מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
אלפין 9813.
מאת yuraskor- 1 תגובות
- 785 צפיות
אני מציע למכירה ר"ד של אלפיין מדגם 9813. חלק מהפונקציות שיש לר"ד: יכולת לעבוד בתצורת 3WAY אקטיבית, TIME CORECTION לכל אחד מששת ערוצי ההגברה 6 יציאות RCA קרוס אובר אקטיבי עם זאת, למכשיר אין, אני מדגיש שוב, אין כניסת AUX או USB, ניתן לחבר דרך מתאם, אך מעולם לא רכשתי כזה. המכשיר נמכר עקב מעבר ל4WAY אקטיבי, ולא משום סיבה אחרת (אני שומע מדיסקים מקוריים, כך שלא היה צורך בUSB או AUX). המכשיר שמור מאוד, מגיע עם קופסא מקורית לפאנל, שלט, מסגרת וצמה. מחיר, 500 שקלים (בEBAY מצאתי ב612 שח, וזה לפני משלוח). לא גמיש בעליל, מי שיתקשר וינסה להוריד אותי במחיר על חו…
הודעה אחרונה מאת yuraskor, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו-דיסק של חברת בוס, חדש חדש - בשימוש שלושה-ארבעה חודשים (עם הניילון על המסך עדיין). הוזמן מחו"ל אז האחריות לא ממש אפקטיבית. יש לו את כל האופציות שמניתי בכותרות: USB, AUX, SD (לא מכיל דיסק); מתאים גם לתדרים של ישראל. רדיו בסיסי ונחמד שעונה על צרכים בסיסיים. מחיר - 200 ש"ח. טלפון: 0545-395-020
הודעה אחרונה מאת BrucE_WaynE, -
- 0 תגובות
- 577 צפיות
רדיו דיסק קנווד KDC MP5032 עם שלט ,3 יציאות למגברים, יציאה 4V למגבר מצב מצויין עובד פיקס איכותי מאוד 300 שקל 052-6727438
הודעה אחרונה מאת jeep cj, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מורל וירטוס 4 אינץ שמורים נקנו לפני 4 חודשים דורש 850 גמיש טיפה
הודעה אחרונה מאת godkiller, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לרגל מכירת הרכב שלי מסוג סיאט איביזה החדשה, אני מוכר את הדאבל דין פיוניר מדגם avh2350 DVD, נקנה לפני שנה אצלי כולל כל מה שצריך וכל הכניסות שצריך מחיר המכשיר 1300 ש״ח פרטים 0523452392 עידן. מאזור נתניה. במידה ולא זמין אפשר לשלוח הודעה לפלאפון ואחזור.
הודעה אחרונה מאת OMER1986, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 640 צפיות
שלום, ברשותי רדיו-טייפ מקורי לסיטרואן קסנטיה (שנים 98-01), הגיע עם גירסת 2.0L i 16v מרכב שנת 2001. תכונות: Streering Wheel Contols, RDS, TA, LOUD, Tape\Cassete, Memory מצב: - המהדק של גלגל העוצמה שבור (פלסטיק) אך הגלגל שלם.. (אפשר לנסות ולהדביק..) והמנגנון ווליום והכפתור הדלקה עובדים! - הRDS לא מצליח להינעל טוב על תחנות, אבל זו יכולה להיות גם בעיה של האנטנה באוטו.. - TA לא עובד בארץ כמובן.. - הטייפ עובד, אפשר להכניס ולשמוע קלטת אך אי אפשר להוציא אותה בגלל ששן פלסטיק קטנה שמחזיקה מתכת קטנה נשברה פנימית במנגנון הוצאה של קלטות וזה מונע מהמנגנון לפעול (שוב גם כן, אפשר להדביק את המתכת במקום ואז אין יותר בעיה..) חוץ מזה הכל עובד, יציאות לרמקולים, של…
הודעה אחרונה מאת Eladle0, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
רדיו דיסק של חברת Pioneer דגם DEH-P5150UB 3 יציאות מצב חדש!! מחיר:500 שקל. זוג רמקולים Pioneer 6X9 דגם TS-A6974S 500 Watt מצב חדש!! מחיר:200 שקל. קומפוננט 6.5 אינטש FSA216 MB Quart 150 Watt 40 RMS קומפוננט מצויין, במצב חדש!! מחיר:300 שקל. אני מאזור המרכז ניתן ליצור קשר בה"פ או בפלאפון:0504989973
הודעה אחרונה מאת DFI, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
סאב של JL אודיו , 12W3V3 שני סלילים של 2 אום , (אני עבדתי ב 4) בתיבה אטומה . מונובלוק של JBL , GTO600.1 - הספק של 580W ב 2 אום או 425 ב 4 אום , מצב מעולה ! קומפוננט של מורל , דוטק עם טוויטרים MT22 , יש את הגרילים ,פודים הכול קופסא אפילו! מגבר 4 ערוצים של lightning audio 4*50 . ציוד ההתקנה יינתן חינם לקונה שיקנה את הכול, שכולל : מפצל פלוס עם פיוזים , מאגד מינוס , ו 3 כבלי RCA של רוקפורד וכבל פלוס מתאים . בנוסף יש למכירה כבל רתכת 25 ממ"ר ציפוי כפול , וכבל לרמקול 2.5 של אומגה אודיו( לא חתוך !) גמיש בגבולות הטעם הטוב . ( הצעות של 200 שקל על הסאב אני לוקח, תחסכו ממני ) הציוד מורכב , ואפשר לבוא להתרשם . נמצא בראשון חולון ופ"ת מידי פעם …
הודעה אחרונה מאת amisha, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
1.סאב bazooka, 12 אינץ, כולל תיבה(לא מאוטו דיפו) http://www.amazon.com/Bazooka-12-500-Watt-Subwoofer-RSW1224DVC/dp/B000067NL4?tag=vglnkc6315-2 יוטיוב : 2.סאב וופר ,פיוניר מיוחד במינו תוצרת יפן, poinner ts-wx30 https://www.google.co.il/search?um=1&client=firefox-nightly&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aunofficial&channel=fflb&hl=iw&biw=1280&bih=894&tbm=isch&sa=1&q=poinner+ts-wx30&oq=poinner+ts-wx30&gs_l=img.3...12831.14932.0.15051.5.5.0.0.0.0.148.341.2j2.4.0...0.0...1c.1.18.img.jk327mE7Y_E יוטיוב : מחירים : כל אחד 250 ש"ח אני מאשדוד.
הודעה אחרונה מאת sd1985, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הדגם הגבוה ביותר של digital design במצב חדש!!! אחריות לעוד 7 חודשים מגבר באמת מדהים http://ddaudio.com/products/mobile-audio/amplifiers/full-range-amplifiers/s-series/s4b מצב חדש לגמרי דודי
הודעה אחרונה מאת legacy3r, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מפלצת 7 קילו 2X220 RMS 4OHm 1X440 RMS 4OHm כמה שנים טובות יושב בארון 600 שייח-סופי! http://www.kenwood.de/WebFiles/File/de/download/archive/kac1021.pdf
הודעה אחרונה מאת stich, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, כל הציוד שלי במצב חדש באריזתו המקורית. * מסך מגע 7" DIN 1 נשלף חשמלית , המסך באכות FULL HD, מדובר במסך מרמה מעוד גבוהה אם חישנים אופטים לזיהוי מצב במסך. אני קניתי אותו בארץ במיר 2900 ש"ח , המחיר שלי 900 ש"ח. מדובר במסך שדומה לזה: * מקלט רדיו USB אם חיבור לאנטנה של הרכב, עבד מצוין אצלי : מחיר 60 ש"ח * מקלט GPS USB מדגם GlobalSat BU-353 מחיר: 150 ש"ח * פרוססור H701 + השלט , הפרוססור ניקנה מ ebay יפן חדש עבד אצלי שנה וחצי , במצב חדש!!! : מחיר 1700 ש"ח. * Image Dynamics IDMAX12-D2 במצב חדש , מי שמכיר אותי יודע שאני לא שומע חזק כך שהסאב במצב חדש, הסאב כולל תיבה ברמה הגבוהה ביותר. מחיר 1500 ש"ח אני מחיפה. ניר…
הודעה אחרונה מאת nir_nissan, -
מכירת ציוד שלי!
מאת vini5- 0 תגובות
- 958 צפיות
שלום מוכר את המערכת שלי עקב מעבר לטזיס סט קומפוננט FOCAL KRX 3 בין היחידים בארץ עולה חדש 7000 ש"ח אני דורש 4500- היה בשימוש חודשיים חדש ! יש את הקרטון שלו סט הכי עוצמתי שקיים היום עדיין באחריות! עקב מעבר לטזיס למי שמחפש ציוד ברמה גבוה זה הזמן אין ליבואן ונדיר למצוא את הסט הזה בארץ . NAKAMICHI CD 400 מכשיר איכותי ביותר סאונד נקמיצ'י 24 ביט 1400 ש"ח (פשוט קשה להיפרד) עלה לי 3000 ש"ח. עקב מעבר למכשיר אקליפס שהוזמן מיפן. CLARION DRZ 855 מכשיר טאצ' 24 ביט ,כלום כסף 900 ש"ח מציאה ! עלה חדש 2900 ש"ח. גולת הכותרת ! מגבר מקינטוש 4 ערוצים 4X200 נדיר ביותר בקושי ניתן להשגה נמכר לעיתים בחול ב-1900$ קשה להיפרד ! לא ההייתי מוכר בשום הון. רק בגלל מעבר למ…
הודעה אחרונה מאת vini5, -
- 18 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
יש ברשותי 2 מכשירים רדיו דיסק: kenwood-kdc-w241gy kenwood-kdc-w237gy ורמקולים6X9 של חברת: HERTZ DCX 690 הפריטים במצב מצויין פרטים בפלא:0546519686
הודעה אחרונה מאת itamar_vtec, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
רדיודיסק במצב חדש! בקושי היה בשימוש! יציאת AUX יציאת USB יציאה למגבר תומך ב איפון מכשיר באמת פצצה! פירוט מלא: http://island-sound.co.il/index.php?productID=4783 052-8422122 או בהודעה פרטית(עדיף)
הודעה אחרונה מאת CASTRO_PK, -
- 8 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
http://www.blitzaudio.com/itemdetail.asp?model=BZA3000D מגבר מונובלוק של בלייטץ מצב מעולה עמיד ב 1 אום לא זוכר כמה rms בבדיקה קטנה בגוגל אפשר להוריד את החוברת של המגבר הזה. 800 שקל מגבר 4 ערוצים של jbl 60.4 600 שקל דבל דין של פיונר חדש ניקנה ליפני 5 חודש יש אחריות וקבלות בקושי השתמשתי בו דגם 2450bt יש בו הכל מהכל אפשר ליראות בגוגל . 2200 שקל ומצלמת רוורס חדשה לא ניפתחה עדיין לא הספקתי להרכיב 100 שקל הרמקולים זרקתי אותם עם הרכב אז אין בסה אני מאזור ראשון
הודעה אחרונה מאת opel turbo, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מגבר KENWOOD KAC-744. מגבר דיי ישן אבל דיי חזק, שנת 95, נדמה לי שמיוצר ביפן. היה מחובר אצלי קרוב ל3 וחצי שנים ועבד מושלם ללא שום תקלות. אצלי היה מחובר ל-2 ערוצים. מוציא על כל ערוץ 110RMS ב-4 אוהם. ניתן גם לחבר ל-4 ערוצים. מוציא על כל ערוץ 40RMS ב-4 אוהם. מחיר סופי - 350 ש"ח (לא מוכר בפחות). לפרטים לפנות אלי בפרטי. http://www.manualslib.com/manual/286563/Kenwood-Kac-744.html
הודעה אחרונה מאת dim4ik007, -
- 1 תגובות
- 609 צפיות
קבל 2.0 פארד של חברת Phonics דיגיטלי מחיר 250 ש"ח גמיש
הודעה אחרונה מאת godkiller, -
- 1 תגובות
- 807 צפיות
מתאם פלסטיק להחלפת מערכת ברכבי סיאט איביזה החדשה. נקנה מאיי קלאס ומתאים בול לאיביזה, לא כמו הפשוטים שמוכרים באי ביי נמכר עקב החלפת הרכב ופרוק כל התוספות בו. מחיר 300 ש״ח 0523452392 עידן. במידה ולא זמין ניתן לשלוח הודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת OMER1986, -
- 0 תגובות
- 678 צפיות
ערב טוב אני מעוניין למכור את הדאבל דין שיש לי ברכב יש בלוטוס די וי די תומך בגיפיאס מכשיר מעולה. תנו הצעות אין לי מושג מה המחיר שלו חדש. או בטלפון 0523742625 חגי.
הודעה אחרונה מאת hagggg55, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רדיו דיסק alpine 9854r שירת אותי נאמנות 4 שנים. קומפוננט רוקפורד סדרת פאוור-t1652 היו בשימוש 3 חודש נמצאים באריזתם המקורית עם כל האביזרים כמו חדשים. ארתור 0524421550 אשדוד.(נייד גם למרכז) המחירים הכי זולים לרכיבים אלה בארץ הם : לרדיו 2200 לקומפוננט 1000. תציעו סכום בפרטי בבקשה.
הודעה אחרונה מאת slivko, -
- 0 תגובות
- 730 צפיות
מדובר בדגם mlcx 20 אפשר לעבוד איתו ביאמפ ולהנחית את הטוויטר עד -4.5 db הקרוס הוא 2 חלקים ניר שניידר0523951913
הודעה אחרונה מאת nir schnaider, -
- 0 תגובות
- 583 צפיות
למכירה מגבר clarion 2 ערוצים Class A/B מחיר 400 ש״ח נא לפנות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת blind29, -
- 0 תגובות
- 587 צפיות
פאנל JVC יציאה למגבר חדש בניילון MP3 כמו בכותרת , חדש חדש לא היה בשימוש , כולל שלט וקופסא לפאנל , פאנל נשלף AUX תומך MP3 יציאה למגר חדש חדש לא היה בשימוש עדיין בקופסא עם הכול!!! 450 ש"ח לרציניים חייב להימכר 0528866608 גל(לא בה.פ.)
הודעה אחרונה מאת gal_bo, -
- 1 תגובות
- 905 צפיות
שלום חברים לפני כשבוע התחדשתי בשירוקו 2.0 הוחלפה המערכת והחדשה RCD510 נשארה אצלי. מערכת ממש טובה יש לה צ'נג'ר עם אפשרות לשישה דיסקים והיא ברמה. לכל המעוניין אנה ליצור איתי קשר, אם לא אענה אפשר לשלוח SMS ואחזור בהקדם. רם : 0525369501
הודעה אחרונה מאת fast, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מידבאס בודד מוראל דוטק אוביישן-100 ש"ח זוג 6X9 JBL GTO938 נקנו לפני חצי שנה מאוטו'ס עם אריזה, כחדשים-200 ש"ח מגבר זיטק ווקטור 150.2 מגבר שני ערוצים פשוט אך איכותי, 400 ש"ח טוויטרים מוראל MT12 שמאוד קשה להיפרד מהם-150 ש"ח לזוג גולת הכותרת: מידבאסים - rainbow profi phase plug עם האריזה-700 ש"ח לזוג בנוסף לכל מוסיף גם זוג קרוסים של זיטק מסוג X-2 שניתן לשדך להם כל אלמנט שתרצו עם אפשרות לקבוע נקודות חיתוך והנחתות! שידוך מושלם לטוויטרים של מוראל ולמידבאסים של ריינבאו-100 ש"ח לזוג! במידה ומישהו ירצה את כל המערכת הנ"ל ישלם רק 1400 ש"ח ויקבל את כל הכתוב למעלה. במחיר הזה לא תמצאו רכיבים יותר איכותיים מאלו נקודה. ניר, חיפה-0543551974. תודה ושבוע טוב
הודעה אחרונה מאת shubidubi, -
- 0 תגובות
- 602 צפיות
במצב חדש עם הקופסא, ומעולם לא עברו תיקון כזה או אחר !!! ALPINE - 9886 USB מיכאל -> 0544799732
הודעה אחרונה מאת Smoky, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
למכירה כל המערכת שלי, עקב החלפת רכב ודעיכת התחביב... PIONEER DEX-P99RS נקנה חדש מחו"ל אצלי אולי קצת מעל שנה, לאחרונה הוחלף פאנל לחדש לגמרי עקב פריצה לרכב ו מרוב טימטום הגנב שלקח את הפאנל שהיה בקופסא שלו במושב האחורי מחיר: 4000 סאב: PEERLESS XXLS שנרכש ממדיסאונד בתוך תיבה בנויה במיוחד בשבילו, SQ אמיתי. XXLS מחיר: 1000 מיד באס FOCAL UTOPIA 6W2 אין מה להסביר, מצב מצויין. PDF מחיר: 1000 טוויטר MOREL MT-23 מצב מצויין אם האביזרים. מחיר: 400 שקל מגברים: CELESTRA RA RA475X RA475x מחיר 2800 RA220x מחיר 3200 נקנו מהיבואן בארץ, מצב אידאלי , היו מותקנים ברצפה כפולה ואין עליהם שריטה. קבלים אלקטרוליטי…
הודעה אחרונה מאת evgeni432, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה סאב מורל אולטימו SC 600W מצב מעולה בתיבה פורטד בעל הבית השתגע - רק 500 (עולה מעל 3K חדש)... לבוא ולקחת - תהנו
הודעה אחרונה מאת duduamar, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
דאבל דין DVD BT ללא ניווט (אך יש תמיכה לתוספת התקן ניווט חיצונית של היצרן) הדאבל דין נקנה בארה"ב ,מצב חדש לחלוטין!(לא הותקן מעולם) נמכר עקב מכירת הרכב לפני מועד ההרכבה. המכירה כוללת מסגרת וחיווט לטויוטה קורולה בשנים 2003-2007 2003-2007 Toyota Corolla Radio Installation Kit TOY-K958 FEATURES • Factory textured ABS plastic. • Installs 1 dbl DIN radio or (2) single ISO mount audio/video components). • Perfectly matches dash contour. • Custom designed mounting brackets with "Fully Adjustable" depth capability. • Fully illustrated instructions and mounting hardware included. NOTE: Fits Double DIN or 2 Single ISO mount rad…
הודעה אחרונה מאת ravidp18,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 258 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- falou
- גרנד פריקס
- motior
- David32
- eyalgr
- נירו72
- yossiaviel
- רועי5
- לירון .ה.
- פיטר גריפין
- Amitbak
- NEW10
- discoTD5
- Pavlik
- Coresh
- guy.a
- fishmanl
- llaavvii
- jpex
- yohai71
- Tal7
- GTI33
- yor2
- natco
- zvit
- yoav911gt2
- אלעדית
- Johnathan
- ELI001
- viper83
- _slayer_
- memilavi
- bv12
- הרקוליטו
- yahaga
- danbr
- רכב פשוט ואמין
- אברהם א
- SurfHigh
- RedLabel
- fatboy1340
- גולדן191
- vigi
- שחר 1
- DareDevil
- סולל הדרך
- itaimoto
- Ragnar
- danielos
- avargel
