מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
JBL GTO 1004
מאת srool- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
המגבר המפורסם, במצב חדש. לפרטים- 050-8786669.
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לאחר החלפה של רכב נשארה למכירה מערכת מולטימדיה. המערכת במצב מצויין ועובדת ללא שום בעיות. עם המערכת מקבלים גם פאנל לאוקטביה, כבל iphone, USB ושלט.
הודעה אחרונה מאת AlexRC, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רמקולים מורל דוטק, נראה לי 6.5 , היו מורכבים על 306. מצב מצויין, היו בשימוש מועט, היה מורכב ברכב שלא נסעו בו כמעט. מגיע עם כל מה שבתמונה. הרמקולים כמו חדשים ומגיעים עם כל המתאמים של הטוויטרים (3 סוגים שונים). 300 שקל. רמקולים מורל דוטק דגם קודם למה שלמעלה, גם היו מורכבים על 306. הרמקולים עבדו מצויין לפני שפורקו אבל היו מאוכסנים לא הכי טוב תקופה. יש קרע קטן בגומי מסביב לרמקול (אני דיי בטוח שאפשר להדביק את זה). חסר טוויטר אחד שאין לי מושג לאן הוא הלך. 80 שקל, לרמקולים קרוסים וטוויטר.. ראו תמונות. חוט למגבר, עבה ואיכותי. נראה לי 4 גייג. כולל חוט זהה שחור למינוס מהמגבר, וחוט דק לחיבור למערכת(לא היה בשימוש, בטח 5 או 6 מטר).…
הודעה אחרונה מאת Tamir&Gilad, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למחירה מגבר 4 ארוצים מסדרת HIGH END של hifonixs 110 rms לארוץ ב4ohm מחיר-1100 טל-0544799732 מיכאל
הודעה אחרונה מאת Smoky, -
- 13 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מגבר : HIFONICS TXI640 - ש"ח 600 כולל תיבה MDF בניה אישית מקצועית(יש תמונה) סאב : 12'' pioneer impp 450w- ש"ח 400 מי שיקח את שניהם יזכה להנחה של 100 ש"ח, עד סוף השבוע יתאפשר לשמוע אותם מורכבים ברכב לאחר מכן ילכו לפירוק עקב מכירה של הרכב. נדב 0508624236
הודעה אחרונה מאת nadavt, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן לצורך פינוי מקום בתא המטען אני מציע את הסאב למכירה מדובר בסאב של סאונדסטריים 12 אינץ 2 סלילים של 4 אוהם הדגם הוא Soundstream XS-12 קישור למוצר http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/p_16302_Soundstream_XS-12.aspx תמונה להמחשה: הסאב אצלי כבר מספר שנים במצב חדש כולל תיבה אטומה שבניתי במיוחד ע"פ נתוני ייצרן כרגע הוא מחובר על 2 אוהם , יש מלא אופציות לחיבור 2,4,8 אוהם תלוי מה המגבר שלכם יכול לתת. מחיר 400 ש"ח כלום כסף לסאב איכותי!
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה סאב הרץ חדש בן שבוע סליל אחד 4 אום 600rms מגיע עם הקופסא וכל החבורות ותיבה אטומה קטנה מותאמת הצעות בפרטי או בנייד 0523324081
הודעה אחרונה מאת NewRider, -
- 0 תגובות
- 759 צפיות
לא צריך להסביר הרבה על המכשיר הזה !!!הרדיו דיסק קלריון hx -d2 הוא מהטובים בעולם שהיו ולא קיימים יותר , נמכר בצער רב ! למעוניינים נא לפנות אליי בהודעה פרטית המכשיר ימכר במחיר סביר
הודעה אחרונה מאת איתי רייקונן, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
למכירה 2 רכיבים שנקנו עבור פרוייקט חדש שלא יצא לפועל אחרי חודשיים של המתנה. 2 הרכיבים לא היו בשימוש. הסאב מגיע כמו שהוא. המגבר עדיין בניילון באריזה. נתונים על המגבר: http://www.alpine-usa.com/product/view/pdx-5 נתונים על הסאב: http://www.jlaudio.com/12w6v2-d4-car-audio-w6v2-subwoofer-drivers-92121 שניהם מארה"ב. מחירים: מגבר 2050 ש"ח. סאב 2050 ש"ח. מי שיקח את שניהם ביחד המחיר יהיה 3900 ש"ח. גמיש מעט למי שרציני.
הודעה אחרונה מאת יוסי.מ, -
MT230 חדשים.
מאת AlexRC- 0 תגובות
- 728 צפיות
אני הולך לרכוש סט חדש של Hybrid Ovation עם MT230. כבר יש לי בבית MT250, לכן MT230 יהיה למכירה. בטווח של שבועיים - שלוש יש אפשרות לבוא ביחד לחנות ולרכוש. woofer ישאר אצלי ו tweeter במקום יעבור לקונה. פתוח להצעות. חדש עולה 679 ש"ח בזאפ.
הודעה אחרונה מאת AlexRC, -
למכירה ציוד HI-END 1 2
מאת dannyg- 23 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
למכירה: 1.סאב IDMAX 12D2 V.3 - "12 חדש באריזה לא נפתח מעולם. 2.מגבר 2 ערוצים - Celestra VA210. 3. וופרים 8" - SEAS Lotus Reference RW220. 4. מידים 4" - Hybrid Audio L4. 5. טוויטרים 3/4" - ScanSpeak Illuminator D2004/602000. 6. יחידת ראש + פרוססור + מסך - Alpine F#1 DVI-9990R/PXI-H990/TMI-M990. מחירים\מידע - נא לפנות בהודעה פרטית. דני.
הודעה אחרונה מאת dannyg, -
Clarion CZ500
מאת -אודי-- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה קלריון CZ500 היה בשימוש שנתיים. מכשיר מעולה בעל AUX, USB, BT ה BT זה גם דיבורית וגם לניגון מוזיקה דרך הסלולרי. יש בעיה קטנה עם הגלגלת של הווליום, לא משהו שהוא דיל ברייקר. ויש שלט בנוסף. התופסן פלסטיק של המיקרופון של הBT נשבר לי. אצלי המיקרופון תלוי על הסוכך שמש. אין לי את ה"שולפנים" של המכשיר. חשוב לי לציין את הדברים האלו, אני בן אדם ישר, אני רוצה שהקונה ידע בידיוק מה הוא קונה, בלי קומבינות. 3 יציאות RCA 4V PRE OUT USB אחורי המכשיר נמכר עקב מעבר לפיוניר 80PRS, לולא ההזדמנות לקנות את הפיוניר מארה"ב, הייתי נשאר עם הקלריון. מכשיר מעולה שלא ניתן להשיג חדש יותר. המכשיר כרגע עדיין מורכב ברכב, ניתן להתרשמות בימים הקרובים בלבד…
הודעה אחרונה מאת -אודי-, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגבר HIFONICS TITAN משומש הגיין היה על חצי לא התאמץ בכלל נמכר עקב שידרוג ל - JL AUDIO Titan TXi Series 4-Channel Class AB Car Amplifier RMS Power Rating: 4 ohms: 85 watts x 4 chan. 2 ohms: 170 watts x 4 chan. Bridged, 4 ohms: 340 watts x 2 chan. Pulse width modulated (PWM) MOSFET power supply LED power and protection indicators Tuned Bass EQ (0-12 dB bass boost at 45 Hz) Bridgeable operation Speaker-level inputs Soft turn-on circuitry Preamp RCA outputs DC, short, thermal, and overload protection circuitry Variable input level control Illuminated Hifonics badge Heavy duty aluminum alloy heatsink Variable high-pass filter (60-1200 Hz, 2…
הודעה אחרונה מאת asmily, -
- 0 תגובות
- 719 צפיות
מוכר מערכת Alpine. מגבר Alpine MRP-F600, ראש Alpine 117Ri,סאב 10 אינצ׳ בניה עצמית, 2 רמקולים אחוריים 4 TYPE S SERIES 280W MAX 2 WAY 4" FULL RANGE COAXIAL, קומפוננט קדימה TYPE R SERIES 2-WAY 5.25" 200W RMS COMPONENT CAR STEREO. מפרסם בשביל חבר . לבחור קוראים רומן לפרטים 0548175061
הודעה אחרונה מאת gabi1234567, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 611 צפיות
למכירה מנחת ומשחזר בס המתחבר ליציאות הרמקולים של המערכת המקורית ברכב ומאפשר יציאת סיגנל נקי לחיבור מגברים, למנחת יציאת רמקולים ימין ושמאל ויציאת סאב. ליציאת הסאב יש subsonic filter וקרוסאובר. לכל אחד מהרמקולים ישנו גיין נפרד. המנחת משמש גם כליין דרייבר ומוציא 2.5v לימין ושמאל ו-8v לסאב. בנוסף המנחת הוא גם משחזר בס שמערכות מקוריות של הרכב מסננות על מנת שהרמקולים ה-OEM לא יפגעו. למנחת כניסת מתח, remote, ימין, שמאל, סאב (למי שיש). ברוב המערכות המקוריות אין יציאת remote, המנחת מרגיש דרך כניסת הרמקולים הדלקה ושולח סיגנל remote למגברים. מחיר מבוקש 550₪ 050-9030713
הודעה אחרונה מאת ApocalypticA, -
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
למכירה סאב דק Soundstream דגם STEALTH-13BX. מגיע בתיבה מקורית. במצב חדש. מחיר 1500 ש"ח. 050-5074043
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
- 6 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מוכר את כול החלקים שנשארו אצלי, רובם היו בשימוש גג חצי שנה, במצב חדש כולם עם הקופסאות, ומעולם לא עברו תיקון כזה או אחר !! ALPINE CDA - 9887R במצב מצויין אין הרבה מה להוסיף על הרדיו הזה, כולל הקבל האייפוד/אייפון, שלט , הקופסא וכול הנלווים. אפשרות עבודה בBI AMP והכ'ו חוברת שלו http://www.alpine.si/fileadmin/user_upload/manuals/car_audio_manuals/CDA-9887R/OM_CDA-9887R_EN.pdf JL AUDIO 300/4 מגבר 4 ערוצים מדהים עשה אצלי עבודה מצויינת על זוג קומפוננט של בוסטון אקוסטיק PDF שלו - http://mediacdn.shopatron.com/media/mfg/9013/media_document/dev_1/300_4_MAN.pdf?1317780879 Boston Acoustics GT-28 מגבר 2 ערוצים חדש וחזק מאוד , אצלי המון זמן …
הודעה אחרונה מאת בוגדני מגעיל1, -
המערכת שלי למכירה 1 2
מאת roy_balas- 20 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
מגבר 2 ערוצים של אודיסון דגם vrx 2.400 בין הבודדים בארץ במצב חדש עבד על פחות מרבע גיין. מתאים להגברה של 4 וואפרים, מספק 250 rms לערוץ ב4 אום. מחיר: 4000 ש״ח הד יוניט של קלריון dxz865mp מסך טאצ׳ צבעוני, מכשיר הדגל של קלריון במצב חדש מגיע בקופסה המקורית עם כל הניירת. מחיר: 1100 ש״ח פרוססור של אודיסון ביט 1 sip הדגם הכי חדש, נקנה מהיבואן בארץ. מחיר: 1850 ש״ח סט קומפוננט של הרץ מסדרת מילה היוקרתית (הסידרה הכי גבוהה של הרץ) במצב חדש לא התאמץ והוגבר בהגברה איכותית על גיין נמוך. מחיר: 1850 ש״ח
הודעה אחרונה מאת roy_balas, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מתאם במצב מצוין ללא שריטות חדש לגמרי! נמכר עקב מכירת הרכב ופרוק התוספות שהותקנו בו. נקנה מאיי קלאס . מחיר 250 ש״ח גמיש מעט 0523452392 -עידן
הודעה אחרונה מאת OMER1986, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
45 ליטר מכוונת ל33 הרץ. מצופה פוליאסטר פרטים בה"פ
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 2 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מצב טוב למבנים Alpine CDA 7990J F1 Status עם סיומת J
הודעה אחרונה מאת stich, -
- 0 תגובות
- 664 צפיות
NAKAMICHI PA4100 NAKAMICHI PA2100 AUIDISON LRX 1.1K המחירים : 950 ש"ח 700 ש"ח 1800 ש"ח טלפון 0544816069
הודעה אחרונה מאת Alexander80, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם! למכירה מגבר של חברת KICKER דגם kx250.2 היה בשימוש כשלושה חודשים ומאז שוכב בארון! במצב חדש, שמור מאוד, לא עבר תיקונים או עינויים. לא התאמץ הגביר סאב cvr12, החזיק את הסאב בלי בעיה. יחזיק כל סט קומפוננט, מפרט מלא למטה. 75 watts RMS x 2 at 4 ohms 125 watts RMS x 2 at 2 ohms 250 watts RMS x 1 in bridged mode unregulated Class A/B power supply offers a significant increase in power at 2 ohms stereo or bridged mono output 4-ohm stable in bridged mode Tri-Way capable 3-way protection circuitry speaker- and preamp-level inputs bass boost (0-18 dB) centered at 40 Hz variable high-/low-pass crossover (50-200 Hz, 12 dB per…
הודעה אחרונה מאת soogood, -
- 1 תגובות
- 640 צפיות
אני צפוי לקבל מזדה שנת 99. אני מתכנן להחליף את הרדיו דיסק הקיים עם ציאנגר משנת 2000 של קנווד. התקציב זה עד 700 ש"ח בלחץ (יש עוד דברים אחרים לתקן ברכב). אם ניתן לקבל גם בלו-תו'ת מובנה אז נהדר (אם זה יעיל בכלל??). אלו 3 מכשירים שמצאתי בזאפ, אשמח על דעתכם - קנווד - http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=790390 פיוניר - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=814331 LG - http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=773147
הודעה אחרונה מאת ytimsit, -
- 0 תגובות
- 765 צפיות
מדובר בדיבורית גרמנית איכותית ביותר, מהטובות בעולם. מתחברת למערכת הסאונד ברכב. כניסות מולטימדיה מרובות AUX IPHONE USB BT שליטה קולית. ממשק בעברית. סינון רעשים מעולה. שלט להגה. משומשת קצת יותר משנה, במצב פנטסטי. מחיר 500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת Barney, -
- 1 תגובות
- 634 צפיות
למכירה, הנ"ל. תוצרת ארצות הברית. במצב טוב מאוד,עם תבה שבנויה מאוד טוב. 400 ש"ח גמיש שבת שלום (-: 052-7380308
הודעה אחרונה מאת noamh23, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מצב חדש חדש ושמור מאד ללא שריטות וכו' עם אחריות מעוזי רדיו מחיר הכי זול בזאפ 2800 שח כולל שלט מקורי מכשיר איכותי מאד לרציניים http://www.pioneer.ph/ProductDetail/default.asp?ProductId=1121&CatId=,5,63 http://www.pioneerisrael.co.il/index.php?dir=site&page=products_items&op=view&cs=68
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סאב מעולה, פאנצ'י ומדויק. 2 סלילים של 2 אוהם, קצת נתונים: https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fwww.diamondaudio.com%2Fmanuals%2Fd3_subwoofer_tech_sheet-2008.pdf הסאב מגיע עם תיבה 21MM MDF.תמונות של הסאב בלי התיבה: http://postimg.org/gallery/5rtba3xo/bca6f440/ 500 ש"ח מחיר אחרון מי שרוצה גם מגבר לסאב יכול לקנות איתו nakamichi pa2100 שקניתי מeli_i אני מחדרה ומידי פעם ברופין אם זה עוזר. עומרי, 0526605303
הודעה אחרונה מאת canonball, -
- 9 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
כמו שצויין בכותרת, המערכת היתה מורכבת בשירוקו. הותקנה ע"י יוסי אלפיין. 1.1k - ב2000 ש"ח. 4.5- ב2000 ש"ח. bit1- ב1500 (המסך עובד אך התאורה לא עובדת בצורה חלקה). mlk165- ב2000 ש"ח (הקומפ' הוגברו אקטיבית, הקרוסים עדיין בניילון ומעולם לא נעשה בהם שימוש). hx300d- ב1500 ש"ח. מערכת שמתאימה מעולה לרכבים עם מערכת מקורית, בלי החלפת hu. אם יש פה בעל שירוקו שאולי מעוניין יקבל ביחד פלטה שמתאימה למושבים מאחורה. אם מישהו מעוניין בכל הרכיבים, הוא יקבל כבל 4 גייג של אוודיסון ו 3 rca מסדרת best. המחירים סופיים אלא אם כן מדובר על כל הרכיבים ביחד. בן, 0503488199.
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
- 2 תגובות
- 795 צפיות
שלושתם זה cvr124 הסאב הבודד היה בשימוש משהו כמו שנה הכפול בערך 4 חודשים במצב מעולה!! מחירים : הסאב הבודד 400 הסאב הכפול 900 כולל התיבה והכל. יצירת קשר בפרטי או בטלפון 0574544651\0524544384
הודעה אחרונה מאת Mazda-Sedan,
