 at 4 ohms (125 watts RMS x 4 at 2 ohms) 250 watts RMS x 2 bridged at 4 ohms (160 watts RMS x 2 at 8 ohms) at 12.5 volts: 60 watts RMS x 4 at 4 ohms (90 watts RMS x 4 at 2 ohms) 180 watts RMS x 2 bridged at 4 ohms (120 watts RMS x 2 at 8 ohms) 2. מגבר cerwin vega xl150.2 מונובלוק 450 ש"ח 2 x 75 watts into 2 ohms @ less then 0.1% THD 2 x 50 watts into 4 ohms @ less then 0.1% THD Vega Bass! Boost Control High Current MOSFET power supply Audiophile Class A/B Bipolar Output Stage Variable 12dB/oct Highpass/Lowpass Crossover High Level…
הודעה אחרונה מאת asmily, -
מגבר logic
מאת 1200mics!- 1 תגובות
- 669 צפיות
שלום מחפש לקנות את המגבר logic השקוף דגם טיפה ישן הוא בא ב 800 וואט למי שיש כזה אשמח להצעות אני קונה אפשר לפנות בפרטי תודה
הודעה אחרונה מאת 1200mics!, -
- 0 תגובות
- 611 צפיות
למכירה מערכת מקורית של הונדה ג'אז 2013! חדשה!! לא משומשת אפילו שנייה! קיבלתי את הרכב עם מערכת מולטימדיה מהסוכנות, וקיבלתי את המערכת המקורית בקופסה בצד. 0546766832 רוני
הודעה אחרונה מאת snorlax, -
- 0 תגובות
- 857 צפיות
קומפוננט HERTZ I ENERGI XL סאבDC LEVEL 4XL 15 לפרטים צרו קשר 0534262305 נדב אני מחולון מכירה עקב נסיעה לחול בינואר לאחר מכן אני לא פה אז ככה מי שרוצה שימהר
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
HU Kenwood bt61u בלוטופ מובנה USB Aux MP3 Made for iPhone שליטה מלאה על התדרים ועל המגבר מתחבר לפונקציות בהגה סאונד מדהים 1000 ש״ח מגברPMF 12005a Alfasonik 5 ערוצים 1600vat סאונד אולדסקול החזיק 4 קומפוננט + סאב ללא בעיה מצב חדש!! 999 ש״ח סאב JBL עם תיבה מקורית Gt5 bass 1204br סאב עמוק ועוצמתי 699 ש״ח
הודעה אחרונה מאת liran22, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה כמה פריטים שנשארו לי + כבלים,RCA,ועוד... 1. מובולוק היי אנד אמיתי של חברת ZAPCO מתאים לאנשים שמחפשים מונו עוצמתי ב4 או ב2 אום I-1200.1 - Zapco Monoblock 4ohms: 1 x 980 Watts RMS @ 14.4V 2ohms: 1 x 1200 Watts RMS @ 14.4V 2. סאב עוצמתי של חברת DC AUDIO למי שמחפש סאב שיודע לשעות הרבה באלגן באוטו יש לציין שהסאב במצב חדש ניקנה לפני פחות משנה מהיבואן בארץ "DC AUDIO LEVEL 4 12 עובד סופי 1 או 4 אום 1400WRMS 3. קרוסים של הסט Hertz mlk 165 קורסים מצוינים אם אפשרות לעבודה אקטיבית דרך הקרוס בנוסף נשארו אביזרי התקנה RCA אחד של אודיסון קוניקשין כבל מתח כולל בית פיוז 4 GAUGE כבל מתח כולל בית פיוז 2 GAUGE טבעות עץ מ5X7 ל- 6.5 מתאים למא…
הודעה אחרונה מאת Mati0608, -
- 0 תגובות
- 638 צפיות
http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=16414 למי שמחפש את הדאבל דין הכי טוב שמצאתי בארץ כחדש בן חודשיים, עם אחריות לעוד שנתיים ועשר חודש אין עליו שריטה, תקין, עובד ואיכותי ביותר כולל תוספות מקורית של יחידת ניווט ל-Alpine עם כרטיס IGO מקורי כולל עדכונים (בשווי כולל של כ-2000 ש"ח) מחיר - 5000 ש"ח
הודעה אחרונה מאת toshigun, -
- 2 תגובות
- 971 צפיות
סאב וופר soundXtreme ארה"ב, סאב חזק מאוד ואיכותי, 10 אינץ, 800 וואט. מגיע בתיבה מקורית עם 2 פורטים, וחלון שקוף למטרת אסתטיקה והגנה על הוופר עצמו. סאב חזק ומדויק מאוד! מתאים גם לרכבים עם בגאז' קטן. סאב שמור מאוד, עבד על גיין נמוך מאוד ולא עבר התעללות. נראה כמו חדש וגם נשמע ככה! אני מנצרת עילית, טלפון 0546766-832. המחיר שאני דורש 300 שקל, גמיש מעט לרציניים.
הודעה אחרונה מאת snorlax, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עקב יציאה מהתחום למכירה הדברים הבאים 1) HU - Alpine 9887 אין צורך להוסיף מגיע עם הקופסא המקורית - 1500 שקל 2) Morel Hybrid II - יד ראשונה - 1100 שקל 3) Morel Ultimo 1000W 2ohm - יד ראשונה עם תיבה אטומה - 1700 שקל 4)מגבר Genesis ST100 - מושלם - עם תעודות לידה והקופסא המקורית - 1800 שקל 5) מגבר Genesis ST60 - עם תעודת לידה והקוספא המקורית - 1200 שקל 6) מגבר Hifonics Brutus 1206D - מונובולוק איכותי - יד שניה אצלי לא התאמץ יתר על המידה - 1000 שקל נתונים טכניים 1 ohm: 1200 watts x 1 channel 2 ohms: 900 watts x 1 channel 4 ohms: 450 watts x 1 channel מי שמכיר אותי הדברים שמורים אצלי ברמת הפדנטיות הכל הרכיבים הורכבו ע"י ישראל ג'וניור ליצ…
הודעה אחרונה מאת spootnikb, -
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מוכר את כל הדברים שהצטברו אצלי במחירים זולים וגמישים רדיו דיסק פיוניר DEH-2950MP ב 200 ש"ח גמיש רדיו דיסק אפקס 4*45 DVD-MP3-CD נקנה לפני מספר שנים אבל היה בשימוש רק שבוע . במצב נהדר ללא שריטה - 200 ש"ח רמקולים פיוניר TS-A6962E 300W מצב לא ידוע לא היו בשימוש שנה אבל שהיו בשימוש עבדו מצויין- 100 ש"ח מי שרוצה לבוא לקחת הכל ביחד 350 ש"ח . יאללה תעזרו לי לפנות מקום אפשר לשלוח SMS ואפשר להתקשר 054-6449890 לירן
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מסך מגע, בלוטות ותמיכה בכל הפיצ'רים של ניסאן. 800 ש"ח 054-77 -00- 546
הודעה אחרונה מאת rover turbo, -
- 0 תגובות
- 585 צפיות
וי מקס 250 וואט 10 אינטש , אני מצרף תיבה משומשת ללא תשלום ,0504440788 איתי
הודעה אחרונה מאת סאונד בראש,
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 393 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Monopusto
- unreliablebazooka
- yoav911gt2
- om2
- יובל .מ.
- גולדן191
- הדיין
- ניקו פ.
- borisYalzin
- yahaga
- Coresh
- Chmimo
- elyas
- *gal*
- helpa246
- דובצע
- sperial
- amosbmw
- yuvk
- ANUTKK
- romansah
- farkash7
- lanosforce
- שחר 1
- BoazB11
- Night Driver
- danielos
- TomerP
- blackpolo
- David32
- סולל הדרך
- RK
- לירון .ה.
- Aviady001
- davemustaine87
- נעם101
- AUDIO KING
- נירו72
- Yondalar
- פריג'י
- Moshe c
- pooh-bear
- beresford
- tan tan
