מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה במצב חדש + הקופסא שלו. ושלט כמובן. JVC-816 במצב חדש! מורכב עדין על הרכב, אפשרי לבוא לשמוע. מחיר - 1400. גמיש במקצת. מגבר 4 ערוצים- Rockford R3004. במחיר מצחיק! 0509966006 דודי
הודעה אחרונה מאת הונדה95, -
- 0 תגובות
- 692 צפיות
למכירה עקב מעבר לחו"ל, סאב וופר של חברת ROCKFORD מסדרת PUNCH אם אני לא טועה. הסאב כולל קופסא במצב טוב - 300 שקל מגבר ישן 1000W, פשוט ואמין לא זוכר את הדגם - 300 שקל 0523815296 רמי
הודעה אחרונה מאת rami205, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
** מפרסם בשביל חבר ** מגבר 4 ערוצים סלסטרה 475. מגבר חזק ואיכותי, אין מה להוסיף. סאב דיסי לבל 2 בקוטר 12" זוג סלילים של 2 אוהם, להתנגדות סופית של 4 או 1. הסאב מגיע בתיבה פורטד 70 ליטר. הקונה יקבל מתנה תיבה 30 ליטר פרספקס (שקופה). המחיר המבוקש להכל - 2000 ש"ח. לא גמיש בכלל! מי שמחפש להוריד במחיר שלא יתקשר בכלל. קובי. 0506407443 * אני מפרסם בשביל חבר, להתקשר\לסמס בלבד, לא לשלוח לי הודעות פרטיות. תודה!
הודעה אחרונה מאת -אודי-, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
Focal Utopia פוקל אוטופיה: וופרים 6w1 ב 1000 ש"ח מידים 4w2 ב 1000 ש"ח טוויטרים ב 1000 ש"ח קרוסים ב 1000 ש"ח ---------- טוויטרים של sinfoni S25T ב 1200 ש"ח. ממש כחדשים (נפתחו רק לניסוי). ---------- מגבר היי אנד Linear power 2202 משופר (2x110W אבל משופר ליותר מזה) - 1200 ש"ח. מגבר אודיסון lrx 2x25W היי אנד- 500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת BNK, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מכשיר רוד רובר עם GPS תוכנת IGO + עדכון + דיבורת BT אם אפשרות להוריד ספר טלפונים לכשיר ושליטה מלאה של החיוג והשיחות מהרדיו. מתאים בול לבעלי סובארו אימפרזה אין צורך לחתוך כלום. החזית נראת ככה אבל התוכנה בפנים בעברית אז נראת אחרת. מוחלף עקב מעבר לרדיו חדש. המכשיר לא מורכב אבל עובד מצויין כמו חדש! בהתחייבות אצלי היה שנה ברכב. מחיר מבוקש 1800 גמיש. 0523934204
הודעה אחרונה מאת shark1, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
התנגדות סופית 2 או 8 אום. תיבה קטנה, ואטומה. מחיר סופי 350, אין מה להתמקח המחיר נמוך מאוד, לדעתי הכי נמוך בלוח המכירה לסאב הזה. לא תמצאו סאב ברמה הזאת במחיר הזה. טלפון: 052 5 969 469 תמונה:
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
למכירה סאב של hertz hx300d שני סלילים של 4 אום עם תיבה אטומה של היצרן סאב מדהים 600W RMS הוגבר על lighting audio s4.500.1 בפחות מחצי גיין אני מאשדוד נא להשאיר הודעה פרטית תודה מנור
הודעה אחרונה מאת manor16, -
סאב הרץ es250
מאת george- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סאב במצב מצוין בשימוש כשנה וקצת כולל גריל מקורי , תיבה אטומה לפי הוראות היצרן 700₪ ניתן ליצור קשר בה״פ
הודעה אחרונה מאת george, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מכשיר אגדי, אין צורך ביותר מידי דיבורים - מי שמכיר את המכשיר יודע מהן האיכויות שלו. 054-600-400-7 תמיר.
הודעה אחרונה מאת תמיר.ז, -
- 13 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
זוג סאבים 15" של הרץ מסדרת ה HX דגם HX 380 D זוג סלילים של 4 אוהם לכל סאב, התנגדות סופית של 2-8 לסאב בודד, 1-4 לזוג יכולים לספוג 700 rms, מקבלים אצלי 1600 לזוג ב1 אוהם, נמדד 142 דציבל עם ההגברה הזו (על תיבה 120 ליטר) סאבים נצילים! ישמעו חזק גם על הגברה חלשה יותר. יצרן דורש תיבה בין 40 ל60 ליטר (פורטד) לסאב בודד. עובדים מצויין, מורכבים ברכב, מי שעוניין לשמוע מוזמן בשמחה. מורכבים על גרנדה פונטו, כך שתירוץ של "אין לי מקום להכניס אותם" לא יתקבל הסאבים נמכרים ללא תיבה (התיבה הנוכחית בנויה לרכב שלי במיוחד, לא תתאים ל90% מהרכבים בחוץ) מחיר סאב בודד 1700 ש"ח מחיר זוג סאבים 3200 ש"ח גמיש במעט. הסאבים נמכרים בגלל מחשבה על שדרוג, לא לחוץ כלל למכור. …
הודעה אחרונה מאת -אודי-, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כפי שכתוב בכותרת. למכירה דאבל דין מקורי של פיוניר, עם שלט, מדגם 4350, חדש לחלוטין וללא רבב, נקנה על ידי במקור מעוזי רדיו, שהוא היבואן הרשמי של פיוניר בארץ. בפני הרוכש יוצגו קבלות רכישה על שמי מפיוניר- עוזי רדיו, והוא מגיע באריזתו המקורית המלאה, על כל תכולת האריזה, כולל רכיב ה-GPS (גם כן מקורי) וכולל תוכנת ניווט IGO. המכשיר לא מותקן ברכב. 2,500 ש"ח. למעוניינים, נא לפנות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת shaihar, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
סאב אולטימו 12 של מורל בתיבה מקורית. מצב מעולה, בלי שום שריטות/קרעים וכו'. 1500 ש"ח פרטים נוספים בפרטי.
הודעה אחרונה מאת duduamar, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו דיסק: p670mp פיוניר דולפינים 3 יציאות RCA כולל מתאם לAUX 400 שקל סאבים: PIONEER 1000W 400RMS בתיבה פתוחה 300 שקל בוסטון 200RMS בתיבה אטומה 600 שקל טוויטר + קרוס של דוטק אוביישן 300 שקל 058-5252-058 רון
הודעה אחרונה מאת RoNeR, -
xetec v350.6
מאת RoNeR- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
V350.6 4X50 2X75 מגבר 6 ערוצים מצב מצוין... נמכר בעקבות שדרוג אפשרות החלפה למגבר 4 ערוצים... 750 שקל
הודעה אחרונה מאת RoNeR, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/p_11918_Kicker_R13.aspx באריזה כחדשים. מגיעים עם קרוסים() ופיוז לכל טויטר לחיתוך התדרים והגנה משריפתם. קטנים מאד (חצי) ונכנסים לכל חור מובנה בדש לטויטרים. כולל טבעות לכיוון זויות ותופסנים. מאד נצילים וניתן לחבר להד יוניט ללא מגבר. 200 ש'ח. בהודעה פרטית. מאזור חיפה ולפעמים זמין במרכז ובדרום.
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
קומפוננט גרמני בגודל 5.25 גרמני מ ק ו ר י (לא סיני כמו היום! ) עם אישורים ומספר סידורי. באריזה כחדש. בעל טבעות אורגינליות לוריאציות שונות של התקנה כיאה לאיכות גרמנית. כיוון 3 שלבים לטויטרים. מדגיש שוב-גרמני מקורי! אני מחיפה וזמין במקומות רבים בארץ. מחיר 400 שח. בהודעה פרטית. ליאור http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=363
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
מגבר וסאב
מאת ihazardous- 1 תגובות
- 954 צפיות
למכירה מגבר לרכב http://www.autos-sound.co.il/Product.asp?Pid=WCC-6004&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=38&aff=Zap&lang=he המחיר הכי זול בZAP הוא 900 דורש 500 המגבר חדש בקופסא. יש גם סאב של LIGHTNINGAUDIO P4.12.4 במצב בחדש כולל תיבה ב400 ש"ח קצת גמיש... 0527366055
הודעה אחרונה מאת ihazardous, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים! ברשותי יש שתי מכשירים שתומכים באנדרויד, המכשיר הראשון הוא: WITSON Android Os W2-l802 מכשיר אוניורסאלי לכול רכב! כול המידע ותמונות יש כאן: http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101773289 המחיר של המכשיר 3000שקל! יש אופציה גם ל TV antenna (מחר 100שקל) ויש גם אופציה למצלמת רוורס שמגיע במיוחד למכשיר (200שקל) מכשיר איכותי מאוד! ומכשיר השני: Car pad DM-7035 מכשיר מדהים עם PAD נשלף מהמכשיר והופך להיות TABLET 7" HD 3G/Wifi CD,GPS Navigation,Radio,TV,SD,USB HDMI Output 7" (16:9) LED 800X400 Google Android 2.3 1GHz CPU, DDR2 512Mb RAM Bluetooth 2.0 AM/FM VHF/UHF TV 4 x 50w Surround Stereo Google Play (A…
הודעה אחרונה מאת Paul-C, -
- 0 תגובות
- 705 צפיות
למכירה עקב שדרוג: HU איכותי ביותר ספינת הדגל של JVC דגם JVC-KD LHX550 3 יציאות 5V מוזהבות. כניסה לכרטיס זיכרון SD, קורא MP3, מסך מגע, שלל צבעים, אפשר להוריד אנימציות. פנל חשמלי, הגברה פנימית MOSFET50*4, מכשיר שמור. חדש עולה כ1400 ש"ח, אני מציע אותו ב400. מגבר xetec vector 150.2 מי שמכיר יודע מה הוא שווה, 300 ש"ח והוא שלכם. אחרון חביב 6X9 JBL GTO938 ב200 שקלים צנועים, למי שרוצה הרבה באסים והרבה עוצמה ללא סאב. הכל ב800 ש"ח למעוניינים. ניר, חיפה-0543551974
הודעה אחרונה מאת shubidubi, -
- 0 תגובות
- 885 צפיות
מערכת סטראיו JVC כמו בתמונה מחיר 400 ש"ח. עם בלוטוטס וכניסת USB קידמית ואחורית. רמקולים מורל הייבריד אוביישן 6.5 מחיר 800 ש"ח. מצב מצויין. רמקולים אחורים 6X9 של חברת הרץ HARTZ מחיר 200 ש"ח. מצב מצויין איכותיים מאוד. נ.ב מלא חלקים לHGT יש לי במלאי. גמיש למי שריציני ויקח כמה דברים שחרון 0508810671
הודעה אחרונה מאת shahar1, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה מגבר 4 ערוצים של הרץ דגם-EP4X וסאב 12" של הרץ דגם -אנרגי. מגבר -1500ש"ח סאב -500ש"ח יש הנחה למי שייקח את שניהם. (נמצא באזור גדרה) אורי- 0528828250.
הודעה אחרונה מאת ori sahar, -
- 5 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מסך מראה לרכב 7 אינץ' מבית SAMSONIX, כולל 2 כניסות וידאו אפשרות לחבר מצלמת רוורס או כל נגן אחר חדש באריזה, לא נפתח מעולם. 350 ש"ח לפרטים 052-4220770 מתן
הודעה אחרונה מאת KiCKerL7, -
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
למכירה סט קומפוננט 2Way של חברת Audison סדרה Voce 6.5 אינץ' דגם מדויק AV K6 במצב חדש, עבד ברכב חודשים בלי להתאמץ ושודרג לסט אחר כולל כל החלקים בקופסה המקורית עם הניילונים נקנה מהיבואן הבלעדי של Audison בארץ "Audio System" מחיר: 2000 ש"ח לפרטים 052-4220770
הודעה אחרונה מאת KiCKerL7, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מכשיר eclipse 7200 הדגם הגבוה והמקצועי של חברת eclipse הכולל בתוכו בולוטס,USB,וולט 8 פריאוט,3 יציאות למגבר, אקוולייזר מקצועי,פנל נפתח/נסגר חשמלי מכשיר ברמה גבוה.מגיע עם כל האיבזרים הנלווים כולל את האריזה והחוברות יצרן +שלט.במצב מצוין כמו חדש. 0573640730
הודעה אחרונה מאת gleb, -
- 0 תגובות
- 560 צפיות
מידים Hat L4, מידים מעולים ופתוחים בעלי טווח רחב מאוד של תדרים, עולים כמעט עד ל 17khz לעיתים השתמשתי בהם במקום המידים במצב מעולה - 700 ש"ח. קרוסים פסיבים של הסט High Energy XL, כחדשים - 200 ש"ח. 2 זוגות כבלי rca באורך 1.5 מטר של קונקשיין 40 ש"ח כל אחד. ניתן לבדוק את הציוד לפני הקנייה אצלכם ברכב, אני מכפר סבא. 0547245983, לירן.
הודעה אחרונה מאת Liran96, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
עקב ירידה מהארץ, אני מוכר את המוצרים שנותרו לי. אקליפס 7200 במצב מעולה מגיע עם כל האביזרים והשלט - 1,500 ש"ח. 3 כבלי RCA באורך 5 מטר כל אחד של סטינגר מסדרת הפרו. 3 כבלי RCA באורך 5 מטר כל אחד של סאונד קווסט. 1 כבל RCA באורך 5 מטר של לייטנינג אודיו. בתי פיוז AGU כולל פיוזים. בית פיוז ANL כולל פיוז. 2 מפצלי מתח של סטינגר בעלי כניסה אחת של 0G ושלוש יציאות של 4G. מפצלי Y של סאונד קווסט ולייטנינג אודיו. כבלי מתח 4G, כבלי רמקולים וכבלי רמוט. לגבי האביזרים, אשמח לקבל הצעות. מחירים מועדפים למי שיקח יותר מפריט אחד.
הודעה אחרונה מאת טל172, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
1מגבר אלפיין PDX150X4 מגבר דיגיטלי מצויין 150W RMS לכול ערוץ קפול 4 יבוא רישמי של אפריל טקליין כחדש ימכר ב2000 ש"ח 2.מגבר דואל מונו של ג'נסיס מגבר קלאס A שני ערוצים של 200W RMS נקי וטהור ימכר ב4000 ש"ח 3.רדיו דיסק אלפיין 9887 האימפרינט האגדי במצב חדש ימכר ב1200 ש"ח לפרטים נוספים יש להיתקשר ל0508683083 יחיאל
הודעה אחרונה מאת יחיאל, -
- 0 תגובות
- 631 צפיות
כאמור, למכירה קיקר L5, במצב טוב! (הוגבר באמצעות מונובלוק חלש ממנו ולכן לא הייתה אפשרות "לקרוע" אותו). או לחלופין להחלפה, תמורת סאב כפול (או 2 סאבים קטנים) באותו הספק או פחותים ממנו. מס' טלפון ליצירת קשר: 054-398-896-3 בברכה, יבגני.
הודעה אחרונה מאת Ivgeni, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים של .Soudown audio sax-100.4d נמצא עדיין באחריות עד אוגוסט .2013 היה מותקן 8 חודשים ברכב והגביר אך ורק קומפוננט. כולל קונטרול סאב (שנאר באריזה כל ימות חייו). מחיר: 1300 ש"ח למעוניינים לשלוח לי הודעה במייל: [email protected]
הודעה אחרונה מאת Dor89, -
- 0 תגובות
- 633 צפיות
sierra F250.4 0547931391
הודעה אחרונה מאת מאור דוידי BORA,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 329 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itaimoto
- KipodYam
- Avia
- Chmimo
- yoni162
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- yor2
- ArikB
- ELI001
- אברהם א
- mikyl
- GTאי
- zaf
- makatuvkan
- samg
- amosbmw
- T_A
- DareDevil
- דאבל קלאצ
- ALX
- חיים יוד
- BoazB11
- RBRB
- ישה
- om2
- גרנד פריקס
- וולברין
- פיטר גריפין
- מלטבשי
- mcshmupi
- natco
- פינדר
- garicho
- flytomars
- GTI33
- נעם101
- דובצע
- topop
- zvigolden
- this_is_me
- עדי-אל
- yahaga
- YULI1
- חנוך חי
- David32
- חוםואבק
- RedLabel
- elad_w
- NEW10
- Yuvalino
