מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
מוכר ציוד איכותי עקב מכירת הרכב. מגבר: sundowm audio sax-100.4 מגבר 4 ערוצים מוציא 100 וואט rms לערוץ (ב 4 אום) 1500 סאב: sundowm audio sa-10 סאב 10 אינצ' כולל תיבה אטומה כ 20 ל'. מוציא 500 וואט rms (ב 4 אום) 1200 כל הציוד במצב מצוין. פרטים בטלפון 0548068333 יורי
הודעה אחרונה מאת Peyura, -
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
קודם כל חשוב לציין שרק מי שבאמת רציני ויודע על מה מדובר ידבר איתי על מחירים,שנית אני מאשדוד. 1) קלריון מדגם 786,רדיו בעל איכות מעולה שהוכיח את עצמו כבר כמה וכמה פעמים,בעל קרוס 3WAY אקטיבי מלא,תיזמון אלמנטים מאוד רחב ומדויק,ובעל פונקציות רבות להוצאת סאונד נקי. הרדיו מגיע ביחד עם הדיבורית בלוטוס מקורית שלו מדגם : BLT 370,שימו לב רק הדיבורית עולה 790++ ש"ח. http://www.autos-sound.co.il/pl_product~BLT370~16~69.htm 2)מגבר אודיסון מדגם VRX 2.150,מגבר HI END איכותי ברמה גבוהה מאוד,מגבר שקוף כמו חלון אחרי שטיפה דגם DIRECT. הספק נקי 2X110RMS,סוס עבודה,ירים כל סט קומפוננט. 3)פרוססור JBL מדגם MS8,מכשיר פשוט מדהים והוכיח את עצמו בארץ ובחו"ל,כיוון המערכת …
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
מדובר בזוג מידריינג'ים של SEAS דגם רפרנס RM120,אין הרבה מה להרחיב כאן,מידים ברמה גבוהה גבוהה ומתחברה בכל המידים המוצלחים (סקאן ספיק,HAT וכו'...) לא הותקנו אפילו,מגיעים בתוך קופסא והשקית שלהם. מעולים לתחום המיד והנמוכים מ-300HZ. קישור למידע נוסף: http://www.seas.no/index.php?option=com_content&view=article&id=252&Itemid=237 אני מאשדוד,מחיר מאוד מפתיע למי שרציני ויבוא לקחת,בפרטי.
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 0 תגובות
- 588 צפיות
המגבר עדיין באחריות,מותקן ברכב אפשר לשמוע, 4 יציאות 100rms כל יציאה. מחיר 1000
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 1 תגובות
- 663 צפיות
עקב שימוש במידבאס של הסט בלבד מציע למכירה את הקרוסים והטוויטרים של הסט. למי שלא מכיר קרוסאוברים ברמה גבוהה מאוד עם אופצייה לb-amp (חצי אקטיבי). טוויטרים-600 קרוסים-400 ביחד -900 0523685439 אסיף שבוע טוב חברים
הודעה אחרונה מאת asif25, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
1. רדיו דיסק alpine9854r שימש אותי נאמנות שנתיים, 100% אמינות אפס תקלות איכות שמע אחת מהטובות ששמעתי !! מחיר בזאפ 2200 מבקש 950 ש"ח. 2.קומפוננט רוקפורד סדרת power rockford t1652-s היו מורכבים אצלי באוטו חודשים בודדים נמצאים באריזה המקורית עם כל האביזרים הם במצב חדש ! מחיר הכי זול בארץ 1000 מבקש עליהם 700 ש"ח. יש לציין כי הרכיבים נמכרים עקב קבלת רכב מהעבודה , גמיש במחיר (בקטנה) למי שיבוא עד אליי ארתור 0524421550.
הודעה אחרונה מאת slivko, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
רדיו דיסק - Philips CEM200 מגבר - JBL GT5A604 ס.וופר - JBL GT51204BR רמקולים (9*6) - JBL GT5963 קומפוננטים - JBL GTO6508C כל העסק הזה ב - 2150 ש"ח. ניתן לקנות גם בנפרד, דבר איתי בפרטי ותציעו מחיר לאותו חלק. לפרטים: [email protected] 054-682-1244 אור - מעדיף פנייה במייל איזור: ירושלים
הודעה אחרונה מאת DArkIDevil, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו דיסק של פיונר דגם 2450 ב300 שקל לא יורד מהמחיר וסאב hx300d במצב מצויין עובד נהדר מגיע עם תיבה אטומה לפי הוראות יצרן המחיר הוא 1100 הסאב ניתן לשמיעה הוא מחובר הרדחו דיסק לא אני מאשדוד קוראים לי מנור הטלפון הוא 0542058243
הודעה אחרונה מאת manor16, -
- 0 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
Pioneer avh-3200bt הדגם שכולל בלוטוס ו-GPS של IGO מקורי, כולל מצלמת רוורס! כולל את כל התוספות שמגיעות בקופסא. חדש בקופסא, יש קבלות שהוא נקנה מחנות רישמית, הדגם שבZAP עולה 4500 שקל בגלל תוספת הGPS והמצלמה האחורית! 1800 ש''ח אפשר גם למספר 0543180692 לא מעוניין בהחלפה
הודעה אחרונה מאת נהג_צעיר, -
- 0 תגובות
- 916 צפיות
מגבר soundstram RUB4.500 http://soundstream.com/store/car-audio/amplifiers/rubicon/rub4-500.html מעולה להגברת סאב וזוג וופרים או 4 רמקולים מוציא 75W RMS ליצאה כפול 4 או 250W RMS בגישור. המגבר עם קרוסאובר פנימי ונשמע מעולה. למגבר יש 2 בעיות: היציאות של הרמקולים במגבר מולחמות עם חוטים עבים כי נטחנה הברגה אז פשוט מחברים את הרמקולים לחוטים. ערוץ מספר 3 מוציא עיוות קטן בווליום גבוהה עלות תיקון 100 שקל. חוץ מזה המגבר תקין ב 100 % זה מגבר שווה הרבה יותר מ 300 שקל אך בגלל הבעיות שציינתי המחיר הוא 300 וסופי בנוסף אני מוכר וופרים של clarion מסט SRQ1620S http://www.clarion.com/ca/en/products/2009/audio/speakers/quality/SRQ1620S/ca-en-product-…
הודעה אחרונה מאת yosi_S, -
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
סט מורל דוטק 6.5 שבקושי היה בשימוש, סתם יושב אצלי בבית - 550 סאב וופר diamond audio D312D2 - מצוין לשומעי מוזיקה שחורה, מגיע עם תיבה שבניתי לפי יצרן (mdf 21mm) - מחיר 700 המחירים סופיים חברים, עומרי
הודעה אחרונה מאת canonball, -
- 1 תגובות
- 563 צפיות
הדבר האחרון שנשאר לי בשביל להתקין את המערכת זה הסט קומפוננט , כיוונתי לMLK165 מהניסיון שהיה לי איתו הייתי מרוצה ממנו מאוד . אין כבר דרך להשיג את הסט הזה חדש ( אלא אם כן אני טועה ומישהו יוכל להכווין אותי ) ועדיין אני מחפש סט ברמתו , מידבאס בועט שאוהב הגברה חזקה ( LRX4.1K ) ושלא ייאבד מהדומיננטיות שלו וייבלע בתוך הסאב וופר ( HX300D שיוגבר עם 1001BD של רוקפורד ) אני מתכנן לעבוד אקטיבי ( HU אלפיין 9887 ) יש הצעות ?!
הודעה אחרונה מאת pozailov, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם עקב השדרוג הקרוב אצלי במערכת, הנה כמה פריטים איכותיים למכירה: רדיו דיסק Alpine CDE9882Ri http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=687239 ~ מחיר 750 שקל מגבר מונובלוק היי אנד Zapco i-1200.1 http://www.amazon.com/I-1200-1-Zapco-Monoblock-1200-Amplifier/dp/B009NY1S3C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1369746042&sr=8-1&keywords=zapco+i1200 ~ מחיר 1600 שקל רמקולים 6X9 מהסדרה הגבוהה של רוקפורד Rockford T1693 http://www.amazon.com/Rockford-Fosgate-T1693-Coaxial-Speakers/dp/B002G9DO9M/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1369746151&sr=1-1&keywords=rockford+t1693 ~ מחיר 500 שקל סט קומפוננט הוותיק שהוכיח את עצמו Mo…
הודעה אחרונה מאת alexeyint, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כל הרכיבים במצב חדש , יש אחריות של עוד שנה לדאבל דין! לפרטים נא ליצור קשר בטלפון 0505064652 יובל מאיזור אשקלון.
הודעה אחרונה מאת crazymani, -
- 0 תגובות
- 633 צפיות
כמו בכותרת,מדובר במגבר חדש לעולם לא היה בשימוש , נרכש לפני 3 ימים יש אחריות וקבלה . 1800 כל הקודם זוכה והפעם זה באמת נכון.
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 0 תגובות
- 575 צפיות
למכירה קומפוננט, mb quart qsd 216 מחיר 700.
הודעה אחרונה מאת Shai12, -
- 0 תגובות
- 892 צפיות
מגבר פוקל dual direct . נחשב לאחד הטובים בעולם. קלאס a 380 r.m.s . 2 ערוצים.עבודת יד. חדש בקרטון 4500 ש"ח. מגבר רוקפורד פאנץ' 150. מהדורה מיוחדת לרגל חגיגות העשור של רוקפורד.. 350 r m s. 2 ערוצים.1700 ש"ח. מגבר רוקפורד אולד סקול. דגם masha power 500 a2. מהדורה מיוחדת בציפוי ניקל. 800 r m s --2 ערוצים. במצב חדש לגמרי. 2800 ש"ח. כל הציוד פורק מהרכב שלי.ונמצא אצל המתקין שהרכיב וגם פירק. הזדמנות שלא תחזור. לגבי המחירים אני יכול קצת להיתגמש אבל לא להיסחף. תחסכו ממני שיחות לא נעימות. 0542620951 עמי. בבקשה לא בשבת.
הודעה אחרונה מאת amiramati, -
- 0 תגובות
- 714 צפיות
למכירה רדיו ALPINE למכירה כניסות AUX וUSB מחיר 400 ש''ח. טלפון: 05 45 99 68 86 ניתן לפנות בפרטי מחיפה.
הודעה אחרונה מאת blind29, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה סאב של מורל דגם אולטימו SC 600W RMS התנגדות 2 אוהם מגיע בתיבה פורטד מקורית מחיר 1000 שקלים חדשים פרטים נוספים בפרטי
הודעה אחרונה מאת duduamar, -
- 0 תגובות
- 799 צפיות
מחיר מיוחד למערכת קומפלט, אפשר גם בחלקים . לפרטים נוספים : 0547800011 אוהד Pioneer DEHP8350UB רדיו דיסק קומפוננט 5.25 אינטש MS5A DLS Eclipse Integrated SE6900 4-Way 9" x 6" Car Speaker רמקולים אחוריים lightning audio b250.1 מונובלוק Mac Audio Z4100 מגבר 4 ערוצים boston acoustics subwoofer g1 12 סאב קבל דיימונד מייצבי מתח רוקפורד טווטרים יותר איכותיים מהרגילים במקום פיוז מגן יש פקק של רוקפוקד.
הודעה אחרונה מאת R.Kelly, -
- 0 תגובות
- 744 צפיות
למכירה: 1- זוג מורל 6X9 מילניום 2- זוג אינפיניטי 6.5 אינץ (ללא קרוס וללא טוויטרים) 3- מגבר בוש שני ערוצים 4- הד יוניט של פיוניר 5800 פרימייר. תנו הצעה ובואו לקחת...
הודעה אחרונה מאת sahbak, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שימשה בעבר סאב רוקפורד,חיבורי זהב . בהזדמנות!! 120 ש"ח. 054-2110901 אמיר.
הודעה אחרונה מאת tokame, -
- 0 תגובות
- 612 צפיות
למכירה טוויטרים של הסט 300 ש'ח . או כל הסט ב1200 אפשר לבוא לשמוע . אני מחולון 053-426-230 נדב הסט אצלי יד ראשונה יש גם סאב DC LEVEL 4XL 15 מחיר 2800 לא ממהר למכור הוגבר עם 1500 RMS / עם תיבה .
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- 1 תגובות
- 742 צפיות
במצב חדש בן חצי שנה ללא שריטה ירד מהאוטו אחרי פחות מחודש בגלל מכירת הרכב ומאז מאוחסן כולל שלט שעדיין בניילון 850 ש"ח http://www.clarion.com/us/en/products/2008/audio/source_units/cd/DXZ785USB/us-en-product-pf_1172385078991.html
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
אלפיין 9885
מאת JAYZ- 0 תגובות
- 682 צפיות
שלום מפרסם בשביל חבר שלי, שמו דן והוא מוכר את הHU שלו ב700 שקל והוא גר בראשון לציון. המספר שלו 0522220301.
הודעה אחרונה מאת JAYZ, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין להחליף את המערכת דאבל דין שלי באחרת. המערכת שכרגע ברשותי היא של חברת JVC דגם AVX836, בעלת מסך 7", ומסך נשלף. קצת נתונים טכניים: מערכת מולטימדיה קוראת CD/CD-R/CD-RMP3/DVD • דיבורית Bluetooth מובנת • ייחודי לדגם זה – הפעלת ווליום גם ע"י סיבוב אצבע על גבי המסך • קורא DIVXו-DIVX ULTRA • תומך באנגלית / רוסית / צרפתית / ספרדית / ערבית ועוד. (לא תומך בעברית) • שעון זמן • כניסת USB חיבור לiPOD /iPHONE עם אפשרות שליטה גם מהמקלט • פאנל נשלף היחידי בעולם • מצויד בשלט רחוק • מאפשר הפרדת אזורים Dual-zone • הכנה לניווט • RDS • מצויד בחיישן כאשר מזיזים את היד כפתורי ההפעלה נדלקים • MUTE להורדת עוצמת הקול • כניסת AUX • יציאות למ…
הודעה אחרונה מאת ChaoscripT, -
- 1 תגובות
- 768 צפיות
המגבר שירת אותי נאמנה 4 שנים, מימיו לא התאמץ, שנתיים הפעיל מורל פולס ועוד שנתיים ריינבו מהסדרות הנמוכות. נראה ועובד כמו חדש. 500 שקל מחיר סופי בהחלט לחיית עבודה שיסחוב גם עוד 10 שנים. אני מאיזור המרכז,לפנות בה"פ או 0547967775.
הודעה אחרונה מאת dany, -
- 10 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
האחד, Pulse Audio B2900. יימכר ב300. המצב שלו מצוין, לא עבר התעללות מכל סוג שהיא. הגביר קומפוננט של HAT Imagine , וסאב של פיוניר. גיין הכי נמוך שאפשר. http://www.lanzar.co.il/pl_product~BA2900~2~118.htm השני, Mac Audio z4200. יימכר ב250 , דורש תיקון שעולה 80 ש"ח ויש לכם מגבר 4 ערוצים שמוציא 110RMS אמיתיים וחזקים. http://www.sounder.co.il/emall/product.asp?pc=86593 בבקשה לא להתקשר סתם. אין לי זמן לבזבז על "אני בא מרחוק אם אפשר הנחה" . 0523724492, גלעד.
הודעה אחרונה מאת qazim, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כמו בכותרת דאבל במצב כמו חדש בקושי היה בשימוש, מגיע עם הקופסא וכל האיבירים הנלווים לו כזה חדש עולה בסביבות 2700 מוכן למכור ב 1500. לבוא לקחת
הודעה אחרונה מאת zuzut5, -
- 1 תגובות
- 988 צפיות
מגבר tru s500 למכירה, חדש מהקופסא! לא נפתחה ולא הייתה בשימוש מעולם!! 2000 ש"ח מחיר מבוקש. 050-2721600 אור (לא בשבת בבקשה).
הודעה אחרונה מאת TurboR,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 353 אורחים (הצג רשימה מלאה)
