מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 14 תגובות
- 5 אלף צפיות
למכירה מספר חלקי אודיו מהרמה הגבוהה ביותר בשוק: מגבר: Rockford Fosgate Power 1000 "25 to life" LIMITED EDITION מגבר אימתני 5 ערוצים (4 ערוצים לרמקולים + ערוץ מונו לסאב..כלומר 2 מגברים במגבר אחד!) 5 ערוצים שעובדים בהתנגדויות 4,2 ו 1 אוהם.ניתן לעבוד עם ערוץ אחד ב4 אוהם ובערוץ השני ב2 אוהם במקביל. מגבר אנדרייטד עם תעודת לידה שמצהירה על הגברה של 4 הערוצים קלאס AB 110 ואט רמס לערוץ ב4 אוהם 600 ואט רמס לערוץ ב2 אוהם 780 ואט רמס לערוץ ב1 אוהם ערוץ הסאב-עובד בתצורת קלאס BD מקסימום כוח בצריכת חשמל נמוכה. 300 ואט רמס ב4 אוהם 640 ואט רמס ב2 אוהם 930 ואט רמס ב1 אוהם מגבר POWER מסדרה מוגבלת לכבוד 25 שנות פעילות לחברה ולכן גם נקרא כך ויש עליו סמל ע…
הודעה אחרונה מאת ^-XtAzA-^, -
- 0 תגובות
- 677 צפיות
למכירה רדיו דיסק פיוניר דגם: deh-p59001b פנל נופל,תצוגה גדולה,3 יציאות מגברים,כניסת aux מאחור תקין לחלוטין מציאה! ט"ל 0528222686
הודעה אחרונה מאת K&N, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
סאב וואפר מוראל אולטימו 10" 600 RMS 2OHM כולל תיבה מקורית פורטד, 800 ש"ח 058-6868088 כרמיאל,
הודעה אחרונה מאת igor_sh, -
- 0 תגובות
- 574 צפיות
Cerwin Vega Vega 122 כולל תיבה אטומה (1CU) יש גם תיבה עם פורט 200WRMS 400 שקל מגבר 2 ערוצים\מונו Orion 4002 RMS Power Output: 150 watts x 2 chan. @ 4 Ohms 200 watts x 2 chan. @ 2 Ohms 400 watts x 2 chan. @ 4 Ohms Bridged Intelli Q bass optimization circuit and remote gain option Intelli Bass variable bass equalization Separately adjustable, variable 2-way active crossovers with proprietary Copy/Master control circuit for RCA outputs Copy/Master feature supports gain and crossover adjustment matching in multiple amp 600 שקל אליהו 0528914344 נתניה
הודעה אחרונה מאת elikotayar, -
JBL BPX2200.1
מאת gleb- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מונו של חברת JBL CROWN מונו חזק ונציל בעל הספקים גבוהים.המונו מפלצת ומתאים לאנשים שיש להם מערכות די חזקות . 2200 watts RMS x 1 channel at 1 ohm, 2450 watts RMS x 1 channel at 4 ohms,
הודעה אחרונה מאת gleb, -
- 3 תגובות
- 998 צפיות
להחלפה alpine 9887 במצב מצויין אם הקופסא שלו. מעוניין להחליף על 2din מחברה מובילה,קיים גם קבל aux שימסר אם המכשיר. אך אבד השלט שלו. מוכן להוסיף כסף...עד כ400 שקלים
הודעה אחרונה מאת Dannyosherenko, -
- 14 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
למכירה: סט קומפוננט JBL דגם GT5-650C - חדש באריזה, לא נפתח כלל... מגבר 4 ערוצים SoundX הספק 1600 וואט - חדש באריזה, לא נפתח כלל... פיוז חדש - לא הורכב לעולם כבל RCA 5 מטר - חדש כבל פיקוד 5 מטר - חדש כבלים לרמקולים 1.5 מ"מ - אורך 6 מטר - חדש רדיודיסק מקורי של פג'ו 206 - משומש כל החבילה כולה ב1250 ש"ח בחלקים: קומפוננט = 500 מגבר = 500 כבלים + פיוז + רדיודיסק = 250 אני מרמת גן. טלפון: --> אפס, חמש, שתיים - חמש, שש, שלוש, ארבע, אפס, אחד, אפס.
הודעה אחרונה מאת jexy, -
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
סט קומפוננט איכותי מאוד צליל נקי ומפורט,הסט במצב חדש היה בשימוש 3 חודשים, ממש כמו לקנות סט חדש.
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מוכר את הציוד עקב השבתה של הרכב הציוד שיש לי מגבר 4 ערוצים infinity ref475a בפועל מוציא בסביבות ה80-85 RMS לערוץ המגבר נמצא אצלי כשנה ואף פעם לא התאמץ מגבר מונובלוק של lightning audio s4.500.1 ב4 אום מוציא 300RMS ב2 אום 500 RMS המגבר נמצא אצלי פחות מחצי שנה עדיין עם אחריות מגבר פשוט שיש לי הוא של pulse audio ba2900 מגבר 4 ערוצים 60W RMS לערוץ וסאב של hertz hx300 עם תיבה המקורית שלו אטומה 28 ליטר סאב שלא התאמץ הרבה הוא מוצהר 600RMS ויש לו שני סלילים של 4 אום בנוסף ברשותי המון חיווט למכירה יש לי שני כבלי + 4g של sound quest של 4.5 מטר כול אחד בנוסף עוד שני כבלי - 4g של sound quest גם כול אחד בין חצי מטר למטר לא זו…
הודעה אחרונה מאת manor16, -
מגברים למכירה
מאת oron70- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לרגל שידרוג הרכב, משתדרגת גם המערכת ואני מוכר את שני המגברים שלי. 1) מגבר JBL 75.4 המוכר והטוב, נרכש חדש בסאונדר רחובות, הגביר קומפוננט הרץ, וסאב JL 300 וואט בסה''כ, לא עבד קשה ומעולם לא נכנס לפרוטקשיין. מצב חדש ללא שריטות, מכות או תיקונים. המגבר נותן 104 RMS לערוץ ב-4 אוהם. בגישור של 4 אוהם נותן 284 RMS. מחיר: 650 ש''ח. 2) מגבר מונו מבית לייטינינג אודיו מדגם b250.1 מפיק 250 RMS ב-2 אוהם. מפיק 150 RMS ב-4 אוהם. מחיר:350 ש''ח. אורון 0547707577
הודעה אחרונה מאת oron70, -
- 0 תגובות
- 950 צפיות
שמור במצב טוב, 4 ערוצים של 100 וואט 700₪
הודעה אחרונה מאת d.m, -
מגבר ארבעה ערוצים clif desgins
מאת Guest Re'em- 0 תגובות
- 633 צפיות
מגבר ארבעה ערוצים איכותי .cd40.4 lx, איכותי עובד תקין במאה אחוז. דורש 1000 ש"ח 0528183057 אני מאיזור הצפון.
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
מדובר במגבר old school תוצרת ארהב, מגבר אשר נבנה מהחומרים הטובים ביותר, עקב עליות יצור גדולות החברה פשטה את הרגל, מי שבאמת ותיק בתחם יודע בדיוק על איזה מגבר מדובר, הוא עשוי מחומר שמפחית חימום והצלעות בצדדים חלק מהעניין. המגבר הוא 5 ערוצים קלאס ab אז קניתי אותו ב 9 אלף דורש הרבה פחות מי שמחפש מגבר 5 ערוצים איכותי יש לכם מציאה אפשרי לבדוק לשמוע ולהתרשם מאיכות המגבר. תציעו מחיר.
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 0 תגובות
- 680 צפיות
http://www.hertzaudiovideo.com/schedaProdotto_en.asp?id=4&idcat=10&idprod=53&numid=2&numcat=4&numprod=6 פרטים טכניים בלינק. כמו חדש. 050-7337335 1800 ש"ח
הודעה אחרונה מאת GavrielB, -
- 0 תגובות
- 679 צפיות
שני סאבים Sundown SA-15 כל אחד מהם 600RMS אבל מסוגלים לספוג יותר... http://www.sundownaudio.com/index.php/products/subwoofers/item/sa-series.html מגבר של DD M2A שנותן ב1 אוהם 2000 RMS http://www.mickeysautosound.com/digital-designs-class-d-m2a.html מצבר פריקה עמוקה XS Power D2700 http://4xspower.com/shop/d-series/d2700/ פרטים בהודעה פרטית או בטלפון עדן - 0524239383
הודעה אחרונה מאת blackey, -
למכירה סט MLK3 1 2
מאת george- 28 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
סט במצב מצוין לא עבד הרבה הדגם החדש מחיר 6000₪ ניתן ליצור קשר בה״פ
הודעה אחרונה מאת george, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אתחיל ואומר , 2 זוגות האלמנטים ניקנו וניגנו בייחד כחודש אצלי ברכב - מצבם כחדש לחלוטין. מתאימים באופי הסאונד אחד לשני בצורה מושלמת, יעעבדו כהשלמה לסט 3 חלקים עם וופר בשרני בגודל של 6.5" ומעלה - כזה שיודע לנגן לפחות עד 1K. ועכשיו למפרט - 1. מידים 3.5" של MARK LEVINSON - במקור מותקנים בחבילת שידרוג האודיו ברכבי ה-SUV של LEXUS. מיד חד ומדוייק, קומפקטי במידות וחזק בביצועים. אצלי ניגן מ-1.5K ועד 6K. מחיר - 380 ש"ח. 2. טוויטרים RIBBON של HIVI מדגם RT1C-A , למי שלא מכיר את הטכנולוגיה , מציע לחפש קצת ברשת - יש ים מידע לגבי הייתרונות בעבודה עם הטוויטר הנ"ל. ספציפית הדגם הזה גם מורכב ברמקולים ביתיים של מס חברות על - סתם ליידע כללי... קוטר האלמנטים הוא 13ס"מ , כך ש…
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 0 תגובות
- 587 צפיות
רמקול מיד בודד (!) hertz hi energy . חדש. התאום שלו נשרף בהתקנה.. שייך לסט 125 watt RMS . טוב למי שיש לו סט כזה ואחד המידים מזייף או נשרף. מחיר 250 שקל. עפולה. יגאל 0523350807
הודעה אחרונה מאת diskmen, -
- 11 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. למכירה מספר רכיבים שונים: 1) טוויטרים מוראל סופרימו פיקולו, מהסדרה הגבוהה ביותר של מוראל, יורדים מאוד נמוך ומשלימים תדרי מיד למערכות 2 חלקים. משדרג כל סט שני חלקים שיישמע כמו 3way. קיים קילוף קטן על פקק האבק באחד מהם, לא פוגע בשום צורה בתפקוד, נמכר לטובת מעבר לסט 3 חלקים, מחיר 1000. 2) רמקולים 6*9 של חברת clarion דגם srr6902 דורש עליהם 300 ש"ח, חזקים ומדוייקים. 3) קרוסים פאסיביים במצב חדש (היו בשימוש כחצי שנה ומאז יושבים בארון), מסדרת הדגל של חברת jl audio הZR, הסט כולו בארץ עולה לא פחות מ5K, הקרוס בנוי מהרכיבים ברמה הכי גבוהה שיש הסט כולו מתוכנן בארה"ב ומורכב בגרמניה, אני פתוח להצעות בקשר ל…
הודעה אחרונה מאת scoob, -
- 9 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
1) jl audio 450/4V2, מגבר במצב חדש! חזק מאוד! איכותי מאוד! מחברה מאוד מפורסמת ומוכרת בתחום. מתאים למגוון סטאפים, נותן לשני ערוצים 150RMS ולשניים האחרים 75RMS, במגוון התנגדויות בלי לשנות את ההספק! מ1.5-4 אוהם, פטנט שמור של jl. בגישור תקבלו ערוץ של 300RMS! מצויין להגביר סאב וקומפוננט, או לחלופין הגברה אקטיבית של סט קדמי ועוד תצורות. כמו שכתבתי המגבר במצב חדש! בלי שריטה נתונים: RMS Power Output (Watts x Channels) 75 x 2 150 x 2 Peak Power Output (Watts x Channels) N/A Power at 2 Ohms (Watts x Channels) 75 x 2 Bridged Power (Watts x Channels) 300 x 1 Minimum Impedance Bridged 3 Minimum Impedance Unbridged 1.5 Best Frequency Response 5-30k Hz THD at Rated RMS Po…
הודעה אחרונה מאת scoob, -
- 1 תגובות
- 945 צפיות
למכירה טוויטר של חברת HERTZ הדגם המדויק הוא ML28 - ניתן לבוא ולשמוע אצלי באוטו הוא עדין מחובר. והקרוס המקורי של הסט הזה, הדגם המדויק שלו הוא mlcx 20 - קרוס עם אפשרויות BI-AMP, הכוונה היא שאפשר גם להגביר דרכו כל אלמנט בנפרד - כלומר כל אלמנט מקבל ערוץ הגברה משלו ולא לשני אלמנטים ערוץ הגברה יחיד. ואם אפשרות להנחתת הטוויטר עד - 4.5DB מחיר לטוויטר 650 ש"ח מחיר לקרוס 250 ש"ח מחיר לשניהם 800 אני מנתניה. ניר - 0523951913
הודעה אחרונה מאת nir schnaider, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מגברים : מונו בלוק של JBL , GTO600.1 - הספק של 580W ב 2 אום או 425 ב 4 אום , חיי חיים טובים ולא קשים , גיין לא עבר את החצי. סאב של JL Audio , דגם 12W3V2 ,שני סלילים של 2 אום, ( יורד ל 1 אום או עולה ל 4 , אני עבדתי ב 4 ) בתיבה אטומה , עם גריל איכותי . קומפוננט של מורל , דוטק MKII עם טוויטרים MT22 , יש את הגרילים ,פודים להתקנה על הדש ,הכול ! מגבר 4 ערוצים lightning audio b2.300.4 , ב 4 אום 4*50 או בגישור 150*2 , ב 2 אום 75*4 . אחרון יימכר רדיו דיסק של קנווד KDC6047U : שלוש יציאות , TA , USB, קרוסים , פאזות , פשוט 9887 רק עם USB ישירות ללא מתאם. כבל רתכת 25ממ"ר באורך 6 מטר עם בידוד כפול כבל רמקול של אומגה אודיו בחתך 2.5מ"מ לא חתוך ישירות מהתו…
הודעה אחרונה מאת amisha, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני יעשה זאת בקצרה אני מוכר את כל המערכת עקב מכירת האוטו להלן הדברים : JBL 1004 . סאב מוגבר של אינפינטי . רמקולים אחורים אינפינטי. קדימה מוראל דוטק . דאבל דין של פיוניר אם אני לא טועה 4450bt. כל החוטים . מתאם פאק לשלטים להגה+השלטים להגה. מי שיקנה הכל יחליף איתי את הקורות זה עבודה של יוסי אלפיין רק הקורות לבד לקח חצי יום. וגם את המגש האחורי. הכל חדש לגמרי אני שומר על הדברים שלי בקנאות. מחיר מבוקש 4500 אני גמיש. 0507124676 קשיור לתמונות
הודעה אחרונה מאת yromeo, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מדובר בזוג סאבים של גראונד זירו "15 דגם GZNW 15 במצב מצוין. http://www.ground-zero-audio.com/en/products/subwooferchassis/gznw-15x.html מי שרציני אני בטלפון 050-7277958 ישראל
הודעה אחרונה מאת JUNIOR 66, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
למכירה קומפוננט focal utopia במצב חדש מאוד! Focal Utopia 165W3 3-way כולל הכול קומפלט. טויטרים, מידים, קורסים...... 3 חלקים. במצב חדש. 3000 ש"ח. בקשה לא לשגע סתם. 0509966006 זמין באיזור ירושלים.
הודעה אחרונה מאת הונדה95, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סאב SQ Jl Audio 8w7 כולל גריל מקורי בקופסה אטומה איכותית 24 ליטר. הסאב הותקן למשך שלושה שבועות עבד פחות מ 20 שעות ממגבר JL audio 250.1. מצב כחדש. כל הקודם זוכה מאיזור חיפה מחיר הוגן בה"פ
הודעה אחרונה מאת Xantia, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למכירה סאב וופר לרכב 12 אינץ' בתוך תיבה מעץ .תמונות : 050-6219520 ,יניב .
הודעה אחרונה מאת MAIMONY, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
1.דיבורית לרכב Parrot CK3200 מעולה במצב כמו חדש, תמיכה בעברית 2.כרית לדיבורית מתאים למזדה 3 2004-8 פרטים נוספים בה"פ.
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 0 תגובות
- 586 צפיות
מצב חדש - נמכר בתוך הקופסא היה בשימוש פחות משנה. לבוא ולקחת - כולל חיבור USB ויציאת RCA. 0508297581 רון 300 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת superGolf, -
- 1 תגובות
- 906 צפיות
סאב ללא תיבה של רוקפורד P3 2 ohm 700 ש"ח אפס חמש ארבע שתיים שתיים אחד אחד אפס חמש ארבע
הודעה אחרונה מאת orel320,
