מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה kicker L5 600 rms מצב חדשש יושב לי בבית כבר כמה חודשים . מחיר:800 שקל ליצור קשר בה״פ.
הודעה אחרונה מאת DFI, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
עקב שידרוג רציני מגבר מונובלוק celsetra da2k, מגבר מדהים, די נדיר במחוזותינו במצב חדש, אני לא מאמין שצריך להרחיב עליו הנתונים מדברים בעד עצמם, מגיע עם שלט הבאס כמובן http://celestra.co.il/products/da/2k/ “Balanced D class” circuit design Power at 4 ohm: 1x 600 Wrms Power at 2 ohm: 1x 1300 Wrms Power at 1 ohm: 1x 2100 Wrms Power with 2 linked amps at 4 ohm : 1x 2700 Wrms Power with 2 linked amps at 2 ohm : 1x 4200 Wrms 2 independent power supplies 2x 2AWG battery connectors Built-in low pass filter adjustable from 35Hz to 250Hz Adjustable phase: 0° ~ 180° Remote level control knob output oversized power Relay as protection and mute …
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
- 0 תגובות
- 602 צפיות
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=844774 סט חדש מהניילון, לא נעשה בסט שימוש ואף לא לדקה-600 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת shubidubi, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 577 צפיות
כבל רתכת , בידוד כפול , חתך 25מ"מר , באורך 6 מטר מנחושת. תבחרו : ראשון ,חולון או פ"ת בה"פ .
הודעה אחרונה מאת amisha, -
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם. ובכן ,החלטתי למכור את הסאבים שלי: בוסטון אקוסטיקס 10 אינצ' בתיבה כפולה ומחוזקת. הסאבים אצלי מיום הקנייה מלפני כשנה לערך. לא עברו התעללות/תיקון.כחדשים. כל סאב 450 r.m.s מאוד עוצמתיים ומדוייקים. נא לא להשאיר הודעות. ניתן לסמס לי ואחזור אליכם. מחיר מבוקש 3500 גמיש טיפה עמי: 0542620951
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
- 0 תגובות
- 797 צפיות
למכירה סט קומפוננט אודיסון voce avk6, הסט במצב חדש נקנה לפני חודשיים. הסט מגיע באריזה וחוברות, יש גם קבלת רכישה ואחריות. מחיר 1700
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
כל הפריטים במצב מצויין, מתחייב על תקינות. 1000 ש"ח Hybrid audio technologies Clarus C51-2 1300 ש"ח Sundown SAX-100.4 350 ש"ח Bazooka BT6024DVC 100 ש"ח שני זוגות כבלי RCA באורך 2.6 מטר של Stinger לפרטים נוספים, נא לפנות בה"פ
הודעה אחרונה מאת אוהד, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה מגבר לרכב חברת PROFILE מספר 4 ערוצים 1000 וואט . בנוסף סאב לרכב EXPLOSION . 300 ש"ח למגבר 250 ש"ח לסאב ; 500 ש"ח לשניהם . תמונות :
הודעה אחרונה מאת MAIMONY, -
- 0 תגובות
- 601 צפיות
GPS חדש של איתוראן דגם \r\nGPS4.3L כולל מפות יוני 2013 עם מצלמות חדש באריזה מסך מגע שטוח ודק מעבד 500MHz מהיר בטכנולוגיית Atlas 5 מקלט לוויינים עם 64 ערוצים זיכרון פנימי מורחב 2GB חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון טלפון - 0546939302 דביר
הודעה אחרונה מאת dvirdaya, -
- 0 תגובות
- 802 צפיות
סט במצב מצויין 900 ש״ח מחיר סופי ואחרון
הודעה אחרונה מאת NAFTA1979, -
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה סאב במצב חדש לחלוטין של חברת VISONIK. שני סאבים בתוך תיבה קשיחה וחזקה מאוד!(10 אינץ' כל אחד) הוא היה מחובר בערך חודש לרכב שמכרתי מזמן,ומאז שוכב בחדר. הסאב מפיק 500 וואט RMS(לא כל אחד,שניהם ביחד).הוא נשמע מאוד מדויק וטוב(כמובן שזה תלוי באיכות המגבר). המחיר הוא:800 ש"ח,שזה כמעט חצי ממה שקניתי אותו. אני לא נמצא בקושי בפורום,אז עדיף להתקשר אלי :0546915855,שגיא. מאזור המרכז
הודעה אחרונה מאת s.levi, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מגבר - Hertz HE4 70x4 RMS מגבר של הרץ מאוד איכותי, דורש עליו - 800 שקל. קומפוננט - Rockford T1652-S קונפוננט של רוקפורד מאוד איכותי. דורש עליו - 800 שקל. רדיו דיסק Pioneer DEH5450SD דורש עליו - 600 שקל. סאב - JBL 1204BP דורש עליו - 700 שקל. מגבר של JBL GT5A604 מגביר זוג אחוריים,דורש עליו - 400 שקל. המערכת קופלט 3300, תינתן במחיר של 3000 למי שקונה את הכל. חשוב לציין שהמערכת בת 3 חודשים לכל היותר,חוץ מהסאב שנקנה יד ראשונה,אני יד שנייה שלו. ניתן ליצור קשר בהודעה פרטית ומשם להתקדם.
הודעה אחרונה מאת sally, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברה! עקב פרויקט שלר ייצא לפועל, וקצת בצער. מוצע למכירה סאב של חברת jl audio מדגם 10w3, הסאב הוא 10", מדובר באחד הסאבים היותר מדוייקים שיש בשוק, טונלי מאד וחזק כשצריך, הסאב נמצא בתיבה אטומה וקטנה בנפח המומלץ, 18 ליטר. ואינו משתלט על הבגאז, עם גריל בנוסף. מדובר בגרסה האחרונה, 4 אוהם, 500 wrms. 1100 שקלים. http://www.jlaudio.com/10w3v3-2-car-audio-w3v3-subwoofer-drivers-92150קישור . בנוסף מוצע למכירה במחיק מצחיק אודיסון srx 2 , מגבר קטן ואיכותי, 65*2 או 170*1, הגביר אצלי טוויטרים. 600 שקלים. ניתן לפנות בה"פ, או לטלפון 0505739073. מוכן לשמוע על החלפות מעניינות.
הודעה אחרונה מאת bengee, -
- 0 תגובות
- 591 צפיות
למכירה מגבר GENSIS סדרה 3 היוקרתית ביותר 4 ערוצים 110 וואט RMS נקי לערוץ, 300 RMS בגישור לסאב,יש תעודת לידה וקופסא במצב דנדש ושמור עבד על רבע גיינים.2500 שח דאבל דין קנווד 8026 איכותי מאוד וכולל הרבה פיצ'רים בעברית עם דיבורית פארוט, פרוססור מובנה איכותי מאוד, עם טיים קורקשן ועוד הרבה אפשריות סאונד מתקדמות, שליטה על אייפון אייפוד במצב מדהים 2200 שח. 0547907723 דודי לא בשבת בבקשה.אני מאזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת dudi d, -
- 1 תגובות
- 925 צפיות
סאב 15 DC LEVEL 4XL נמכר כי הלך לי המגבר ואין לי כסף לקנות חדש . פורש מהעסק לבנתיים . הסאב עבד שנה על מגבר 1500 סאנדאון . הסאב מפורק יש גם תיבה מי שרוצה 2700 שקל. הסאב בקושי עבד . 053-426-2305 טלפון שלי נדב מחולון
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 0 תגובות
- 596 צפיות
בן שנה וחצי עדיין יש לי את הקבלות ומורכב באוטו שלי אפשר לשמוע ולשחק לראות שהכל עובד מכשיר מדהים שמאפשר שליטה בכל האלמנטים של הסאונד. מדובר במכשיר ברמה הגבוהה ביותר. 1400 שקלים טובין תקילין 0508312686 אסף.
הודעה אחרונה מאת asafbb, -
- 1 תגובות
- 831 צפיות
גודל 6.5". במצב חדש, כולל אריזה מקורית. היו בשימוש (ללא מגבר) במשך כמה חודשים. 400 ₪ , זמין ברעננה ובחולון. 054 שלוש אחת שלוש אחת 844
הודעה אחרונה מאת KoF-sHeLeG, -
- 1 תגובות
- 797 צפיות
מציע למכירה מגבר מונו של בוסטון Boston Acoustics GTA-800M המגבר מפיק 500RMS ב4 אוהם 800RMS ב2 אוהם המגבר בעל תקן CEA2006 מה שמבטיח שהוא עומד בהצהרות. מגבר במצב חדש, ניקנה בחודש נובמבר האחרון ישנה קבלה ואחריות עד נובמבר השנה והוסף לו גם שלט באס מקורי של בוסטון שעלה רק הוא עוד כ250 שקל (לא מגיע עם המגבר). מגבר מעולה קומפקטי ולא מתחמם (קלאס D). המחיר הנדרש הוא 1100 שקל למגבר כמו חדש! פניות בהודעה פרטית או בטלפון 0523685439 אסיף
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הרדיו דיסק הזה הוא מקורי שהורד מהפולקסווגן ג'טה החדשה שלי בעת קנייתה (שנת 2013-הצורה האחרונה של הג'טה) , הרדיו דיסק הזה חדש ולא היה אפילו בשימוש . יכול להיות שהוא מתאים גם לדגמים מסויימים של סקודה ודגמים אחרים של פולקסווגן , באחריות המעוניינים לבדוק זאת . המחיר שאני דורש הוא מחיר יחסית נמוך , 1600 ש''ח עבור הרדיו דיסק הזה שלא היה בכלל בשימוש . למעוניינים , נא לפנות אלי בהודעות פרטיות , תודה .
הודעה אחרונה מאת JentuS12, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, למכירה מגבר jbl 1004 במצב מעולה, היה בשימוש שלושה חודשים מגבר מעולה ומאוד מוכר המחיר הנדרש 750 ש״ח בנוסף אני מוכר סאב מדגם hertz es300 סאב מדהים, 10 אינצ׳ עם תיבה מקורית סאב מאוד מדוייק במצב מעולה מחיר נדרש 700 ש״ח אני מאיזור ראשון לציון, פלאפון 0506454813 תודה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת tomerzhr, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום. למכירה מונו בלוק של הייפוניקס דגם 1508 d סדרת titan. המגבר נקנה לפני כשנה וחצי לערך.(חדש מהקרטון) אני מוכר אותו עקב מעבר לדרכב דו גלגלי. מגבר מאוד חזק. עדיין מורכב אצלי ברכב. מפעיל ללא מאמץ 2 סאבים של בוסטון אקוסטיקס(דרך אגב גם הם למכירה 3000 שח). הנתונים של המגבר:1500 אר אמ אס ב 1 אוהם. 1000 אר אמ אס ב 2 אוהם. 750 אר אמ אס ב 4 אוהם. אני דורש עליו 2500 ש"ח גמיש אך לא מסטיק. מי שייקח גם את הסאבים אבוא לקראתו במחיר. תחסכו ממני שיחות טלפון לא נעימות. אני לא לחוץ למכור. עמי 0542620951
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
- 9 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
למכירה דאבל דין של ניפון דגם D70 המסך הינו בגודל 7", תומך עברית, כניסת USB, AUX וחיבור ישיר לאייפון המסך מגיע עם יחידת בלוטוס מובנית שמסתנכרנת עם הספר טלפונים של הטלפון. כולל גםיחידת GPS עם תוכנת ניווט IGO8 + שובר לעדכונים. אפשרות לחיבור מצלמת רוורס כמו כמעט כל דאבל דין אפשרות להתחבר לשליטה מההגה כמעט בכל רכב. למכשיר אין כניסת דיסקים. הדאבל דין סיני, איכות שמע טובה ומהירות גם כן, מגיע עם כל החוטים והחיבורים שצריך, כולל אנטנת GPS. תציעו הצעות בפרטי ומי שרציני נמשיך משם.
הודעה אחרונה מאת y.bar, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 792 צפיות
רדיו דיסק USB של חברת KENWOOD KDC-W7534U http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/cd_receivers/cd/KDC-W7534U/details/
הודעה אחרונה מאת vitali87, -
Idmax 12d4.
מאת Shai12- 0 תגובות
- 700 צפיות
הסאב הוא מהסדרה המשופרת, ממברנה מחוזקת. הסאב מגיע בתיבה.
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם מונובלוק lightning audio s4.500.1 ב4 אום 300 rms ב2 אום 500 rms דורש 700 שקל סאב jbl 1204D שני סלילים עובד ב4 אום 300 rms בתיבה אטומה עם רשת רוחב התיבה 40 סנטימטר עומק גם 40 סנטימטר לא תופס הרבה מקום דורש 300 שקל מי שקונה את שינהם ביחד יקבל אותם ב800 שקל וקבל rca בשווי 120 שקל באזור טבריה וקרית שמונה מספר פלאפון 0547906416 מי שידבר איתי עד יום חמישי שישי אני באזור ראשון לציון ותל אביב
הודעה אחרונה מאת godkiller, -
- 1 תגובות
- 833 צפיות
למכירה מגבר AUDISON LRX 4.1 במצב מעולה. מגיע עם כל הציוד הנלווה בקופסה מקורית. מחיר 2000 ש"ח. קצת גמיש לרציניים. לפנות בה"פ
הודעה אחרונה מאת ostrer73, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן! הרכב שלי נמכר אתמול ולכן אני מוכר את הרדיו דיסק שלי. הדגם הוא CLARION CZ501A. מגיע עם הקופסה וכל התכולה. שמור מאוד ובאמת רדיו דיסק מושלם. AUX, BLUETOOTH, USB ועוד.. מחיר: 800 ש"ח, גמיש לרציניים! 054-6678248 טל.
הודעה אחרונה מאת tal_be, -
- 1 תגובות
- 970 צפיות
מגבר שקניתי (חדש)לפני כ 4 חודשים. החלטתי למכור עקב מעבר לדו גלגלי. המגבר חדש לחלוטין.(4 ערוצים) 85 w נקי לכל ערוץ. אני מבקש עליו 800 שח (עלה לי 1100 שח.). עמי. 0542620951
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
- 9 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
כמו בכותרת - קלארוס ב-1700 ואימייגן ב-900. לא שומשו לא נפתחו ולא כלום. סטים חדשים! לשלוח הודעה פרטית מי שרציני או להתקשר 0524550574 גיא.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הי, פירקתי את המערכת ומעוניין למכור: טוויטרים: Morel MT23 (כולל מבחר כיסויי הפלסטיק) קומפוננט - מיד באס וקרוס Morel Hybrid Ovation קבל 1 פאראד TNT audio סאב Hertz HX300 HU clarion DXZ855 MP תקלה במנגנון טעינת דיסקים מגבר 4 ערוצים Helix B4 מונובלוק Audiobahn A8000T באיזור המרכז. אשמח לפניות בפרטי. בברכה בועז
הודעה אחרונה מאת sababaman0,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 446 אורחים (הצג רשימה מלאה)
