אם יש למערכת 2 יציאות אתה תוכל לשלוט בעוצמה של הקידמיים \אחוריים ימין\שמאל אבל זה ממש לא משנה כי אפשר לעשות את זה מהמגבר
בקשר למגבר,4 יציאות יהיה לך מספיק לזוג רמקולים וסאב בגישור של 2 ערוצים,5 יספיק לך ל2 זוגות וסאב
ואתה צריך גם סט חיווט בנוסף
מקווה שעזרתי