מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
למכירה סאב 10" אינפיניטי בתוך תיבה אטומה קטנה. מחיר 400 ש''ח. נא לפנות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת blind29, -
- 0 תגובות
- 902 צפיות
למביני עניין מוכר קומפוננט HYBRID AUDIO CLARUS ו HYBRID AUDIO IMAGINE חדשים לגמרי במחירי יד שניה. יותר זול מחו"ל גם תעשו עליהם חיפוש
הודעה אחרונה מאת elik0, -
- 0 תגובות
- 597 צפיות
יש לי אותו ואני לא מעוניין בו, מצב טוב, 600 שקל.
הודעה אחרונה מאת New Vegas, -
- 1 תגובות
- 893 צפיות
2700 עם תיבה LEVEL 4 XL אני מחולון הסאב יושב לו בארון אין מה לשאול אותי שאלות מיותרות כמה RMS ומה המצב שלו אתם מוזמנים להכנס לאתר http://www.easywebshop.com/ckelder/detail/351898-dc-audio-level-4xl-15-d2-d4 0534262305 נדב אני מחולון
הודעה אחרונה מאת NADAVX2X, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לרגל שדרוג, המערכת שלי למכירה: סאב Image Dynamics ID12.. שני סלילים של 2 אוהם, 400 rms, מדויק ובעל עומק. בתוך תיבה קטנה לפי הוראות יצרן. סאב Ground Zero 400 rms.. בתוך תיבה מקורית. רמקולים JBL 9X6 מדגם CS3196.. סאונד נקי, חזקים מאד. בזמנו קיבלו הרבה המלצות בפורום. רדיודיסק פנסוניק C7105U.. שלושה יציאות RCA 5V. שליטה בנפרד על סאב. חיתוך תדרים, אקוילייזר גרפי וכמובן AUX. עם כל הערכה: מסגרת פח ופלסטיק, שלט, קופסא לרדיו. ואם רוצים יש גם את הקרטון והניירות. מגבר Ground Zero מדגם gzta 4 120mk2.. ארבעה ערוצים 75 rms לכל ערוץ ב-4 אוהם 125 rms ב-2 אוהם. הכל במצב שמור מאד. כמו חדש. סאב איימג' דינמקס..... 500 שקל סאב גראונד זירו........ 400 שקל …
הודעה אחרונה מאת haq, -
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מפרסם בשביל חבר pioneer deh-8350sd רדיו דיסק עם כרטיס SD חיבור USB לדיסק-און-קי ושליטה על האייפון. מצב מצויין ! http://www.pioneerisrael.co.il/index.php?dir=site&page=products_items&op=view&cs=92 800 ש"ח גמיש במעט. מתאם דאבל דין לסיאט איביזה חדש נקנה לפני חודש, מגיע עם תא וכלוב, מצופה CARBON. 300 ש"ח. אמיר - 0507273730
הודעה אחרונה מאת gilmizrahi, -
- 2 תגובות
- 955 צפיות
סאב GTO של JBL (אני לא זוכר את הדגם המדוייק כרגע.) 4000וואט! סאב שובר. מגיע בתיבה שנבנתה לפי נתוני יצרן!. אקולייזר של מאק סאונד עושה את העבודה. הסאב1200. האקולייזר250. מחיר גמיש לרצינים.
הודעה אחרונה מאת Aviv hashmty, -
- 0 תגובות
- 788 צפיות
יש ברשותי מערכת בת כ4 שנים אשר לא הייתה בשימוש 3 שנים עקב מעבר לחו"ל. המערכת תקינה לחלוטין ונשמעת מעולה (לטעמי לפחות). ויש בה מספר קטן של פעמים קוסמטיים. ועקב מעבר לרכב חברה אני נאלץ להציע אותה למכירה. רדיו דיסק של קלריון מדגם 786. מגבר JBL 1004 מגבר SUNDOWN AUDIO מדגם SAE1000D סאב 12" של פולק אודיו מסדרת הSR היוקרתית (הדגם עם שני הסלילים) סט קומפוננט של פולק אודיו 5.25 אינץ'. מסדרת DB. אשמח לקבל הצעות מחיר בפרטי אני גר בירושלים ומגיע בגלל העבודה גם לאיזור מודיעין, פתח תקווה וראש העין. מי שיקח את כל החבילה יקבל גם כבלים, מתאמים ועוד אביזרי התקנה שזרוקים אצלי.
הודעה אחרונה מאת amirmoshe, -
- 1 תגובות
- 968 צפיות
דאבל דין חדש דנדש לא הותקן מעולם חדש בקופסא, כולל כול האופציות הקיימות כולל GPS מחיר היזדמנות 1000 ש"ח מחיר סופי 050-6708801 רונן
הודעה אחרונה מאת platiniom, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טוען-פורק קבל אלקטרוני, מתלבש על ראש הקבל ומבקר טעינה ומונע מצבי טעינת יתר שמהווים את הסיכון העיקרי בהרכבתם[מיועד לקבלי 1 פרד ללא בקרים אינטגרלים כלשהם]. נקנה בניו יורק לפני שנתיים, מעולם לא היה בשימוש.
הודעה אחרונה מאת zigi, -
- 3 תגובות
- 882 צפיות
לפרטים נוספים נא לפנות בפרטי. תודה.
הודעה אחרונה מאת Hen_c4l, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
למכירה סאב IDMAX 12D4 V.3 בתיבה מקורית מחוזקת לפי הוראות יצרן. שני סלילים של 4 אוהם --- התנגדות סופית של 2 אוהם. הסאב במצב מעולה.
הודעה אחרונה מאת sagiarye, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ברשותי סאב פיוניר מהסדרה הישנה והטובה 450 W RMS שני סלילים ב4 אוהם איכותי מאד . סיבת ההחלפה: תא מטען קטן מידי(פולו) יש לציין שהתיבה לא ככ גדולה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=495023 ניתן להחלפה תמורת סאב 8 אינטש או 10 אינטש בעל תיבה קטנה נדב 0508624236
הודעה אחרונה מאת nadavt, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מידבאסים וטוויטרים MLK165 + מידים היי אנרג'י HL70 מגבר סלסטרה FA2150 סאב הרץ מילה ML3000 אודיסון ביט וואן ללא מסך. ציוד ברמה גבוהה מאוד,שמור. בפרטי.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 738 צפיות
מגבר Pulse Audio - BA 2900 סאב - Hifonics Atlas
הודעה אחרונה מאת OfirGS, -
פיוניר 80prs
מאת bengee- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברה, עם קצת הסתייגות, מוצע למכירה פיוניר 80 prs , מהסדרה הגבוהה של פיוניר. מדובר בדגם החדש שמכיל: 2 כניסות usb, קורא כרטיסים sd (שימושי מאד), 2 כניסות aux, בלוטוס (גם אוגיו וגם דיבורית. שלושה יציאות rca. קרוס שלושה חלקים מלא לעבודה אקטיבית (חיתוך, סלופ, ta ). אקולייזר 16 ערוצים (נפרד לימין ושמאל). אפשרות לכיוןן אוטומטי ע"י מיקרופון (מצורף) מכשיר מושלם לעבודה אקטיבית/פאסיבית. המכשיר נקנה לפני חצי שנה מארה"ב, במצב חדש, ללא שריטה, מגיע עם האריזה, וכל מה שהכילה. 1300 שקלים, מהצפון, בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת bengee, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם למכירה רכיבי אודיו איכותיים בהזדמנות ובמחירים טובים,רוב הרכיבים מותקנים כ-3 חודשים בוולקן, כול הרכיבים יד ראשונה. 1. מכשיר רדיו דיסק פיוניר DEHP7150UB: תצוגות תלת מימד,3 יציאות מגבר,כניסת USB,חיבור לאייפון,אופציית חיבור בלוטוס על ידי מתאם, ועוד.... המכשיר במצב מעולה נקנה לפני כחצי שנה חדש מחנות. דורש 600 שקלים בלבד! המכשיר מורכב ברכב. 2. סאב 10 אינטש איכותי מאוד תוצרת סוני,מגיע בתיבה מקורית אטומה ואיכותית. מדובר בסאב בעל פרופיל נמוך ובעל תיבה צרה שלא תופסת הרבה מקום בבגאז, לכן הסאב אידיאלי למכוניות בעלות בגאז קטן או קטנטן. הסאב במצב חדש, נקנה חדש מלפני כ-3 חודשים דורש 300 שקלים בלבד! הסאב מורכב ברכב. 3. זוג רמקולים אובליים בגודל 6/9 תוצרת פיוניר ב…
הודעה אחרונה מאת DJ_BITON_BIT, -
- 0 תגובות
- 670 צפיות
למכירה מספר פריטים במצב מצויין 1. מגבר איכותי rockford t400-4 ארבע ערוצים, היה מותקן שלוש שנים אצלי ברכב-600 ש"ח 3. רדיו דיסק Pioneer 5900mp במצב חדש בעל 3 יציאות למגבר-400 ש"ח אני מבאר-שבע 0545522056
הודעה אחרונה מאת maxim_ginz, -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הי, עדכון מחירים. לרגל מעבר לחו"ל: סאב 12 אינץ' Hertz HX300 ללא תיבה 900 ש"ח בלבד מגבר 4 ערוצים Helix B4 1200 ש"ח בלבד מונובלוק Audiobahn A8000T 400 ש"ח קרוסים - מתוך סט Morel Hybrid Ovation 200 ש"ח אלו מחירים ידידותיים ביותר ואני מעוניין למכור. צרו קשר בפרטי
הודעה אחרונה מאת sababaman0, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ALPINE ida-x001 מכשיר מעולה מגיע עם כבל USB וכבל לאייפון4/אייפוד - מצב מעולה לא תומך בתדרי רדיו ישראלי - 400 ש"ח. VIBE SLR12 - סאב מעולה 12" 400RMS במצב מצוין - 500 ש"ח. מגבר PLANET AUDIO AC1000.2 הגביר סאב של MTX , מצב חדש - 250 ש"ח. פרטים נוספים בהודעה פרטית, אזור מרכז. אפשרות החלפה בקומפוננט.
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
- 0 תגובות
- 564 צפיות
למכירה דאבל דין אלפין דגם 910 + ניווט Dvd 4v pre out x3בן חצי שנה במצב חדש ובאחריות היבואן למכירה phx800 מעבד צליל פלוס time correction סופר מיקצועי של אלפין חדש באריזה פלוס מגבר מדגם 1200HD Jl Audio מונו בלוק מפלצתי 1200watt Rms.חדש באריזה ובאחריות היבואן. בתודה מראש חיים - 0544756077
הודעה אחרונה מאת נאור לוי, -
- 1 תגובות
- 931 צפיות
שלום כולם. אז ככה למכירה שלושה פריטים שעבדו יחד. יכולים להמכר בנפרד אבל כמובן שביחד המחיר יהיה טוב יותר. מגבר CARDINAL V15 4CH 1500W רדיו של סוני מדגם MEX BT39UW וסאב וופר של חברת JBL. אני לא יודע את הדגם בדיוק, אמרו לי GT5 1204, לא בטוח בזה. בכל מקרה הוא 12" חזק מאוד! תמונות https://plus.google.com/photos/103400028262811220363/albums/5912284748852819937 לא לשלוח הודעות בפרטי, אני לא נכנס לפה יותר מידי.. פרטים נוספים והצעות מחיר בפלאפון 050-490-0-754 מתן.
הודעה אחרונה מאת matanmax, -
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
קומפוננט morel dotech ovation 6.5 תקינים לגמרי, הטויטרים תקינים והקרוסים תקינים, מבחינת צליל הכל מושלם. המסגרות של הוופר שבורה קצת אך זה לא מפריע לאיכות הצליל הרמקולים תקינים לחלוטין!! (פלסטיקה שבורה קצת,הוופר עצמו שלם).. 650 ש"ח גמיש בגבול הטעם הטוב, אל תנסו ללחוץ עליי עם עניין הפלסטיקה אני לא יושפע מזה.. מגבר CRUNCH 175.4 מוצהר 175*4 אבל אני יודע שזה לא אמיתי. המגבר תקין לחלוטין אין בו אפילו שריטה, לבדוק מחירים לפני שמתקשרים אליי להציע. 400 ש"ח. סאבוופר ינתן במתנה HELIX DARK BLUE 12 כי הוא נקרע בבגאז' כשהעמסנו הרבה דברים. אקח רק על התיבה 100 ש"ח.. (הסאב פעיל, פשוט יש שם קרע שעושה רעשים, אפשר לבודד אותו עם צמר גפן כמו שאני עשיתי כשהתמשתי בו) תמונ…
הודעה אחרונה מאת nika1320, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איכותי ומדוייק . שווה כל אגורה נמכר עקב מכירת הרכב. לא מחובר כבר כמה חודשים. 350 שח נדב 0508624236
הודעה אחרונה מאת nadavt, -
- 0 תגובות
- 747 צפיות
ציוד שקניתי, חשבתי להשתמש בו, אך אין לי בו צורך כרגע. זוג טוויטרים של סקאן-ספיק D3004/6020-00 נשמעים מעולה ישתלבו בסט 2 חלקים - מחיר מבוקש: 650 שקלים. זוג טוויטרים של מורל MT-23, יתאימו יותר לסט 3 חלקים, אבל יוכלו לנגן גם בסט 2 חלקים (הטוויטרים נקנו כיד 2, רק עם התושבות החצי זוויתיות) - מחיר מבוקש: 350 מי שירצה את שני הזוגות, יקבלם תמורת 900 שקלים. אני נייד בין טבריה לקרית-גת טלפון: אפס חמש אפס שמונה אחת שלוש אחת שלוש שש שתיים. אפשר גם בה"פ.
הודעה אחרונה מאת yuraskor, -
- 1 תגובות
- 690 צפיות
למכירה מגבר PCA 1800W 50 רמס לערוץ - הגביר בלי בעיה סאב של JBL וקומפוננטים הרץ אנרג'י. 300 ש"ח. בנוסף ר"ד פיוניר DEH2350 עם חיבור יואסבי. 300 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת superGolf, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מגברים: ---------------------- 1. xetec v350.6 מגבר שישה ערוצים 4Ω : 4x 50W + 2x 75W/2x 125W + 1x 180W 2Ω: 4x 63W + 2x 90W מחיר: 500 ---------------------- 2. SOUNDSTEAM L1.600D מונובלוק 400RMS 4Ω 600RMS 2Ω מחיר: 650 שקל ---------------------- 3. MBquart DSC-4125 Handling Power: 125W x 4 @ 4 Ohms 250W x 4 @ 2 Ohms 500W x 2 @ 4 Ohms General Features: System stability with oversized Pulse Width Modulation (PWM) digital power supplies High-speed MOSFET output devices for superior sound performance Ultra-flexible and variable adjustable active crossover network Bass equalizer circuit up to +12 dB 24dB subsonic filter (m…
הודעה אחרונה מאת RoNeR, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למכירה מערכת דאבל דין תואם מקור לסקודה/פולקסווגן (למגוון דגמים) מסך 8 אינצ' !! עם כל הפיצ'רים האפשריים (ניווט IGO8 הכי מעודכן, דיבורית בלוטוס ועוד) במצב חדש לחלוטין הייתה בשימוש כשלושה חודשים. טיונר TV במצב חדש כנ"ל בשימוש כשלושה חודשים. מחיר מיוחד לכל החבילה - 2700 ש"ח טלפון 052-9526517
הודעה אחרונה מאת zalmi, -
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מגבר sierra 4 ערוצים, עושה את העבודה כמו שצריך. כל היציאות תקינות. 300 שח מגבר מעולה BA4400 4 ערוצים, כולם עובדים, יציב גם ב2 אוהם! באמת שמגבר הפתיע לטובה. 350 שח. רדיו דיסק PARROT ייבוא אישי מחול. מחיר מבוקש: 700 שח (תבדקו כמה זה עולה בחול, בלי מיסים ותבינו למה). http://www.parrot.com/uk/products/ha...parrot-rki8400 הוא במצב חדש, בלי שריטה אחת. מותאם לאייפון עם מלא אופציות ופיצ'רים. יש גם רמקול חיצוני קטן ותופסן לסכך שמש. קבל 2Farad של Power Accostic . מבקש 320 שח. רמקולים 6*9 של אודיובנק. 230 שח. הרמקולים היו מחוברים אולי חודשיים(רק לרדיו דיסק), מאז הם מעלים אבק. רמקולים מעולים למי שאין מגבר (שמיעה מפתיעה לטובה). מוזמנים לחבר ולהתרשם. ( ב…
הודעה אחרונה מאת Paprika-Metuka, -
Pioneer 6900UB
מאת broshm- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מכשיר איכותי מבית Pioneer כולל בין השאר: USB, AUX, 24bit, הכנה ל-Bluetooth בעזרת מתאם ופאנל שיורד חשמלית. הכל תקין, מגיע עם השלט המקורי, במצב מעולה. קישור למכשיר: http://img823.imageshack.us/img823/6398/npfq.jpg מחיר מבוקש: 500 ש"ח. בטלפון - 0S468IS9IS או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת broshm,
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 446 אורחים (הצג רשימה מלאה)
