מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
סאב kicker מגבר planet audio 4 יציאות מגבר planet audio2 יציאות מונובלוק phase evolution 1400 יוגב 0522908469
הודעה אחרונה מאת yoah, -
ROCKFORD 6X9 1 2
מאת gleb- 17 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
למכירה רמקולים של ROCKFORDT T1693 דם הT החזק שלהם רמקול מאוד חזק ואיכותי 200 וואט,מומלץ לאנשים שיש להם מערכת.
הודעה אחרונה מאת gleb, -
- 0 תגובות
- 590 צפיות
למכירה כ-30 מטר כבל רמקולים פשוט 2.5 ממ, חתוך ל6 חתיכות של 5 מטר בערך. המחיר להכל - 50 שקלים. אני מטבריה, ונייד בין טבריה לק.גת.
הודעה אחרונה מאת yuraskor, -
- 0 תגובות
- 767 צפיות
מסך 7 אינץ ' מגע דיגיטלי טאץ נגן DVD, יציאת USB GPS מובנה למאזדה 3 שלט מעבד ARM11 תצוגת לחץ צמיגים טלוויזיה דיגיטלית AUX אפשרות חיבור מצלמת רוורס בלוטוס סינכרון מלא עם האייפון הפיתרון האיכותי והזול להחלפת הפאנל המשעמם והלא פונקציונאלי במאזדה 3. חדש בקופסא, לא נפתח עדיין! 2000 ש"ח עידן 052-4316853
הודעה אחרונה מאת 22Fast4U, -
- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
רמקולים לרכב "6.5 של JBL GTO 603 125W, 4OHM יש לי מכסים אבל לא של הדגם הזה, לא יודע אם מתאימים הרמקולים נראים חדשים. מראשל"צ מוזמנים להציע הצעות בפרטי כי אין לי מושג כמה הם שווים. תמונה:
הודעה אחרונה מאת chesh, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קומפוננט של רוקפורד מדגם T1652-S. הסידרה הגבוה ביותר, יש לציין שהקומפוננט נמצא במצב מצויין כל האריזה והאביזרים המקוריים. מגבר 4 ערוצים Phase Evolution RS4 אני בטוח שמי שמכיר יודע שמדובר במגבר מעולה שעוצמה ואיכות הן לא מילים גסות בכלל. המגבר במצב קוסמטי מצויין. מונו בלוק Sundown 1500.1D חדש חדש חדש, לא ראיתי הרבה ששמורים ככה, 1500RMS ב 1 אוהם ו 800 ב 2 אוהם, 600 ב 4 אוהם. סאב של DC Level 4 כולל תיבה במצב מצויין. אני מאזור הדרום, אבל נמצא כל שבוע במרכז ויש לי גם חברים מהצפון כך שזאת לא בעיה. כרגע המערכת עדין מורכבת אז מי שרוצה ניתן לשמוע או לשאול אנשים למינהם ממפגשי מרכז/דרום. תמיר - אפס חמש ארבעה 6 אפס אפס 4 אפס אפס 7
הודעה אחרונה מאת תמיר.ז, -
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
1) Morel Dotech Ovation 6 : טוויטר אחד לא עובד (לא ידוע מה איתו, פשוט לא מנגן). *וופרים - 200 ש''ח. *טוויטר - 50 ש''ח (נותן את שניהם). *קרוסאוברים - 200 ש''ח. * כל הסט 400 ש''ח. http://old.morelhifi.com/products/mob_2way_dotech_ovation.html ------------------------------------------------------------------------------ 2) רדיו דיסק : CLARION CZ500 (הכל תקין ועובד פיקס). מכשיר מעולה בעל AUX, USB, BT וגם ניגון מוזיקה דרך הסלולרי. 3 יציאות RCA 4V PRE OUT USB אחורי כולל שלט, מיקרופון, וקופסה. המכשיר נמכר עקב מעבר לפיוניר DEH-X8500BT. *600 ש''ח http://www.clarion.com/us/en/products/2010/audio/source_units/cd/CZ500/us-en-product-pf_125939…
הודעה אחרונה מאת Kuturga, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
סאב SQ איכותי מוצהר 180RMS בפועל יכול לספוג עד 400 בקלות . מי שלא מכיר את הדגם http://www.tokospeaker.com/product/seas-lotus-sw-3001-l0020-04s-price-pcs מחיר 1100 ש"ח מורכב ברכב אפשר להגיע לשמוע , נמצא כל יום באזור תל אביב והסביבה .
הודעה אחרונה מאת Avishai22, -
- 0 תגובות
- 942 צפיות
מפרסם עבור חבר, אז לא לפנות אלי. למכירה מערכת שלמה: 1.רדיו דיסק כולל חיבור aux וUSB מבית lg 2.רמקולים קדמיים מסדרת power מבית Rockford 3.מגבר מבית Rockford 4 ערוצים לחיבור רמקולים 4.מגבר מונובלוק מבית cerwin vega לחיבור סאבים 5.זוג סאבים דגם p1 מסדרת power מבית Rockford בתיבה מקורית ניתן לראות בתמונה כל המערכת הייתה מחוברת כ9 שעות פלוס מינוס אף פעם לא עבר את 80 אחוז מהיכולת ספיגה המוצהרת המחיר מבוקש 4000 שקל על הכל. לבירורים 0507744312 בSMS .
הודעה אחרונה מאת Pro-extreme, -
- 1 תגובות
- 701 צפיות
אהלן, מעוניין למכור את המערכת הזאת (Alpine CDE w-235bt). http://www.alpine-usa.com/data/product_images/624_1lg.jpg היא אצלי כחודשיים, מעוניין להתקדם עוד קצת. מיותר לציין שהיא במצב חדש עם הקופסא המקורית שלה. המערכת עם בלוטוס מובנה, AUX, קורא דיסקים, וכניסת USB. הבלוטוס מאוד איכותי, תצוגה איכותית שנראית גם באור יום חזק. כמו כן יש גם דיבורית בלוטוס עם מיקרופון חיצוני עם כבל שניתן להעביר אותו לשימשייה של הנהג על מנת שישמעו אותכם בצורה הכי טובה. הרדיו כמובן עובד בארץ (לא כמו בחלק מהמערכות שלא נקנו בארץ). דורש עלייה 1000 שקל. מאיזור הצפון.
הודעה אחרונה מאת arvaser, -
- 1 תגובות
- 690 צפיות
מגבר BOSS CH600: 4 ערוצים. הספק ב-4 אום 75watts לכל ערוץ הגברה T.H.D 0.05%. הספק ב-2 אום 200watts לכל ערוץ הגברה . בגישור שני ערוצים ניתן לקבל הספק של 400*2 לכל ערוץ . יחס אות רעש גדול מ-Signal-to-noise-ratio 90db מגבר מצויין שעושה את העבודה טוב מאוד. סאב של MAGNET 400W הספק ריאלי - 250W הסאב נמצא בתיבה יפה וצד אחד שלה שקוף. שניהם במצב חדש ללא שום שריטה. ניתן לבוא ולהתרשם. 0507340588 - אביב
הודעה אחרונה מאת gaviv88, -
- 0 תגובות
- 629 צפיות
שלום לכולם, אני מוכר 2 שלטים לרדיו דיסק של חברת פנסוניק. כחדשים!!! מחיר לשלט בודד: 50 ש"ח. לשניהם יחד: 80 ש"ח. ליצירת קשר: [email protected] 0547277886 תודה!
הודעה אחרונה מאת blue01, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
למכירה מערכת המורכבת מהחלקים הבאים: מגבר 4 ערוצים jl audio xd400\4 קומפוננט מורל טמפו 6.6 אינטש קואקסיאליים מורל טמפו 6.5 אינטש סאב audio system raidon 10 בתיבה אטומה ומותאמת כל זה ב-2500 ש"ח 050-9030713 נא לא לשלוח הודעות פרטיות.
הודעה אחרונה מאת ApocalypticA, -
למכירה דאבל דין Alpine IVA-W520 כולל תוספת יחידת ניווט של Alpine + תוכנת IGO מקורית קניתי לפני חודשיים, אבל בנסיבות אישיות נאלץ להיפרד מהרכב ומהמערכת לדוגמא: http://tomcar.co.il/index.php?route=product/product&product_id=80 אני לא חנות, אבל הרוכש יקבל 3 שנים אחריות רשמית עם קבלה על שמו מחיר (כולל התוספות): 5500ש"ח (לא גמיש) זה מחיר של חדש בזאפ ובכל מקום אחר ללא התוספות של יחידת הניווט המקורית ושל תוכנת IGO (תוספות שעולות כ1500ש"ח)
הודעה אחרונה מאת toshigun, -
- 14 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אלפיין: 1500 במצב מעולה נקנה מחבר הפורום ששמר עליו לא פחות טוב ממני אם לא יותר, מכוייל לתחנות בארץ לא צריך לפרט במילים, HU פשוט מדהים מכל הבחינות 1500 ש"ח אפשרות החלפה ב DVD אחד דין איכותי בלבד CLARION וכדומה.... מונו: 1600 מגבר מונובלוק קלאס D (חסכוני בחשמל לעומת קלאסים אחרים כגון A/B) המגבר מוצהר בעיקרון ב-2000WRMS ב-1 אוהם. ההספקים של המונו הנ"ל הינם: 650Wx1 RMS @ 4 ohm 1300Wx1 RMS @ 2 ohm 2000Wx1 RMS @ 1 ohm תיבה כפולה: 200 עץ בעובי 3 ס"מ נפח 60 - 65 ליטר קבל :200 1 פאראד דיגיטלי (לא זה שבתמונה !!) יש גם RCA איכותי של מונסטר ורוקפורד אני מבקש בכל לשון של בקשה לא להשתמש בתמונות לפרסום ציוד זהה!
הודעה אחרונה מאת ely89, -
- 5 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
פאנל דאבל דין מקורית לטויוטה קורולה 2006-2013. עונה בפרטי, ודים , אשדוד. 200 ש''ח
הודעה אחרונה מאת Kuturga, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו דיסק אלפיין 117R מחיר 1400 ש"ח. מתאם בלוטוס של אלפיין 600 ש"ח. סאב חברת Earthquake לא יודע דגם. סאב איכותי מאוד. 500 ש"ח רמקולים מורל דוטק 5.25 אינץ. עם טויטרים MT22 . מחיר 600 ש"ח. מגבר 6 ערוצים. JBL GTO-755.6. מחיר 800 ש"ח. כבלים של אודיוסון איכותיים מאוד. תנתן הנחה למי שקונה הכל. 0508810671 שחר
הודעה אחרונה מאת shahar1, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפרפקציוניסטים בלבד ! הרדיו דיסק מהבודדים בעולם שתומך ב 4 way אקטיבי !!! תוצרת יפן מכשיר ללא פשרות , מיועד לאודיופילים בלבד ולא לחובבנים שמחפשים USB וmp3 .הרדיו דיסק הטוב בעולם שמתחרה עם האלפיין f1 status על המקום הראשון ... המכשיר שמור בקנאות , מבקש מחיר זול
הודעה אחרונה מאת איתי רייקונן, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מונובלוק במצב טוב בקושי היה בשימוש , נמכר עקב קניית עוד סאב ומעבר למונובלוק יותר חזק, המונו יציב ב1 אום ונותן 600RMS ב2 אום 400RMS וב4 אום 300RMS יש לו לדים כחולים כאלה , ומכסה הגנה שמונח על המגבר עצמו, מגבר מאוד מרשים ויפה מונו מאוד נוח קל לתפעול ומאוד פונקציונלי, לכל הפרטים : http://www.polkaudio.com/products/pa600_1 לפרטים אפשר לשלוח הודעה פרטית או להתקשר 0509114125
הודעה אחרונה מאת Proolam123, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חבר החליט למכור את המערכת שלו עקב מכירת הרכב. חשוב לציין שאני בחרתי את הרכיבים ככה שכל חלק כאן בו לא סתם נבחר,הציוד עבד סה"כ שנה. 1 ) רדיו דיסק פיונר סדרה 8,דגם 8350UB,כולל USB,AUX, כולל 3 יציאות RCA,שליטה מלאה על הסאב,קורא IPHONE/IPOD,כולל שלט. 2 ) קומפוננט מוקל דוטק 6.5,לא מאמין שיש מה לפרט על הסט הזה,נמכר עם טוויטר אחד (השני הפסיק לעבוד משום מה) 3 )מגבר אינפיניטי 4 ערוצים שהוכיח את עצמו והגביר קומפוננט ואחוריים בהצלחה רבה,דגם 475A. 4 )מגבר מונו בלוק,לייטנינג אודיו דגם s4.500.1 מונו מוצלח שלא ניכנס לפרוטקשין,מוצהר 500RMS ב 2 אום,300 ב 4 אום. 5 )רמקולים אחוריים,רוקפורד דגם P1692S דגם שמגיע עם קרוסאובר וטוויטרים נשלפים,ניתן ליישם אותו בתור קו…
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה קומפוננט morel tempo שמורים 5 ורבע אינץ היו מחוברים במשך חודשיים ומאז יושבים בארון בקופסא המקורית + אחריות. 350 ש"ח לפרטים 0575598480
הודעה אחרונה מאת ci_tcu, -
- 1 תגובות
- 816 צפיות
מוכר עקב השתדרגות וצורך בסאב קטן יותר: קומפוננט במצב מעולה! היה בשימוש רק כשלושה חודשים והופעל על ידי ראש איכותי של קלאריון ומגבר של Jbl. מחיר 350. סאב באזוקה מקורי של JBL תוצרת ארה"ב מסדרץ decade, 200rms שמפיקים עוצמה אדירה. לאוהבי הבאס העמוק והמרעיד. 450 ש"ח. צפון. אלון, 0587897938
הודעה אחרונה מאת arvaser, -
- 1 תגובות
- 826 צפיות
למכירה סט קומפוננט היי אנד סינפוני S 2 חלקים ללא קרוסים. הסט נרכש עבור חבר ונמכר בגלל מעבר לרכב ליסינג ללא אפשרות לבצע התקנות. הסט חדש ולא הותקן מעולם. 2500 ש"ח, בנוסף למכירה גם הסאב וופר שלי סינפוני S 10 אינטש' ה"פ.
הודעה אחרונה מאת Matanel, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 846 צפיות
למכירה מונובלוק אימתני של חברת DC AUDIO דגם 2K, המגבר היה בשימוש ימים ספורים בלבד הספק 4OHM - 600W הספק 2OHM - 1200W הספק 1OHM - 2000W כמובן שכל הנתונים UNDERRATED ובRMS ,בנוסף למגבר כניסת מתח 0G וקרוס אובר בסלופ 24DB. מחיר: 2800 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 920 צפיות
שלום לכולם, אני מוכר את הסט קומפוננט "6.5 שלי רוקפורד סדרת Punch Rockford p1652-s 120W/60RMS. הסט נמכר לצורך שידרוג,מותקן כרגע ברכב ניתן לבוא לשמוע. מחיר:350 ש"ח אורן 0502277119 או בה"פ
הודעה אחרונה מאת bachar_oren, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני עובר לסט 3 חלקים וצריך עוד שני ערוצי הגברה וזאת הסיבה היחידה שאני מוכר את המגבר הנפלא הזה. המגבר fa275 הוא שני ערוצים שנותן 90 RMS המגבר ללא שריטה אחת, הותקן ברצפה כפולה, היה בשימוש 5 חודשים וקניתי לפני 7 חודשים - עדין באחריות! הגביר אקטיבית את הטוויטרים ולכן לא התאמץ כלל. הוא עדיין מחובר ומי שרוצה מוזמן לבוא ולראות לשמוע. מחיר - 850 ש"ח עוד למכירה טוויטרים של חברת HERTZ. הדגם המדויק הוא ML28 - ניתן לבוא ולשמוע אצלי באוטו הוא עדין מחובר. והקרוס המקורי של הסט הזה, הדגם המדויק שלו הוא mlcx 20 - קרוס עם אפשרויות BI-AMP, הכוונה היא שאפשר גם להגביר דרכו כל אלמנט בנפרד - כלומר כל אלמנט מקבל ערוץ הגברה משלו ולא לשני אלמנטים ערוץ הגברה יחיד. וא…
הודעה אחרונה מאת nir schnaider, -
- 1 תגובות
- 770 צפיות
למכירה מגבר סלסטרה fa 2*150 המגבר מוציא 12v 150 rms ב14v המגבר מוציא 180 rms! המגבר נקנה ישירות מהיבואן לפני 6 חודשים והיה בשימוש כ5 חודשים, הוא הגביר מידבאסים בלבד הותקן ברצפה כפולה ולכן הוא נראה חדש ואין עליו שריטה אחת! לפרטים נוספים: 0523951913 ניר
הודעה אחרונה מאת nir schnaider, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מגבר 4 ערוצים לרכב, מבית חברת Audio-Logic הקוריאנית, מגבר 4 ערוצים, המגבר מיוצר בקוריאה, לא בסין. 140 וואט לכל ערוץ. המגבר הותקן ברכב ופעל על פחות מחצי גיין. מגביר בקלות שתי רמקולים וסאב-וופר, ומגביר בצורה ממש מפתיעה. 150 ש"ח אני מנצרת עילית. 054-6766832 רוני
הודעה אחרונה מאת snorlax, -
- 0 תגובות
- 937 צפיות
למכירה מגבר s4.500.1 של lightning audio. בן כשנה וחצי, במצב חדש. 850ש"ח. סאב של אלפיין בן שנתיים עם תיבה גדולה. 750 ש"ח ניתן להגיע ולשמוע עד אמצע שבוע הבא (14.11) באזור ראשון 0545822642 מיכאל
הודעה אחרונה מאת רנו 19, -
- 1 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום, קניתי מערכת חדשה מארה"ב ואני מוכר אותה במחיר שעלה לי. ** אני אציין שוב שהמערכת חדשה בקרטון(מעולם לא נפתח) ויש אחריות יצרן של פיוניר בארץ של שנתיים+ המערכת תומכת עברית מלאה !! המיסים בארץ עלו לי יותר מ1000 ש"ח. בכל מכרה אני חייב לכור אותה השבוע ובארץ מערכת כזאת עולה מעל 5,500 שקל. לכל המעוניין המחיר הוא 3,000 ש"ח וכולל 3 ערכות: 1. מחווט מיוחד שמתחבר למערכת שנותן למערכת לעבוד על מצב צפייה של קליפים וסרטים בזמן הנסיעה (מה שבעצם פיוניר חסמו, ורק במצב פארקינג-ברקס ניתן לראות סרטים על גבי המסך) 2. חיבור מיוחד לשליטה על המערכת דרך ההגה. 3. פלסטיקה מיוחדת שמתאימה לרוב סוגי הרכבים לפרונט הקדמי של המערכת ברכב. בקיצור יש לכן כאן את כל המרכיבים הנוספים…
הודעה אחרונה מאת calimero,
