מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי חברה, החלפתי שוב את הרכב וכבר אין לי כוח וזמן להתקין מחדש את כל המערכת שלי, כל הפריטים עובדים במאה אחוז וכולם במצב מעולה. אז ככה נתחיל: HU alpine iva-w505, מי שמכיר יודע למה המכשיר מסוגל מבחינת איכות, כמובן קורא תדרי רדיו מהארץ ופתוח למולטיזון http://www.alpine-usa.com/product/view/iva-w505/ alpine iva d310 מכשיר סינגל דין, איכותי מאוד עם מסך נשלף, קורא תדרי רדיו מהארץ ופתוח למולטיזון http://www.crutchfield.com/S-79FHo6zN23H/p_500IVAD310/Alpine-IVA-D310.html זוג טויטרים רינג רדיאטור של F1 status, בין הטויטרים הטובים בעולם, מפורט מאוד וצלול מאוד. וופרים של סקאן ספיק, revelator 18w/4531G http://www.madisoundspeakerstore.com/scanspeak-woofers-6…
הודעה אחרונה מאת eli_i, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סאב HERTZ HX300 סליל אחד 4 אוהם 600RMS במצב חדש ! מונו HIFONICS 1508 סאב 1400 ש"ח עם תיבה מעץ 3 ס"מ לפי מידות היצרן מונו 1100 ש"ח ביחד 2000 ש"ח בלבד לימים הקרובים!!! איזור צפון 054,76,65,66,8 אפשרות החלפה בסמארטפון או סט ג'אנטים 17 עם צמיגים 225 מרווח ברגים 112X5
הודעה אחרונה מאת ely89, -
- 0 תגובות
- 595 צפיות
נקנה ב1.10.12 אצל ליאור מולטימדיה בחיפה, חצי שנה בשימוש+, תקין כמובן, ניתן לשמוע אותו לפני הרכישה הוא עוד מורכב ברכב. בתכלס, לא קרעתי אותו ולא התעללתי בו והוא מונמך מהר"ד למינוס 1 מתוך 9+. מגיע בתיבה פתוחה, 4 אוהם, 750 וואט, דגם cs-gd4300 פרטים נוספים בה"פ. אגב, אני מוכן להחליף אותו בעד סאב 10" בתיבה קטנה.
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק DVD מסך יוצא 1DIN Clarion VRX868RVD DVD מסך 7אינץ נשלף 1 DIN מתאים למכוניות שאין מקום לדאבלדין מסך טאץ' קורא הכל DVD/MP3 מתאים לחיבור ישיר לאיפון 6 יציאות RCA כולל יציאה אופטית(מתאים למי שמתכנן להתקין גם פרוססור) שמור מאד, איכות צליל גבוה מאד! מחיר נדרש 1300 ש"ח בטלפון:054749 2727
הודעה אחרונה מאת Rentalcar, -
- 0 תגובות
- 681 צפיות
סט מורל דוטק+mt22 מגבר jbl1004 ימכרו ביחד בלבד מחיר נדרש 1600 ש״ח
הודעה אחרונה מאת NAFTA1979, -
למכירה מידים FOCAL UTOPIA BE 3W2 טוויטרים MOREL SUPREME פודים למיד וטוויטר לסיאט לאון
מאת ShizoManiak- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בצער רב מתחיל בפירוק ומכירת חלקי מערכת. מציע למכירה מידרנג' של FOCAL UTOPIA BE 3W2 באריזות מקוריות. מצב חדש, בשימוש כמה חודשים. מחיר 1800ש"ח זוג טוויטרים MOREL SUPREME במצב מצויין. מחיר 800ש"ח פודים לדשבורד לסיאט לאון החדשה. מותאמים למידים של FOCAL UTOPIA BE 3W2 וטוויטרים של MOREL SUPREME בפועל אפשר להשנות/להתאים לכל רמקול בגדלים זהים. פתרון אידיאלי למי שיש לאון, רק להכניס למקום ולהנות. מחיר 400ש"ח מעדיף למכור הכל כחבילה לכן למי שיקח את הכל תינתן הנחה. לא מעוניין בשום החלפות, רק מכירה. לשאלות נא לפנות לפרטי. אני ירושלמי. ציוד מחובר וניתן לשמ…
הודעה אחרונה מאת ShizoManiak, -
- 0 תגובות
- 701 צפיות
מחיר מציאה לפרטים בטלפון 0504991199
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
רדיו דיסק JVC דגם KD-G347, מנגן MP3, WMA, חיבור LINE, פאנל נשלף + קייס = מחיר 150 ש"ח רדיו משולב USB, SD CARD, AUX ללא דיסק, מצב חדש לגמרי, באריזה מקורית = מחיר 250 ש"ח כבל RCA MONO של THOMSON AUDIO, כבל קואקסיאלי, מוזהב לחיבור מונובלוק מהמערכת, אורך 5 מטר = מחיר 50 ש"ח אני מרמת גן 0525634010
הודעה אחרונה מאת jexy, -
- 1 תגובות
- 889 צפיות
שני מגברים למכירה, מונו אודיסון 1.1 במצב חדש, עם קופסא וכל התכולה. 2000 ש״ח. טרו בילט 475, 4 ערוצים. 2200 ש״ח. בהודעה פרטית. תמיר,
הודעה אחרונה מאת TamirK, -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
למכירה כל המערכת שלי... alpine 9855-HU מכשיר ברמה עם 3 יציאות למגברים אפשר לחבר מתאם ויהיה חיבור של AUX ואפשר לחבר גם פרוססור למערכת יש גם אפשרות של קרוס אקטיבי שני חלקים מכשיר מאוד איכותי בכלום כסף- 800 שקל קומפוננט- morel dotech ovation גודל 6.5 כולל כל החלקים 2 מידבאסים 2 טוויטרים 2 קרוסים 2 גרילים- 650 שקל 140 RMS 500 watt peak מגבר- genesis profile four מגבר 4 ערצים מאוד איכותי ונקי- 1300 שקל 4 אום-50 RMS 2 אום-70 RMS בגישור-140 RMS ב 4 אום מונובלוק- rockford power fosget bd 1001 קלאס D מונובלוק חזק מאוד-1300 שקל 4 אום-500 RMS 2 אום-1000 RMS סאב וופר- hertz es 300 גודל 12' סאב מאוד מדויק- 650 שקל 4 אום 350 RMS 700 watt…
הודעה אחרונה מאת duduc, -
- 0 תגובות
- 674 צפיות
חברים שלום, למכירה סאב אימאג 10 אינצ כולל תיבה מרופדת ואטומה,הסאב מפיק צליל איכותי להפליא ומוציא 150RMS,במצב ממש חדש עלות הסאב 500 ש"ח. למכירה בנוסף מגבר MBQUART הכולל ארבע יציאות במצב מצויין ללא שריטה,בעל איכות מעולה וחזק מאוד עלות המגבר 650 ש"ח. במידה וחבר ירצה לקחת את 2 הפריטים יוכל לזכות בשניהם ב- 950 ש"ח בלבד שזה מחיר מעולה. 052-6090373 גיא לרציניים.
הודעה אחרונה מאת THE WOLF, -
- 0 תגובות
- 581 צפיות
למכירה סאב כולל תיבה של רד סאונד (נידמה לי 1000 וואט) במצב מצויין עובד ודופק מצויין. 180 שח מחיר סופי. נימכר עקב פינוי מקום בפגש לעגלת תינוק. אפשר להסתדר גם על מגבר 1000 וואט של רד סונד- שניהם ביחד 300. 0523070993 רז. איזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 0 תגובות
- 997 צפיות
מגבר מבית JBL דגם px300.4 מסדרת Power היוקרתית! מגבר איכותי ועוצמתי ביותר! בעל הספק מטורף של 125W RMS לערוץ! המגבר היה בשימוש כשנה וחצי, במצב חדש (מגיע עם הקרטון שלו) פלאפון: 0547386018 (מאשדוד) מחיר: 1800 ש"ח
הודעה אחרונה מאת itzik_bb, -
- 1 תגובות
- 847 צפיות
למכירה פיוניר 3250UB, אני מעריך בת כשנה אולי פחות, הגיעה אליי לפני שבוע לאחר שירדה מרכב של חבר, דיי בסיסית אך בסיס לא רע בכלל, בעלת 2 יציאות למגבר, כניסת AUX, USB (קידמיות) פאנל נשלף, http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754180 המחיר הנדרש הוא 400 ש"ח, אזור המרכז - השרון. בינתיים בה"פ בלבד.
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 818 צפיות
למכירה: סאב Ground Zero 400 rms. בתוך תיבה מקורית. וסאב Image Dynamics ID12. שני סלילים של 2 אוהם, מדויק ובעל עומק. בתוך תיבה קטנה לפי הוראות יצרן. 350שקל... GZ 500שקל... ID שניהם במצב חדש. אזור צפון.
הודעה אחרונה מאת haq, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 743 צפיות
מערכת 126BT של אלפיין איכותית ביותר עם דיבורית של Parrot מחיר : 900 ש"ח
הודעה אחרונה מאת jenia7188, -
- 0 תגובות
- 661 צפיות
HU ברמה גבוהה בעלת שתי יציאות RCA מעולה כלל שלט במצב חדש לגמרי נימכר עקב מכירת הרכב ממש חדשה כלל אריזה והניילון על הפנל .
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
סאב למכירה
מאת 123bar- 0 תגובות
- 704 צפיות
סאב של חברת mtx דגם RT12DV הסאב נקנה בדיוק לפני שבועיים. הוא נמצא בתיבה המקורית של הסאב , מדובר בסאב מדויק מאוד וגם כוח לא חסר לו. מי שמעוניין להתקשר למספר 0526433658 או לשלוח לי הודעה פרטית קוראים לי בר.
הודעה אחרונה מאת 123bar, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מגבר דו ערוצי מסדרת ה-OCTANE R הידועה של PG. מגביר אצלי כרגע סוג וופרים של SILVER FLUTE ללא שום מאמץ מיוחד. ניתן לחבר בגישור כדי להגביר סאב. ירים בקלות כל זוג קומפוננט . RMS Power @ 4 ohms 75 watts x 2 channels RMS Power @ 2 ohms 125 watts x 2 channels RMS Power @ 1 ohm Not Stable Bridged RMS Power 250 watts x 1 channels Peak Power Output 400 watts מחיר - 550 ש"ח או החלפה על דו ערוצי ברמה דומה עם לפחות 120 RMS לערוץ. יניב - 0544-939-930
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
למכירה סאב 10 אינטש של אינפיניטי Infinity RSDS 10 הוא בתיבה סטנדרטית. סאב איכותי ביותר. מצב קוסמטי סבבה. מצב מכני מעולה! סאב מוזיקלי ונציל. קומפוננט של אינפיניטי 5.1/4 INFINITY KAPPA CS5. כולל טיווטרים וקרוסים. הסטים תקינים. קומפוננט של אינפיניטי 5.1/4 INFINITY . סדרה גבוהה (לא זוכר כרגע) כולל טיווטרים מסוג ריבון ! של אינפיניטי 6/9 של אינפיניטי. דגם INFINITY KAPPA 692. רמקולים מעולים. !! מגברים. קנווד KAC-280. 2 ערוצים של 80W. אבל זה 80W RMS אמיתיים!!! סוני XM 3060. 6 ערוצים. (יכול להיות 3/4/5/6 ערוצים.) מגבר מדהים סאונד של פעם. אודיסון !!! LR230. מגבר קטן. אבל עם בסאו…
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
1.מיד-באסים של G5 XETEC GRAVTY, גודל 5.25 היו בשימוש במשך שנה וחצי. 250 שח. 2. שלט סאב חוטי hifonics txir-1 חדש בניילון. 100 שח. 3. זוג קרוסים morel pulse היו בשימוש במשך חצי שנה. 50 שח. 4. זוג רשתות במידה 6.5 morel pulse חדשים 50 שח. 5.זוג רשתות במידה 6.5 morel vitus חדשים 100 שח. איזור צפון ( עפולה, כפר תבור) 050-268-4466 במידה ואני לא זמין נא לשלוח הודעה ואחזור אליכם בהקדם האפשרי התמונות להמחשה בלבד. (הורדתי מהאינטרנט)
הודעה אחרונה מאת Vibe, -
סאב+מגבר למכירה
מאת Ohio- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
המגבר : CARDINAL V15 1500WATT הסאבוופר : JBL CS1214T 1000WATT במצב מצויין! שניהם ב-650 0-5-4-4-5-0-1-9-8-7 מאיזור הצפון
הודעה אחרונה מאת Ohio, -
- 2 תגובות
- 800 צפיות
שלט חדש לחלוטין לרדיו JVC, אני מעלה תמונה, לא זוכר את הדגם, הוא חדש לחלוטין, עשיתי סדר בדברים ומצאתי אותו עטוף בשקית, ללא סוללה. למי שיש רדיו של JVC והדגם של השלט היה מתאים לרדיו-דיסק שלו מוזמן לבוא לקחת. למי שמעוניין יימסר מיקום בה"פ.
הודעה אחרונה מאת m.l, -
- 11 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
HU: Eclipse 7200 Alpine 9830 סאב וופרים: 15" AA Havoc- סאב חזק מאוד, 1250RMS DC Level 2 15"- כמו חדש, 600RMS. Infinity Kappa Perfect 12.1- סאב איכותי מאוד, 350RMS, נצילות גבוהה Magnat XTC 12" מיוצר בגרמניה, לא כמו המאגנט החדשים הסיניים. מגברים: Rockford P8004- מפיק 160*4 ב 4 אוהם לפי תעודת הלידה. JBL GTO 75.4 ה JBL Sundown SAE1000D קבלים: צונאמי 10F אודיו מאסטר 1F מדריינג'ים הרץ HL70 6X9- רוקפורד P1694 קיימות מספר תיבות אטומות ופתוחות, מי שיהיה מעוניין, אני אבדוק מידות ונפחים. טלפון: 050-8786669 ישראל עיני.
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 0 תגובות
- 850 צפיות
הדאבל דין לא היה בשימו רב כלל וכלל ועבדתי איתו רק עם usb ולא הוכנס אפילו פעם אחת דיסק לתוכו , הכל ארוז באריזה המקורית עם קבלות ויש אחריות לעוד שנה וחצי. הסאב נמצא בתיבה המקורית שלו ובמצב שמור חדש , המערכת שהיתה לי ברכב היתה sq והגיין של הסאב היה נמוך. דורש 2500 על הדאבל דין , 1800 על הסאב בתיבה המקורית! אני מאשקלון.
הודעה אחרונה מאת crazymani, -
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
הסאב במצב מצוין עם תיבה מקורית שבאה עם לדים סאב מאוד חזק מוצר מדהים מפתיע בגדול ולטובה תיבה מקורית מהיצרן סאב וופר 12 אינטש 1200WATT 300RMS סליל 1 4Ohm http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=1240SE&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=he זה הסאב הצעות בפרטי או בנייד 0523324081
הודעה אחרונה מאת NewRider, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
נמכרים בצער רב, עקב קבלת אוטו של החברה. רדיו דיסק אלפיין CDA 9884R - מצב מצויין! שמור מאוד. יש אפילו את הקופסא המקורית עם כל האביזרים. מכשיר מדהים! מחיר: 1200 ש"ח. מגבר אלפיין 4 ערוצים MRP-F240 - עבד בצורה סולידית לחלוטין (יש תינוקת ברכב רוב הזמן). מוציא סאונד ברמה גבוהה! מי שרוצה להנות ממגבר איכותי במחיר מצויין! מחיר: 500 ש"ח מגבר מונו בלוק ליטנינג אודיו 250.1 - מונו בלוק איכותי מאוד למי שאוהב לשמוע באס נקי ולא להרעיד את האוטו יהנה ממנו מאוד! ניתן גם לכוון אותו לתדרים נמוכים יותר כדי "להרעיד" את האוטו. אני נהנתי ממנו מאוד. מחיר: 400 ש"ח סאב רד סאונד 600W+תיבה איכותית - אני מאמין שההספק שלו קצת פחות מ 300. בהחלט עושה את העבודה גם בתדרים נמוכי…
הודעה אחרונה מאת nimi9, -
- 11 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
hifonics brutus 2008D מגבר מאוד מאוד חזק מוציא 1800RMS טלפון0547931391
הודעה אחרונה מאת מאור דוידי BORA, -
- 0 תגובות
- 583 צפיות
בעיקרון מדובר על לפטופ לנובו T60 מחשב מצויין מעבד 2300T BT + WIFI בתוך המחשב כולל סוללה ומטען 500 ש"ח מחיר גמיש מעט 0504440788 [email protected]
הודעה אחרונה מאת סאונד בראש, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי מתאם פתיחת מסך שמתאים לאודי עם מסך מקורי. למתאם יש 3 כניסות AV וכניסת מצלמת רוורס + כניסת R.G.B המתאים לכל מחשבי הניווט. המחיר שאני דורש עליו:2000 ש"ח 050-531-8881
הודעה אחרונה מאת shay310,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 329 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itaimoto
- KipodYam
- Avia
- Chmimo
- yoni162
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- yor2
- ArikB
- ELI001
- אברהם א
- mikyl
- GTאי
- zaf
- makatuvkan
- samg
- amosbmw
- T_A
- DareDevil
- דאבל קלאצ
- ALX
- חיים יוד
- BoazB11
- RBRB
- ישה
- om2
- גרנד פריקס
- וולברין
- פיטר גריפין
- מלטבשי
- mcshmupi
- natco
- פינדר
- garicho
- flytomars
- GTI33
- נעם101
- דובצע
- topop
- zvigolden
- this_is_me
- עדי-אל
- yahaga
- YULI1
- חנוך חי
- David32
- חוםואבק
- RedLabel
- elad_w
- NEW10
- Yuvalino
