מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
למכירה מגבר PULSE AUDIO דגם BA2900 המגבר חדש חדש בקרטון לא היה בשימוש מעולם!!! מחיר :350 ₪ איזור המרכז. בה"פ יום טוב
הודעה אחרונה מאת איתי לוי, -
xetec p2+p4
מאת ארזה- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
גרמנים,איכותיים וחזקים.עובדים בכל התנגדות. P4 - 4 ערוצים.מהסדרה הגבוהה. http://amp-performance.de/602-Xetec-Prestige-P-4-EVO.html P2 -שני ערוצים.205 לערוץ . מהסדרה הגבוהה. http://skinflint.co.uk/159213 4000 לשניהם. בה'פ.
הודעה אחרונה מאת ארזה, -
- 11 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, מוכר את הציוד שלי, בעקבות מכירת הרכב: -מגבר היי אנד Audison VRX 4.300, מי שקונה יודע על מה מדובר. מחיר 2900 ש"ח. - מגבר מונו איכותי מאוד, Audison lrx 1.1, מחיר 1800 ש"ח. -רדיו דיסק Alpine 9855 מחיר 700 ש"ח. - סאב בתיבת יצרן, Hertz hdx- 300 d מחיר 1000 ש"ח. חברים, מי שקונה, יודע שאלו מוצרים באיכות מאוד מאוד גבוהה, אין צורך להרבות במילים ולכן המעטתי בתיאורים. מיותר לציין שהציוד במצב מצוין. טלפון : 0502119670. מיקום ראשל"צ. חג שמח
הודעה אחרונה מאת Music_fanat, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
HU פיוניר DEH-P770MP hu יחסית ישן, מאוד איכותי, הרבה יותר איכותי מהרבה חדשים, קרוס אקטיבי, תצוגות ועוד http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/CD-Receivers/DEH-P770MP 400 ש"ח eclipse 8445 יחסית ישן, איכותי מאוד, ישנה בעיה עם הפאנל (משהו בתאורה או משהו כזה) פרטים http://www.sonicelectronix.com/item_6665_Eclipse-CD8445.html הרדיו כרגע מנותק, יחובר במעמד מכירה והקונה יראה שהוא עובד. המחיר 300 - מחיר נמוך רק בגלל הבעיה, מידבאסים: מורל טמפו - זוג מידבאסים של מורל מסדרת הטמפו, גודל 6.5 אינץ' מאחד מהם מסיבה שאינה ברורה לי נפל פעם הדאסט קאפ והודבק חזרה, חוץ מדבק על האלמנטים הכל כמו שיצא מהמפעל, אין שום בעיה עם המידבאסים. כרגע מנותקי…
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- 0 תגובות
- 922 צפיות
שלום לכולם ! ברשותי סאב וופר מסדרת VOCA של אודיסון. זה הדגם: http://www.audison.eu/index.php?page=product&id=32 חובר לא יותר מחודשיים. תוגבר עלידי 320 W כך שלא התאמץ כלל. כולל תיבה כחדש לחלוטין. מחיר - 1200 ש"ח אזור מכירה: ראשון לציון אך נייד בכל הארץ פלא - 0544583513 מישל.
הודעה אחרונה מאת mishel27, -
- 0 תגובות
- 874 צפיות
למכירה רדיו דיסק אלפיין 9830 ב300 ש״ח 3 יציאות למגבר הכל עובד תקין. נא לפנות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת blind29, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 758 צפיות
למכירה מגבר 4 ערוצים CLASS D, פיצפון בגודל,בהמה ביכולת הדחיפה שלו. דחף סאב של INFINITY מסדרת ה-KAPPA PERFECT 10 וזוג קידמיים (מורל אינטגרה אוביישן,לאחר מכן מורל הייבריד ולאחר מכן אילייט). המגבר במצב כמעט חדש, תקין לחלוטין,מעולם לא נפתח או עבר תיקון. איתו אני נותן במתנה גם שלט באס שלא מגיע איתו במקור ועולה 500 ש"ח. בבקשה נא להימנע מהצעות מגוחכות. 1400 ש"ח, המחיר אינו גמיש ובמחיר הזה לא תמצאו משהו שמתקרב אליו באיכות ובטח שלא בגודל הזה. אגב למתעניינים, המגבר נמכר בגלל חוסר שימוש. נא לפנות בה"פ.
הודעה אחרונה מאת ApocalypticA, -
- 1 תגובות
- 968 צפיות
מגבר Rockford Fosgate punch 200.4 מהדגמים המוצלחים ביותר (4X25 RMS) חמש מאות ש"ח מגבר חמישה ערוצים explosound (תוצרת דרום אמריקה), חברה מוכרת (http://www.explosound.com/) חדש בקופסה, מעולם לא הופעל 65X4 RMS +1X120 RMS מגבר רציני ומרשים במחיר מצחיק- 500 ₪ סאב פיוניר מצב מצוין - 350 ₪ סט מיד-טוויטר איכותי ביותר Magnat 350 ₪ זוג צ'נג'רים פיוניר (12) וסוני (10) מתאימים למגוון מערכות 150 שח כל אחד תרגישו חופשיים להציע הצעות, ה"פ בבקשה ! תודה
הודעה אחרונה מאת david brown, -
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
המצב של המערכת מצויין,כמעט ולא נעשה שימוש בדיסק(בדוק!)כיוון שהרכב היה אצל אדם מבוגר ששמע לרוב רדיו,אצלי היה שימוש בערך שבועיים והוחלפה המערכת,כרגע המערכת אצלי עטופה וסגורה,המחיר הנדרש הוא 500 ש"ח,גמיש טיפה במחיר לרציניים,אני מתל אביב,0504444831,דור. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us מחיר 500 ש"ח בלבד(בפירוקיות מוכרים אותם ב800,בדקתי את זה)
הודעה אחרונה מאת דור-ל, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה : סאב של JL אודיו , 12W3V3 2 סלילים של 2 אום , ( יורד ל 1 אום או עולה ל 4 , אני עבדתי ב 4 ) בתיבה אטומה . היה מחובר למונו בלוק של JBL , GTO600.1 - הספק של 580W ב 2 אום או 425 ב 4 אום . קומפוננט של מורל , דוטק עם טוויטרים MT22 , יש את הגרילים ,פודים הכול ! מגבר 4 ערוצים של lightning audio 4*50 . בנוסף יש כבל רתכת ציפוי כפול , ו כבל לרמקול 2.5 ( לא חתוך !) גמיש .
הודעה אחרונה מאת amisha, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
קיבלתי רכב מעבודה והרכב שלי עומד למכירה. בשבוע הקרוב יפורקו מהרכב רכיבים הבאים: 2 מגברי 4EPX 1 מגבר אודיסון LRX 4.5 סט אחורי אודיסון VOCE 2WAY סט קדמי עם בניה בקורות אודיסון 3WAY VOCE HU Pioneer DEX-P99RS סאב וופר מסדרת ה VOCE קבל של קוניקשן וחיווט של קינקשן המחירים יפרסמו בהמשך (צריך לעשות סדר ולמצוא קבלות) מי שמעוניין לפנות רק במייל - [email protected]
הודעה אחרונה מאת mishel27, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
תיבה אטומה קטנה יחסית נפח של בין 28-30 ליטר. עלתה לי 150 שח.הגריל הלך לי לאיבוד אז שמתי 4 ברגים לסגור את החורים של התופסנים של הגריל. תיבת בנד פס mdf כבדה במיוחד, עלתה לי 250 שח. תיבה שמתאימה לסאבים חזקים.מומלץ למי שמחפש שישמעו אותו מגיע מרחוק . בעיקרון זוהי תיבה שהייתה אצלי כחצי שנה, (זרוקה לי הקבלה אפילו איפשהו אני רק אחפש). סאב CVR שני סלילים כל סליל 2אוהם. ללא קרעים או פצעים וללא כלום.מחובר ברכב וניתן לשמוע/לפרק אותו מהתיבה לבדוק להריח וכו'. מחירים:אטומה- 100 בנד פס- 150 סאב- 350 לפנות בפרטי או ב0542227207 ארתור. אני מרמלה נייד עד לצפון ת"א (אוניברסיטה).
הודעה אחרונה מאת Paprika-Metuka, -
מערכת שלמה למכירה 1 2
מאת hen amit- 22 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
סאב:cerwin vega hed 12 +תיבה 700. מגבר: rockford p3002 מ 800. מגבר: crunch 880 מ800. קומפוננט פוקאל a1 מ700. אקליפס 5030 1800. קבל 400. באר שבע- 0544940499 עידן
הודעה אחרונה מאת hen amit, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, החלטתי למכור את כל הציוד שיש ברשותי לטובת תחביב הצילום שניצח בקרב התחביבים 1. מגבר היי אנד Amplitude 150.2x של Sinfoni - מגבר SQ שני ערוצים, Сlass AB. מגבר מאוד חזק ומתאים להגברה של סט "חזק" או סאב. מבקש עבור המגבר 3000 ש"ח. קישור לנתוני יצרן של Amplitude 150.2x 2. מונובלוק Digital Designs M1b - מגבר Class D, חזק מאוד ויודע לשלוט בצורה מושלמת על סאב. עובד בהתנגדויות של 4, 2 ו-1 אוהם. ב-1 אוהם מסוגל לספק 1200 וואט! מבקש עבור המגבר 1900 ש"ח. קישור לנתוני יצרן (זה לינק לקטלוג, לכן תדפדפו ותמצאו את המגבר הנ"ל) 3. סאב Digital Designs 1508a - סאב בגודל 8 אינץ' שיודע "לתת בראש", למרות גודלו הקט, ויחד עם זאת מאוד פאנצ'י ומדויק. הסאב נמכר יחד עם ת…
הודעה אחרונה מאת tau, -
- 0 תגובות
- 737 צפיות
מגבר מעולה מבית מחברה מעולה בקושי עבד. המגבר הינו 6 ערוצים מעולה למערכת למתחילים ומתקדמים, אני מאוד נהנה ממנו אבל הוא מעוד גדול לי לכן אני מוכר. אני מבקש עליו 650 ש"ח 0523142134
הודעה אחרונה מאת THE-LION, -
- 2 תגובות
- 985 צפיות
מגבר 2 ערוצים, פשוט ואיכותי. הנה קישור לנתונים שלו: http://www.bluespot.co.uk/car-audio....a275-amplifier הצעות מחיר בפרטי בבקשה. עופר.
הודעה אחרונה מאת m_c_ofer, -
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קיט להחלפת הרדיו המקורי ברדיו אפטרמרקט רגיל. קיט מושלם כולל כל מה שצריך (פלסטיקים + מתאם לצמת חוטים). מחיר: 300 שקלים, גמיש קלות. ניתן לשלוח לכל הארץ.
הודעה אחרונה מאת m_c_ofer, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כמו בכותרת, 100 ש"ח בלבד לרדיו דיסק PANASONIC MP3 CQRX122W. הרדיו דיסק נמצא בחיפה, מתאים למי שצריך רדיו דיסק תקין ובזול ולא מעוניין בזבל סיני. כמו כן יש לי את חוברת ההפעלה שלו, עדיין בניילון. הטלפון שלי לתיאומים הוא 0546266747 דודו.
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
HU: Eclipse cd7200 mk II Speakers: Hybrid audio technologies Clarus C51-2 Amp: Sundown SAX-100.4 Sub: Bazooka BT6024DVC שני זוגות כבלי RCA באורך 2.6 מטר של Stinger כל הרכיבים תקינים, עובדים ובמצב מצוין. בנוסף, הרוכש המאושר יוכל לקבל במתנה את כל הכבילה שהורכבה אצלי ברכב מחיר לכל הסט: 4500 ש"ח קונים רציניים נא לפנות אלי בה"פ
הודעה אחרונה מאת אוהד, -
- 1 תגובות
- 912 צפיות
מוכר את הסאב JBL GTO1204BP סאב באמת מומלץ למי שלא מכיר שילוב של עוצמה ודיוק מדובר בסאב מאוד נציל ומאוד מוזיקלי למי שמבין. בדיקה קטנה בזאפ תראה לכם שהוא עולה לא פחות מ1700 שקל חדש מהחנות (והוא שווה את זה). הסיפור של הסאב שלי הוא כזה כרגע נמצאת אצלי התיבה של הסאב בלבד (תיבה יקרה מאוד) הסאב עצמו נשרף בגלל טעות שלי בכיוונים ושימוש שלו במגבר חזק ממנו בהרבה. ברגע שיימצא קונה אני אלך לבחור שמוכר לי את האלמנט (הסאב בלי תיבה) ואני אכניס אותו לתיבה. אני לא עושה את התהליך עד למציאת קונה כי אז הקונה לא ייהנה מהאחריות המלאה של המוכר. זאת אומרת שמי שייקנה ממני את הסאב יקבל אותו חדש מהחנות מבלי יום אחד שימוש פלוס אחריות הדבר היחיד שיהיה משומש זאת התיבה ואין לכך שום משמעות במיוחד…
הודעה אחרונה מאת 123bar, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה zed audio לווייתן סידרה 3 במצב מעולה ב2500 מצבר xs power d6500 ב2000₪ במצב מעולה היה בשימוש חצי שנה
הודעה אחרונה מאת Avino89, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מונובלוק 500 RMS של ליטינג אודיו לעולם לא נכנס לפרוטקשן דופק מאוד חזק ועובד בצורה מעולה, 500 שח מגבר JBL 4 ערוצים 70 RMS לערוץ , 400 שקל , במצב חדש , הורכב ופורק לצורך שדרוג וסתם שוכב אצלי סאב 370 RMS של פולק אודיו עובד במצב חדש לעולם לא שופץ במצב חדש, 500 שח עם תיבת MDF מקורית , סאב מדויק מאוד ואיכותי עלה לי בזמנו קרוב ל1500 שקל HU של פיוניר חדש דנדש בקושי היה בשימוש , שנת 2012 7450 הדגם, בלי שריטה עם הקופסה הכול עדיין , הכול עובד אין השראות אין כלום , 600 שח , בקושי חצי שנה אצלי וסתם שוכב בצד עקב מכירת הרכב, פאנל פיוניר במצב מעולה 5050 3 יציאות למגבר אקולייזרים וכל הפונקציות מכשיר משוכלל מאוד כניסת USB וAUX גם , 300 שקלים , מתאם פלסטיק ממערכת…
הודעה אחרונה מאת gal_bo, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 631 צפיות
מגבר מונובלוק של מאק-אודיו דגם ZX1000 נמכר עקב חוסר שימוש, חדש וסגור באריזה 1100 ש"ח בלבד ! כולל קבלה עם אחריות ! לעוד מידע ופרטים - ה"פ
הודעה אחרונה מאת ADVANT, -
- 2 תגובות
- 981 צפיות
מוכר עקב שדרוג למונו עוצמתי יותר המגבר במצב טוב מגבר עוצמתי לסאבים עד 400 RMS למעולם לא עבר את הרבע גיין המגבר מפעיל את הסאב ID12 250 RMS בגלל שאני מביא עוד סאב תואם אני צריך מגבר חזק יותר! אתם יכולים לבוא לשמוע לראות כרצונכם! אני מאזור חיפה זמין גם במרכז לפעמים! קשר 0526664090 שי. 500 שח פרטים: Number of Channels: 1 Rated Power (RMS Continuous Power): 200 Watts x 1 @ 4-Ohm 300 Watts x 1 @ 2-Ohm Total Power (Sum of Rated Power): 300 Watts RMS Dynamic Power (PVC/PowerCube® Measurement): TBA Watts x 1 @ 4-Ohms 0° Res TBA Watts x 1 @ 2-Ohms 0° Res Bridgeable: No Efficiency (average): TBA% @ 4-Ohm TBA% @ 2-Ohm Crossover C…
הודעה אחרונה מאת שי ברזילי, -
- 0 תגובות
- 804 צפיות
לרגל מכירת הסיאט, אני מוכר ציוד אודיו של ג'נסיס אנגליה, מדובר על ציוד איכותי ביותר, רובו תוצרת יד ונבנה באנגליה\דנמרק. Gensis Audiophile 16.02 - Component Drive units hand made in Italy / Crossover hand made by Genesis in England 6.5" mid/bass with glass-fibre cone 1.0" silk soft dome with Ferrofluid Crossover: 6dB / octave @ 3.5KkHz with phase correction Frequency Response: 50Hz-20kHz +0/-6dB מחיר: 2000 ש"ח Genesis Audiophile 30.01 - Subwoofer 12 inch Impedance: 4 ohms Resonant Frequency: 24.8Hz Sensitivity: 90.4dB Weight: 6.2Kg Recommended Enclosure (Sealed): 30 liters מחיר: 2000 ש"ח Genesis Dual Mono - 2 Channel Amp …
הודעה אחרונה מאת Fireball, -
- 0 תגובות
- 647 צפיות
למכירה כבל בין Alpine רדיו דיסק לבין Iphone Ipod Ipad . המחיר הוא 150 ש"ח. טל -0528-543833
הודעה אחרונה מאת sl, -
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, למכירה סאב וופר של חברת Peerless מדגם XXLS בגודל ״12. הסאב וופר במצב מעולה ובתיבה אטומה. בנוסף למכירה מגבר מונו של חברת JL Audio מדגם 250/1. מבחינה קוסמטית חיצונית המגבר נראה שהוא עבר שימוש אבל הוא במצב מעולה. מבחינת מחיר אני פתוח להצעות ומעדיף למכור את שני הפריטים בייחד כחבילה. תמונות יועלו בהמשך.
הודעה אחרונה מאת ice_man, -
- 0 תגובות
- 658 צפיות
למכירה רדיו דיסק JVC KD-G230 לא בשימוש כבר 3 שנים מאז קניית הפולו, הרדיו היה אצלי בשימוש כחודש באוטו הקודם. 100 ש"ח. לפנות בה"פ. אני משדרות.
הודעה אחרונה מאת danielfp02, -
- 0 תגובות
- 632 צפיות
מגבר mosconi as100.4 חדש לגמרי. 100W x 4 @ 4 Ohm http://www.mosconi-system.it/product/as100-4/ קיט התקנה של רוקפורד + כבלי RCA איכותיים במתנה 2700 ש"ח 0546588000
הודעה אחרונה מאת roeiw, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה סאב תוצרת רוקפורד דגם R1 בתיבה מקורית. סאב מעולה במצב חדש וכמעט ללא שימוש 600 ש"ח 0546588000
הודעה אחרונה מאת roeiw,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 329 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itaimoto
- KipodYam
- Avia
- Chmimo
- yoni162
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- yor2
- ArikB
- ELI001
- אברהם א
- mikyl
- GTאי
- zaf
- makatuvkan
- samg
- amosbmw
- T_A
- DareDevil
- דאבל קלאצ
- ALX
- חיים יוד
- BoazB11
- RBRB
- ישה
- om2
- גרנד פריקס
- וולברין
- פיטר גריפין
- מלטבשי
- mcshmupi
- natco
- פינדר
- garicho
- flytomars
- GTI33
- נעם101
- דובצע
- topop
- zvigolden
- this_is_me
- עדי-אל
- yahaga
- YULI1
- חנוך חי
- David32
- חוםואבק
- RedLabel
- elad_w
- NEW10
- Yuvalino
